Page 2 of 6
Posted: Sun Jan 13, 2013 9:14 pm
by penzata
Litz wrote:Мен ми е странно, че "Seven Psychopaths" не е номиниран за оригинален сценарий. Макдона беше номиниран за "В Брюж" преди няколко години, а сценарият на психопатите е с една идея по-добър.
Всъщност сценарият на психопатите е с доста идеи по-слаб от този на "В Брюж" и като цяло с всичко друго, което е писал Макдона. На метафизично ниво филмът издиша, а оттам и като цяло. Предполагам, че мислите на Макдона докато се е борил със сценарий за филм с психопати, които да не бъдат конвенционални психопати, също са били адски хаотични и оттам идва цялото изпускане на филма. Имаше попадения, но нищо повече. Едно 5/10, така че не може и да се говори за оригинален сценарий.
Posted: Wed Jan 16, 2013 9:06 am
by Muad_Dib
Понаваксахме с малко "оскарови" неща, които така и така няма да видим в близкия месец-два в българско кино, та двд скрийнърите изведнъж се оказаха съвсем приемливи:
-
Silver Linings Playbook - беше доста силен, да не казвам голяма дума, но определена е един от по-качествените романтични филми, които съм гледал - и Лоуръс, и Купър (който очевидно все пак можел нещо там да играе човекът) се справят жестоко с ролите си, диалозите са адски кадърно написани и въобще препоръчвам филма с две ръце, изключително зареждащо преживяване беше
-
Flight - както и очаквах, целият филм е изграден около изпълнението на Дензъл (въпреки че Дон Чийдъл и специално Джон Гудман доставят адски много както почти винаги) и е може би прекалено муден и доста беден откъм развитие на историята. За сметка на това изпълнението на Дензъл определено е едно от най-добрите му, уви не мога да се изкажа за шансовете му за Оскар, най-малкото не съм гледал Линкълн все още...Според мен ще върнат жеста и при този нов сблъсък между Дей-Луис и Уошингтън (след Training Day vs Gangs of New York) първият ще си "върне" за нощта на "черните оскари"

))
Posted: Tue Jan 22, 2013 6:03 am
by Samail
Ще ви разочаровам - Линколн е страшно скучен, и освен хубавата игра и що-годе готините декори, е съвсем обикновен. (една нота над Уър Хорс

) Ма тук нека не забравяме че е повече игра на гилдии, дистрибутори и неохоливудски "кръстници" като Харви Уанстайн, и който повече реклмира филмите си той печели. (В смисъл Спилбърг стигна дотам че да викне Бил Клинтън да му представи филма на Глоубс, правете си избоди!) Тъй че в крайна сметка, през оная ми работа е, ще окичят там някакъв филм като тазгодишния "Речта на кралят" и толкуз...
Ще ми се да предвидя Робърт де ниро за награда. Иначе Хоакин няма никакъв шанс доколкото чувам, Дей Люис и да ги заплюе всичките пак ще го гонят да му го дадат.
Като цяло по-хубави филми тая година, жалко че "звездни" филми като Клетниците се оказаха не-добре режисирани. (аз все пак си се кефя на песничките)
За кинематография - И Дикинс (Скайфол), както и Молина (Пи) са много добри, така че изберете си победител, един от тях ще е. Аз ще викам за Дикинс.
Posted: Tue Jan 22, 2013 7:08 am
by AlDim
Samail wrote:Ще ви разочаровам
We couldn't care less, actually...
Posted: Tue Jan 22, 2013 11:25 am
by Silver
Айде оставям
Линколн... Уър Хорс... Харви Уанстайн... "Речта на кралят" и толкуз...
настрана, ама това вече:
Молина

Posted: Tue Jan 22, 2013 11:59 am
by tigermaster
Samail wrote:Ще ви разочаровам - Линколн е страшно скучен, и освен хубавата игра и що-годе готините декори, е съвсем обикновен.
`ми... Не е. Пък.
Posted: Fri Feb 08, 2013 12:30 pm
by Jen
Гледах още три броя от номинираните за филм на годината и ни един от тях нямаше да припари дори в близост до подобна категория, ако някой ме питаше мен.
Интересната и необичайна история на Арго е просто съсипана от изопачаването й в полза на куп съспенс-трикове, дето и преди 50 години са щели да подценяват интелекта на зрителя. Единственото оправдание, което мога да измисля, е че имитира пълп-кинематографичност, ама се съмнявам Бен Афлек да е чак толкоз мета. А то дори и така, пак е глупаво реализирано.
В Silver Linings Playbook тоя режисьор все така продължава да трупа активи от ексцесивни подходи. В The Fighter поне историята е някак открита, а и е смешен по доста по-непринуден начин, а това е точно толкова елементарно и пълно със заготовки, колкото подхожда на обикновена романтична комедия.
Върхът обаче е Beasts of the Southern Wild, в който 6 годишно момиченце, отгледано от тотални маргинали в безумна до очевидна измисленост среда нейде на майната си на остров в дълбокия американски юг (и страхотно изиграно, трябва да се признае, от ултраготино дете с непроизносимо име) реди сентенции за Вселената като от книга на Паулу Коелю на фона на разсипани кучешки черва. А Голямата (Еко, но не само) Метафора се "прокрадва" във вид на детски фантазии с топящи се ледници, които освобождават огромни чудовища-глигани... Ужасно, ужасно прекален и в същото време наивен филм.
Posted: Sat Feb 09, 2013 8:10 pm
by Samail
Jen wrote:
...
Върхът обаче е Beasts of the Southern Wild, в който 6 годишно момиченце, отгледано от тотални маргинали в безумна до очевидна измисленост среда нейде на майната си на остров в дълбокия американски юг (и страхотно изиграно, трябва да се признае, от ултраготино дете с непроизносимо име) реди сентенции за Вселената като от книга на Паулу Коелю на фона на разсипани кучешки черва. А Голямата (Еко, но не само) Метафора се "прокрадва" във вид на детски фантазии с топящи се ледници, които освобождават огромни чудовища-глигани... Ужасно, ужасно прекален и в същото време наивен филм.
Наивен е защото е през погледа на 8-годишно дете, ти какво очакваш? Това че филма се базира на магически реализъм не означава че това са само детски фантазии и че трябва да се сравнява с Паулу Коелю, моля моля. И е мисля е че е много елементарно да се критикува уж "измислената среда", като е съвсем ясно че такава беднотия, и все пак откъснатост от цивилизацията, съществува и филмът дори за мен е полу-документален в опита си да пресъздаде това във цялата си реалност.
Странно, някой пък ми беше казал че смята това едва ли не за романтизиране на бедността, но в крайна сметка това са различни степени на едно и също нещо, така че кво значение, викам аз?!
Posted: Sat Feb 09, 2013 8:58 pm
by Dr. Horrible
Между другото и на мен Линкълн не ми хареса. Красив и със страхотни актьори, но в 90% от времето ми беше... ужасно скучен. Най-подробно обсъждаха американската правна система от 60-те години на 19-те век и за цвят вмъкваха заучени невдъхновени фрази за равноправието. Самият Линкълн като персонаж беше доста статичен, на Сали Фийлд героинята стоеше като кръпка в цялото нещо и въобще само Томи Лий Джоунс имаше някаква сюжетна линия, която тръгва от едно място, преминава през разни перипетии и приключва по готин начин.
А Silver Linings Playbook беше общо взето готин през по-голямата част от времето. Нищо великолепно, но много приятно. И сигурно щях да бъда наистина доволен, ако нямаше толкова нелепо клиширан край.
Posted: Mon Feb 25, 2013 8:51 am
by Amelia
Оскара за най-добър филм - дълбоко ВТФ.
С някои от другите съм съгласна. Но мисля, че няма да е зле т.нар. Академия и наградите й да спрат да съществуват. Стават все по-нелепи всяка година.
Posted: Mon Feb 25, 2013 8:53 am
by AlDim
I am deeply Baffleck by this...

Респект за човека и чудесния му филм, но определено имаше по-добри тази година.
Иначе останалите награди са супер точни като цяло.
Posted: Mon Feb 25, 2013 11:09 am
by alshu
Way more honest and interesting -
http://www.denofgeek.com/movies/razzies ... of-winners
Да...ама не...
Дори и Razzies-ите съкват тази година

Posted: Mon Feb 25, 2013 11:34 am
by tigermaster
"Линкълн" само с две награди? Егати... Очаквах да ги обере като не знам като какво, честно казано.
Не знам, в момента не мога да напиша нищо смислено. Радвам се на "Оскар"-а на Ан Хатауей, понеже изпълнението й в "Клетниците" направо ме отвя. Кефи ме и наградата за песента на Адел - рядко харесвам поп-песни в последните десетина години, обаче тази е наистина добра.
Донейде се ядосах на наградата на "Храбро сърце", понеже, колкото и да ми хареса, беше най-слабият от номинираните в категорията си. Очаквах "Оскар"-ът в тази категория да отиде при "Разбивачът Ралф" или "ПараНорман", които пък разполагаха с едни от най-силните сценарии, които видях във филм от миналата година.
Не знам... Като цяло може и наградите да са на добро ниво. Трудно ми е да коментирам истински, при положение, че не съм гледал половината от номинираните във важните категории филми. Обаче наистина очаквах "Линкълн" да прибере повече "Оскар"-и.
Posted: Mon Feb 25, 2013 12:14 pm
by RRSunknown
Радвам се, че поне едни костюми са дали на Анна Каренина.
Тази година като никога само силни филми които съм гледал се състезаваха и нямах явен фаворит.
Posted: Mon Feb 25, 2013 1:13 pm
by Scourge
Тая година комай нито един от по-важните оскари не отиде на смислено място.