@Moridin
сценария е as good as gone.
За мен добър сценарий е този, който успява да представи идеите като нещо възможно. Колкото и фантастични да са те. Който кара героите да изглеждат като истински човешки същества, чиито избори влияят на развитието на историята, а не просто като кукли на конци. И ако може да е непредвидим, още по-добре
Не е перфектен, някой герои са малко развити, някои изобщо не са. Но не е as good as gone. Предвидим си беше. Но беше много по-добър от поне 60% от фантастиките(като цяла смятам сценариите за една от най-слабо развиваните елементи от един филм.) и не беше random going to next stage.
а фантастиката бтв е привлекателна с интелектуалния си момент, не с ай кендито.
Да, нали това казвам. Историята успява да обясни как така има на едно и също място дракони и роботи. Да, всичко е сън/симулация е доста изтъркан номер, за да се обясни необяснимото, но работи. Безотказно. И е много по-добре, че Снайдер е прибягнал до това, отколкото ако беше решил, че героите преминават в паралелни вселени например(това, че всичко става в главата на героинята обяснява и защо е толкова добра в бойните изкуства и така бързо се аклиматизира към новата ситуация.). А конкретно във филма eye candy-то си беше на доста добро ниво. Макар, че се забелязваше регрес. Първата cgi сцена беше най-добра, а последната доста се повтаряше, а и като качество ми се стори най-анимационна.
(а) малко (б) повтаряха се (в) not nude enough
Съгласен/съгласен/не съгласен - има си порно за целта
войнишките рамбо глупости бяха ужасен крап, ама ужасен!
Е какво не им хареса? Беше като изваден, от епизод на Doctor Who. Sci-fi влака беше доста по-зле замислен според мен.
изобщо това ако е фантастика, здраве му кажи.
Точно фантастика е. Не най-добрата, но все пак... Това все пак бяха светове, в които baby doll се чувства сигурна(По точния термин е фантазия.). Никой не е казал, че трябва да са много дълбоки. Това по-скоро би размило идеята на филма.
@Trip
Да, може би поста може да се изтълкува така. Извинявам се ако някоя жена или фен на фантастиката, а защо не и двете едновременно(без разбира се да гледам по различен начин на жените и мъжете или на феновете на фантастиката и обикновените простосмъртни(без да намеквам, че феновете на фантастиката са нещо повече от останалите)) се е почувствал/а обиден/а.
Това е offtopic още повече отколкото малката ни дискусийка, но аз лично смятам, че, ако -изъм думите се забранят това ще помогне много повече за намаляване на дискриминацията, отколкото ако се набляга на нея. Например организациите за защита на ромите/жените/whatever вредят много повече, отколкото помагат, точно защото наблягат на различията. Ако се спре гледането на въпросните групи като на такива - групи - дискриминацията ще изчезне от само себе си.
Точно разни поправки в закона, засягащи определени малцинства подклаждат расизъм. Закона трябва да е един за всички.
И запомнете. Дискриминацията е в главите ни. Никой друг не е виновен за нея, освен всеки един от нас.
Жените са различни. За това си има специална думичка, с който да ги наричаме. Научно доказано е. Е и? C'est la vie. Примирете се.
Джийн Улф те кефи безкрайно повече от рандъм шлокбъстър
Избягвам да сравнявам несравними неща. Може ли автор(творчеството му, де) да ти харесва повече от филм? Може, но защо? Това, което прави един филм интересен не е съвсем същото, което прави един писател майстор.
и двете са ослепителна безвкусица
за ослепителна съм напълно съгласен. Но не и за безвкусица. Сценарият не е оригинален, но не е и безвкусен. (безвкусен щеше да е, ако baby doll беше агентка на ЦРУ, а драконите бяха генетично създадени от злите роботи, искащи да завладеят света(сиреч САЩ))
@Scourge
Smite me Almighty, for I have sinned.
Направих аналогията по очевидна причина. И в двете става въпрос за вътрешния ни свят. Psychonauts наистина е всичко това, което каза. Но Sucker Punch не е боклук. Той компенсира с awesomeness.