Page 2 of 4
Posted: Wed Mar 09, 2011 7:18 am
by AlDim
Като гледам засега реакцията на западната преса е малко по-студена, отколкото към първата част, но никой не твърди че играта е "ЗОМГ ТОТАЛЕН ШИТ", както тръбят по-лудите фенове на the Bioware of old.
Ако трябва да съм честен повече прилича на FF XIII отколкото на DA:O в линейно отношение. В смисъл, идва едно време в което имаш 10-на куеста за правене, но реално 3 района в които трябва да се направят и кво? Влизаш в райончето, което като размер е 1:1 със коридорчетата от фф, "отбиваш се 2 крачки по наляво от "пътечката", правиш куеста и продължаваш малко по надолу към следващия.
Във Final Fantasy XIII цялата игра е коридор, снаден от кътсцени, не само отделните нива, така че има доста голяма разлика.
Posted: Wed Mar 09, 2011 10:00 am
by Roland
Захванах я и засега ме кефи, но не съм играл много - около час нейде. Впечатления - като понапредна.
Флемет имаше бахму и якия дизайн!
Posted: Wed Mar 09, 2011 10:21 am
by Mindcrime
AlDim wrote:Като гледам засега реакцията на западната преса е малко по-студена, отколкото към първата част, но никой не твърди че играта е "ЗОМГ ТОТАЛЕН ШИТ", както тръбят по-лудите фенове на the Bioware of old.
Ако трябва да съм честен повече прилича на FF XIII отколкото на DA:O в линейно отношение. В смисъл, идва едно време в което имаш 10-на куеста за правене, но реално 3 района в които трябва да се направят и кво? Влизаш в райончето, което като размер е 1:1 със коридорчетата от фф, "отбиваш се 2 крачки по наляво от "пътечката", правиш куеста и продължаваш малко по надолу към следващия.
Във Final Fantasy XIII цялата игра е коридор, снаден от кътсцени, не само отделните нива, така че има доста голяма разлика.
Сравнявах ги като крайности, не head to head.
Posted: Wed Mar 09, 2011 10:24 am
by Delegat
А някой забеляза ли, че едното скил дърво на всеки от спътниците ти (според класа) е заключено докато не станеш приятел/враг с тях? Това е просто малоумие на квадрат

И какъв беше смисъла в самото начало да ми дават некви яки скилове за да се справя с голямата паплач даркспоун, а после ми ги и махнаха. Що за глупост?
- Spoiler: show
- А Бетани печели приза най-безсмислен спътник в парти РПГ. Слагам и аз точки по атрибутите и скиловете и хоп след пет минути тя е мъртва
Нямам думи просто

Posted: Wed Mar 09, 2011 11:09 am
by Roland
Аз пък нямам думи кви дребнави критики чета в тоя пост, се едно това не са неща, дето всяка втора игра ги прави.
Posted: Wed Mar 09, 2011 11:25 am
by Goshko
Delegat ако играта започва като демото яките скилове са защото джуджето разправя небивалици отначало - един вид това което хората вярват - че си някакъв супер могъщ от самото начало и после чак започва истинската история.
- Spoiler: show
- Бетани умира ако играеш с mage. Ако се пуснеш с warrior умира брата. Кой умира ако играеш rogue не знам. Но е добре направено - остава този който ти трябва за да имаш по-завършена група отначало.
Posted: Wed Mar 09, 2011 11:25 am
by Amikae
На мене ме дразнят също някои неща. А именно невъзможността да екипираме сайд киковете си с брони по наш избор. Е те тава няма такава простотия. Оревахме орталъка, че я нямаше тази опция в МЕ2, а те ни я изсират и тука тази простотия. WTF?! Искам партито ми да изглежда bad ass, не да съм голям левел, а да мязат на пълни изтърсаци. На тоя етап мога да им слагам само аксесоари и оръжие. Другото е итемизацията, от която не съм впечатлен на този етап. Историята също ми навонтява, но съм играл само 3 часа, може и да става по-добре нагоре.
Иначе играта си е солидно по-добра от единицата и ако итемизацията се подобрява нагоре в играта, определено ще ми останат малко оплакванията.
Posted: Wed Mar 09, 2011 12:12 pm
by armageddon
С роуг пак умира брата.
- Spoiler: show
- Бенати замина след експедицията в местния Circle, но така или иначе беше очевадно че не е перманент спътник, та не се занимавах с нея. За разлика от другите две магета тя нямаше спешъл клас. Някой ако играе mage да сподели какво се случва с брата на еквивалентното място.
Играта е забавна, при все всички неща, които дразнят. Историята не е тотално дървена, колкото очаквах. Даже може да мине за интересна, с разни уговорки. Много повече дразни левъл дизайна и пълното рециклиране на местности. И то едно към едно. Ебаси едни и същи пещери, едни и същи външни местности, едни и същи подземия, да си бяха дали малко зор в тая насока. Или поне като ще е рециклаж, да ги бяха направили random, мамка му. Почна да ми писва да обикалям едни и същи места. Единствено Deep Road-са беше малко по интересен, но малко.
Posted: Wed Mar 09, 2011 7:45 pm
by Amikae
Играта си крашва стабилно и не мисля, че е от крака. Ама адски често крашва! Не ми се мисли колко бесен щях да съм в момента, ако си я бях купил. Не може за 20 минути да ми крашне 4 пъти. Ебати фейла.
Posted: Wed Mar 09, 2011 10:26 pm
by Mindcrime
Amikae wrote:Играта си крашва стабилно и не мисля, че е от крака. Ама адски често крашва! Не ми се мисли колко бесен щях да съм в момента, ако си я бях купил. Не може за 20 минути да ми крашне 4 пъти. Ебати фейла.
Тба е от лоуда и аз го забелязвам! Аз играя на PS3 и о твреме на време, виждам как просто спира да зарежда за някоко секунди след което, пресветва харддиска, поцикля няколко секунди и продължава да зарежда - ясен знак, че файла не е структуриран добре и че кода има нужда от пренаписване.
Posted: Wed Mar 09, 2011 10:36 pm
by armageddon
На мен не ми крашва. Единствено звука цикли нещо от време на време.
Posted: Wed Mar 09, 2011 10:48 pm
by Amikae
То при мен не е инстант краш. Първо картината замръзва, като звуците от битката си продължават и след 10-тина секунди ме рита.
Posted: Thu Mar 10, 2011 1:33 am
by Beric
Доста хомосексуализъм има
в парти с елфа и Андерс непрекъснато ми дава сърчица като говорим и май ще го отнесе някой от двамата. Хубаво че се появи пиратката с големите цици че малко да поуравновеси нещата

Posted: Thu Mar 10, 2011 2:06 am
by Amikae
Играта си ме кефи стабилно.

Posted: Thu Mar 10, 2011 4:46 pm
by armageddon
Свърши се. Бахти отворения финал. Определено е по кратко - по мойта сметка към 30на часа, и в пъти по безидейна от предната, но ми хареса много повече, отколкото очавах. Просто си личи как са гонили срокове и са скалъпвали неща колкото да не е без хич. Много ме изкефи, чисто извън игрално, големия фишек, че уж искат да разкажат история, развиваща се през 10на години игрално време, уж за да е по интересна, епична и алабала - впрочем определено има хляб в тази идея, историята не е нещо невероятно, но е представена интересно, стига да не беше реализирана по толкова долно цигански начин - всъщност се оказват грозни PR врътки, целящи да оправдаят ин-гейм пространство, около 10 пъти по малко от Origins. Що да правят хората различни нива, като може да пратим играча да пасе едни и същи, уж през 3 различни периода. Това не е чак толкова голям мунус, но просто картите, които не се повтарят се броят на пръстите на едната ми ръка, ако и липсваха два пръста. Допълнителен бонус е наличието на по 1 карта за sewers, mansion, warehouse, dungeon и 2 за пещери/тунел, щото някой яко го е мързяло да прави нещо различно. Нищо против да използват наличния вече материал, като са гони срокове хората, но да бяха вкарали нещо различно в това преизползване, а не просто да сменят местата на влизане и да сложат стени тук там вместо врати. Мисля засега да спра до тук с мрънкането, че пак ще изляза хейтър. Дори мисля да прескоча сценарните глупости от типа "как от кораб с около 100 кюнара под ножа минаха поне 1000 пъти толкова". Просто калпавия дизайн на местностите е основното, което ми попречи да харесам играта много повече.
Пак повтарят, играта е доста enjoyable като за набързо скалъпен hack'n'slash с елементи на нормално RPG. Пак има разни интересни намеци за по интересните места от Dragon Age света като Tevinter и Orlais, които ще ми е интересно да видя в някоя от следващите части.