Page 2 of 3
Posted: Wed Nov 24, 2010 4:35 am
by AlDim
Фенбойските очила са винаги розови:
http://rightnreal.info/gran-turismo-5-g ... ion-3.html
Любим цитат:
"The intuitive and simple menu structure allows you to quickly jump from menu to menu while the beautiful visuals remain a constant back drop throughout. Sleek and minimalistic design is prevalent and the smooth jazz amplifies the overall unrivalled quality of the game."

Posted: Mon Nov 29, 2010 9:47 am
by AlDim
Не успях да изтрая поредното зацикляне в менютата и извадих Turismo-то от PS3-ката без намерение да се връщам към него. И без това вече си написах статията, та утре ще продам играта в полза на новия Donkey Kong.
Posted: Mon Nov 29, 2010 10:10 am
by RRSunknown
Казаха ми че с напредването физиката ставала по-осезаема и щетите реално оказващи влияния.
Posted: Mon Nov 29, 2010 11:42 am
by AlDim
Пробвах всякакви автомобили, от най-мудните до суперколите, на всякакви писти. Физиката при каране е както трябва от самото начало, но само и единствено за Premium моделите. Останалите много здраво са се разминали със симулацията. Щетите са нелепи в сравнение с Forza, да не говорим за Grid. Не само като ефект, а и като визуализация. Уж щяло да има патчове, но аз няма да ги чакам.
Posted: Mon Nov 29, 2010 12:40 pm
by RRSunknown
Forza няма щети - единствено съм виждал надрана броня и преден капак а съм пробвал всякави начини да разбия автомобила (всички асистенции изключени, щети - full) и пак няма нищо сравнимо с Dirt или Grid. Б.т.в. засилвал съм в овалната писта с прототипи - удрям се челно - след 1 секунда нищо ми няма и си продължавам обиколката.
Ако GT има още по нелепи щети се представям за каква пародия става дума и само мога да се радам че не си дадох парите за PS3 (за който всички игри досега които очаквах още от преди години се оказа фейл по някъкъв начин но да не почваме излишно по тази тема). Разочарованието ми е голямо (огромно) - очаквах от GT да е по-добрата Форза с повече разнообразие като състезания , атмосферни ефекти които нямаше във Форза и със най-важното - физика поне на нивото на Форза и щети. Оказва се обаче че японците толкова здраво са зациклили на ниво концепция във игрите си че просто все едно играеш игра на ниво 98 (и за MGS е така и Final Fantasy и за всичко май японско излизащо напоследък).
Posted: Mon Nov 29, 2010 6:44 pm
by AlDim
Abe poveche raznoobrazie ima pokrai ralitata, kartovete i t.n., no ne e osobeno kachestrveno ili produljitelno, che da ima smisul.
Kolkoto do shtetite, Forza umishleno ne nablqga mnogo na vizualnite, zashtoto kolata se predpolaga da zavurshi vse pak, no imat znachitelen efekt varhu upravlenieto, dori pri obiknovenite chukvaniq v mantinelite i drugite koli, taka che spokoino mogat da ti kostvat purvite mesta v sustezanieto, ako ne vurnesh nazad. A i kolite ne otskachat smeshno kato gumeni - ima chuvstvo za sblusuk, sori da nqma fatalen rezultat ot nego. V GT5 e tochno obratnoto. "Drebnite" chukvaniq vuobshte nqmat efekt, osven nqkoi leko mrudnat poligon, a dori i po-golemite chelni sblusuci edvam registrirat. Puk pri standartnite avtomobili (t.e. 80% ot 1000-ta) principno ne sushtestvuva damage. Razbira se, dosta nahaipeni revuirashti sa reshili da im turqt edin qk ignore shto se otnasq do kachestvoto na "genialnata simulaciq", prestruvaiki se, che drugo osven premium vozila nqma, no tova ne gi spira da citirat i "ogromnoto raznoobrazie" ot tarataiki.
V kraq na kraishtata tzarete na damage-a sa si Codemasters i Criterion. Horata s bash simovete trqbva da se pouchat ot tqh.
Posted: Mon Nov 29, 2010 7:15 pm
by RRSunknown
На Форза не съм убеден че се оказва кой знае какво значение удара върху управлението - по скоро е минорно. Трика е друг - в мулти повечето писти нямат мантинели и ако изпуснеш завоя става сложно тъй като в тревата/пясъка се кара ужасяващо зле (да се чете не се кара) а бутон за рестарт на пистата коварно липсва.
Интересно ми този момент как е разрешен в GT - как се кара извън пистата и има ли бутон за рестарт.
Posted: Tue Nov 30, 2010 4:46 am
by AlDim
Emi chestno kazano po treva se kara kato po asfalt, ama s poveche rumble

Na polovinata pisti mojesh vuobshte da ne se habish sus po-otvorenite zavoi, a da si karash naprqko, ta pada qko cheat-vane...
Posted: Tue Nov 30, 2010 9:27 am
by Amikae
Всъщност играта за сега има доста височки оценки, поне спрямо критиките, които чета тук. Та ще пробвам и ще преценя за себе си.
Posted: Tue Nov 30, 2010 10:56 am
by AlDim
Еми фенщината по най-голямата рейсинг поредица евър трудно може да бъде разклатена. Но въпреки нея, това е най-слабо оценената част от поредицата след PSP издънката.
В края на краищата или ще преглътнеш факта, че 80% от играта е на практика порт на Gran Turismo 4 и менютата са от ада, или ще се разочароваш здраво. Много ще помогне и ако не си играл други симове и полу-симове последните 6 години.
А играта всъщност не е слаба или посредствена. Просто е изостанала и недоносена.
Posted: Tue Nov 30, 2010 11:14 am
by RRSunknown
Усещам голям рейдж като ти излезе ревюто

Posted: Tue Nov 30, 2010 11:24 am
by AlDim
А много се старах да не хейтя и да съм умерен

Posted: Tue Nov 30, 2010 1:26 pm
by AlDim
Гахахахах, сега ми стана ясно какво са имали предвид под повече щети с напредването на играта. Чак след 30-40 часа грухане вкарват някакви по-сериозни деформации, падане на чаркове и т.н. Защо, за бога?? Аз примерно може да искам да изпитам кефа от трошенето на таратайки веднага, но не, трабва да качваш нива и да грайндиш...
Posted: Tue Nov 30, 2010 1:28 pm
by RRSunknown
Японци - какво очакваш. И на Final Fantasy e същата работа.
Posted: Tue Dec 07, 2010 9:20 pm
by AlDim