Gears of War 3
Moderator: AlDim
А аз в момента цъкам двойката. Доста ми е досадна след двата Uncharted-а, плюс ТЪЖНО зле написана откъм диалози и сценарий (така де, ясно, че не е това идеята, ама ми е малце ТВЪРДЕ малоумна), но все пак кефи достатъчно, за да продължа. Пък и трябва да се мине
Update: малоумната драма на Дом и жена му обаче беше изненадващо яко завършена.
Update: малоумната драма на Дом и жена му обаче беше изненадващо яко завършена.
And you can't dance with a devil on your back...
За мен Gears 2 > Uncharted 2. Геймплеят при престрелките е някакви пъти по-добре изпипан, мачовските диалози за култ и има доста по-голям потенциал за преиграване, да не говорим за омазващия Horde mode и коопа. Да твърдиш, че историята е зле написана е като да плюеш по Commando - дебилията е напълно търсен ефект. И да, това с жената на Дом го считам за една от най-добрите емоционални сцени в гейминга изобщо. Реално единственото нещо, което не ми хареса в Gears 2, е финалният "бос", но то и тоя в Uncharted 2 беше яко мех.
Но в края на краищата игрите са прекалено различни за да може да се направи обективно сравнение.
Но в края на краищата игрите са прекалено различни за да може да се направи обективно сравнение.
Бойната им система е почти идентична обаче, и ше ме прощаваш, но играни back to back тая в Ънчартед е ПОДЧЕРТАНО по-добре изпипана.
Иначе просто не ми се почва сравнение, щото няма ей богу ЕДИН елемент, по който тая игра да може да се мери с шедьовъра на Naughty Dog, освен по малоумие.
И тва, че слабоумието е умишлено, не му пречи да е слабоумно. Могъщите епични и мега героични войници ме отвращават на висцерално ниво, боя се.
Иначе просто не ми се почва сравнение, щото няма ей богу ЕДИН елемент, по който тая игра да може да се мери с шедьовъра на Naughty Dog, освен по малоумие.
И тва, че слабоумието е умишлено, не му пречи да е слабоумно. Могъщите епични и мега героични войници ме отвращават на висцерално ниво, боя се.
And you can't dance with a devil on your back...
Според мен пък е особено безмислено точно тези две игри да се сравняват, както и които и да е две игри от различни ЖАНРОВЕ баси. Силно не съм съгласен с "бойната система на Гиърс била почти идентична, че и даже по-добре изпипана". Първо тази система за пръв път е въведена от Epic и целият свят, включително Naughty Dog я е рипофнал именно от тях и второ - неща като мини-играта с презареждането, кръвта във въздуха като прострелваш Locust или например изпозлването на human shields аз поне в Uncharted не видях, а особено първото е баси кефещият и интегрален момент от Гиърс.
За сравнението на свят и герои - тук си е силно до лични предпочитания, Симеон точно никога в съзнателния си живот съм сигурен, че не се е кефил на силно тестостеронни неща като Мarcus Phoenix (а и по същата причина в другата тема е написал, че искал Дюк Нюкъм да е фейл), така че не мисля, че мнението му е някаква представителна извадка.
Аз също страшно много харесвам Uncharted 2, но трябва да се отчита факта, че Gears 2 има хендс даун най-добрият сингъл плейър на шутър към днешна дата, а пък Uncharted 2 има най-добрият геймплеен баланс между няколко неща евър.
So just enjoy both.
За сравнението на свят и герои - тук си е силно до лични предпочитания, Симеон точно никога в съзнателния си живот съм сигурен, че не се е кефил на силно тестостеронни неща като Мarcus Phoenix (а и по същата причина в другата тема е написал, че искал Дюк Нюкъм да е фейл), така че не мисля, че мнението му е някаква представителна извадка.
Аз също страшно много харесвам Uncharted 2, но трябва да се отчита факта, че Gears 2 има хендс даун най-добрият сингъл плейър на шутър към днешна дата, а пък Uncharted 2 има най-добрият геймплеен баланс между няколко неща евър.
So just enjoy both.
Аз изначално ги сравнявах само като кефа, който ми носят. Ънчартед се самоинвентва на всеки 20 минути и ти предлага нов геймплеен елемент. Гиърса цикли в общи линии 8 часа залягане и стрелба с разнообразието от "пази Джак, докато хакне нещо". Бойната система е същата, доколкото умираш от плюнка, прикриваш се и т.н. Факт, зареждането е мега яко, не споря, но принципно това кой е пръв в нещо рядко е равнозначно с кой е най-добър в това нещо.
И още нещо, по което тия две игри могат да се сравняват, бтв, е колко са напреднали спрямо оригинала си. Ънчартед 2 е друга вселена спрямо първата си част. Гиърс 2 е Гиърс 1 с друга кампания.
Как да е, ясно ми е, че са различни жанрове и т.н. Просто за мен като ниво на експириънса няма място за сравнение и може би не трябваше да почвам тази след онази...
И още нещо, по което тия две игри могат да се сравняват, бтв, е колко са напреднали спрямо оригинала си. Ънчартед 2 е друга вселена спрямо първата си част. Гиърс 2 е Гиърс 1 с друга кампания.
Как да е, ясно ми е, че са различни жанрове и т.н. Просто за мен като ниво на експириънса няма място за сравнение и може би не трябваше да почвам тази след онази...
And you can't dance with a devil on your back...
Именно. Едно предложение - никога не играй игри с много подобни геймплейни елементи една след друго, ако знаеш, че имаш време да цъкаш - разпусни с коренно друг тип заглавие, сигурен съм, че има какво да наваксваш.
Само не съм съгласен с началото на поста ти за Ънчартед, който се самоинвентвал с нов геймплеен елемент. Това не е така. Ънчартед 2 просто е съвършеният баланс между стрелба/платформинг/quick-time events/пъзели и от началото до края всяка една ситуация независимо от различният скрипт вилнеещ на екрана може да се квалифицира в тези 4 категории.
Бтв чувствам се все едно спорим дали Fallout 2 или Baldur's Gate 2 е по-як, което е някакво яко ретардед.
Само не съм съгласен с началото на поста ти за Ънчартед, който се самоинвентвал с нов геймплеен елемент. Това не е така. Ънчартед 2 просто е съвършеният баланс между стрелба/платформинг/quick-time events/пъзели и от началото до края всяка една ситуация независимо от различният скрипт вилнеещ на екрана може да се квалифицира в тези 4 категории.
Бтв чувствам се все едно спорим дали Fallout 2 или Baldur's Gate 2 е по-як, което е някакво яко ретардед.
Симеоне, играл съм ги back to back, а ти престани да си натрапваш мнението по любимия ти нахален начин и ЗОМГ КАПС. Звучиш подчертано фенбойски.
Uncharted е невероятно осъществена комбинация от Tomb Raider и Gears, но специално престрелките са доста далече от усещането за съприкосновение с противника и интензитета в заглавия като Gears, CoD: MW, Halo и т.н., които са еталона за шуутърите. Основната ми критика в това отношение по адрес на Uncharted е, че противниците реагират доста лагаво като ги уцелиш и са еднообразни откъм видове и тактика.
Въобще силата на играта не е в това, че е най-добра във всичко, а в това, че прави най-адекватната комбинация от иначе много стандартни и по-качествени в други заглавия елементи и предава историята си наистина добре, колкото и да е елементарна. И бтв не е трудно втория Uncharted да е на светлинни години от първата част, при положение че тя беше посредствена в много отношения. Докато Gears 1 е една от най-влиятелните и зарибяващи игри за цялото поколение конзоли и е рипофната от десетки заглавия, включително Uncharted.
Както каза колето, и двете игри са прекрасни, просто едната не е като за теб.
Uncharted е невероятно осъществена комбинация от Tomb Raider и Gears, но специално престрелките са доста далече от усещането за съприкосновение с противника и интензитета в заглавия като Gears, CoD: MW, Halo и т.н., които са еталона за шуутърите. Основната ми критика в това отношение по адрес на Uncharted е, че противниците реагират доста лагаво като ги уцелиш и са еднообразни откъм видове и тактика.
Въобще силата на играта не е в това, че е най-добра във всичко, а в това, че прави най-адекватната комбинация от иначе много стандартни и по-качествени в други заглавия елементи и предава историята си наистина добре, колкото и да е елементарна. И бтв не е трудно втория Uncharted да е на светлинни години от първата част, при положение че тя беше посредствена в много отношения. Докато Gears 1 е една от най-влиятелните и зарибяващи игри за цялото поколение конзоли и е рипофната от десетки заглавия, включително Uncharted.
Както каза колето, и двете игри са прекрасни, просто едната не е като за теб.
Last edited by AlDim on Mon Jun 13, 2011 10:05 am, edited 1 time in total.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Мноого странно виждане, поне от моята камбанарийка.
От всички хора които знам че са играли Gears 1 и 2 , всички освен теб твърдят че единицата е повторяема и това и е кусура докато двойката те залива с разнобразие.
Друго което не мога да разбера какво значи Нов геймплеен елемент в U2 - аз такова нещо не видях - през цялата игра си гледах филмче, пуцах си и си минавах каскади по обичайния начин.
От всички хора които знам че са играли Gears 1 и 2 , всички освен теб твърдят че единицата е повторяема и това и е кусура докато двойката те залива с разнобразие.
Друго което не мога да разбера какво значи Нов геймплеен елемент в U2 - аз такова нещо не видях - през цялата игра си гледах филмче, пуцах си и си минавах каскади по обичайния начин.
Е то това излиза малко вече оф-топик, ма Сашо да сплитне, ако реши, без друго той даде най-безумното мнение в тоя спор към момента
Ънчартед 2 се самоинвентва, доколкото нон-стоп ти предлага нещо ново. Ясно е, че всичкото е в един жанр, но първата мисия е стелт, по-късно имаш дълъг сикуенс, в който трябва да вървиш, помагайки на ранен репортер, преди това бягаш от камион, стреляйки назад, и т.н., и т.н. На всеки половин час играта ти предлага нещо, което НИКОГА досега не си правил в нея, и може би няма да правиш повече - чудовищно разнообразна е в това отношение.
Гиърса има към момента една мисия с танкче...
Но си прав - трябваше да хвана Heavy Rain вместо това :/ Не, че и иначе имаше шанс да ме грабне повече. Заеби мачо куулнеса, в Ънчартед съм се хили на всеки 10 минути на някакъв лаф, тука ме сърби да им скипвам грозния хероизъм...
Ънчартед 2 се самоинвентва, доколкото нон-стоп ти предлага нещо ново. Ясно е, че всичкото е в един жанр, но първата мисия е стелт, по-късно имаш дълъг сикуенс, в който трябва да вървиш, помагайки на ранен репортер, преди това бягаш от камион, стреляйки назад, и т.н., и т.н. На всеки половин час играта ти предлага нещо, което НИКОГА досега не си правил в нея, и може би няма да правиш повече - чудовищно разнообразна е в това отношение.
Гиърса има към момента една мисия с танкче...
Но си прав - трябваше да хвана Heavy Rain вместо това :/ Не, че и иначе имаше шанс да ме грабне повече. Заеби мачо куулнеса, в Ънчартед съм се хили на всеки 10 минути на някакъв лаф, тука ме сърби да им скипвам грозния хероизъм...
And you can't dance with a devil on your back...
Добре, това вече не е оф-топик - КЪДЕ е разнообразието в Gears 2? В последната четвърт на играта съм и за момента геймплеят е като права лопата - правиш ТОЧНО едно и също от начало до край. Което е абс същото, което правиш и в единицата бтв. Тва, че единицата е еталон, никой не го спори, аз съм я превъртял още като излезе навремето. Обаче двойката за сингъл няма грам нововъведение.
And you can't dance with a devil on your back...
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ъъъ, нивата се сменят, да. То би било леко смущаващо, ако не се сменяха. Аз говорех за това какво правиш в тях. Верно, че червеят беше по-интересен, но извън него и танка, всичко друго е "прикривай се и стреляй", с почивки от по минута-две ходене напред.
А да, и драмичката на Дом
А да, и драмичката на Дом
And you can't dance with a devil on your back...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests