Page 2 of 4

Posted: Fri Sep 19, 2008 11:50 pm
by bgspace
Всъщност, са. System Shock 2 и Thief- the Metal Agе използват Dark Engine. Можеш да провериш сам. Разбира се, това са подробности, които засягат единствено такива като мен, които имат достатъчно свободно време, че да правят мисии :lol:

Posted: Fri Sep 19, 2008 11:56 pm
by RRSunknown
какво общо има Пейнкилъра с Looking glass и Дарк енжина?

Posted: Fri Sep 19, 2008 11:58 pm
by bgspace
Painkiller е с различен енджин. Да.

Posted: Sat Sep 20, 2008 4:49 pm
by Scourge
пакман. всичките нива. :lol:

Posted: Tue Sep 23, 2008 1:59 pm
by termit
Shalebridge Cradle от Thief 3, определено - няма такава психария. Все пак в половината от нивото всъщност нямаш никакви врагове, но самият дизайн и фоновите звуци те плашат повече от достатъчно. Първият път, като се качвах към тавана и врата почна да блъска, само дето не подскочих на стола - аз аз не съм от плашливите.
Мисията със зомбитата от Thief 1, мисля че беше третата подред - играх я през нощта за първи път, на угасена лампа и със слушалки...
AvP 1 и 2 с морския пехотинец, първите 2-3 нива преди да си взел по-мощните оръжия. Впрочем на AvP 2 играта с човека става съвсем друго нещо, когато играеш на последно ниво на трудност и не можеш да запазваш по време на нивото - тогава всички нива са плашещи ;)
Undying и System Shock 2, първите няколко нива, но най-вече на първо игране - при преиграване ефектът като че ли се губи.

Posted: Tue Sep 23, 2008 2:09 pm
by bgspace
Мисията със зомбитата от Thief 1, мисля че беше третата подред - играх я през нощта за първи път, на угасена лампа и със слушалки...

Там има поне няколко мисии със зомбита - Bonehoard, Haunted Cathedral, Return to the Cathedral...

Posted: Tue Sep 23, 2008 2:37 pm
by RRSunknown
termit wrote: Впрочем на AvP 2 играта с човека става съвсем друго нещо, когато играеш на последно ниво на трудност и не можеш да запазваш по време на нивото - тогава всички нива са плашещи ;)
Абе то е така но тактиката да те плашат със трудност за мене е далеч от страха, става просто изнервяне от трудността по начина по който нерви Колин Макрей 3 например когато за 10 път се блъснеш на едно и също място от кофти късмет.
истинския страх се постига без реална опасност в играта- само със звук, картина и скриптове- както споменатото ниво в Thief или местата на Vampires :)

Posted: Tue Sep 23, 2008 2:56 pm
by Muad_Dib
Рандъм ниво от първия Condemned, например метрото или универсалния магазин, Рейвънхолм от ХЛ2, макар че и на мен втория път ми се стори по-тъпо от първия, второто ниво на първия Тийф.

Posted: Wed Sep 24, 2008 9:53 am
by termit
bgspace - Bonehoard, мисиите в катедралата някак си не бяха толкова плашещи, може би защото вече се бях сблъсквал със зомбита, или пък защото там има повече пространство, не знам.

RRSunknown - факторът страх всъщност идва не толкова от трудността, колкото от това, че не можеш да запазваш по време на игра - особено като си към края на нивото, направо си е като борба за оцеляване на живо :wink: Примерно използвах доста често гранатите със сензор за да блокирам пътя зад мен или някоя подозрително изглеждаща дупка, просто за всеки случай - нещо, което рядко бих правил ако знам, че имам save/load отпреди 1 минута.

П.С. Явно трябва да взема най-накрая да изиграя Condemned, бях му хвърлил око в Озона, но все не стигам до него...

Posted: Wed Sep 24, 2008 10:58 am
by bgspace
termit - ама в катедралата се появяват Hant-овете с техния истеричен смях :)

Posted: Wed Sep 24, 2008 11:27 am
by RRSunknown
termit wrote:
RRSunknown - факторът страх всъщност идва не толкова от трудността, колкото от това, че не можеш да запазваш по време на игра - особено като си към края на нивото, направо си е като борба за оцеляване на живо :wink: Примерно използвах доста често гранатите със сензор за да блокирам пътя зад мен или някоя подозрително изглеждаща дупка, просто за всеки случай - нещо, което рядко бих правил ако знам, че имам save/load отпреди 1 минута.
Във абсолютно всяка игра с дълги чекпойнти го има тоя момент с презапасяването- махни го , пусни на най- лесна трудност и ще видиш че играта не е толкова страшна (макар че с пришълеца ме изнерви), а аз лично истинския страх го виждам когато от механиката на играта няма никаква опасност - без значение от някаква трудност- и пак въздейства.
Това е мое мнение разбира се но за мен страхът при липса на сейв е страх от провал на нивото/играта а не страх в класическия смисъл. Същото усещане се изпитва и при особено трудно скокче на някоя джъмп енд рън игра когато чекпойнта е отчайващо далеч.

Posted: Wed Oct 01, 2008 9:50 pm
by beliefcontrol
По принцип не съм играл почти нищо извън жанра adventure/quest, Fallout и HOMM2/3, а там плашещите нива не са често срещани.

Една от малкото по-различни игри, които съм пробвал, е AvP 1. Мисиите с човешкия представител са нон-стоп шубе, а първият ми сблъсък с facehugger почти успя да доведе до битова злополука. По това време използвах сгъваем дървен стол и реакцията ми на запълнения от гореспоменатата гад монитор след 10 секундно психиращо шумолене не беше от най-безопасните. :oops:

Posted: Thu Oct 09, 2008 8:57 pm
by dellusion
Blood 2 и Fear ми бяха много страшни, всичките нива. Monolith ftw.

А от стола съм падал само веднъж и то не беше от страх. Случи се по време на едно мулти на Дуум 2, като ме отстреляха с БиЕфДжи-то :).

Posted: Thu Oct 09, 2008 8:59 pm
by RRSunknown
beliefcontrol wrote:По принцип не съм играл почти нищо извън жанра adventure/quest, Fallout и HOMM2/3, а там плашещите нива не са често срещани.

Една от малкото по-различни игри, които съм пробвал, е AvP 1. Мисиите с човешкия представител са нон-стоп шубе, а първият ми сблъсък с facehugger почти успя да доведе до битова злополука. По това време използвах сгъваем дървен стол и реакцията ми на запълнения от гореспоменатата гад монитор след 10 секундно психиращо шумолене не беше от най-безопасните. :oops:
Аз така съм си падал от стола и си направих доста голяма цицина към 97 година като за пръв път играх Куейк.

Posted: Thu Oct 09, 2008 10:33 pm
by Pugsley
На Резидънт Ивъл 4 има един момент в който трябва с една мома да се разходиш да земеш нещо по едни коридорчоци. Нема пуцалки, нема нищо. Е насрал съм се там.