Page 2 of 3
Posted: Thu Oct 11, 2007 11:35 pm
by Muad_Dib
Гилд Уорс е ММО точно когато ЦЪФНАТ И ВЪРЖАТ.
БТв темата за хейло 3:)
Posted: Thu Oct 11, 2007 11:56 pm
by Yan
Muad_Dib wrote:Гилд Уорс е ММО точно когато ЦЪФНАТ И ВЪРЖАТ.
БТв темата за хейло 3:)
Доста ММО е. Ма пък ти и толкова си го играл. И понеже верно стана много оффтопик следващия пост не за Хейло ще бъде затрит, а ако е на Никола, ще му сложа гейски аватар, подпис и къстъм тайтъл...
Posted: Fri Oct 12, 2007 11:40 am
by Roland
Тоя спор не е от вчера и днеска бтв, и без да взимам квато и да било страна в него, явно не е толкова "очевидно" едното или другото, щом още се води.
Posted: Fri Oct 12, 2007 11:46 am
by Moridin
Чисто езиково аз викам, че не е ;р
Т.е. не е изобщо "mass", което е някак цялата идея на ММО-то.
Рандъм кооператив мултиплейъри има още от кънтъра насам, за да не кажа Др Марио...................
Posted: Fri Oct 12, 2007 12:09 pm
by AlDim
Moridin wrote:Рандъм кооператив мултиплейъри има още от кънтъра насам
Или нещичко около 2-3 години по-дърто и 2-3 светлинни години по-близко откъм жанр ... като Diablo...
Иначе с целия авторитет и замах на човек, който току-що се е образовал по въпроса в Wikipedia, заявявам че Guild Wars е просто едно мааалко по-масово Diablo II.

Posted: Fri Oct 12, 2007 12:22 pm
by Delegat
AlDim wrote:Moridin wrote:Рандъм кооператив мултиплейъри има още от кънтъра насам
Или нещичко около 2-3 години по-дърто и 2-3 светлинни години по-близко откъм жанр ... като Diablo...
Иначе с целия авторитет и замах на човек, който току-що се е образовал по въпроса в Wikipedia, заявявам че Guild Wars е просто едно мааалко по-масово Diablo II.

Това определение важи за WoW, не за Guild Wars. Образовай се повече, плс

Posted: Fri Oct 12, 2007 12:25 pm
by The Dragon
AlDim wrote:
Иначе с целия авторитет и замах на човек, който току-що се е образовал по въпроса в Wikipedia,
Евалата друже

От около година се опитвам да го формулирам това ама все ми куцаха изразните средства

Ще се използва често.
Posted: Fri Oct 12, 2007 12:30 pm
by Delegat
Рандъм кооператив мултиплейъри има още от кънтъра насам
Eдинственото рандъм нещо в GW са Рандъм арените, където да, на рандъм принцип се правят отбори от по 4 човека. Иначе навсякъде другаде, дори в ПвЕ отборите се правят със съгласието на играчите.

Posted: Fri Oct 12, 2007 12:37 pm
by Moridin
О ГОСПОДИ, НЯМАХ ПРЕДВИД НИЩО РАНДЪМ ЗА БОГА!!!!!!!
Думата значеше в случая "някакви произволни кооперативни мултиплейърки" каквото е точно Guild Wars.
MASS MULTIPLAYER GAME от друга страна се предполага да е игра, където всеки влязъл на сървъра човек споделя един и същи игрови свят с останалите и ги вижда. Нещо, което очевидно не е вярно за Guild Wars, тъй че?
Posted: Fri Oct 12, 2007 12:48 pm
by thunder
Мор, намери ми точно определение за ММО? Има неща, които са общи между игрите Eve, GW, WoW, etc, но никой никъде не е определил точно какво прави едно ММО такова. Хората играли една игра ще мерят всички други според техния аршин.
да, в GW не мога да изляза от града с повече от 7 други като мен и да се сбия с народа (в ПвЕ, в ПвП мога), но пак мога да си общувам/трейдвам/срещна се/т.н с всеки, който е онлайн в играта в този момент. Кое прави GW не-ММО?
Posted: Fri Oct 12, 2007 12:51 pm
by zhivik
Всичко зависи от дефинициите - ако под massive multiplayer online game разбираш игра, където много играчи имат възможност да взаимодействат помежду си, тогава Guild Wars по-скоро е, защото взаимодействие все пак има, дори и да не е чрез сражения. Все пак, доколкото аз останах с впечатление, имаш възможност да търгуваш свободно на съответния си сървър, както и че има общи области (въпреки че в тях няма куестове).
Ако сведем определението за MMO конректно до взаимодействие в самите куестове, тогава Guild Wars по-скоро не е, след като всички, а не само някои куестове са instanced (не се сещам за български превод с една дума). Всъщност по мои наблюдения в доста MMO-та има куестове, които се запазват само за участващите в тях, въпросът е тяхното количество, явно.
Така че пак казвам, въпрос на дефиниция е. Разбира се, втората дефиниция като че ли е по-подходяща, тъй като би трябвало да се вземе това, което е определящо за играта, като критерий дали е MMO или не. От друга страна, повечето големи компютърни списания в САЩ и Великобритания явно приемат по-широката дефиниця, защото аз лично съм срещал доста често Guild Wars да се определя като MMO, отколкото като co-operative multiplayer.
Posted: Fri Oct 12, 2007 12:52 pm
by Delegat
Moridin wrote:О ГОСПОДИ, НЯМАХ ПРЕДВИД НИЩО РАНДЪМ ЗА БОГА!!!!!!!
Думата значеше в случая "някакви произволни кооперативни мултиплейърки" каквото е точно Guild Wars.
MASS MULTIPLAYER GAME от друга страна се предполага да е игра, където всеки влязъл на сървъра човек споделя един и същи игрови свят с останалите и ги вижда. Нещо, което очевидно не е вярно за Guild Wars, тъй че?
Ми в грешка си. Точно това важи за GW, където всички сме на един сървър. Има разделение единствено според това къде се намираш в света, а именно Европа, Америка и Азия, с цел да се избегне натоварването на същия този сървър и да няма лаг. Разбира се като излезеш от града, играта прави копие на играния свят само за теб и партито ти, като по този начин са елиминирани най-големите недостатъци на ММО игрите, а именно убиването на други играчи и последвалото кампиране и тем подобни.
Posted: Fri Oct 12, 2007 12:57 pm
by thunder
Posted: Fri Oct 12, 2007 1:01 pm
by Moridin
Живика го каза добре бтв
За мен това че можеш да търгуваш с другите играчи, но не и по никакъв реален начин да ИГРАЕШ с тях (освен с някаква ограничена бройка, както в нормалния кооператив мултиплейър), директно изхвърля ГУ като ММО.
Posted: Fri Oct 12, 2007 1:03 pm
by Yan
Moridin wrote:Живика го каза добре бтв
За мен това че можеш да търгуваш с другите играчи, но не и по никакъв реален начин да ИГРАЕШ с тях (освен с някаква ограничена бройка, както в нормалния кооператив мултиплейър), директно изхвърля ГУ като ММО.
За щастие обаче ти не си никъв авторитет и за останалия свят включае специализираните медии ГУ е ММО:)