Page 2 of 2
Posted: Wed Dec 12, 2007 8:23 pm
by Gallean
Ох, за какво ли споря с теб? Погледни си кой левел са стрелците поне преди така да ги хулиш- 3-ти. Точно колкото имперските.
От там нататъка е безмислено да си говорим с тебе...
Posted: Wed Dec 12, 2007 10:13 pm
by RRSunknown
Лично аз не виждам нищо общо с Хироус, Disciples най- много прилича на японско РПГ с тактическите си битки, втората част най- хубавото и беше арта на единиците-графиката беше велика. Всяко измислено 3Д само ще опорочи нещата. Обаче що се отнася до стратегия -в целата игра няма налична такава.Единствената тактика е да решиш като кави да си рзвиеш единиците. Тръгнеш ли по един път няма връщане назад- опита се трупа много бавно за да се правят смени. В бой в който участват само 6 единици на страна с крайно ограничени действия и функции е 90% ясно как би действала дадена единица когато е на ход.Относно за придвижването на войски- и в 2-ката можеш да придвижваш каквото си искаш при положение че можеш да наемеш супер евтин герой, друг е въпроса че единици 1 левел бяха абсолютно безмислени и всичко се решаваше с решаваща битка в която се виждаше кой - как се е развил и кой е развил правилните единици. Мултиплеъра е абсолютно безмислен- има положения при които е невъзможно да победиш, всичко се е решило когато си избрал път на развитие и ако си сбъркал- нямаш шанс. Късмета е прекалено решаващ. Спомням си се мъчихме да играем мулти и всичко се реши когато пртивника ми изведнъж изскочи с героя си пред едно мое село обаче не му стигна хода. Една магия и 10 Thief по-късно беше останал на 10% живот и нямаше никакъв шанс когато го ударих с героя......
Posted: Thu Dec 13, 2007 7:53 am
by armageddon
Gallean wrote:Ох, за какво ли споря с теб? Погледни си кой левел са стрелците поне преди така да ги хулиш- 3-ти. Точно колкото имперските.
От там нататъка е безмислено да си говорим с тебе...
Бе че може и да бъркам верно е. Че елфите са малоумни като изпълнение - също. Даже в 2та полувинчати експанжъна (както там им бяха имената че не ги помня) имаше повече идея отколкото в този с елфите.
Posted: Thu Dec 13, 2007 6:32 pm
by RRSunknown
armagedon-е прав си напълно: експанжъните бяха искарани с цел да вземат парици но дори и те бяха с ценна история за разлика от изключително малоумния експанжън с елфите. Елфите са сложени насила като раса, и преди ги имаше като неутрални - просто не са подходящи за раса-нямат нито баланса нито усещането от оригиналните раси. Имаше проекта за експанжън с раса орки но добре че го спряха.
Posted: Thu Dec 13, 2007 6:44 pm
by Gallean
Хора, може би ви е известно, че с разни изпълнения от детската градина "тия са малумни, глупави, изсмукани, тъпи" и тн. не се води разговор. Води се монолог. Когато има "защото..." може да става дума за нещо повече. А благодаря, междувпрочем, че ме обиждате, без дори си правите труда да се обосновете. Села ви.
Posted: Thu Dec 13, 2007 7:13 pm
by RRSunknown
Искаш обосноваване- нямаш проблеми:
1. 90 % процента от хората по форумите обсъждали Disciples 2 когато се играеше не харесаха дизайна и арта на елфите, и градът им не е анимиран като оригиналните и единиците не са особено детйлни, което е лигично впредвид че поначало са неутрални единици в основата си. За магиите мога да кажа- биват и нищо повече. Мен лично не кефят нито магарешките уши нито брадатите кентаври
2. Идентичност на расата- елфите нямат идентичност с която да бъдат идентифицирани:чопнали са идеи от другите раси и са ги посмесили. Баланс има, имат и силни едници обаче през цялото време докато играх с геймплея силно ми напомняше на игра с империята само с много по силни стрелци от imperial assasins. За сравнение другите раси са коренно различни помежду си :undead-имунитет+парализата; Джуджета- висок живот и сурова мощ но без лечение; Демони- прекалено скъпи но прекалено силни единици, petrify наличие на изключително силен стрелец-Gargayle; Imperiata- най важното- лечение съчетано със способност за контра на всичките други умения. Елфите- лечение на хора, кентавър като Dwarf warior ,стрелец като Gargoyle без живота му.
3. История на кампанията- най-добрия момент на елфите макар не виждам с какво точно превъзхожда оригиналните кампании или експанжъните.
Posted: Fri Dec 14, 2007 8:18 am
by armageddon
Мне, историята на елфската кампания просто не струваше, доколкото имаше такава. Ясно, ся ясно че на Галеан му е разкъртено дюшемето и тн, ма това си го знаехме и от предишния експанжън (така де, два експанжъна). Какво развитие видяхме оттук нататък? Меко казано нулево. Осем въздългички мисии комбихме имперска сган, щото са най-кекавички в сравнение с останалите 3 и съответно елфите имат реални шансове срещу тях. Лично аз си признавам че бая се озорих, основната ми група мреше редовно до края на кампанията. Една от основните причини бяха малоумните магии - слабите като цяло единици на елфите имаха нужда от защитни магии (по подобие на Империята и джуджетата) а те бяха супер кът (мамка му почвам да се повтарям). В крайна сметка нямаше една интересна магия, която да не повтаря някоя от тези на другите 4 раси т.е имаме безумна комбинация от вече съществуващи магии.
Арт-а на самите елфи съм го казвал много пъти - аз да бях ги рисувал (а съм пълен инвалид в това изкуство) сигурно щяха да са по-добре изглеждащи. А арта беше една от силните страни на цялата двойка.
За да се върнем на темата (Disciples 3) ето малко пресни шоти от пре-алфа версията ->
http://www.crpg.ru/modules.php?op=modlo ... ll&gid=318
Posted: Fri Dec 14, 2007 9:59 am
by termit
Аз лично харесах елфите. Магарешките уши наистина бяха минус, но като цяло стилът на единиците ме радваше, а според мен столицата им е много красива. И брадатите кентаври са пичове, особено centaur charger.
Що се отнася до баланса на единиците - вярно е, че на пръв поглед са като олекотен вариант на империята с по-силни стрелци, но според мен има достатъчно голяма разлика, за да е различен начина на игра.
Освен това не бих казал, че са слаби - напротив, даже с тях се мачка доста добре срещу всяка друга раса. Много рядко ми се е случвало да ми умре основната група - точно в момента преигравам кампанията и съм на картата, в която трябва да приклецаш Yataa' Halli, досега в цялата кампания са ме мачкали 2 или 3 пъти.
Липсата на защитни магии наистина е минус, но някои от бойните са доста добри, особено на по-високите нива (gallean's boon или онази, която намалява щетите на врага с 33%). Аз играя само с mage lord, така че не ми е особен проблем да развивам и ползвам магиите.
Що се отнася до кампанията, мен ме кефи, пък и се връзва с откачилия Галеан. Освен това дава доста интересна база за развитие на поредицата, включително и възможно включване на орките като бъдеща фракция.
Posted: Sat Dec 29, 2007 1:01 am
by armageddon
Последното е вярно, обективно погледнато, но лично аз хич не понасям такива силно cliffhanger ending-и при голямата неизвестност относно продължението им.
иначе
crpg.ru са пуснали няколко по-пресни шота, които се отличават с доста пикселизирано изглеждащата графика и ненапускащото ме усещане че са хванали яко визуалния стил на 2ката и като му няма нищо не го пипат

И елфите даже изглеждат нормално ...
Posted: Fri Feb 15, 2008 8:32 am
by armageddon
Ето едно определно доста по информативно от досегашните интервюта/превюта и тн на тема Disciples 3 ->
http://gry.o2.pl/publicystyka_special/?co=pokaz&id=111 . На полски е, но добрите хорица са сложили превод в карето отстрани.
Освен това наистина за пръв път графиката изглежда нормално, да не кажа доста добре на шотите, което ме радва.
Posted: Fri Feb 15, 2008 9:20 am
by Rayko
Нямам търпение да я разцъкам,само да не са прекалено големи изискванията.
Тhe minimum system requirements: Windows XP/Vista; Processor AMD 3000+ or Intel Pentium 2 Ghz; 512MB RAM; ATI Radeon 9600 or NVidia (DirectX compatible) 128MB; 4GB HDD free space
Е,не са чаак толкова големи

Posted: Thu Aug 13, 2009 12:18 pm
by Trip
Реших вчера за пръв път от година и нещо да разцъкам сайта на третия Дисайпълс. Вероятно няма да мога да подкарам играта, пък и не знам дали ще струва, но артовете са много яки!
http://www.disciples3.ru
Posted: Thu Aug 13, 2009 1:01 pm
by Yan
Чакам я с умерено притеснение игрицата.
Твърде много неща, които правеха Disciples 2 различна са премахнати. Не ми се ще да получим клонинг на Heroes 5, но май натам отиват нещата.
Въпреки това артовете наистина са брутални.