Roland wrote:
Саргерас как са го въртяли кат Ивъл Есънс впоследствие е все тая, физически си умира в древността. Не е присъствал като фактор в нито една игра, няма и да присъства.
Манорот от своя страна е "в общи линии некъф жалък демон", който САМО е създал орките като такива и е отговорен за практически ВСИЧКО, случило се от Warcraft I до Warcraft III.
Саргерас не умира физически в древността, а когато ти казах по-горе. Справка - ентрито му във WoWWiki.
As Aegwynn stood over the smoking corpses, she noticed a nearby rift into the Nether, no doubt created by the dragonslaying demons. Through this portal, Sargeras entered Azeroth to confront Aegwynn. The Guardian of Tirisfal did not hesitate in attacking what she perceived to be a formidable demon, but Sargeras held back, letting the mage destroy his physical body. At the last moment of life, the Dark Titan transferred his spirit into the body of Aegwynn, and settled down to wait.
Манорот е демон, бос на питлордовете, втори ред предводител в легиона, който бтв е подчинен на въпросния нечуван от теб -
Roland wrote:
Кил'джедан е съм гай, боя се, който никога не съм чувал, та ясно колко й е важен на историята. Нещо привнесено от WoW, предполагам?
- Има го още във ВЦ2 бтв, макар и с променен оттогава дизайн. Колкото до Манорот, той за нищо не е отговорен, освен за въпросния херитейдж на орките, което е по план на въпросния Кил'Джедан, а кръвта на Манорот е само средство. Да, мощен е, от по-големите лоши, участвал е и в уор ъф ди ейншънтс, но не е на нивото на Аркимонд изобщо. Плюс това го убива именно орк, което трудно би могло да се случи на Илидан и Артас всъщност...
Цитат:
Many years before the Dark Portal was first formed, Mannoroth, under orders from Kil'jaeden, took part in the plan to put the orcs under the thumb of the Burning Legion.
Roland wrote:
Илидан (никога повече не искам да чуя и думичка от теб за преводите на Русинов) силите си ги има, но голямо зло НЕ Е, щот и той, имам чувството, не знае кво иска от себе си. Артас също - не съм спорил колко е силен, а че не е голямо зло, щот квото искаше си го постигна.
Никога не съм казвал нищо против двойните съгласни аз лично бтв, това си е твоя теория, по която няма да спорим сега. А Артас просто си взе трона. КОЙ точно супермощен идиот в историята на целокупната художествена лтиература си е останал на трона да съзерцава? Илидан не е лош в моралния смисъл на думата, но си е типичен лош в смисъла на някой, когото играчите да трепят.
Roland wrote:
Така, а сега си представи Детуинг, който практически е драконово божество, или самият Саргерас, който убива с мисъл от ДВЕ РЕАЛНОСТИ разстояние. Ето ТОВА е голямо зло. И такива неща в тоя свят вече не съществуват. Както не съществиват и в Диабло вселената.
Детуинг е драконов аспект, поставен там от титаните, от които Саргерас е най-мощният. Следователно всички големи демони на подчинение на Саргерас са он пар с въпросния.
Изначално твойта позиция беше, че нямало достатъчно големи лоши в Диабло, което го правело като ВЦ вселената. Да, в Диабло НЯМА лоши, но целият този спор е за твойта некоректна аналогия, понеже във ВЦ има достатъчно по-силни от всички играчи лоши, които просто седят там и са неубиваеми или изобщо ги няма (Кил'Джедан), ерго - цялата ти логика е построена на грешен факт - дали има лоши или не, няма особена връзка с ММО-то.
Намери нещо в нета, в момента и двамата говорим наизуст. Бтв, не съм убеден, че е нужен нов експ, за да се отворят още територии...
След като говориш наизуст, защо тогава говориш с тон на абсолютни факт (напомням, "Близард са казали, че повече експанжъни няма да има"). Айде намери го ти това, плз, къде си го прочел, преди да го кажеш така компетентно.
Ето мойто (пак не е 100%, но аз така и съм си го казал):
"Though very little has been revealed about Arthas' role in World of Warcraft, it is conjectured that the continent of Northrend will be the primary focus of the second expansion pack. Northrend houses the Frozen Throne and the ruins of the Nerubian kingdom Azjol-Nerub. There is no concrete evidence or citations from official Blizzard staff confirming the aforementioned content, but numerous implications on the game forums by various community managers support the notion."
Rolang wrote:
Стига глупости. ВЦ3 беше триизмерен (никой не го вълнува мнението ти по въпроса, факт е, че за стратегиите това е МНОГО по-добро от 2д-то),
Факт ли е? Или е твойто никого невълнуващо мнение? За мен пък да зяпам единиците отгоре е единственото стратегически необходимо. Дали е 3д или 2д следователно няма значение.
Roland wrote:
въведе героите, добави един куп дребни, но много важни детайлчета в геймплея. Естествено, че не можа да мине Старкрафт, но успя да я НАДСТРОИ на много места и то с нужни работи.
Първо, ВЦ3 имаше съвсем различен фокус от СК, доколкото важен в него беше много повече микромениджмънта на единиците, отколкото масовите военни кампании каткто в СК. Всички нововъведения (по-развитито дърво умения на единиците, герои, близка камера и т.н.) са във връзка именно с този променен фокус. Така че не е никаква надстройка, а изцяло различна игра и както сам признаваш, не е успяла да измести СК нито като легендарен статус, нито като стопроцентово положителни оценки. А от СК2 ще се очаква дори повече.
Roland wrote:
За другото си прав, но Близард до момента не са правили игра на такъв принцип, разчитам и че няма да се случи.
Ами то самият жанр предпразполага към това. Самото Диабло2 се различава от Диабло1 главно по мащабност и по доразвити геймплей концепции. На мен мисълта ми беше, че баланс по-лесно се постига в такава игра.
Roland wrote:
Първо, не са авторИ, а автоР. И съм чел въпросното интервю. Самият факт, че в него Кнаак говори за "свят", вече ни нашепва за ММО. Още повече, че светът на Диабло НАИСТИНА вече е открит точно за ММО-игра. Тримата братя са унищожени, а границите между рая и ада - разбити. Т.е. започва The Sin War (уотевър дис из, но е име на цяла трилогия книги) и можем да ънлийшнем вече измислените класове в свят, където вече има не Големи Злини, а Голям Конфликт.
Е аз по-горе се съгласих с концепцията, че Диабло ММО е също вероятно, не знам защо трябваше да задълбаваме допълнително тук.
Roland wrote:
А Старкрафт франчайзът НИЩО не може да го срине. Гоуста го зарязаха поради закъснения, подозирам (тва не ти е стратегия, а търд пърсън все пак, не можеш да си позволиш да го правиш толкоз години, щото просто ще остарее), а и в приказките, че не щат да навлизат в конзолите, може да има истина.
Вярно, но все пак си Е неуспешен проект по франчайза, нали?
Ъндърграунд? Не, айде верно вземи се позаинтересувай малко, преди да ръсиш такива приказки, а? Барем четеш ГВ, прочитай на Вълка Нуубзора поне. И в момента по света се играе КАКВО ли не друго, освен УоУ, при това МАСОВО. И Гилд Уорс, и Лайнажа, и Ив, и ДОРИ Д&Д-то си имат масивни къмюнитита, като на първите две са съпоставими (ако и доста по-малки) с това на УоУ. Ей ся с появи ЛоТР Онлайн, а да не споменаваме предстоящите. Не знам какви са ти илюзиите за ресурсите на Близард, но дори за Age of Conan да предположим, че има шанс Eidos да нямат такива рекламни сили, то Games Workshop и EA имат капацитета да ги ОТВЕЯТ с парите, които могат да излеят в промотирането на Warhammer Online. Тва, че в България толкова сме го чували името, не означава нищо. На запад тоя франчайз е, мисля, дори по-печеливш от D&D.
Добре, поизсилих се с думата "ъндърграунд", но нито едно от тия къмюнитита няма броя на УоУ в абсолютни цифри, следователно аз не мисля, че УоУ е застрашен от конкуренцията като стабилен източник на пари още известно време (и следователно възпрепятствайки нов ММО проект от Близзард, които ДОРИ конкуренцията да извади нещо МНОГО печелившо, те могат да го бутнат просто в следващия експанжън на УоУ).
Roland wrote:
И ениуей, пишеш за 2-3 години стабилен живот. А минава ли ти през ум, че ТОЧНО тогава би било пуснато следващото им ММО? Или ги смяташ за толкова наивни, че да лежат 10 години на една игра, при положение, че конкуренцията далеч не спи, както беше със стратегиите? Още повече, че то "стабилен живот" си има и Ултимата в момента
Аз за това не съм спорил. Говорехме, доколкото помня, за предстоящо скоро събитие. След 2-3 години да извадят ново ММО си е напълно в реда на нещата, да.
Roland wrote:
И ЕНИУЕЙ, пропускаш дребния момент с обявата на Близард за открити работни места за хора с опит в стратегиите. Леко се съмнявам да планират СТРАТЕГИЯ по Диабло... Само че понеже в момента не мога да го изровя това къде е, няма как да ти го пейстна...

True. Това дава надежда за СК2 (който бтв аз много повече искам от Д3 или ДММО), но все още не е достатъчен фактор, за да го твърдим особено убедено. Нещо повече - то по-скоро предполага, че не следващият, а
по-следващият проект би могъл да е СК2 (едва ли следващият проект, който ще излезе, тепърва СЕГА ще почват да го правят). А и остава идеята с нещо ново
