Page 2 of 7

Posted: Sat Mar 03, 2007 10:45 am
by Moridin
Е добре бе, верно че Арканум е уж нали много оригинална, свежи идеи, яка вселена (не съм я играл), но как мое да я сравнявате с Колосите, не разбирам?? Най-малко сюжетът й е безкрайно неизвестен, което автоматик убива сичките й шансове.

Posted: Sat Mar 03, 2007 11:03 am
by Corwin
Тя Е от колосите безспорно.
Все пак ако ще започваме свещени войни, май требе отделна тема...

Posted: Sat Mar 03, 2007 11:55 am
by Muad_Dib
Corwin wrote:Тя Е от колосите безспорно.
Все пак ако ще започваме свещени войни, май требе отделна тема...
Не, не е, тя е почти неизползваем игрален продукт с оригинална вселена и нищо повече. Игрите на Black Isle i Bioware Са СВЕЩЕНИ, няма нищо общо.

Posted: Sat Mar 03, 2007 12:08 pm
by Moridin
Дитто

Posted: Sat Mar 03, 2007 12:21 pm
by Delegat
Muad_Dib wrote: Не, не е, тя е почти неизползваем игрален продукт с оригинална вселена и нищо повече. Игрите на Black Isle i Bioware Са СВЕЩЕНИ, няма нищо общо.
Би ли престанал с глупостите? Имам предвид Арканум. И не ме дразни на тая тема че не знаеш какво ще те сполети :twisted:

Posted: Sat Mar 03, 2007 12:56 pm
by Moridin
Easy boy ;p

Posted: Sat Mar 03, 2007 12:57 pm
by Yan
Няма какво да си кривим душата, Тройка имаха невероятни ИДЕИ, но дори живота им да зависи от това не можеха да ги реализират --- АБСОЛЮТНО ВСЯКА тяхна игра в първоначалния си вариант е ТОЛКОВА бъгава, че е практически неиграема.

Posted: Sat Mar 03, 2007 2:56 pm
by termit
Съгласен съм с Ян, уви. Все пак хората от Тойка са основния екип зад Фолаут, и Арканум е добре замислено РПГ, но просто му липсват финалните "полировки", които да го направят велика игра. Аз лично се изкефих на вселената и историята, но балансът силно ме издразни - примерно малко след средата на играта моя магьосник взе disintegration, и от там нататък битките станаха просто скучни - нищо не можеше да ми се опре. Всъщност последните няколко куеста по главната сюжетна линия ги минах на юруш, просто защото ми беше писналo да играя и исках само да видя какво ще стане накрая.

Posted: Sat Mar 03, 2007 4:26 pm
by Muad_Dib
Delegat wrote:
Muad_Dib wrote: Не, не е, тя е почти неизползваем игрален продукт с оригинална вселена и нищо повече. Игрите на Black Isle i Bioware Са СВЕЩЕНИ, няма нищо общо.
Би ли престанал с глупостите? Имам предвид Арканум. И не ме дразни на тая тема че не знаеш какво ще те сполети :twisted:
1во - това е тема за БГ1, не за бъгавия Арканум.
2ро - Въздържай се от неконструктивни заяждания, още повече се орезиляваш сам.

По оффтопика за последно: Bloodlines мен лично ме впечатли на максимум и играта все още е едно от най-великите репеге-та, разбира се не Байоуеър материал, но просто светът и клановете са нещо, което трябва да се ИЗПИТА! За бъговете й споменахме вече, Драгън беше най-конкретен.

Posted: Sat Mar 03, 2007 7:21 pm
by Corwin
Хората правят пачове за бъговете. БГ1 бтв също имаше някви бъгове. Че не трябва да има принципно - не трябва. А за небалансираноста - ху гивс а фак. Наистина маг със харм дето е първо ниво не може да го спре нищо, но в крайна сметка това е сингъл плейър игра и се играе за удоволствие и чувства а не за да направиш Най Якото Копеле На Света. 100 пъти по-яко е да си направиш герой, който е наблъскан с каризма и бюти и прави каквото си иска или механик със много троуинг и гранати...
А и все пак не смятам, че и в ДНД то има чак такъв баланс...

Posted: Sat Mar 03, 2007 7:47 pm
by Bat Garo Still Rots
И на мен не ми е ясно какви са толкова бъговете в Арканум? Не помня дали съм го пачвал но си беше ок. Може Вампира да е бил недовършен, но Арканум си е ок. Е някой рецепти не бяха съвсем ок, но си имаше пачове. А за БГ също има пач и то важен. Както и за 2-ката. За ХР поне със сигурност. Та хайде не мрънкайте срещу Арканума толкова :D

Posted: Sat Mar 03, 2007 7:55 pm
by Corwin
Абе бъгав си беше :). Като го пусках в началото екрана ми беше разделен на квадратчета, всяко едно от които се виждаше на половинка а другата половинка беше черна... Все пак пача оправяше положението.

Posted: Sat Mar 03, 2007 9:09 pm
by Moridin
Значи първо пачовете за ХП не са пачове в истинския смисъл на думата, щото ХП го НЕМАШЕ по време на разработката, та некак не е съвсем същото :) дано да не бъркам много хронологията ;р

Иначе не съм играл нит Арканум, нит Блъдлайнс (на мен тя ми тръгна на некви черни квадратчета, но мое да е било заради слабото ми видео тогава), но си е факт, че бъгове, които правят играта неиграема, просто са недопустими. Са и Тормента имаше оня мемъри бъг, дето влачеше яко след известно време, но го оправиха почти с излизането на играта доколкото си спомням :)

А и Тормент имаше ИСТОРИЯТА, братче. НИКОГА ЕВЪР не съм чул НИЩИЧКО за историята на Арканум. Никой не я бута сред великите сюжети. Така че не я изкарвай за супер сингъл-плейър експириънса. Всички оценяваме, че е оригинална, това е много хубаво, но не е всичко. При Биоуер и Блек Айл (мир на праха им) празно НЕМА.

е.. айсуинддейлите са спорни :mrgreen:

Posted: Sat Mar 03, 2007 9:20 pm
by Delegat
Като не си играл Арканум от къде знаеш дали има или няма история? И Блъдлайнс въобще не е недовършена, виж за ТоЕЕ съм съгласен, ама това е по вина на Атари.

Posted: Sat Mar 03, 2007 9:24 pm
by Moridin
Казах откъде знам. По онова време доста четях литература за игри. НИКОЙ НИКОГА не е споменал Арканум, когато е ставало дума за гениални сюжети в игрите. Балдърс Гейт и Тормент обаче са първите, които се споменават.