Page 100 of 198
Posted: Mon Dec 27, 2010 12:27 pm
by RRSunknown
Вярвай ми - версиите за DS от това което гледах имат предизвикателствoто на Ninja Gaiden в сравнение с epic yarn.
Последната мисийка която издържах беше с каране на едно автомобилче - заклещих си с една кибритена клечка стика, отидох да пикая и като се върнах - бях минал нивото.
Posted: Tue Dec 28, 2010 1:16 am
by F242
Онзи ден и вчера играх много
Deadly Premonition.
Мога само да кажа - друга такава игра няма. Предполагам, че вече сте прочели за нея, не знам колко от вас поне са се опитали да я играят. Или всички сте прочели за това, колко недовършена, колко много недостатъци има играта - в мрежата има всякакви оценки от 10/10
http://www.destructoid.com/review-deadl ... 5168.phtml до смачкващото
http://xbox360.ign.com/articles/107/1070909p1.html.
Но всичките тези критики или хвалебствия за вас не би трябвало да имат значение, ако имате добро чувство за хумор и добра обща култура за всички връзки, които трябва да направят невроните ви в мозъка, докато изпитвате шедьовъра наречен
Deadly Premonition.
Ако тази игра беше направена с графиката на Alan Wake или GTA IV - сигурно щеше да вземе по-добри оценки от mainstream критиката.
Но това просто нямаше да бъде това, което е - съвкупност от отвратителни сами по себе си части, които правят едно съвършено цяло.
За мен, въпреки всичките класации по отношение на игрите - това е игралното събитие на годината- Изненадата на годината. Няма indie, няма AAAAAA

игра, която да може да се премери по оригиналност и неповторимост на изживяването. Тарковски и Бергман и Пикасо в интерактивното изкуство са вече факт с тази игра.
Доставете си удоволствието - I dare you
ps. Съжалявам, че почти забравих David Lynch

Posted: Thu Dec 30, 2010 10:48 am
by AlDim
Heavenly Sword остана пръдня до самия си край. Реално от всичкото нещо ми допадна единствено злият крал Бохан (нормално, при положение че в ролята беше Анди Съркис).
Самият геймплей беше най-кухото нещо в жанра, което съм пипвал за това поколение конзоли. Въпреки че играта не беше баш бътън машър, нямаше какъвто и да е реален прогрес - всичко се свеждаше до произволни комбинации от квадрат и триъгълник с двата бъмпъра и къткането на кошмарната автоматична система за блокиране и каунтъри. От начало до край... Нямаше каквото и да е усещане за съприкосновение с противника.
За неща като визия и звук направо ми е мъка да говоря. Музиката беше дъното на епиката, персонажите бяха ужасно озвучени с едното изключение, което вече споменах, а и оръжията бяха доста жалки в това отношение. Графично не беше чак зле, обаче фреймрейтът, типично за Ninja Theory, беше на границата на неиграемото.
Или с други думи - 5/10 и ми се доигра God of War.
п.п. Поне драматично крякащата героиня си взе накрая, след като в ролята си на дъ чоузън уан си изцоца лайф форса в опит за дълбока оригиналност.
Posted: Mon Jan 03, 2011 11:01 pm
by F242
Two Worlds 2
Моят личен претендент за RPG на годината. Само не мога да реша на коя година.

Защото в NA трябва да излезе тази година
Представете си една добра среща между
Assassin's Creed - първия,
Risen,
Baldur's Gate,
Read Dead Redemption 
с африкански теми и
Хиляда и една нощ.
Играта може и да е скриптирана в куестовете, но освен това е и голям отворен свят.
А и не на последно място - тази игра нямаше да бъде същата без българското участие в нея -
Музиката.
Original Score:
Борислав Славов - Glorian
Виктор Стоянов
Music Director:
Борислав Славов - Glorian
Orchestrator:
Виктор Стоянов
Stringed instruments:
Борислав Славов
Иво Петров
Solo Violin:
Боряна Желязкова
Solo Woodwinds:
Иво Паунов
Additional Music and Orchestrations:
Георги Андреев
Единственото, което бих могъл да напиша за тази музика е чуйте я, преживейте я.
Благодаря на всички, споменати по-горе, че ме накарахте да се гордея че съм българин.
Posted: Wed Jan 05, 2011 4:22 pm
by Amikae
Музиката е прекрасна наистина. Аз съм им фен на Glorian още от Knights of Honor.

Posted: Sat Jan 22, 2011 11:22 pm
by Claymore
Играя Деус Екс и явно наистина одлскул игрите са по-добри защото досега умрях 4 пъти. Допринася и факта че съм идиот де, но все пак. Някой може ли да ми даде съвет как да се справя със бот-гард ако нямам ЕМП-граната или ГЕП-гън?
Posted: Sun Jan 23, 2011 5:17 am
by AlDim
Ми с лазене.

Само не ми стана ясно какво общо има умирането с качеството на едно заглавие, ама айде...
Posted: Sun Jan 23, 2011 9:56 am
by Moridin
Glorian е един човек (то си пише по-горе) и дори се е представял на страниците на списанието

Posted: Sun Jan 23, 2011 2:54 pm
by Claymore
AlDim wrote:Ми с лазене.

Само не ми стана ясно какво общо има умирането с качеството на едно заглавие, ама айде...
Ами за мен трудността, тоест "здравословната" такава е показател за качество ако не произлиза от камера и контрол. Някой беше писал в някакво ревю че на ийзи те правят на пюре докато се научиш на стелт. И пример за трудност=качество =>Halo 1. Пак казвам че това е лично мнение и че не претендирам да разбирам при положение че не съм геймър.
Posted: Mon Jan 24, 2011 1:50 pm
by RRSunknown
Тръгнал съм да си доигравам недовършени по средата заглавия. Форза 3 край няма ебаси. И разбира се в традицията на жанра най-интересно става в края с мощните автомобили (разликата е толкова огромна с първоначалните че за пореден път ме убеждава че изграждането на мнение за рейсинг игра по впечатления от началото е винаги неправилно). В момента съм на предпоследния сезон , който е 12 състезания с по 15 дълги обиколки (едно състезания е около 30 час минимум реално време) като между всяко състезание има ивент който само по себе си може да включва 4-5 отделни състезания). Болна работа , в добрия смисъл де - кънтента е огромен.
Posted: Mon Jan 24, 2011 2:00 pm
by AlDim
В момента съм на предпоследния сезон , който е 12 състезания с по 15 дълги обиколки
И после хората мрънкат, че е лейм връщането назад. Да ги питам аз колко е яко на 14-тата обиколка да се пребиеш и да трябва да рестартираш.

Помня, че във Forza 2 дългите състезания бяха едно безкрайно нервничене заради липсата на опция да си поправяш грешките.
Posted: Mon Jan 24, 2011 2:17 pm
by RRSunknown
Освен това има следните големи разлики
1. С изключени анти лок и тракшън контрол управлението става коренно различно - без аналоговия тригър се съмнявам че дори може да се стартира защото резултата от мръсна газ при спряло положение резултира в бясно въртене. Това го нямаше при по-маломощните автомобии.
2. Риска от обръщане е реален , щетите също оказват в пъти повече влияние а факта че нямаш магически бутон който те рестартира в средата на писта означава че можеш да се прецакаш неспасяемо.
Затова си плющя реиунда и ич не ми пука колко било лейм. Колко смята че е лейм винаги съм готов да го пусна на 20 обиколки с изключени асистенции

Posted: Tue Jan 25, 2011 8:12 pm
by Amikae
Moridin wrote:Glorian е един човек (то си пише по-горе) и дори се е представял на страниците на списанието

My bad there. Не знам защо, но все съм си мислил, че са екип от 3-4-ма.
Posted: Tue Jan 25, 2011 10:52 pm
by RRSunknown
До сега играх демото на Крайзис 2. Ако някой е го е било яд че е 360 ексузивно демо да не се чуства прецакан - засега играта е огромна тояга. Графиката не е нищо особено - действително има някои детайли текстури и ефекти но растенията например са толкова жалкарски в сравение с Крайзис 1. Плюсче обаче давам на разрушенията - не се сещам в друга игра в която да хвърчат толкова работи.
Геймплея е изцяло изплагиатстван от Call of Duty - ранкове, класове, с левия тригър мерник, с десния стрелба , за да пуснеш граната обаче трябва два пъти да натиснеш бутона за презареждане и чак тогава зареждаш гранатата. Да не забравяме и дежурния хеликоптер при серия фрагове. Цялото движение е тежко и лагаво - вървиш като намазан с лепило. Без мерник е безмислено да стреляш - изстрелваш пълнител в някой от 1 метър и нищо му няма , а за това време може по лесно да го пречукаш с приклада.
Posted: Fri Jan 28, 2011 9:09 pm
by Amikae
Спуквам се от кеф на Uncharted 2 Among Thieves! Ебаси якото!
