Page 96 of 198

Posted: Tue Sep 21, 2010 11:44 am
by Claymore
RRSunknown wrote:Хънтърите са най-елементарните стига да знаеш какво да правиш. А то е просто- изчакваш ги отблизо да се засилят, стрейфаш и отправяш изстрел в удобно предоставената ти гърбина. Умират точно от един удар на пистолета.
б.т.в. Любопитно инфо - Хънтърите всъщост са конгломерат на малки оранжеви червееподобни организми, чиято колония изпълва бронята. Тъй като една колония не стига за една броня винаги вървят по два хънтъра - (във всички игри от поредицата се спазва това правило).
А за оръжията - не Хейло е като Съфъринг, а Съфъринг е като Хейло защото Хейло наложи почти всички стандарти които се използват днес в шутинга.
Да аз вчера се поинтересувах и прочетох във Хейло Уики.А Потоха ги видях,тия месестите само са гадни защото идват по много и трябва да им отнесеш горната половина.Иначе са лесни.А това за гърба на хънтърите го знам но никога не преценявам добре скока в страни и ме повличат за крака.Или пък изобщо не се засилват ами стрелят от упор когато съм до тях.Обаче се бият лесно с Гоуста-само пуцаш в главата им докато си до тях и те не могат да отвърнат.А за Съфъринг знам че следва Хейло просто защото е по-късна но направих сравнението защото преди това съм играл The Suffering.А гранати мятам с повод и без така че няма проблеми. :lol: Но много мразя ония златните,Зелътите
като скочат и ако преди това съм лепнал граната и ме убиват заедно със себе си. :lol: А иначе ковенантските оръжия не използвам освен понякога това на Елитите.Най-си обичам пистолета. :P

Posted: Wed Sep 22, 2010 12:21 am
by Muad_Dib
Само набързо вмятам, че Хънтърите в Рийч въобще не са така и трябва Е БАТИ ПУЦАНЕТО докато умрат, даже като има хънтъри след всеки един в повечето случаи има чекпойнт.

Иначе аз съм си на 5та мисия от кампанията и тя все така кефи, да живеят возилата, че иначе щеше да е толкова еднообразно....

Posted: Wed Sep 22, 2010 12:53 am
by Claymore
Ех да бях с по-хубав компютър че после да си изтегля двойката и тройката..... :(
П.П.Нивото в Библиотеката е УЖАСНО! :evil: Особено експлодиращите тестиси които изскачат отвсякъде.

Posted: Wed Sep 22, 2010 12:56 am
by RRSunknown
Каква тройка за PC те гони - няма такава игра.

Posted: Wed Sep 22, 2010 1:32 am
by Claymore
Още по зле. :lol:

Posted: Thu Sep 23, 2010 9:50 am
by Muad_Dib
Тествах вчера за 40 минути новия Dead Rising. Еми як е, графиката са я пипнали бая, иначе поне в началото е същото. Като цяло останах с лошо впечатление от прекалено честите лоудинг скрийнове (около 20 за 40 минути, което е омфг......)...Освен това убер противоречието от единицата да имаш супер свят и неща за правене в него, а да си притиснат от време, пак си е налице....Може да я зацъкам след Рийч, ама най-вероятно не, бая са на опашката.

ИНаче минах още 2-3 мисии на Halo: Reach и сега съм на 8ма мисия. Мисията с космическите битки бее жестока, е баси якия аркаден спейс-симулатор:) Също ще отбележа, че има Е БАТИ разнообразието от оръжия, по мои груби сметки са близо 20 като има поне 3-4 нови. Въобще играта си рути адски много и синъл кампанията й се доближава по кефометъра до тази на Гиърс 2.

Posted: Sun Sep 26, 2010 1:12 am
by Muad_Dib
Превъртях Хейло Рийч и съм адски надъхан, очаквайте ревю утре-другиден, на който му се чете:). Евала на Бънджи, определено "go out-ват with a bang" :wink:

Posted: Sun Sep 26, 2010 1:23 am
by armageddon
Днес тествах новата цивилизация и въпреки че са свършили добра работа пичовете от Фираксис, със или без дейното участие на бат Сид, в смисъл че тоя път наистина е нов Цив, а не просто нещо, което е надгражда върху предната поредица. Доста кардинални са промените, има мисъл в тях като цяло. Въпрекито е поради факта че нещо просто не ме кефи особено, някак са успели да я изкусурят уж за по улеснено всичко да го докарат да се разцъква особено мудно т.е вместо да улеснят някои работи те са ги позатормозили малко (напрактика).

Може и да са ми грешни голяма част от впечатленията, щото съм играл има няма 5-6 часа (и не ми се очертава скоро възможност да разцъквам сериозно), но на пръв поглед засега съм много раздвоен в мнението си - хем ми харесват един куп работи, хем цял куп нещо не са ги докарали като хората.

Posted: Sun Sep 26, 2010 8:16 pm
by RRSunknown
И аз я тествах но за самия геймплей на този етап нищо не мога да кажа. Просто си играх да правя настройки. Ако някой ми каже начин да скипвам интрото с бутон ще съм много благодарен защото се наложи да го премахна от .ini файла за да не го чакам всеки път. В самата игра има някакво залагване като си мърдам камерата и още не мога да си намеря зуум който да ме радва. За съжаление се налага да ползвам всичко на минимум на графиката за може да се играе нормална.
Кофти впечатления - прекалено са огромни всичките интерфейси. Ама прекалено - картата долу вдясно ми закрива половината гледка, като реша да се бия се показва някакъв грамаден прозорец със статистики и ми закрива войниците.
Второ кофти впечатления (субективно) - не ме кефи начина по който са нарисували с комиксов тип картинки всичко по интерфейса. Изглежда ми прекалено детско и ми навява на впечатление че си играя на лего а не на Цивилизация.
Трето кофти впечатление - от 100 километра личи че се готви експанжън - държавите имат само по един лидер а менюто се казва лидери , и там където са показани има място поне за три иконки а стои по една.

Всички тези неща разбира се означават точно нищо в глобалната картина затова по- подробно ще коментирам като поцъкам малко повече и поне една игра направя.

Posted: Mon Sep 27, 2010 12:11 am
by armageddon
Сподели откъде се премахва противното интро - освен че ме драни липсата на опция за скип, има и странен бъг? който в даден момент играта ми показва екран от въпросното и ме изхвърля на десктопа.

Съгласен съм за всички интерфейси - големината им е безумна. И защо, след като центрираните средно големи икони за действия на единиците от предната част (да не кажем предните две части) са превърнати в дребни и плоснати там някъде такива?

Има нещо леко комиксово в целия изглед, но поне този път различните лидери са статични картини, които изглеждат добре. За разлика от анимираните 3-Д глави от преди, които с много малко изключения изглеждаха плашещо.

Идеята с по силните войски и премахването на масовката е много добра, но съм убеден че можеше да се измисли и малко по добър вариант за хореграфирането й. В момента местенето на войски и не-войски е на прага на безумието с ограниченито от един юнит боен и един не-боен на хексагон.

Различните лидери/нации в момента ми се виждат адски дисбалансирани, но далеч нямам впечатления кой бонус точно колко е полезен, и човек винаги ще си намери нещо, което да му пасне на стила на игра. А и 100 % ще пуснат поне два експанжъна, които да доизбистрят картината. Засега обаче говорят за DLC-та за ПС игра, а не за пълноправни допълнения, нещо което не ме хвърля в особен възторг. На този етап бих се въздържал от закупуването на оригинална версия в името на Complete/GotY или квото там надробят.

С дисклеймъра че съм играл максимум 15на часа т.е само съм зачекнал отгоре отгоре нещата и съм убеден че и тоя Цив ще се играе доста и съответно ще си променя мнението за него (към добро)

edit : Намерих откъде се маха проклетото интро, кой да се сети че ини-файла не е в директорията на играта, а на забито ... някъде си.

Posted: Mon Sep 27, 2010 1:56 am
by Amikae
Аз интрото го махам, като просто натисна Escape. :lol: От момента, в който започне интрото с вожда вече може да се спира.

Posted: Mon Sep 27, 2010 9:23 am
by RRSunknown
Явно си изключение - досега само от теб чувам че esc действа. При мен със сигурност не действа. За закупуване и аз се поотказах - първо ще видя как ще се държи на по-късен етап пърформанса.

Posted: Mon Sep 27, 2010 10:49 am
by armageddon
Интрото май не може да се скипва, защото през това време се зарежда играта.

Posted: Mon Sep 27, 2010 11:08 am
by RRSunknown
А разбра ли как да дам End Turn без да се налага да пусна заповед на всяка паланка и войниче. Ако трябва всеки път така много тегаво ще стане към края на играта.

Posted: Tue Sep 28, 2010 8:09 am
by armageddon
Засега - не. (то и не съм играл горе долу от предния пост насам). Преди се дразнех като играта в началото на всеки ход ме запокитваше из градските менюта за да им задам какво да строят, респективно ми свеждаше всеки юнит за да му дам заповеди, без възможност да излезна (от градските менюта), но сега ме дразни повече че дрябва да кликам за всеки град, респективно юнит по отделно :) Но и други неща принципно ми убягват - как да нареждам неща за строеж в опашката на града, без да влизам в специалното меню, къде е слайдерчето за наука/злато/култура/шпионаж от предните игри, къде съм пратил даден юнит (щот имам подозрението че като цъкна на даден юнит, който вече съм пратил да върви някъде си, после не ми показва накъде е било това, пък аз не съм длъжен да помня), колко хода от строеж остават на работник и тн. Все дребни неща, за които не съм се бил замислял преди (щото си ги имаха, на видно място си бяха и си работеха) но които като цяло правят играта да забие в дебрите на микро мениджъмънта.