Re: Разни
Posted: Tue Jul 23, 2019 5:37 pm
аз само промотирам финансова отговорност и на хенриту кавила църквата на бицепса, се положителности демек
аз само промотирам финансова отговорност и на хенриту кавила църквата на бицепса, се положителности демек
Излагацията е, че след минимум два високопрофилни скандала, резултирали (според разни продуценти) в провален боксофис на някъв уонаби блокбъстър за много милиони и провален проект за заснемане на друг блокбъстър за много милиони, тая все още не разбира защо ѝ се случват тези скандали и очевидно няма кой да я посъветва как да не се набива между шамарите и да не създава други скандали. Като цяло не съм чак толкова против мнението ѝ, доколкото, както и сама казах, ако живеехме в идеален свят, нещата щяха да се случват по начина, по който тя (а и аз) ги иска. Но не живеем в идеален свят, нашият неидеален свят има някакъв социален контекст, който очевидно от скандалите и финансовите провали за много милиони вече не може да бъде пренебрегнат. Освен това имам проблем с начина, по който говори за работата си - все едно е някакъв велик service to humanity, където като в армията ти казват свише къде да ходиш да полагаш костите си за отечеството и ти нямаш право на избор. Едва ли не звучи все едно някой я кара да играе уайтуош или транс роли и е неин дълг да го направи, независимо от това кво мисли по въпроса. Тая отдавна е стигнала до лукса да може сама да си избира филмовите проекти - да се научи да си ги подбира по-умно, предвид неидеалния ни свят и социалните му контексти.
Белите рапъри наистина крадат от култура, която остава маргинализирана. И на фона на това социално неравенство ми се струва тотално tone deaf да използваш в речта си изрази от текстовете на бял рапър....When is cultural appropriation — the act of making art that reaches for new ideas across lines of race and class — ever acceptable in pop music? Finding an answer requires us to clarify the difference between theft and influence, or more specifically, taking and making.
When Justin Timberlake beatboxes, or Taylor Swift raps, or Miley Cyrus twerks to a trap beat, it feels like taking. Nothing is being invented other than a superficial juxtaposition. On the flip side, when the Talking Heads echo African pop rhythms, or the Wu-Tang Clan channels the spirituality of kung-fu cinema, or Beyoncé writes a country song, it feels more like making. The borrowed elements become an essential, integrated part of a new, previously unheard thing.
We think we know this difference when we hear it, but sometimes we don’t — so there are more questions to ask, and many of them point toward an imbalance of power. Is the appropriating artist profiting off a culture that remains marginalized? Does the appropriator seem to understand the complexity of their own relationship to the culture they’re cribbing from? Will their appropriated music steer attention toward its source? Or will it divert potential attention away from it?
White rappers are by far the most flagrant appropriators on today’s pop charts, and many of them flunk these questions. Yet scores of mediocre white rappers — from Iggy Azalea to G-Eazy to Post Malone to Bhad Bhabie — continue to climb far higher in the marketplace than they would if they were black. This falls on the audience and the industry. For these artists, it’s not that their whiteness automatically makes them bad rappers; it’s that their whiteness automatically sets them up to become successful rappers.
Понякога все още са ти яки постовете!Amelia wrote: ↑Tue Jul 23, 2019 7:38 pmИзлагацията е, че след минимум два високопрофилни скандала, резултирали (според разни продуценти) в провален боксофис на някъв уонаби блокбъстър за много милиони и провален проект за заснемане на друг блокбъстър за много милиони, тая все още не разбира защо ѝ се случват тези скандали и очевидно няма кой да я посъветва как да не се набива между шамарите и да не създава други скандали. Като цяло не съм чак толкова против мнението ѝ, доколкото, както и сама казах, ако живеехме в идеален свят, нещата щяха да се случват по начина, по който тя (а и аз) ги иска. Но не живеем в идеален свят, нашият неидеален свят има някакъв социален контекст, който очевидно от скандалите и финансовите провали за много милиони вече не може да бъде пренебрегнат. Освен това имам проблем с начина, по който говори за работата си - все едно е някакъв велик service to humanity, където като в армията ти казват свише къде да ходиш да полагаш костите си за отечеството и ти нямаш право на избор. Едва ли не звучи все едно някой я кара да играе уайтуош или транс роли и е неин дълг да го направи, независимо от това кво мисли по въпроса. Тая отдавна е стигнала до лукса да може сама да си избира филмовите проекти - да се научи да си ги подбира по-умно, предвид неидеалния ни свят и социалните му контексти.
Та това са логическите компоненти на мнението ми. Останалото е чисто личната ми и доста субективна неприязън към посредствени в професията им хора, които иначе имат ебаси самочувствието и претенциите, както и това, че наистина ми е писнало от нея и не желая да я гледам във всеки един шибан зрелищен блокбъстър, дето би ми привлякъл вниманието заради интересите ми и хобитата ми.
ПП. Между другото и аз не знаех кво е "станва", но гугълнах "to stan" и намерих инфото в Urban Dictionary. Отне ми под 30 секунди. Песента я знам и е доста яка.
Героите в мангата са бели, ако помня правилно. Или като минимум не са азиатци.tigermaster wrote: ↑Tue Jul 23, 2019 9:16 pmХайде да досъсипем темата сега
Някой ще ми каже ли защо около "Алита" нямаше скандали като тези, които съпътстваха "Дух в броня"? "Алита" е поне двеста и тринайсет пъти по-добър филм де, ама надали само това е причината.
Грешно помниш. Ито е доста азиатецRoland wrote: ↑Tue Jul 23, 2019 10:07 pmГероите в мангата са бели, ако помня правилно. Или като минимум не са азиатци.tigermaster wrote: ↑Tue Jul 23, 2019 9:16 pmХайде да досъсипем темата сега
Някой ще ми каже ли защо около "Алита" нямаше скандали като тези, които съпътстваха "Дух в броня"? "Алита" е поне двеста и тринайсет пъти по-добър филм де, ама надали само това е причината.