Page 10 of 69
Posted: Mon May 21, 2007 3:28 pm
by Roland
Не, няма да те оставяме, защото ще те ЗАДЪЛЖАВАМЕ. Дори да не стават за четене

Иначе - Мадършипът има слаб демидж, ограничена енергия и е един. Не е нужно да струва много ресурси, защото просто в игра, където са важни МНОГОТО единици, един самотен юнит не може да бъде фактор.
Posted: Mon May 21, 2007 3:28 pm
by Roamer
И понеже май все още се намира по някой такъв странен човек, който не чете UserFriendly...
http://ars.userfriendly.org/cartoons/?i ... de=classic
- Spoiler: show

Posted: Mon May 21, 2007 3:29 pm
by sage01
да споделям с какво напрежение прегледах старкрафт2.ком мисля няма нужда.. но изненадващо, аз съм оптимист (умерен) ... щото има неща ,от които съм много доволен, например ингейма.. с всичките шарении по скрийновете ми изглеждаше като тапет на детска градина, или по-зле, уаркрафт3 :/ ...но въпреки това, кадрите от геймплея поне на мен страхотно много ми напомниха атмосферата на ск1 .. което все още ме изненадва..новите юнити са готини, а нововъведенията променят доста схемата, и няма да се натъкнем на феномена изродите от ск1 да станат изроди на ск2 за 3 дена свикване с новия енджин

.. така има доста място за стратегии,баланс ,абе живот ще й вдъхнат малко си мисля, дано да съм прав
а относно синематикс, ами аз такива не съм виждал пък, ако всички са като тва,което видях, ще е зверско! ако някой досега се е чудил как, аджеба, се "произвежда" войник в тая казарма, еми вече трябва да се е сетил
:едит, абе момчета, мноо хора днес?? докато напиша, 4 поста..ама ха!
Posted: Mon May 21, 2007 3:58 pm
by Corwin
Corwin, не линквай пак части от едно и също филмче оувър енд оувър агейн. Който иска да гледа геймплей - сваля филмчето от линка на Симеон в датата - ДРУГО НЯМА, всички са части от него.
Мен примерно ми е по-лесно да гледам филмчето онлайн, отколкото да
дърпам от датата. Както и да е, принципно си прав.
Старкрафт 2 НЯМА как да се издъни, не и 2007+ година, не и с омазващото количество пари, които Близард вече имат. Въпросът е дали нас, хора, които ни грее историята и кампанията, а не 300те клика в минута в мулти, ще ни изкефи.
Мен пък си ме интересуват 300те клика в мулти, за история и кампания не се притеснявам. Близардци не са имали проблеми с това досега...
Posted: Mon May 21, 2007 4:02 pm
by Roland
Освен във всяка своя игра след Диабло 2 насам, викаш

Posted: Mon May 21, 2007 4:19 pm
by dellusion
Аз пък не се притеснявам нито за мултито, нито за кампанията. Мина времето, когато поставях под съмнение всеки следващ проект на Близард. Мина времето, когато си мислех че отделни единици(било то програмист или гейм дизайнер), като тех мастърър Бил Ропер примерно, са отговорни за класата на поредния Близардски хит.
Posted: Mon May 21, 2007 4:50 pm
by Muad_Dib
dellusi0n wrote:Аз пък не се притеснявам нито за мултито, нито за кампанията. Мина времето, когато поставях под съмнение всеки следващ проект на Близард. Мина времето, когато си мислех че отделни единици(било то програмист или гейм дизайнер), като тех мастърър Бил Ропер примерно, са отговорни за класата на поредния Близардски хит.
Значи и ти и Коруин сте в някаква си ваша имагинерна вселена. Всеки един продукт на Близард ОТ ДИАБЛО 2 НАСАМ (както Симеон добре ви го каза) СМЪРДИ НЕИСТОВО на ниво сингъл-плейър experience/кампания/сюжет/пукане на играещия за героите...Уоркрафт 3 и преди всичко УоУ (че даже и диабло 2 въпреки омазващите анимации и добрата история) са толкова далеч като идеи и качество от Старкрафта, че е направо тъжно. Аз лично не искам скапана кампания в стил Уоркрафт 3 с някви триизмерни грозили, които не ме вълнуват и точно ЕДНА добра и готина анимация за цялата игра. Едно елементарно нещо като екраните с говорещите типове, които видяхме по време на демото на старкрафт 2, които се включват при прогрес в мисията липсват неистото в Уор 3. А именно тези дребни неща създават чувство за атмосфера, а не за скапана къстъм карта. Дано са оставили подобни на старите брифинги.
Posted: Mon May 21, 2007 4:53 pm
by mitkohr
Е добре де от всички изгледан и филмчета не разбрах ще има ли герои?
Това беше нещото което променяше тотално геймплея на WC3 да не е копие на SC и една от най-приятните новости

Или ще минат само с тоя "мадър шип"?
Надявам се да ги има героите - само как ще ги докарат по 3 на раса

Posted: Mon May 21, 2007 4:54 pm
by Delegat
За класа в близардските игри можем да говорим единствено за тези до Старкрафт включително. Лично мнение

Posted: Mon May 21, 2007 4:55 pm
by Pugsley
Съмнява ме че ше има и се надявам да няма. То точно тва им е якото на 2те игри че са различни.
Posted: Mon May 21, 2007 5:02 pm
by dellusion
WoW-a е изцяло мултиплейър ориентирана и такова нещо като сторйлайн там просто няма.
А за уаркрафт3 съвсем не съм съгласен, че кампанията не струва. Lore-а зад тая игра е по богат отколкото този зад СК и Диабло зети заедно. Има поне 3 къртещи анимации(след кампанията на хората, след кампанията на орките и финалната анимация на фроузън троун). Героите са много запомнящи се, дори и Артас, дето е безсрамно създаден по подобие на Керигън.
Posted: Mon May 21, 2007 5:14 pm
by Muad_Dib
dellusi0n wrote:WoW-a е изцяло мултиплейър ориентирана и такова нещо като сторйлайн там просто няма.
А за уаркрафт3 съвсем не съм съгласен, че кампанията не струва. Lore-а зад тая игра е по богат отколкото този зад СК и Диабло зети заедно. Има поне 3 къртещи анимации(след кампанията на хората, след кампанията на орките и финалната анимация на фроузън троун). Героите са много запомнящи се, дори и Артас, дето е безсрамно създаден по подобие на Керигън.
1. На колко си години?
2. "lore"-ът на Уоркрафт 3 е абсолютната манджа с грозде, която на всичкото отгоре вече е ОБЪРКАНА (биг 10кс ту Крис Метцен). Боли ме колко е по-богат като обем, просто е поредното фентъзи. СК е КАНОН за сай-фай игрите.
3. Както отбелязахме дотук - СК не се гради на анимации тенк год, а дори и да беше така то те са 100 пъти по-добри от тези на Уор 3.
Делегат: Глупаво е да се отричат качествата на УоУ и Диабло 2. Игрите са класики, първата е най-добрата онлайн игра засега, независимо от кардиналния начин в който беше скапана в последствие. Знам, че цъкаш ГВ така че искрено те моля да не ми се мяташ по темата, за да не прецакаме тукашния диспут.
Герои няма да има 100%. Мащабът на военните действия е много по-голям от този в Уор3, вкраване на герои ненужно ще усложни играта.
Posted: Mon May 21, 2007 5:22 pm
by Delegat
И двете игри имат точно едно единствено качество - moneymaker. И не прикачвай думата класика където ти падне

И това че играя GW няма нищо общо.
Posted: Mon May 21, 2007 5:28 pm
by Pugsley
Изоначалната идея на игрите е да носят пари на тези които ги произвеждат. Тва че някой хора си мислят че нискобюджетните джитки са светини си е техен личен проблем. Диабло 2 е най-добрата хек енд слаш игра с наистина разкъртващи анимации и приятен геймплей, който забележи писва след повече от едно превъртане. Тоест в секо едно отношение рути. И е донесла пари, ми че нали за тва е направена. А уоуът като идея и свят е едно наистина неповторимо изживяване, просто човек не трябва да заживява в него. Аз не съм чек такъв СК фен и за мен ВК поредицата 1,2,3 си е на доста по голямо ниво.
Posted: Mon May 21, 2007 5:52 pm
by The Dragon
Muad_Dib wrote: СК е КАНОН за сай-фай игрите.
WTF? Dude - are you living on planet Earth? Покажи ми една игра инспирирана, взаимствала или сочеща СК за свой първоизточнит. Една качествена имам предвид.