Page 82 of 198
Posted: Sat Feb 20, 2010 11:20 am
by penzata
AlDim wrote:Абе чакането на HL3 ще е доста дългичко... То поне следващия епизод да пуснат най-накрая.
Следващ епизод няма да има. Целта на Valve с епизодите беше да бъдат пускани всяка година, за да не се чака 6 години примерно (HL1 и HL2), между втората и третата част и феновете да не могат да играят нещо. Но уви плановете им се постигнаха само до епизод 2. Епизод 3 няма да има, така че, направо ще излиза HL3. Друг е въпроса вече кога.
Posted: Sat Feb 20, 2010 11:38 am
by RRSunknown
Те плановете им изобщо не е се постигнаха защото епизод 2 излезе с оргомно закъснение. А по въпроса за HL 3 - няма такова потвърждение.
Моята теория е че основната част на Валв работи върху нов енджин с който ще дебютира умишлено забавения Епизод 3 - финалния епизод на сагата.
А темата защо HL 2 e един от най-фундаменталните екшън игри (като уточнявам че в случая екшън не е само шутър) е дълга и широка и не е за тук.
Posted: Sat Feb 20, 2010 4:16 pm
by Muad_Dib
Тя хубаво не е за тук, но аз конркетно също съм с Сашко на тази тема. Имам десетки любими игри, както и цели поредици, но за Халф-Лайф никога не ми е пукало. Разбирам защо двойката се води от хората толкова добра, но нито тя, нито епизоди едно и две успяха да ми станат от любимите игри и това е. Единицата я играх около 3 години след като беше излязла (по-скоро ДОиграх) и също не ме трогна много.
Може би дори няма конкретна причина, ама понякога просто така си се случва:)
I simply don't give a shit about Gordon Freeman

Posted: Sat Feb 20, 2010 4:29 pm
by Roland
Ееей, тва ме подсеща за Фрийман, който понеже не знае английски, не беше схванал как да удря турбото на колата, за да прескочи дупката на първия мост, и съответно беше минал цялото ниво с нея пеша

Posted: Sat Feb 20, 2010 4:29 pm
by The Dragon
Двойката има 2 готини нива. В едно от които просто те разхождат в кошница.
Posted: Sat Feb 20, 2010 5:14 pm
by RRSunknown
Разни хора разни идеали.

Аз лично съм сънувал войниците на комбайна и зомбитата тъй че явно е въпрос на усещане.
Фрийман обаче в патоса си толкова смешен ми беше с теориите които беше развил.
Posted: Mon Feb 22, 2010 5:44 am
by AlDim
Доиграх CoD: WoW, че я бях прекъснал месец-два. Определено е по-добра игра от предишните излагации на Treyarch и имаше тук-там някой хубав момент, но като цяло минаването й беше по-скоро "трудене", отколкото кефене. Освен първата мириканска мисия и първата в Русия, нямаше нищо, което да ми остане в съзнанието. Пуцане, пуцане, пуцане и то все по едвам видими цели някъде там у далеко. А музиката повече мязаше на Red Alert (че на моменти и на Terminator 2, фор фъкс сейк...), отколкото на нещо подхождащо на уж сериозната тематика.
7/10
Posted: Mon Feb 22, 2010 2:56 pm
by Muad_Dib
Между другото въпросното "трудене" аз започвам да го чувствам в почти всяко втора игра напоследък - половината Биошок 2 съм го минал така, от Асасинс Крийд 2 - също, въобще прециклихме двамата с теб и това си е. Аз сега ще драсна едно критично ревю на Инфамъс в темата с ревютата, че бая ме поразочарова.
Posted: Mon Feb 22, 2010 3:42 pm
by AlDim
На мен Infamous успя да ми писне още от демото, та реших да го прескоча
Иначе тоя елемент с "труденето" не е до нас, а до игрите, или поне за мен е така. Bayonetta я минах два пъти подред без да се замисля, Mass Effect 2 не исках да свърши просто, Assassin's Creed 2, дет го споменаваш, беше същия случай. Но сега май ми свършиха наистина убер хубавите неща и почва труденето...

Posted: Mon Feb 22, 2010 4:33 pm
by Muad_Dib
Аз съм съгласен само за Мас Ефекта, него наистина го такнах буквално на един дъх, на Байонета ще й дам още един шанс заради теб, ама Асасинс Крийда ми писна някъде при взимането на пистолета май....
Posted: Fri Feb 26, 2010 10:55 am
by termit
Отпочнах Stalker: Call of Pripyat.
Първо, евала на разработчиците за постоянната оферта - ако вечеш имаш някой от другите Сталкери купени през Стийм, новият го взимаш на 50% отстъпка.
Впечатленията от първия час: самата игра - за момента изглежда доста по-красива от Shadow of Chernobil (Clear Sky така и не си го взех), не се забелязват никакви бъгове, и е някак по-кохерентна от единицата - още в самото начало започваш с много по-интересни и смислени странични куестове от тези в SoC, като нямаш усещането че ги правиш само за да има куест. Най-накрая са направили читав интерфейс за ПДА-то и картата всъщност върши прилична работа.
Зоната е разширена, вкарани са нови видове аномалии. Вече има опции за upgrade на оръжията с един куп допълнителни подобрения, но пък парите за сега са кът, а и търговците които съм намерил до момента отказват да купуват боклуци (разбирай буклучавото полуповредено СМГ дето съм го събрал от някакъв бандит).
Като поцъкам повече ще пусна едно късо ревю, но за сега определено кефи.
Posted: Sat Feb 27, 2010 10:41 am
by RRSunknown
Modern Warfare 2.
Ако беше само кампания в пакета щях да я оплюя с чисто сърце защото макар че има тотално разнообразие и атмосфера , историята е най-несвързаното нещо което съм виждал някога а мисиите са прекалено кратички тъкмо си свикнал с дадена обстановка и ти я сменят. Нито едно ниво не успя да ме доближи до уникалния Припят от първата част.
Но Infinity Ward не са вчерашни и нищо случайно не правят. Конкретно в случая явно и очевидно са избрали да концентрират в кампанията най-доброто което са измислили а останалото са добавили под формата на режима Spec ops. Този режим е чист геймплей без никакви претенции за история и сюжет - просто 20-тина мисии абсолютно разнообразни една от друга, опредвидени както за един играч така и за кооп където става истинската игра.
Доста удачна концептуална промяна е това че враговете не се респаунват. Самия геймплей не е мръднал от предишните части - враговете все така скриптирано се появяват и веднъж научиш ли ги ги изтребваш, а докато не ги научиш умираш.
б.т.в. Управлението е най-мазното и гладко което съм усещал на бокса
Posted: Mon Mar 01, 2010 9:12 am
by annorion
Аз пък вчера реших да дам шанс на Assansin`s Creed да ме позабавлява, уви, само с надеждите си останах. Не съм фен на игри като "Prince of Persia" или от типа "Иди да натупаш X на брой врагове, но не се бой, защото си безсмъртен".

Разбира се, мнението ми не може да бъде считано за миродавно, но все пак трябваше да изразя възмущението си. Dragon Age ме накефи в пъти повече и определено ме задържа пред екрана доста дълго време. Знам, че двете игри са от различни жанрове, но като обстановка, сюжет и изпълнение Assain-а здраво отстъпва на първата, поне според мен.
Геймплей: 9
Сюжет: 6 - повече и да искам не мога да му дам
Обстановка 7 в най-добрия случай
Цялостно изпълнение - пак някъде около 7 с много напъни. Такъв потенциал, а как само е похабен...
Posted: Mon Mar 01, 2010 9:46 am
by AlDim
Някакви реални доводи, с които да подкрепиш твърденията си все пак? Точно пък по "обстановката" на AC2 да плюеш е... ъъх.
"Иди да натупаш X на брой врагове, но не се бой, защото си безсмъртен"
К'во? Това не ти е Bioshock с Vita Chamber-ите, та дори не ми е ясно за какво точно говориш. Дали се десинкваш или лоудваш е все тая, почваш отначало мисията.
Posted: Mon Mar 01, 2010 9:51 am
by Yan
Абе той май за Assasins Creed
1 говори
