Следващ епизод няма да има. Целта на Valve с епизодите беше да бъдат пускани всяка година, за да не се чака 6 години примерно (HL1 и HL2), между втората и третата част и феновете да не могат да играят нещо. Но уви плановете им се постигнаха само до епизод 2. Епизод 3 няма да има, така че, направо ще излиза HL3. Друг е въпроса вече кога.AlDim wrote:Абе чакането на HL3 ще е доста дългичко... То поне следващия епизод да пуснат най-накрая.
Играно напоследък
Moderator: AlDim
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
The hardest battles are fought in the mind.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Те плановете им изобщо не е се постигнаха защото епизод 2 излезе с оргомно закъснение. А по въпроса за HL 3 - няма такова потвърждение.
Моята теория е че основната част на Валв работи върху нов енджин с който ще дебютира умишлено забавения Епизод 3 - финалния епизод на сагата.
А темата защо HL 2 e един от най-фундаменталните екшън игри (като уточнявам че в случая екшън не е само шутър) е дълга и широка и не е за тук.
Моята теория е че основната част на Валв работи върху нов енджин с който ще дебютира умишлено забавения Епизод 3 - финалния епизод на сагата.
А темата защо HL 2 e един от най-фундаменталните екшън игри (като уточнявам че в случая екшън не е само шутър) е дълга и широка и не е за тук.
Тя хубаво не е за тук, но аз конркетно също съм с Сашко на тази тема. Имам десетки любими игри, както и цели поредици, но за Халф-Лайф никога не ми е пукало. Разбирам защо двойката се води от хората толкова добра, но нито тя, нито епизоди едно и две успяха да ми станат от любимите игри и това е. Единицата я играх около 3 години след като беше излязла (по-скоро ДОиграх) и също не ме трогна много.
Може би дори няма конкретна причина, ама понякога просто така си се случва:)
I simply don't give a shit about Gordon Freeman
Може би дори няма конкретна причина, ама понякога просто така си се случва:)
I simply don't give a shit about Gordon Freeman

- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Доиграх CoD: WoW, че я бях прекъснал месец-два. Определено е по-добра игра от предишните излагации на Treyarch и имаше тук-там някой хубав момент, но като цяло минаването й беше по-скоро "трудене", отколкото кефене. Освен първата мириканска мисия и първата в Русия, нямаше нищо, което да ми остане в съзнанието. Пуцане, пуцане, пуцане и то все по едвам видими цели някъде там у далеко. А музиката повече мязаше на Red Alert (че на моменти и на Terminator 2, фор фъкс сейк...), отколкото на нещо подхождащо на уж сериозната тематика.
7/10
7/10
Между другото въпросното "трудене" аз започвам да го чувствам в почти всяко втора игра напоследък - половината Биошок 2 съм го минал така, от Асасинс Крийд 2 - също, въобще прециклихме двамата с теб и това си е. Аз сега ще драсна едно критично ревю на Инфамъс в темата с ревютата, че бая ме поразочарова.
На мен Infamous успя да ми писне още от демото, та реших да го прескоча 
Иначе тоя елемент с "труденето" не е до нас, а до игрите, или поне за мен е така. Bayonetta я минах два пъти подред без да се замисля, Mass Effect 2 не исках да свърши просто, Assassin's Creed 2, дет го споменаваш, беше същия случай. Но сега май ми свършиха наистина убер хубавите неща и почва труденето...

Иначе тоя елемент с "труденето" не е до нас, а до игрите, или поне за мен е така. Bayonetta я минах два пъти подред без да се замисля, Mass Effect 2 не исках да свърши просто, Assassin's Creed 2, дет го споменаваш, беше същия случай. Но сега май ми свършиха наистина убер хубавите неща и почва труденето...

Отпочнах Stalker: Call of Pripyat.
Първо, евала на разработчиците за постоянната оферта - ако вечеш имаш някой от другите Сталкери купени през Стийм, новият го взимаш на 50% отстъпка.
Впечатленията от първия час: самата игра - за момента изглежда доста по-красива от Shadow of Chernobil (Clear Sky така и не си го взех), не се забелязват никакви бъгове, и е някак по-кохерентна от единицата - още в самото начало започваш с много по-интересни и смислени странични куестове от тези в SoC, като нямаш усещането че ги правиш само за да има куест. Най-накрая са направили читав интерфейс за ПДА-то и картата всъщност върши прилична работа.
Зоната е разширена, вкарани са нови видове аномалии. Вече има опции за upgrade на оръжията с един куп допълнителни подобрения, но пък парите за сега са кът, а и търговците които съм намерил до момента отказват да купуват боклуци (разбирай буклучавото полуповредено СМГ дето съм го събрал от някакъв бандит).
Като поцъкам повече ще пусна едно късо ревю, но за сега определено кефи.
Първо, евала на разработчиците за постоянната оферта - ако вечеш имаш някой от другите Сталкери купени през Стийм, новият го взимаш на 50% отстъпка.
Впечатленията от първия час: самата игра - за момента изглежда доста по-красива от Shadow of Chernobil (Clear Sky така и не си го взех), не се забелязват никакви бъгове, и е някак по-кохерентна от единицата - още в самото начало започваш с много по-интересни и смислени странични куестове от тези в SoC, като нямаш усещането че ги правиш само за да има куест. Най-накрая са направили читав интерфейс за ПДА-то и картата всъщност върши прилична работа.
Зоната е разширена, вкарани са нови видове аномалии. Вече има опции за upgrade на оръжията с един куп допълнителни подобрения, но пък парите за сега са кът, а и търговците които съм намерил до момента отказват да купуват боклуци (разбирай буклучавото полуповредено СМГ дето съм го събрал от някакъв бандит).
Като поцъкам повече ще пусна едно късо ревю, но за сега определено кефи.
Elves dig rocket launchers.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Modern Warfare 2.
Ако беше само кампания в пакета щях да я оплюя с чисто сърце защото макар че има тотално разнообразие и атмосфера , историята е най-несвързаното нещо което съм виждал някога а мисиите са прекалено кратички тъкмо си свикнал с дадена обстановка и ти я сменят. Нито едно ниво не успя да ме доближи до уникалния Припят от първата част.
Но Infinity Ward не са вчерашни и нищо случайно не правят. Конкретно в случая явно и очевидно са избрали да концентрират в кампанията най-доброто което са измислили а останалото са добавили под формата на режима Spec ops. Този режим е чист геймплей без никакви претенции за история и сюжет - просто 20-тина мисии абсолютно разнообразни една от друга, опредвидени както за един играч така и за кооп където става истинската игра.
Доста удачна концептуална промяна е това че враговете не се респаунват. Самия геймплей не е мръднал от предишните части - враговете все така скриптирано се появяват и веднъж научиш ли ги ги изтребваш, а докато не ги научиш умираш.
б.т.в. Управлението е най-мазното и гладко което съм усещал на бокса
Ако беше само кампания в пакета щях да я оплюя с чисто сърце защото макар че има тотално разнообразие и атмосфера , историята е най-несвързаното нещо което съм виждал някога а мисиите са прекалено кратички тъкмо си свикнал с дадена обстановка и ти я сменят. Нито едно ниво не успя да ме доближи до уникалния Припят от първата част.
Но Infinity Ward не са вчерашни и нищо случайно не правят. Конкретно в случая явно и очевидно са избрали да концентрират в кампанията най-доброто което са измислили а останалото са добавили под формата на режима Spec ops. Този режим е чист геймплей без никакви претенции за история и сюжет - просто 20-тина мисии абсолютно разнообразни една от друга, опредвидени както за един играч така и за кооп където става истинската игра.
Доста удачна концептуална промяна е това че враговете не се респаунват. Самия геймплей не е мръднал от предишните части - враговете все така скриптирано се появяват и веднъж научиш ли ги ги изтребваш, а докато не ги научиш умираш.
б.т.в. Управлението е най-мазното и гладко което съм усещал на бокса
Аз пък вчера реших да дам шанс на Assansin`s Creed да ме позабавлява, уви, само с надеждите си останах. Не съм фен на игри като "Prince of Persia" или от типа "Иди да натупаш X на брой врагове, но не се бой, защото си безсмъртен".
Разбира се, мнението ми не може да бъде считано за миродавно, но все пак трябваше да изразя възмущението си. Dragon Age ме накефи в пъти повече и определено ме задържа пред екрана доста дълго време. Знам, че двете игри са от различни жанрове, но като обстановка, сюжет и изпълнение Assain-а здраво отстъпва на първата, поне според мен.
Геймплей: 9
Сюжет: 6 - повече и да искам не мога да му дам
Обстановка 7 в най-добрия случай
Цялостно изпълнение - пак някъде около 7 с много напъни. Такъв потенциал, а как само е похабен...

Геймплей: 9
Сюжет: 6 - повече и да искам не мога да му дам
Обстановка 7 в най-добрия случай
Цялостно изпълнение - пак някъде около 7 с много напъни. Такъв потенциал, а как само е похабен...
Някакви реални доводи, с които да подкрепиш твърденията си все пак? Точно пък по "обстановката" на AC2 да плюеш е... ъъх.
К'во? Това не ти е Bioshock с Vita Chamber-ите, та дори не ми е ясно за какво точно говориш. Дали се десинкваш или лоудваш е все тая, почваш отначало мисията."Иди да натупаш X на брой врагове, но не се бой, защото си безсмъртен"
Абе той май за Assasins Creed 1 говори 

Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests