Page 9 of 10
Posted: Tue Mar 09, 2010 5:28 pm
by Jen
- Spoiler: show
- това във Вълче време го бях забравила дори. В Пианистката не се брои, щото е 1/2. А Седмият континет е просто... рАнен.
Във Funny Games няма и в Лентата няма. Никога не съм си мислила, че притежава някакъв особен смислов заряд самоубийството при него.
Видеото на Бени и аз не съм го гледала, но Funny Games e много интригуващ филм, много необичаен. Дори и римейкът после. Гледай го.
Обратно към темата - Сандра Бълок странно успя да излезе достойно от крайно неудобната ситуация с нея на сцената, а долу Хелън Мирън и Мерил Стрийп. Напомни ми за едни бг-театрални награди, където дадоха най-добра мъжка роля на някакъв човечец, дето сега дори не го помня кой беше, а се състезаваше с едно от феноменалните моно-изпълнения на Мариус. Та човекът, видимо изненадан, заедно с благодарностите си каза между другото "Аз не съм по-добър актьор от Мариус.". Беше мило и тотално опрощаващо несправедливостта.
Posted: Tue Mar 09, 2010 5:55 pm
by Samail
Vivian wrote:Презирам идеята за Бълок като носителка на Оскар от ден първи (въпреки че сама осъзнавах неизбежността), но колкото и да я ненавиждам принципно словото и беше стъписващо добро.
Мога да кажа, че единственото, което ме изумяса беше Precious за адаптиран сценарий, инак всичко протече по план. А и Мартин тоя път не ми се видя така пагубно сухарски като водещ...

Може би е било заради Болдуин.
Според мен малко не достигна на Габи да вземе наградата, Опра не случайно я представяше и беше дръпнала баси кампанията в подкрепа на тоя филм и двете главни роли. Просто анти-Бълок вота (про-рационалност) беше разделен между Сидиб и Мулиган, аз лично също бях раздвоен, пък и манталитета "Бълок вече си го е спечелила" също помогна.
Иначе за сценарий беше недорозумение (както и за оригинален, аз тогава разбрах, че ще му дадат и за най-добър филм на Локъра) но най-големият абсурд беше естествено Аватар за кинематография. Със сините си екрани, ебаси кинематографията е имало - риъли! Срам, и по-скоро смотаност от страна на Академията, която не се сети да направи нова категория за дигитална кинематография...

Posted: Tue Mar 09, 2010 9:35 pm
by Vivian
Samail wrote: Според мен малко не достигна на Габи да вземе наградата
Да, така е. Хрумна ми на мига, в който
Precious взе за адаптиран сценарий, въпреки че това беше по-скоро анти-Рейтман вот.
Мисля, че Аватар взе са оператор предимно, за да акцентират върху идеята, че всичкото стойностно във филма е
визуалното.
ква ти учтивост. аз не се сещам един негов филм, дето да е гледаем. нормално де, пичът сигурно има психически проблеми с тоя фетиш към самоубийството.
Напълно си е психически здрав пичът ако му загледаш интервюта, бтв. А и нали знаеш, че по правило, който говори твърде често за самоубийство е на милиони години от изпълнението му.

Posted: Wed Mar 10, 2010 4:03 am
by Roland
Твърде як трейлър, който пуснаха във форплей и е много по темата:
http://www.cracked.com/video_18156_a-tr ... -ever.html
Posted: Wed Mar 10, 2010 9:30 am
by Muad_Dib
Posted: Wed Mar 10, 2010 9:33 am
by Moridin
Доста е зъл ;р
Posted: Wed Mar 10, 2010 2:02 pm
by Xellos
Posted: Thu Mar 11, 2010 12:38 pm
by Silver
Не знам къде трябва да се пише за това, но го гледах тоя аржентинския за очните ябълки и горе-долу съм доволен. Готин е като класическо крими, обаче малко амбициите му идват вповече. По принцип като видя сцена от рода на тази на стадиона и нищо друго няма значение, ама тука беше много сакато направено с тая cg-тълпа и операторското присъствие (в смисъл - буквално на човека, дето държи камерата да не падне), което винаги мразя, независимо колко добра е идеята. Музиката също можеше да е малко по-кротка на финалното разкритие (иначе е готина), а флашбеците бяха първосигнално и ненужно решение там. Кво още... тая главната беше много добра, главния - адекватен, но малко по-Стефан Данаилов, отколкото е здравословно. Харесаха ми някви дребни неща из диалога и реакциите на героите. И добре, че финалното "А" беше спасено от чийсинеса, заради пишещата машина, че иначе не знам.

Posted: Thu Mar 11, 2010 5:31 pm
by Demandred
BTW, доста сравнения се появиха, че ситуацията тази година е много подобна на тази през 1977 г., когато
Annie Hall на Уди Алън побеждава небеизвестния Sci-Fi мегаблокбъстър
Star Wars. В което има някаква логика, проблемът по моето нескромно обаче е, че
Annie Hall e шедьовър и все още се помни (и то не само от bitter Star Wars fanboys), докато
The Hurt Locker е добър филм и толкова, почти 100% съм сигурен, че ще се забрави бързо, освен като победилия за Оскара филма с рекордни приходи.
Но кой знае, може пък след 20 години да е супер класика Locker-a...

Posted: Thu Mar 11, 2010 9:03 pm
by Roland
Доста ще трябва да деградира индустрията, за да опрем до тая точно класика...
Posted: Fri Mar 12, 2010 12:46 am
by Scourge
Jen wrote:- Spoiler: show
- това във Вълче време го бях забравила дори. В Пианистката не се брои, щото е 1/2. А Седмият континет е просто... рАнен.
Във Funny Games няма и в Лентата няма. Никога не съм си мислила, че притежава някакъв особен смислов заряд самоубийството при него.
- Spoiler: show
-
ъъъ, в лентата има.
+1 на сметката.
много яко заснет филм. всеки кадър е толкова изпипан, че чак става скучно от толкова последователна изпипаност.
иначе все същия тематичен главобол, де. макар да има малък напредък по отношение на ентъртейнмънта. излишно дълъг също така. някои от второстепенните главоболни сюжетни линии можеха да си заминат спокойно.
Silver wrote:Не знам къде трябва да се пише за това, но го гледах тоя аржентинския за очните ябълки и горе-долу съм доволен. Готин е като класическо крими, обаче малко амбициите му идват вповече. По принцип като видя сцена от рода на тази на стадиона и нищо друго няма значение, ама тука беше много сакато направено с тая cg-тълпа и операторското присъствие (в смисъл - буквално на човека, дето държи камерата да не падне), което винаги мразя, независимо колко добра е идеята.
e cg-тата са колкото да се залепи хеликоптерния шот с крейн шота. ако не се заглеждаш, даже може да не ги видиш. от там дето става хандхелд нататък си е добре.

Posted: Fri Mar 12, 2010 8:20 am
by Super M
Annie Hall e шедьовър и все още се помни
Е, аз не съм някакъв специалист, но определено съм над средностатистическия пуканкояд по познания в киноиндустрията и никога не бях чувал за този филм. Може би е добър и може би се помни, но от
сравнително ограничен кръг разбирачи/ценители или почитатели на Уди Алън. Star Wars - с целия си наивитет и глуповатост е легенда за цели поколения. Не знам дали в онези години е било ясно какво отражение ще има върху съвременната култура тази поредица, но мисля че всеки би могъл да си направи сметката през 2010 г. колко колосална разлика има във възприемането на Аватар и Hurt Locker сега и колко ще има в бъдеще. Разбира се, сега може да се зачеше темата за масовия и елитарния вкус, за хайпа и лъскавите опаковки, обаче доста оувър хайпнати филми и поредици се сгромолясаха от само себе си защото не струват.
Posted: Fri Mar 12, 2010 9:42 am
by Jen
Scourge wrote: - Spoiler: show
-
ъъъ, в лентата има.
+1 на сметката.
Хаха, добре, съгласих се. Ханеке явно наистина има таен фетиш към самоубийствата, а аз - към забравянето им.
Все пак продължавам да смятам, че това не е първото нещо, за което да мисли човек при него.
Demandred wrote: The Hurt Locker е добър филм и толкова, почти 100% съм сигурен, че ще се забрави бързо, освен като победилия за Оскара филма с рекордни приходи
и с първия Оскар на жена режисьор, което вероятно ще му е достатъчно за трайна следа в историята.
Posted: Fri Mar 12, 2010 9:55 am
by Interpreter
Scourge wrote:e cg-тата са колкото да се залепи хеликоптерния шот с крейн шота. ако не се заглеждаш, даже може да не ги видиш. от там дето става хандхелд нататък си е добре.
е това изречение си го биваше вече

почти го разбрах със скромните си езикови познания, но сижи-тата ме затрудниха, честно.
Posted: Fri Mar 12, 2010 10:01 am
by Morwen
Пък аз почти не го разбрах, явно филологическото образование си казва думата