Имам един въпрос към някой, който се е занимавал с програмиране на игри.
Хванах се да си пиша един прост енджин на SDL с идеята да направя някоя проста игричка на него. Още не съм направил луупа, но от няколко прости теста, които пуснах ми се струва, че фрейм рейта няма да е много висок на слаби машини. А според малкото, което съм чел, SDL бил, едва ли не, ферарито на график библиотеките.
А се хванах с SDL точно с идеята нещата да вървят и на едноядрени системи с 60 fps.
Въпросът ми е, липсата на хардуерна акселерация чак такъв проблем ли ще е, при условие, че играта ще е 2D(никак, ама никак не ми се занимава с OpenGL още) и няма да изисква твърде много обекти да се рендират едновременно. И ефектите и particle генераторите ще бъдат сведени до минимум.
edit: Много прост стана тоя пост, ей
