Page 8 of 16
Posted: Wed Nov 12, 2014 2:36 pm
by Martix
Точно малко, но уникални, герои ми говори за класове. Това не ме радва на чисто immersion ниво. Ако постоянно виждам едни и същи герои, които на всичкото отгоре не са generic класове, а са например 3 Bastion-а в моя отбор, като тея герои поне по отношение на Lore-а, са някакви уникални личности, нал'тъй, ще се получи манджа с грозде подобна на Loadout(където имаше само 2 модела, ама бяха пак някакви такива одухотворени и поне на мен не ми беше много забавно). И тъй като не вярвам Близард да фейлнат толкова левашки, реших, че ще спамят много герои, които неизбежно ще имат едни и същи 10тина магийки, ама с различен цвят на ракетата(друга лимитация, произхождаща от жанра - не можеш да имаш много уникални умения в action skillshot базирана игра, за справка - Smite или Bloodline Champion).
Колкото до плащането, предвид типа на играта и последните игри на Близард, мисля че F2P модела е неизбежен, особено ако я пуснат само с 16 героя.
Posted: Thu Nov 13, 2014 4:48 pm
by Xellos
Aaaaaand сървърите на вовеца са омазани като за световно днес

.
Posted: Thu Nov 13, 2014 8:13 pm
by Amikae
10 години по-късно, същите лайна. Даже в документарито коментираха как не били готови за launcha на WoW и от това дошли всички проблеми. И хоп, явно не бяха готови и за този launch. Гаризоните не работят, а главната сюжетна линия и половината куестове минават през тях в самото начало на експанжъна. 200 човека седим над 1 час заседнали в шибания гаризон. С много мъки се измъкнах, но повечето още си седят забили там на 90 левел.
Рядко срещано скапан launch.
Posted: Thu Nov 13, 2014 9:51 pm
by RRSunknown
10 години им вярвате - хвала на такъв електорат

Posted: Thu Nov 13, 2014 10:19 pm
by Amikae
Ако трябва да бъда обективен, *Гарнизоните са много по-интересни, отколкото очаквах. Може би са най-интересната форма на housing, която съм виждал в ММО. Красиви са и се застрояват интересно, сградите се сработват с професиите. Рекрутваш NPC-та, които изпращаш на мисии, но не боринг шитни, като в SWTOR. Всяко NPC си има различни скилове и всяка мисия си има определни трудности, за които се сформира парти от NPC-та с подходящи скилове. Освен това сградите се ъпгрейдват и цялото нещо се разраства. Кефи ме и дори в момента имам 2 завършени мисии, но ако се върна там ще ме закотви и пак няма да мога да изляза.
Това е проблема. Не работи. Главната сюжетна линия в момента е забила на куеста The Fate of Karabor, който изисква да ти зареди кътсцена, но понеже явно генерира инстанс, това не се случва и реално не мога да прогресирам повече.
Posted: Thu Nov 13, 2014 10:28 pm
by Claymore
RRSunknown wrote:10 години им вярвате - хвала на такъв електорат

И аз това викам. Наистина се радвам че ми хакнаха два акаунта навремето в 9 клас та спрях да си губя времето с това. Онлайн игри - да. ММОРПГ-та - не, благодаря.
Posted: Thu Nov 13, 2014 10:51 pm
by Xellos
Ммм земиии цял следобед е тва дори не стигнах да видя гарнизон... изрита ми и нема влизане. Сървърите им в момента някъде се стапят явно от зора. Много неподготвено пускане и то след толкова време... И пак ще направят ебати пачката.
Но пък куестенето и гарнизоните като се оправят след седмица две ще е яко. По-добре изглежда от кунг фу пандите поне.
- Spoiler: show

edit
Ахахах днеска мейтенанс (с подозирам неопределeн срок въпреки пожеланията до обяд), поне да не виси човек като пенсионер за рейс 108. Мега фейл.
Posted: Sat Nov 15, 2014 9:32 am
by Xellos
Тегавоо. Ама като гледам как реват и от Асасина тая година май ще е на мега фейл лаунчовете

.
Posted: Sat Nov 15, 2014 10:40 am
by Amikae
Крайно време е Ubisoft да умиргат.
Posted: Sat Nov 15, 2014 11:15 am
by AlDim
Ако Уби почнат да бълват по един як Крийд на две години вместо по два скапани на година, мисля че всички ще са доволни...
За Близард нямам мнение, отдавна съм ги отписал честно казано.
Posted: Sat Nov 15, 2014 1:31 pm
by Claymore
То само Крийда да беше, осраха и Уоч Догс. С нетърпение чакам фейла, който ще е The Division, ако продължи тая тенденция.
Posted: Sun Nov 16, 2014 11:18 pm
by Amikae
Posted: Sun Dec 07, 2014 3:35 pm
by Amikae
Аз да се похваля, че получих достъп до алфата на Heroes of the Storm.
Играта е доста интересна и за моя изненада фиксва нещата, които не харесвам в Dota2/LoL. А именно - няма итеми. Вместо това на определени интервали дава таланти, които променят драстично героите. Също така целият отбор вдига левел заедно. 10 левел отбор = всички герои са 10 левел.
Изместили са фокуса от фарменето на голд/last hits, къмто map objectives и има доста карти. Например на едната карта на определени интервали става нощ и spawn-ват разстения, които дропят ресурс. Като съберем 100 от този ресурс, в нашата база спаунва бос гадинка с много силни умения, в която един от отбора влиза и контролира. Съответно борбата е за ресурсите.
Убиването на вражеските герои не дава нищо, с изключение на experience(не съм сигурен) и естествено revive cooldown, който в началото е кратък, така че няма смисъл да се притесняваш, че ще фийдваш, вместо това скачаш в екшъна. Когато вече са по 20+ левел героите, умирането е по-неприятно, защото си в бокса по 1 минута.
Игрите са кратки и експлозивни, дори когато падаш не е съвсем болка, защото ги няма тия едночасови LoL загуби.
Играта е забавна и е пълна с култови персонажи, които изглеждат страхотно. За сега аз играя с Kerrigan и Tyrande. Единственото ми голямо оплакване в момента е, че от последния пач насам(в който вкараха Jaina Proudmore) в играта има жесток stuttering, който я прави ужасна за игра. Сега я мятам на SSD-то, да видя дали ще има ефект.
Ако не, просто ще чакам фикс, защото не се играе.
Posted: Sun Dec 07, 2014 3:37 pm
by Claymore
Амикае, честно, ако те кефи идеята за по - кратки и динамични игри, където често има възможност за comeback, пробвай Awesomenauts, сега по Коледа сигурно ще я намалят. Цъкал съм ЛоЛ и Смайт, но Awesomenauts си ми остава MOBA of choice. Направена е като олекотен вариант, 2D MOBA с доста платформинг и два скила, които можеш да ъпгрейдваш по различни начини с до три ъпгрейда. С толкова ъпгрейди (3 от 6) можеш да ъпгрейдваш и AA и utility (в случая HP, move speed и подобни). Само че понеже е инди заглавие и не е безплатна, в момента има леко stagnant player base и като новак ще те хвърли в седма лига, но ако от отбора ти те провлачат и спечелите, може и да те хвърли в 3-4. Сигурно ще има фрий дей тоя месец, тогава я пробвай и виж. Има доста уникални механики на някои от героите, които ги няма в други игри от жанра.
Иначе, аз трябва да си ънлокна акаунта в батълнет, който по някаква причина е заключен и да видя дали нямам ключ за HotS, щото още март си направих акаунта.
Posted: Sun Dec 07, 2014 4:58 pm
by RRSunknown
Да и аз го забелязах това сечене.
Единственото което ме дразни в играта ,е че няма възможност да компенсираш неадекватните си съотборници - играта е такава, че сам човек не може да доминира посмъртно. Самостоятелния скил<<<<Отборната мисъл и владеене на картата.