WTF BLIZZARD WTF?
Moderator: AlDim
Точно малко, но уникални, герои ми говори за класове. Това не ме радва на чисто immersion ниво. Ако постоянно виждам едни и същи герои, които на всичкото отгоре не са generic класове, а са например 3 Bastion-а в моя отбор, като тея герои поне по отношение на Lore-а, са някакви уникални личности, нал'тъй, ще се получи манджа с грозде подобна на Loadout(където имаше само 2 модела, ама бяха пак някакви такива одухотворени и поне на мен не ми беше много забавно). И тъй като не вярвам Близард да фейлнат толкова левашки, реших, че ще спамят много герои, които неизбежно ще имат едни и същи 10тина магийки, ама с различен цвят на ракетата(друга лимитация, произхождаща от жанра - не можеш да имаш много уникални умения в action skillshot базирана игра, за справка - Smite или Bloodline Champion).
Колкото до плащането, предвид типа на играта и последните игри на Близард, мисля че F2P модела е неизбежен, особено ако я пуснат само с 16 героя.
Колкото до плащането, предвид типа на играта и последните игри на Близард, мисля че F2P модела е неизбежен, особено ако я пуснат само с 16 героя.
There are no rules! I'm gonna get you!
Aaaaaand сървърите на вовеца са омазани като за световно днес
.

„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
10 години по-късно, същите лайна. Даже в документарито коментираха как не били готови за launcha на WoW и от това дошли всички проблеми. И хоп, явно не бяха готови и за този launch. Гаризоните не работят, а главната сюжетна линия и половината куестове минават през тях в самото начало на експанжъна. 200 човека седим над 1 час заседнали в шибания гаризон. С много мъки се измъкнах, но повечето още си седят забили там на 90 левел.
Рядко срещано скапан launch.
Рядко срещано скапан launch.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ако трябва да бъда обективен, *Гарнизоните са много по-интересни, отколкото очаквах. Може би са най-интересната форма на housing, която съм виждал в ММО. Красиви са и се застрояват интересно, сградите се сработват с професиите. Рекрутваш NPC-та, които изпращаш на мисии, но не боринг шитни, като в SWTOR. Всяко NPC си има различни скилове и всяка мисия си има определни трудности, за които се сформира парти от NPC-та с подходящи скилове. Освен това сградите се ъпгрейдват и цялото нещо се разраства. Кефи ме и дори в момента имам 2 завършени мисии, но ако се върна там ще ме закотви и пак няма да мога да изляза.
Това е проблема. Не работи. Главната сюжетна линия в момента е забила на куеста The Fate of Karabor, който изисква да ти зареди кътсцена, но понеже явно генерира инстанс, това не се случва и реално не мога да прогресирам повече.
Това е проблема. Не работи. Главната сюжетна линия в момента е забила на куеста The Fate of Karabor, който изисква да ти зареди кътсцена, но понеже явно генерира инстанс, това не се случва и реално не мога да прогресирам повече.
И аз това викам. Наистина се радвам че ми хакнаха два акаунта навремето в 9 клас та спрях да си губя времето с това. Онлайн игри - да. ММОРПГ-та - не, благодаря.RRSunknown wrote:10 години им вярвате - хвала на такъв електорат
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Ммм земиии цял следобед е тва дори не стигнах да видя гарнизон... изрита ми и нема влизане. Сървърите им в момента някъде се стапят явно от зора. Много неподготвено пускане и то след толкова време... И пак ще направят ебати пачката.
Но пък куестенето и гарнизоните като се оправят след седмица две ще е яко. По-добре изглежда от кунг фу пандите поне.
Ахахах днеска мейтенанс (с подозирам неопределeн срок въпреки пожеланията до обяд), поне да не виси човек като пенсионер за рейс 108. Мега фейл.
Но пък куестенето и гарнизоните като се оправят след седмица две ще е яко. По-добре изглежда от кунг фу пандите поне.
- Spoiler: show
Ахахах днеска мейтенанс (с подозирам неопределeн срок въпреки пожеланията до обяд), поне да не виси човек като пенсионер за рейс 108. Мега фейл.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Тегавоо. Ама като гледам как реват и от Асасина тая година май ще е на мега фейл лаунчовете
.

„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Аз да се похваля, че получих достъп до алфата на Heroes of the Storm.
Играта е доста интересна и за моя изненада фиксва нещата, които не харесвам в Dota2/LoL. А именно - няма итеми. Вместо това на определени интервали дава таланти, които променят драстично героите. Също така целият отбор вдига левел заедно. 10 левел отбор = всички герои са 10 левел.
Изместили са фокуса от фарменето на голд/last hits, къмто map objectives и има доста карти. Например на едната карта на определени интервали става нощ и spawn-ват разстения, които дропят ресурс. Като съберем 100 от този ресурс, в нашата база спаунва бос гадинка с много силни умения, в която един от отбора влиза и контролира. Съответно борбата е за ресурсите.
Убиването на вражеските герои не дава нищо, с изключение на experience(не съм сигурен) и естествено revive cooldown, който в началото е кратък, така че няма смисъл да се притесняваш, че ще фийдваш, вместо това скачаш в екшъна. Когато вече са по 20+ левел героите, умирането е по-неприятно, защото си в бокса по 1 минута.
Игрите са кратки и експлозивни, дори когато падаш не е съвсем болка, защото ги няма тия едночасови LoL загуби.
Играта е забавна и е пълна с култови персонажи, които изглеждат страхотно. За сега аз играя с Kerrigan и Tyrande. Единственото ми голямо оплакване в момента е, че от последния пач насам(в който вкараха Jaina Proudmore) в играта има жесток stuttering, който я прави ужасна за игра. Сега я мятам на SSD-то, да видя дали ще има ефект.
Ако не, просто ще чакам фикс, защото не се играе.
Играта е доста интересна и за моя изненада фиксва нещата, които не харесвам в Dota2/LoL. А именно - няма итеми. Вместо това на определени интервали дава таланти, които променят драстично героите. Също така целият отбор вдига левел заедно. 10 левел отбор = всички герои са 10 левел.
Изместили са фокуса от фарменето на голд/last hits, къмто map objectives и има доста карти. Например на едната карта на определени интервали става нощ и spawn-ват разстения, които дропят ресурс. Като съберем 100 от този ресурс, в нашата база спаунва бос гадинка с много силни умения, в която един от отбора влиза и контролира. Съответно борбата е за ресурсите.
Убиването на вражеските герои не дава нищо, с изключение на experience(не съм сигурен) и естествено revive cooldown, който в началото е кратък, така че няма смисъл да се притесняваш, че ще фийдваш, вместо това скачаш в екшъна. Когато вече са по 20+ левел героите, умирането е по-неприятно, защото си в бокса по 1 минута.
Игрите са кратки и експлозивни, дори когато падаш не е съвсем болка, защото ги няма тия едночасови LoL загуби.
Играта е забавна и е пълна с култови персонажи, които изглеждат страхотно. За сега аз играя с Kerrigan и Tyrande. Единственото ми голямо оплакване в момента е, че от последния пач насам(в който вкараха Jaina Proudmore) в играта има жесток stuttering, който я прави ужасна за игра. Сега я мятам на SSD-то, да видя дали ще има ефект.
Ако не, просто ще чакам фикс, защото не се играе.
Амикае, честно, ако те кефи идеята за по - кратки и динамични игри, където често има възможност за comeback, пробвай Awesomenauts, сега по Коледа сигурно ще я намалят. Цъкал съм ЛоЛ и Смайт, но Awesomenauts си ми остава MOBA of choice. Направена е като олекотен вариант, 2D MOBA с доста платформинг и два скила, които можеш да ъпгрейдваш по различни начини с до три ъпгрейда. С толкова ъпгрейди (3 от 6) можеш да ъпгрейдваш и AA и utility (в случая HP, move speed и подобни). Само че понеже е инди заглавие и не е безплатна, в момента има леко stagnant player base и като новак ще те хвърли в седма лига, но ако от отбора ти те провлачат и спечелите, може и да те хвърли в 3-4. Сигурно ще има фрий дей тоя месец, тогава я пробвай и виж. Има доста уникални механики на някои от героите, които ги няма в други игри от жанра.
Иначе, аз трябва да си ънлокна акаунта в батълнет, който по някаква причина е заключен и да видя дали нямам ключ за HotS, щото още март си направих акаунта.
Иначе, аз трябва да си ънлокна акаунта в батълнет, който по някаква причина е заключен и да видя дали нямам ключ за HotS, щото още март си направих акаунта.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 32 guests