Page 8 of 10

Posted: Mon Mar 08, 2010 8:58 pm
by Vivian
Презирам идеята за Бълок като носителка на Оскар от ден първи (въпреки че сама осъзнавах неизбежността), но колкото и да я ненавиждам принципно словото и беше стъписващо добро.

Мога да кажа, че единственото, което ме изумяса беше Precious за адаптиран сценарий, инак всичко протече по план. А и Мартин тоя път не ми се видя така пагубно сухарски като водещ... :neutral: Може би е било заради Болдуин.

Posted: Mon Mar 08, 2010 9:23 pm
by Roland
Ок, без да съм чел предните постове (пазех се от спойлери), моите впечатления (после ще постна пак, ако има на какво да се отговаря):

1. Стийв Мартин + Адам Болдуин = AWKWARD!!! Толкова слабо интро не бях виждал не знам от колко години. Имаше няколко усмихващи лафа, но иначе беше толкова тромаво и тъжно, че само яката песен на Нийл Патрик Харис отпреди това поддържаше настроението.

2. Кристов Валц - ДА!

3. Представянето на анимационните филми с "интервютата" на номинираните беше сладурско. Наградата отиде където трябваше, макар че мисля, че Камерън Диас можеше още няколко грешки да направи в представянето, че да ги закръгли на 10...

4. Аманда Сайфрид беше облечена като шаферка, а Майли Сайръс - като че отива на абитуриентски бал... Защо? И Изобщо защо Аманда Сайфрид и Майли Сайръс?!

5. ДВЕ песни номинирани от тоя скучен дисниевски крап?! Защо бе?! Бтв, силно ми липсват живите изпълнения на сцена, но то предвид кви недоразумения бяха и петте номинации, малко все тая...

6. В тоя ред на мисли, ЗАЩО, за бога, пак са почнали да говорят в "победители"?

7. Робърт Дауни Джуниър МАЧКА като презентър на оригинален сценарий ^_^ За наградата не коментирам, не съм гледал всички филми. От трите, които съм, подчертано не бих избрал тоя, но как да е...

8. Бен Стилър... Всъщност тоя пич ме кефи все повече. Направи ебаси яката сцена :)

9. Прешъс обра ебати количеството поддържащи награди @_@ Негърските оскари не минаха ли вече?

10. ЗАЩО The Hurt Locker ще вземе наградите за звук?! КАКВО има, по дяволите, на ниво звук в тоя филм?! Ебати изкуствената история...

11. Мацката от Зак и Мири е ТОЛКОВА готина ВИНАГИ, искам я! Трябва да й дадат Оскар ей така, просто щото е яка ^_^

12. Сандра Бълок като презентър ме израдва много - имаше добро излъчване, достатъчно неебателна и нахакана. Радвам се, че поне кинематографията отиде където трябваше :)

13. Винаги страхотно съм уважавал трибюта към починалите през годината хора от индустрията.

14. Сам Уъртингтън с томахоук и очила с дебели рамки. ОЧАРОВАТЕЛНО! (Задникът на Дженифър Лопес все така боли...) Сега ако някой ми каже какво е общото между модерния балет, стрийт денсинга и музиката, на която танцуваха тия хора. В смисъл - ВТФ?! Уъртингтън беше приятно разочарован, че Аватар не спечели саундтрака бте :mrgreen:

15. Аватар спечели наградата за ефекти! ЗОМГ @_@ Ама то сигурно щото Локъра не е бил номиниран де...

16. Хелън Мирън е толкова разкошна винаги :)

...

wait...

...WUT?!?!?! САНДРА БЪЛОК?! АМА... АМА ЗАЩО? В смисъл... Е, поне жената се представи на страшно ниво с речта си. Ама... ама...

17. Катрин Бигълоу за режисьор, както се очакваше. За филм обаче - СМЕХ. Academy Awards - Always Politics over Quality...

18. Да, двамата водещи наистина са абсоютното дъно...

19. Много безжизнена церемония...

Posted: Mon Mar 08, 2010 9:31 pm
by passer-by
Като слушах отвсякъде възторжени отзиви за White Ribbon-а, очаквах да е безкомпромисен победител в своята категория - малко като Кристоф Валц в неговата. :?

Posted: Mon Mar 08, 2010 9:55 pm
by Demandred
White Ribbon ще бъде показан на София Филм фест, БТВ.

Posted: Tue Mar 09, 2010 1:16 am
by Muad_Dib
И аз се пазех от спойлъри.....

НАЙ-ГОЛЯМОТО ПОРНО ЛАЙК ЕВЪР. Ама с тая слаба година това е положението.

Posted: Tue Mar 09, 2010 2:11 am
by Amikae
Не мога да повярвам, че Аватар не взе за Най-добър филм и Камерън за Най-добър режисьор... Все съм си мислил, че не са чак толкова спекли тия награди, но явно са. А до последно се надявах, че няма да са толквоа мизерни и жалки. Повече не смятам да си занимавам съзнанието с тия подобия на награди.

Posted: Tue Mar 09, 2010 3:03 am
by Scourge
passer-by wrote:Като слушах отвсякъде възторжени отзиви за White Ribbon-а, очаквах да е безкомпромисен победител в своята категория - малко като Кристоф Валц в неговата. :?
аржентинският е много добре изпълнен и още по-добре изрежисиран, и с доста силен край (който сравнително успешно позамазва една-две сюжетни глупости). изобщо не е чудно, че са го избрали. и има готин 5 минутен тейк за любители на такива неща. :)
панделката тепърва ще я гледам, но ще има да се потруди да е на това ниво.

Posted: Tue Mar 09, 2010 7:19 am
by Samail
Roland wrote: "По правило" досега не съм пропускал церемония последните десетина години и "по правило" не е имало една скучна и дразнеща такава. Всеки с вкусовете си. "По правило" тва.
За съжаление дори и Алек Болдуин и Стив Мартин не се справиха, не че нямаше интересна интрига, но просто лъхаше с баналности и скука на моменти. Проблемът на Оскарите е, че се правят на прекалено формални и все има някакъв елемент от който просто доскучава, защото хората искат не за 3 часа да гледат любезности и баналности, а за максимум час и половина - 2. Но разбира се на такова събитие рейтингът е огромен, т.е. ако можеха и 5 часа щяха да го направят.

Аз викам Тина Фей да я направят водещ за срок от 5 години да видят как ще се подобри церемонията. 8-)

Posted: Tue Mar 09, 2010 9:45 am
by Vivian
Scourge wrote: аржентинският е много добре изпълнен и още по-добре изрежисиран, и с доста силен край (който сравнително успешно позамазва една-две сюжетни глупости). изобщо не е чудно, че са го избрали. и има готин 5 минутен тейк за любители на такива неща. :)
панделката тепърва ще я гледам, но ще има да се потруди да е на това ниво.
И Prophet-a, и Ribbon-a са хем по-добре режисирани (да речем, че Prophet-a е на нивото на Ojos-a), хем по-добри филми. Това просто беше гадното проявление на Академията 'нека редуваме различните държави дето взимат наградата за чуждоезичен филм, че да се радват навсякъде по света'. :roll:

Posted: Tue Mar 09, 2010 12:33 pm
by Muad_Dib
Аз искам още малко да порантвам, защото по-жалка церемония и като презентация и като победители не е имало откакто следя оскарите сериозно (96-97, не съм сигурен точно). Извиках точно на два Оскара на кръст (Кристоф Валц + музиката на В Небето, макар последният да свързвам по-скоро с емоционално мощните първи 10 минути, а не толкова с композиране) и това беше. Годината наистина беше УЖАСНО слаба и това ще продължавам да го твърдя и занапред. Само като се замисля, че от 10те филма точно два или максимум три стават наистина за нещо говори достатъчно за цялостната квалитетност на филмите през 2009....

Най-големите разочарования:

1. Сандра Бълок
2. "Най-добрият" филм
3. Оригинален Сценарий
4. Технически категории, в които Аватар не спечели!??!?!? (sound editing + mixing)
5. Представянето на най-добрия филм от Том Ханкс....

Не ми се пише повече, защото беше наистина страшно жалка история, така че оставям един линк към ревюто на Оскарите на Снейка във Форплей:

http://forplay.bg/index.php/forplay_sit ... ite-Oskari

Идеално е казал всичко.

Posted: Tue Mar 09, 2010 12:39 pm
by rodd1ck
Vivian wrote:Това просто беше гадното проявление на Академията 'нека редуваме различните държави дето взимат наградата за чуждоезичен филм, че да се радват навсякъде по света'. :roll:
Не следя държавите, чиито филми печелят чуждоезичен Оскар, ама това ми звучи прекалено конспиративно. ;]

От половината номинирани филми, дето успях да гледам, The Hurt Locker ми допадна като филм най-много, макар че си имам лични съмнения за отделни негови моменти. Ама все пак "война", не всичко трябва да има смисъл. :)
Джеф Бриджис с малко скучна реч е актьор, който трябва да има Оскар, а Сандра Бълок с яка реч, не съм сигурен колко заслужава. :roll:
От чуждоезичните освен за изявените два филма бях чел и доста добри отзиви за La teta asustada.
Трябваше и при Тарантино нещо да отиде, поне монтажа.

Иначе Watchmen остана ебаси пренебрегнатия филм тая година. Може би заслужаваше малко повече внимание. :)

Posted: Tue Mar 09, 2010 1:39 pm
by Jen
Scourge wrote: аржентинският е много добре изпълнен и още по-добре изрежисиран, и с доста силен край (който сравнително успешно позамазва една-две сюжетни глупости). изобщо не е чудно, че са го избрали. и има готин 5 минутен тейк за любители на такива неща.
панделката тепърва ще я гледам, но ще има да се потруди да е на това ниво.
Последното изречение наопаки. :)
Не съм гледала аржентинския, но спрямо всичко, всичко, видяно тази година, The White Ribbon е просто totally different league.
Може наистина да разпределят на географски принцип. Или пък е заради тая сакрализация на латиноамериканското кино последните години (подобен процес има и в литературата, чудя се дали рефлектират един от друг по-някакъв начин). Или причината е в поредния отказ на Ханеке да прави учтиви филми, пък както е съвсем ясно, учтивите филми са й на Академията нещо като личен поджанр.

Решенията и тая година в голямата си част са поредни потвърждения на тенденции. Дори не се разочаровам. С изключение на Оскара за оригинален сценарий на Хърт Локър, който наистина ме подразни. Прекалено явно онагледява способността на Холивуд да продава евтино, а тази е от най-неприятните тенденции. Филмът е добър, но дори и да оставим настрана обреченото сравнение по оригиналност с Inglourious Basterds и A Serious Man, на моменти ужасяващият евтинджос на сценарните му трикове трябваше да бъде наказан, като точно тази награда не му бъде присъдена.

Posted: Tue Mar 09, 2010 2:22 pm
by Scourge
Vivian wrote: И Prophet-a, и Ribbon-a са хем по-добре режисирани (да речем, че Prophet-a е на нивото на Ojos-a), хем по-добри филми.
за панделката не се и съмнявам, че е режисирана чудесно. ханеке е в примерно топ 3 на европейските режисьори. което не променя факта, че явно е падал на главата си в детските си години.

аржентинският като сюжет не ме впечатлява, но чисто технически – режисура, заснемане, монтаж – е много добър. при това, любопитно, е сниман в европейска традиция, но освежена с модерни елементи.

Jen wrote: Последното изречение наопаки. :)
Не съм гледала аржентинския, но спрямо всичко, всичко, видяно тази година, The White Ribbon е просто totally different league.
Може наистина да разпределят на географски принцип. Или пък е заради тая сакрализация на латиноамериканското кино последните години (подобен процес има и в литературата, чудя се дали рефлектират един от друг по-някакъв начин). Или причината е в поредния отказ на Ханеке да прави учтиви филми, пък както е съвсем ясно, учтивите филми са й на Академията нещо като личен поджанр.
ква ти учтивост. аз не се сещам един негов филм, дето да е гледаем. нормално де, пичът сигурно има психически проблеми с тоя фетиш към самоубийството.
a, cache евентуално.

Posted: Tue Mar 09, 2010 3:07 pm
by Jen
е, хайде сега - фетиш към самоубийство, няма такова нещо... :)

Този е съвсем гледаем също. И не се точи, макар че е бая дълъг.

Posted: Tue Mar 09, 2010 4:04 pm
by Scourge
еее:
Spoiler: show
седмият континент – suicide count: 3
вълчето време – suicide count: 1
cache – suicide count: 1
пианистката – suicide count: 1/2
смешните игри и видеото на бени ме отказаха още на съмъри. не бих се учудил и там ако се вдига бройка. :)

панделката ще я видя евентуално тая седмица, ако се преборя с недоумението от идиотщината да се прожектират филми в зала 1.