Да не говорим, че са скучни в чисто сюжетно отнощение в сравнение с мисиите на съекипниците, най-вече защото колектърите са толкова досаден и лишен от индивидуалност враг, че почнаха да ми липстват гетовете...И още нещо - не че мисиите на спътниците не са брутално яки - общо 18 парчета без DLC-то, но не може фокусът на цялата игра да е екипа. Реално погледнато сторилайн мисиите, които НЕ СА свързани конкретно с един или парти мембър са не повече от 6, броейки последната.
Mass Effect 2
Moderator: AlDim
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Превъртях я преди малко, играта е доста добра, но като че ли първата ми хареса повече. Най-малкото историята беше по-наситена като преживявания, освен това имаш определена цел и знаеш за какво се бориш. Докато в МЕ2 Шепард е част от организация, за която през цялата игра ти казват че не струва, и въпреки това на края на всяка мисия си получаваш дежурните експириънс и пари, без значение от крайният резултат. Да не говорим, че шефът й никой не го знае кой е в действителност и какви са истинските му мотиви. Е той си каза накрая, ама аз нещо не съм убеден
А финалният бос за мен е едно голямо мех. 

- Spoiler: show

За тези, които плюят по историята - помислете над следното: персонажите СА историята, не колектърите. Bioware са имали много ясна цел, а именно - да направят игра, въртяща се изцяло около персонажите и взаимодействието им с главния герой, като изборите ти спрямо тях определят посоката на действието.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ozone блог
В партидата Mass Effect 2 за България отсъстват Cerberus Network кодовете за допълнително съдържание. Според получената от нас информация това се дължи на недоглеждане при фабричното им окомплектоване. Всички Cerberus кодове ще пристигнат скоро - надяваме се още в началото на следващата седмица. Веднага щом разполагаме с тях те ще бъдат разпратени на мейл адресите на всички, закупили PC версията на играта.
Екипът на Ozone.bg поднася извиненията си за причиненото неудобство. Постът ще бъде актуализиран при получаване и разпращане на Cerberus Network кодовете.
Събота е. Естествено колекционерските не пристигнаха. Сега надеждите са, ако понеделник са при Пулсар, вторник да са при нас.
Нещата нямаше да са толкова болезнени, ако ЕА просто бяха казали нещо по този въпрос. Вместо това няма официална дума от тях, а ние ще играем играта през Февруари. Явно за ЕА е нещо дребно 7-8 държави да не си получат колекционерските издания, а други да получават презареждания с такива.
Мразя ги! Мразя ги! Това е най-отвратителния издател на игри, с който съм си имал работа. Всичко при ЕА съква. От до. Сайтовете им, форумите им, съпорта им. Форумите им са пълни с най-различни проблеми и никой не отговаря. Има теми, в които дори хората се оплакват от ужасния им телефонен съпорт.
Гадовееее!
Нещата нямаше да са толкова болезнени, ако ЕА просто бяха казали нещо по този въпрос. Вместо това няма официална дума от тях, а ние ще играем играта през Февруари. Явно за ЕА е нещо дребно 7-8 държави да не си получат колекционерските издания, а други да получават презареждания с такива.
Мразя ги! Мразя ги! Това е най-отвратителния издател на игри, с който съм си имал работа. Всичко при ЕА съква. От до. Сайтовете им, форумите им, съпорта им. Форумите им са пълни с най-различни проблеми и никой не отговаря. Има теми, в които дори хората се оплакват от ужасния им телефонен съпорт.
Гадовееее!

- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Всичко съква за България и ще съква още много време.
б.т.в. Не е по темата ама се оказа че за Dragon Age имало някъкъв зловещ бъг който не са го оправили и благодарение на него не мога да играя както бях замислил. За съжаление разбрах за бъга след 5-6 часа игра. Какво е общото ли - политиката на EA - пускаш нещата как да е и забравяш да ги оравиш защото си зает да правиш предмети в DLC-ta.
б.т.в. Не е по темата ама се оказа че за Dragon Age имало някъкъв зловещ бъг който не са го оправили и благодарение на него не мога да играя както бях замислил. За съжаление разбрах за бъга след 5-6 часа игра. Какво е общото ли - политиката на EA - пускаш нещата как да е и забравяш да ги оравиш защото си зает да правиш предмети в DLC-ta.
Ами не е само за България. Още няколко държави са. Май и Испания е сред засегнатите.RRSunknown wrote:Всичко съква за България и ще съква още много време.
б.т.в. Не е по темата ама се оказа че за Dragon Age имало някъкъв зловещ бъг който не са го оправили и благодарение на него не мога да играя както бях замислил. За съжаление разбрах за бъга след 5-6 часа игра. Какво е общото ли - политиката на EA - пускаш нещата как да е и забравяш да ги оравиш защото си зает да правиш предмети в DLC-ta.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Е не. Там всичко си е наред. Даже си получават допълнителни колекционерски копия, че да имат. В Германия също всичко е наред, както и останалите велики сили. За останалите скандинавски държави също се оправиха нещата.RRSunknown wrote:Я питай обаче UK дали са в списъка?

А щеше да е толкова лесно и нямаше да се ядосвам изобщо, ако бяха казали нещо по въпроса. Просто да знаем със сигурност какво е положението и да имам изсечена в камък дата, за която да чакам. Но не го правят. Явно толкова им пука. Главата в земята и всичко ще мине. И така ще си и стане.
Хахах, такова нещо като добър телефонен съпорт не съществува. По правило варира от зле до много зле. EA са си съвсем ок като компания, особено като се има предвид качествените неща, което усилено бълват последните години. Да, недоклатеното разпространение в някои по-малки пазари е неприятно, но се случва, уви.Мразя ги! Мразя ги! Това е най-отвратителния издател на игри, с който съм си имал работа. Всичко при ЕА съква. От до. Сайтовете им, форумите им, съпорта им. Форумите им са пълни с най-различни проблеми и никой не отговаря. Има теми, в които дори хората се оплакват от ужасния им телефонен съпорт.
Но как да е, обратно към самата игра:
- Тия коментари, че Mass Effect е прекалено лесна, са напълно безпочвени при наличието на предостатъчно по-високи и далеч по-злобни трудности.
- Развитието на историята около миналото на колектърите всъщност си кефи доста.
- Колко често ми пада игра, в която единствената ми "критика" е, че не мога да си махам шлема по всяко време?
Дотук персонажите ми по любимост:
1. Заид
2. Геръс
3. Грънт
4. Мордин
5. Джак
6. Тали
7. Джейкъб
8. Миранда
(последните двама са ми бая безлични)
Завърших и я и аз. Прекрасна игра като цяло. Единственият сериозен минус е, че най-любимите биотици от първата част (Throw/Singularity) са тотално орязани като сила тук и са практически безполезни, а същото се отнася и за Charge, който е общо взето really cool way to commit a suicide. Сондирането по планенети за ресурси също е леко досадно. Всичко останало обаче е страхотно. Въпреки че не съм голям фен на шутъри по принцип, промените в бойната система определено са като цяло силно положителни и битките са далеч по-интересни.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Я пак? Не виждам какво пречи теоретично да има същите яки куестове на съекипниците и далеч по-интересна главна сюжетна линия. Изборите ти спрямо съекипниците нищо не променят от основната фабула, освенAlDim wrote:За тези, които плюят по историята - помислете над следното: персонажите СА историята, не колектърите. Bioware са имали много ясна цел, а именно - да направят игра, въртяща се изцяло около персонажите и взаимодействието им с главния герой, като изборите ти спрямо тях определят посоката на действието.
- Spoiler: show
Мордин
Тали
Гарус (тия тримата с голяма преднина пред останалите)
Тейн
Самара
Миранда (доста интересни, но не чак толкова кефещи)
Джейкъб
Джак
Грънт (от скучни до досадни)
Легион не го слагам, защо почти не хортувах с него в първата си игра.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Хъм, моралната система на играта понякога е неясна. Принципно LT = Paragon действие, а RT = Renegade и аз на първо изиграване карам почти ексклузивно на героизъм, само че един идиот наистина ме издразни и като видят RT по бързата процедура дръпнах спусъка. Еми резултатът (много кефещ всъщност!) беше +2 Paragon
Същото важи и за диалозите. На моменти това, което МИСЛЯ, че Шепърд ще каже, е доста различно от реалната му реплика. Но това са все дребни работи, които нямат особено значение.
п.п. Между другото жена ми ме ревнува от Mass Effect

п.п. Между другото жена ми ме ревнува от Mass Effect

Ергенското парти в бара на Илиум е най-гениалното нещо в играта просто.
Salarian: So humans celebrate marriage by tempting infidelity?
Salarian: I see why I might find Asari attractive but what about you two? I mean, they look exactly like Salarians.
Turian: No way, they look just like blue Turians. Look at their head-fringe.
Човекът и той нещо подобно и почва да подозира, че асаритата използват mind-control за да постигат сексапила си.
Turian: Shut up man, you are going to ruin Asari for me and there aren't many Turian females on Illium.
Не знам кои от сценаристите са писали репликите за NPC-та в този бар, но там всички разговори газят отвсякъде.
Salarian: So humans celebrate marriage by tempting infidelity?
Salarian: I see why I might find Asari attractive but what about you two? I mean, they look exactly like Salarians.
Turian: No way, they look just like blue Turians. Look at their head-fringe.
Човекът и той нещо подобно и почва да подозира, че асаритата използват mind-control за да постигат сексапила си.

Turian: Shut up man, you are going to ruin Asari for me and there aren't many Turian females on Illium.
Не знам кои от сценаристите са писали репликите за NPC-та в този бар, но там всички разговори газят отвсякъде.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest