Page 8 of 76
Posted: Sun Jun 29, 2008 4:44 pm
by RRSunknown
dellusion wrote:Според мен графиката не е уоуеста, а ниско полигонна

. И това е от гледна точка на детайлите, ако гледаме цветовата гама - по нищо не прилича на уау.
Точно на WOW си прилича само се замислете за Ghostlands или Tirisfal glades и Undercity и веднага ще видите приликата която АлДим напипа.
Posted: Sun Jun 29, 2008 5:53 pm
by AlDim
Не само това. Текстурите са все стил Самуайз, нивата са много по-светли отпреди и цветовете се открояват много повече от силно убитите тонове в Diablo 1 и 2.
Posted: Sun Jun 29, 2008 6:03 pm
by Bat Garo Still Rots
Добре, не мога да разбера защо при невероятно якия факт, че ще имаме Диабло 3, за който до преди 2 месеца всички ми се смееха, когато говорех, сега единствено и само критикувате и сравнявате и мрънкате
Играта ще е яка и при цялата ви критика, ще я играете и вие! Сега за секунда направете паралел между акт 1 и акт 4 в Диабло 2 и помислете дали е удачно да се вадят изводи от сега за крайния продукт.
Posted: Sun Jun 29, 2008 6:08 pm
by RRSunknown
RRSunknown wrote:Да не забравяме все пак че и при Диабло 2 първия акт беше осезаемо по- зле от останалите по графична изработка, може и сега пак да е така.
.

Това че сравняваме не значи че критикуваме- и да е на телетъбис графиката пак ще се играе заради геймплея.
А иначе вярно че само ти вярваше в Диабло 3 и се оказа прав- Евала!
Posted: Sun Jun 29, 2008 6:14 pm
by Bat Garo Still Rots
Ако правилно съм разбрал, Декард Кейн също е покварен и в някакъв момент се биеш с него? Звучи доста яко като идея.
Прав си, сравнявате, но е някакво негативно такова
Иначе при 5 класа, от които 2 обявени, остават 3 слота. Амазонка предполагам, че ще има под някакъв вид, без паладин не вярвам да минем и остава още един магьоснически тип сорка. Примерно...
Posted: Sun Jun 29, 2008 6:29 pm
by RRSunknown
Дано да има амазонка че аз на Диабло игрите все със стрелкини или нагрухани със щитове бойци играя а разни некромансери ме дразнят.
Ей това е светата торица на уникатите от Диабло 1:
- Spoiler: show

Posted: Sun Jun 29, 2008 6:47 pm
by The Dragon
Bat Garo Still Rots wrote:
Прав си, сравнявате, но е някакво негативно такова
Защото досега има основания за умерен скептицизъм затова. Защото диабло 2 беше с рейтинг M, за този могат да се опитат да го направят Е10, поне така изглежда от скрийншотите. Защото последното диабло беше отпреди 7 години, а и голяма част от оригиналните хора в близард ги няма.
Истинския тест за близард ще бъде Старкрафт 2 - ако успеят да я направят както трябва, има голяма вероятност да успеят и с диаблото.
Posted: Sun Jun 29, 2008 7:06 pm
by AlDim
Сега за секунда направете паралел между акт 1 и акт 4 в Диабло 2 и помислете дали е удачно да се вадят изводи от сега за крайния продукт.
Акт 1 Е в крайния продукт

Posted: Sun Jun 29, 2008 7:08 pm
by Xellos
Ех, докато си филосовствате минах и набързо пречуках Андариел днеска, зарибявка пак

Posted: Sun Jun 29, 2008 7:09 pm
by RRSunknown
Ако трябва да сме честни Диабло 2 не ставаше за чеп за зеле с графиката преди експанда- няма да се учудя и ако тук има нещо такова.
Posted: Sun Jun 29, 2008 7:15 pm
by Bat Garo Still Rots
В продукта е, просто казвам, че нищо чудно ситуацията да се повтори.

Като чета из нета общото мнение е, че въпреки че наистина играта е в типична за Близард графика, все пак цветовете са туширани и не толкова ярки, колкото във ВоВ. Все пак в самите катакомби в началото си е мрачно.
Браги, падна ли ти нещо уникално или компелктно

?
Между другото, ако правилно съм разбрал, няма да има хелт поушъни, а само орбовете, които остават след убитите?
Posted: Sun Jun 29, 2008 7:19 pm
by RRSunknown
напротив - има си пошънки - те даже се виждат на шотовете в коланчето.
Posted: Sun Jun 29, 2008 7:55 pm
by dellusion
Има поушънки, но доколкото разбрах няма да се ползват за щяло и нещяло и да са супер ефтини, а ше са по-скоро като в УоУ. Регенерацията след битка ще се осъществява чрез хелт орбовете(или квото е името), които остават след всеки енкаунтър.
Posted: Sun Jun 29, 2008 8:06 pm
by RRSunknown
Аз доколкото схванах- орбовете се появяват чак СЛЕД боя а не постояно- първо са обмисляли дали живота да не се зарежда като щита от Хало но са се отказали- идеята е играча да не бяга от екшъна да се зарежда а да търси конфронтация нон- стоп.
За тези които ще го оплюят като ламерско ще кажа - Ами leech предметите който всеки така или иначе трябваше да е намерил за да може да играе на големите трудности- същата работа са. Така или иначе проблеми с живота имат само меле класовете- маговете и стрелците слабо ги грее за орбове.
Posted: Mon Jun 30, 2008 12:14 am
by sauron
Утре отивам да си купя експанжана за Диабло 2, и почвам да цакам отново (другото си го имам)
