Page 8 of 22
Posted: Thu Aug 16, 2007 11:05 am
by Xellos
млък бе
Posted: Thu Aug 16, 2007 12:48 pm
by Moridin
Бе на сайта на имдб, Стардъст е 4ти в бокс-офиса, та чак провал.... при положение, че пред него са ясните час пик, борн и симпсънс
Posted: Thu Aug 16, 2007 12:52 pm
by shayhiri
Борн и Симсънс са от предишни седмици.
Щеше да е
някакъв успех при уикенд от поне 40+ мил., очаквано
so-so при 20-30, а при настоящите
9 мил. си е
чист провал, сори.
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:02 pm
by Roland
Ставаш дразнещ. Много. Спри.
На всички е ясно, че Стардъст не е комерсиално кино. НИКОЙ тук, освен теб, не го боли, че той се е оказал неуспешен като такова. Геймън си е извоювал името като автор и сценарист, така че ще са нужни МНОГО повече "неуспешни" в комерсиално отношение филми, за да го загробят. А това, че ти, писателю, не мислиш, че човекът е популярен, говори зле за общата ти култура, но пък не променя факта, че на запад е едно от най-сериозните имена в жанра. А това продава.
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:13 pm
by Morwen
shayhiri wrote:Борн и Симсънс са от предишни седмици.
Щеше да е
някакъв успех при уикенд от поне 40+ мил., очаквано
so-so при 20-30, а при настоящите
9 мил. си е
чист провал, сори.
Така, значи, Умирай трудно (33), Оушън (36), Борат (26) Костенурките нинджа (24) са филми без
почти никакъв успех, а Всички на сърф (17), Апокалипто (15), Зодиак (13), 28 дни по-късно (9), Кървав Диамант (8) са пълни провали. Да не говорим за Децата на хората, който чак в третата си седмица взима 10 милиона, а първите е на някакви стотици хиляди. Всъщност ако се загледаш в бокс офиса, ще се окаже, че поне половината седмици почти всичко е било чист
провал. Ма колко е затънал този Холивуд, значи. По тази логика трябва да се откажат да правят филми от каквито и да е жанрове. Или пък ти и Холивуд мерите с различни мерки.
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:17 pm
by Roamer
И само за подкрепа на Роланд - всъщност и самият Геймън
не е твърде разтревожен:
Neil Gaiman wrote:The email from Paramount that came in earlier today contained good news -- Stardust opened at Number 1 in Russia, and took 3 million already -- and bad news -- we were Number 4 on Friday night in the USA and took 3 million. Which means, it went on, that the projections are that we'll easily break $100 million internationally; and that as the majority of US reviews are good to excellent*, and the exit polls they've done on people coming out are as good as could be hoped for, that Stardust will hang around for a little while longer in the US (which is, after all, about 40% of the theatrical market) and hope that word of mouth does what the ad campaign has significantly failed to do.
Демек - да, в Щатите не всичко е съвсем идеално, но може и да се окаже просто въпрос на бавно търкулване на лавината; а извън Щатите нещата са си съвсем както трябва. И, поне според мен, бавното търкулване е съвсем нормално за филм като този.
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:17 pm
by shayhiri
Roland wrote:Ставаш дразнещ. Много. Спри.
На всички е ясно, че Стардъст не е комерсиално кино. НИКОЙ тук, освен теб, не го боли, че той се е оказал неуспешен като такова. Геймън си е извоювал името като автор и сценарист, така че ще са нужни МНОГО повече "неуспешни" в комерсиално отношение филми, за да го загробят. А това, че ти, писателю, не мислиш, че човекът е популярен, говори зле за общата ти култура, но пък не променя факта, че на запад е едно от най-сериозните имена в жанра. А това продава.
Хората (Гибли, Мор и т.н.) питат за детайли - (едва тогава) обяснявам.
Интересно за какви сценарии говориш? MirrorMask?

Единственият му шанс е успех на Беоулф, а както върви и той ще се издъни. За нещастие.
Като писател - нищо лошо. Но ако беше
толкова известен, колкото го изкарваш ти, трябваше наистина да продава само с името си. А това, както виждаме, не става.
Правете неприятното, но необходимо разграничение м/у ъндърграунд популярност сред интелигентното малцинство - и истинската масова известност. За мен Бари Хюгарт е гений - но колко други хора го знаят? Така и не пусна четвърти
мастър Ли.
За да не се дразним взаимно, предлагам занапред да говорим по темата само с факти - ако изобщо.
Морви, не се излагай толкова мощно - цитирах ти конкретни числа за конкретен филм. Мога да направя същото за всеки друг, за да разбереш дали е провал, успех и т.н.
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:20 pm
by Roland
Морви и Роумъра ти пуснаха факти. Говори с тях. А Сандменът имаш ли идея колко е ridiculously popular на запад? Прочее, КАК точно ще е провал Беоулф, като ще си говорим за факти?
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:26 pm
by Morwen
Да, Алекс, аз също ти цитирах конкретни числа за конкретни филми. Това в скобичките са конкретни числа, по-точно събраните милиони за премиерния уикенд, ако не си се ориентирал. Скобичка - число - скобичка. Конкретно число. Тези филми по твоите критерии са между разочарование и провал. Бтв, за това с излагането мощно, ще приема, че просто пак си чел по диагонал чуждите постове, а не че се опитваш да се държиш като надут пуяк, пък дано се окажа права.
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:30 pm
by Roamer
И още само едно дребно нещо, преди да отида да ям, че поне веднъж седмично си трябва май... или поне така разправят хората...
Просто по въпроса с бавното търкулване на лавината и как това всъщност май вече се случва - пак
от дневника на Геймън:
Neil Gaiman wrote:Meanwhile as an author, the thing I found strangest last night was being able to watch people, more or less in real time, come out of the cinemas and go on to Amazon and order a copy of Stardust in one edition or another. There's a new Amazon Feature which rates the most popular items for an author individually rather than lumped together, and as I type this there are four editions of Stardust in the top five of my things on there (with the audio book of Stardust now in my Amazon top twenty -- hurrah!)
http://www.amazon.com/gp/bestsellers/books/15213/.
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:36 pm
by shayhiri
Roland wrote:Сандменът имаш ли идея колко е ridiculously popular на запад?
Сред комикс гийковете? Мисля, че дори в този контекст има доста ограничен following. И с право.
За Беоулф е твъ-ърде рано да изказвам предвиждания, но имам кофти чувството, че отива към разочароващо представяне - и поне част от вината за това ще бъде вменена на Геймъновата "гавра" с официалната история.

Дано се размине.
Морви, мисли
първо, моля те.

Различните филми задават съвършено различни определения за успех. Сега разбра ли? За да изведа конкретните цифри за Стардъст, взех предвид поне десетина фактора. Същото се прави
поотделно за всеки
отделен филм. (Не мога да повярвам, че ми се налага да го обяснявам.)
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:44 pm
by Roamer
Уф. Мдам.
Така де

Posted: Thu Aug 16, 2007 2:45 pm
by Morwen
Морви, мисли първо, моля те. Различните филми задават съвършено различни определения за успех. Сега разбра ли? За да изведа конкретните цифри за Стардъст, взех предвид поне десетина фактора. Същото се прави поотделно за всеки отделен филм. (Не мога да повярвам, че ми се налага да го обяснявам.)
Алекс, мисли логично
понякога, моля те.
Какво, говорил си си с продуцента колко очаква от филма? Кое му е малко и кое му е много? (Както видяхме, няма индикации да го смятат за провал) Защо реши, че твоето определение за успех (което отговаря само на адски скъпи блокбъстъри) е най-вярното? И кои са тези "поне десетина фактора"?
Да, ясно ми е, че ако си снимам гаражно филмче за квартала ако изкара и хиляда долара, това е успех, но цитираните филми не са такива - те пак са високобюджетни, дори по-амбициозни от Стардъст, за разлика от него дори по-пазарно ориентирани... И пак не се оказват провалът, който би трябвало да са. Обаче Стардъст е. Понеже ти така си казал. Айде сега, майтапи...
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:47 pm
by shayhiri
Roamer wrote:Уф. Мдам.
Така де

Прекаляваш вече.
Освен ако не наричаш Морви "трол", но пак няма да е точно. Тя не го прави нарочно, просто
осмисля известно време нещата.
Морви, пак казвам, ако искаш да разбереш как се е представил определен филм - питай и даже ще ти направя разбивката по фактори. Абс. безплатно.

Posted: Thu Aug 16, 2007 2:49 pm
by Yan
Роумър говори за теб Алекс. STFU и се опитай да вникваш в това, което ти пишат другите.