Post
by RRSunknown » Sat Feb 13, 2010 6:54 pm
Всъщост домързя ме да поствам обясненията които правят във филмчето та накратко - това са фундаментални игри които внасят концепции по които всички след тях се равняват.
По подробно
Devil May Cry - на практика създаде жанра на екшъните от трето лице - начина на управление, концепцията.
Half Life 2 - физика, сингъл кооп
Хало 1 - бащицата на конзолния шутинг, превозни средства в шутър, системата за презареждане на щита (която на практика се наложи във всички съвременни шутъри), ударът на близък бой, онлайн мултито на конзоли
GTA 3 - 3d sand box open world, nuff said
Resident Evil 4 - в момента абсолютно всички търд пърсън шутъри от рода на Гиърс и дори други игри като Масс Ефект използват концепцията на камерата от РЕ4 и начина на прицелване. А и тук доколкото обясниха за пръв път са използани така популярните Quick Time Event
WoW - колкото и да не ви кефи реалноста е че точно тази игра отдавна е станала културен феномен и продължава да диктува правилата в жанра си (и да подържа жив PC гейминга).