Random stuffec

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Feb 13, 2010 2:05 pm

Същото като на IGN ама не по години а за цялата декада и само за игри.
Gametrailers
http://www.gametrailers.com/video/top-1 ... down/61859
За който го мързи да гледа поствам ги в реда с обяснение защо според GT попадат там. Трябва да призная тази е реално адекватна.
10. Legend of Zelda Twilight princes
9. Super Mario Galaxy
8. Devil May Cry 1
7.Shadow of the Colossus
6. Half Life 2
5. Metroid Prime
4. Halo 1
3. Resident Evil 4
2. GTA 3
1.
Spoiler: show
World of Warcraft

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Sat Feb 13, 2010 6:05 pm

Само дето е базирана на popularity, а не на качество...
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Feb 13, 2010 6:54 pm

Всъщост домързя ме да поствам обясненията които правят във филмчето та накратко - това са фундаментални игри които внасят концепции по които всички след тях се равняват.
По подробно
Devil May Cry - на практика създаде жанра на екшъните от трето лице - начина на управление, концепцията.
Half Life 2 - физика, сингъл кооп
Хало 1 - бащицата на конзолния шутинг, превозни средства в шутър, системата за презареждане на щита (която на практика се наложи във всички съвременни шутъри), ударът на близък бой, онлайн мултито на конзоли
GTA 3 - 3d sand box open world, nuff said
Resident Evil 4 - в момента абсолютно всички търд пърсън шутъри от рода на Гиърс и дори други игри като Масс Ефект използват концепцията на камерата от РЕ4 и начина на прицелване. А и тук доколкото обясниха за пръв път са използани така популярните Quick Time Event
WoW - колкото и да не ви кефи реалноста е че точно тази игра отдавна е станала културен феномен и продължава да диктува правилата в жанра си (и да подържа жив PC гейминга).

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Sat Feb 13, 2010 7:03 pm

Хмм, да, така погледнато има логика, факт.
And you can't dance with a devil on your back...

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sat Feb 13, 2010 7:30 pm

Всъщност WoW не е чак толкова иновативен. За сметка на това вплете и популяризира много от екстрите, които вече съществуваха в други ММО-та.

Всепак трябва да се отбележи, че WoW беше част от един велик вече франчайз. Определено трябва да се признае, че ако не беше WoW, ММО сцената нямаше да е същата. Хубави години прекарах в тази игра. Като изключим WotLK.

User avatar
Mother
Misting
Posts: 266
Joined: Fri Jul 06, 2007 9:32 am

Post by Mother » Sat Feb 13, 2010 9:26 pm

Близард поокрадоха идеите на други игри и ги реализираха по-добре от тях. Това трябва да им се признае.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Feb 13, 2010 9:44 pm

Това да използваш идеи няма нищо лошо.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sat Feb 13, 2010 11:13 pm

RRSunknown wrote:Това да използваш идеи няма нищо лошо.
+1

Всепак най-важно е какъв е резултата. Изобщо не ми пука кой какво е откраднал, ако крайният продукт е добър.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9061
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Sun Feb 14, 2010 12:08 am

На въпроса за идеите и кражбата.

http://www.codinghorror.com/blog/2010/0 ... ideas.html
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Sun Feb 14, 2010 3:36 pm

RRSunknown wrote: Devil May Cry - на практика създаде жанра на екшъните от трето лице - начина на управление, концепцията.
тва не е вярно по никакъв начин.
RRSunknown wrote: Хало 1 - бащицата на конзолния шутинг, превозни средства в шутър, системата за презареждане на щита (която на практика се наложи във всички съвременни шутъри), ударът на близък бой, онлайн мултито на конзоли
тва е вярно частично.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Feb 14, 2010 3:49 pm

Аз съм написал какво казват, ако не си съгласен поне обясни защо.
По моите знания крайния резултат на Devil May Cry произтича от един бъг с който скочилия герой зависвал във въздуха след скок.Хидеки Камия решава да остави този елемент да го развие и да ориентира игра много повече към екшън. И практически както се играе DMC така се играят повечето търд пърсъни след нея - Prince of Percia, God of War че дори и Legasy of Kain така се ориентира в последната си част.

За Халото - кое му е частично вярното? Специално за там са си прави.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9061
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Sun Feb 14, 2010 4:43 pm

Blade of darkness. Излезе близо 4 години преди DMC 1.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Feb 14, 2010 5:44 pm

Преди да продължим
Същото като на IGN ама не по години а за цялата декада и само за игри.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Sun Feb 14, 2010 5:50 pm

Тва с декадата е ирелевантно. Причината, която са дали за DMC1, не я е еня за декадата, така че си е напълно резонен коментарът на Драгъна.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Feb 14, 2010 6:04 pm

Ами изобщо не е - принципно глупаво да оборваш уан лайнъри но в този случай
1. Драгъна приказва неверни неща- BoD излиза 2001 излиза 2001 също, а не 4 години преди това.
2. BoD се тачи предимно от хардкор фенове и няма клонинги, да не говорим за инспирирани от нея игри за разлика от Devil May Cry.

3. Двете са много различни концептуално - в BoD камерата е фиксирана зад персонажа, има свобода за оглеждане, персонажа е доста реалистично бавен . В DMC камерата е статична - в предварително зададени позиции и наблюдава персонажа не зад гърба му а отстрани. Персонажа е десетки пъти по повратлив и бърз. Игри като Prince of Persia , Ninja Gaiden и God of War последваха този принцип, може би защото така персонажа може да бъде заобиколен от противници и да има по-добра тактически поглед върху боя.

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 1 guest