Starcraft 2
Moderator: AlDim
Не, няма да те оставяме, защото ще те ЗАДЪЛЖАВАМЕ. Дори да не стават за четене Иначе - Мадършипът има слаб демидж, ограничена енергия и е един. Не е нужно да струва много ресурси, защото просто в игра, където са важни МНОГОТО единици, един самотен юнит не може да бъде фактор.
And you can't dance with a devil on your back...
- Roamer
- Ascendent
- Posts: 4895
- Joined: Wed Jan 03, 2007 5:25 pm
- Location: Hier ist hier und jetzt ist jetzt doch jetzt ist jetzt schon nicht mehr da...
- Contact:
И понеже май все още се намира по някой такъв странен човек, който не чете UserFriendly...
http://ars.userfriendly.org/cartoons/?i ... de=classic
http://ars.userfriendly.org/cartoons/?i ... de=classic
- Spoiler: show
Eric: I use my sword to detect good on it.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
да споделям с какво напрежение прегледах старкрафт2.ком мисля няма нужда.. но изненадващо, аз съм оптимист (умерен) ... щото има неща ,от които съм много доволен, например ингейма.. с всичките шарении по скрийновете ми изглеждаше като тапет на детска градина, или по-зле, уаркрафт3 :/ ...но въпреки това, кадрите от геймплея поне на мен страхотно много ми напомниха атмосферата на ск1 .. което все още ме изненадва..новите юнити са готини, а нововъведенията променят доста схемата, и няма да се натъкнем на феномена изродите от ск1 да станат изроди на ск2 за 3 дена свикване с новия енджин .. така има доста място за стратегии,баланс ,абе живот ще й вдъхнат малко си мисля, дано да съм прав
а относно синематикс, ами аз такива не съм виждал пък, ако всички са като тва,което видях, ще е зверско! ако някой досега се е чудил как, аджеба, се "произвежда" войник в тая казарма, еми вече трябва да се е сетил
:едит, абе момчета, мноо хора днес?? докато напиша, 4 поста..ама ха!
а относно синематикс, ами аз такива не съм виждал пък, ако всички са като тва,което видях, ще е зверско! ако някой досега се е чудил как, аджеба, се "произвежда" войник в тая казарма, еми вече трябва да се е сетил
:едит, абе момчета, мноо хора днес?? докато напиша, 4 поста..ама ха!
I think fish is nice, but then I think that rain is wet, so who am I to judge?
Мен примерно ми е по-лесно да гледам филмчето онлайн, отколкото даCorwin, не линквай пак части от едно и също филмче оувър енд оувър агейн. Който иска да гледа геймплей - сваля филмчето от линка на Симеон в датата - ДРУГО НЯМА, всички са части от него.
дърпам от датата. Както и да е, принципно си прав.
Мен пък си ме интересуват 300те клика в мулти, за история и кампания не се притеснявам. Близардци не са имали проблеми с това досега...Старкрафт 2 НЯМА как да се издъни, не и 2007+ година, не и с омазващото количество пари, които Близард вече имат. Въпросът е дали нас, хора, които ни грее историята и кампанията, а не 300те клика в минута в мулти, ще ни изкефи.
I like rusty spoons....
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
Аз пък не се притеснявам нито за мултито, нито за кампанията. Мина времето, когато поставях под съмнение всеки следващ проект на Близард. Мина времето, когато си мислех че отделни единици(било то програмист или гейм дизайнер), като тех мастърър Бил Ропер примерно, са отговорни за класата на поредния Близардски хит.
Look at the darkness...
...around me.
...around me.
Значи и ти и Коруин сте в някаква си ваша имагинерна вселена. Всеки един продукт на Близард ОТ ДИАБЛО 2 НАСАМ (както Симеон добре ви го каза) СМЪРДИ НЕИСТОВО на ниво сингъл-плейър experience/кампания/сюжет/пукане на играещия за героите...Уоркрафт 3 и преди всичко УоУ (че даже и диабло 2 въпреки омазващите анимации и добрата история) са толкова далеч като идеи и качество от Старкрафта, че е направо тъжно. Аз лично не искам скапана кампания в стил Уоркрафт 3 с някви триизмерни грозили, които не ме вълнуват и точно ЕДНА добра и готина анимация за цялата игра. Едно елементарно нещо като екраните с говорещите типове, които видяхме по време на демото на старкрафт 2, които се включват при прогрес в мисията липсват неистото в Уор 3. А именно тези дребни неща създават чувство за атмосфера, а не за скапана къстъм карта. Дано са оставили подобни на старите брифинги.dellusi0n wrote:Аз пък не се притеснявам нито за мултито, нито за кампанията. Мина времето, когато поставях под съмнение всеки следващ проект на Близард. Мина времето, когато си мислех че отделни единици(било то програмист или гейм дизайнер), като тех мастърър Бил Ропер примерно, са отговорни за класата на поредния Близардски хит.
Съмнява ме че ше има и се надявам да няма. То точно тва им е якото на 2те игри че са различни.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
WoW-a е изцяло мултиплейър ориентирана и такова нещо като сторйлайн там просто няма.
А за уаркрафт3 съвсем не съм съгласен, че кампанията не струва. Lore-а зад тая игра е по богат отколкото този зад СК и Диабло зети заедно. Има поне 3 къртещи анимации(след кампанията на хората, след кампанията на орките и финалната анимация на фроузън троун). Героите са много запомнящи се, дори и Артас, дето е безсрамно създаден по подобие на Керигън.
А за уаркрафт3 съвсем не съм съгласен, че кампанията не струва. Lore-а зад тая игра е по богат отколкото този зад СК и Диабло зети заедно. Има поне 3 къртещи анимации(след кампанията на хората, след кампанията на орките и финалната анимация на фроузън троун). Героите са много запомнящи се, дори и Артас, дето е безсрамно създаден по подобие на Керигън.
Look at the darkness...
...around me.
...around me.
1. На колко си години?dellusi0n wrote:WoW-a е изцяло мултиплейър ориентирана и такова нещо като сторйлайн там просто няма.
А за уаркрафт3 съвсем не съм съгласен, че кампанията не струва. Lore-а зад тая игра е по богат отколкото този зад СК и Диабло зети заедно. Има поне 3 къртещи анимации(след кампанията на хората, след кампанията на орките и финалната анимация на фроузън троун). Героите са много запомнящи се, дори и Артас, дето е безсрамно създаден по подобие на Керигън.
2. "lore"-ът на Уоркрафт 3 е абсолютната манджа с грозде, която на всичкото отгоре вече е ОБЪРКАНА (биг 10кс ту Крис Метцен). Боли ме колко е по-богат като обем, просто е поредното фентъзи. СК е КАНОН за сай-фай игрите.
3. Както отбелязахме дотук - СК не се гради на анимации тенк год, а дори и да беше така то те са 100 пъти по-добри от тези на Уор 3.
Делегат: Глупаво е да се отричат качествата на УоУ и Диабло 2. Игрите са класики, първата е най-добрата онлайн игра засега, независимо от кардиналния начин в който беше скапана в последствие. Знам, че цъкаш ГВ така че искрено те моля да не ми се мяташ по темата, за да не прецакаме тукашния диспут.
Герои няма да има 100%. Мащабът на военните действия е много по-голям от този в Уор3, вкраване на герои ненужно ще усложни играта.
Изоначалната идея на игрите е да носят пари на тези които ги произвеждат. Тва че някой хора си мислят че нискобюджетните джитки са светини си е техен личен проблем. Диабло 2 е най-добрата хек енд слаш игра с наистина разкъртващи анимации и приятен геймплей, който забележи писва след повече от едно превъртане. Тоест в секо едно отношение рути. И е донесла пари, ми че нали за тва е направена. А уоуът като идея и свят е едно наистина неповторимо изживяване, просто човек не трябва да заживява в него. Аз не съм чек такъв СК фен и за мен ВК поредицата 1,2,3 си е на доста по голямо ниво.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests