Overwatch
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: Overwatch
И аз си я попълних в Близард колекцията най-накрая покрай двойното намаление. Някакви съвети за новобранци има ли защото на куик мач имам само 1 победа от 12-13 игри, докато на аркадните отборните режими нямам такива проблеми и ги мачкам.
Re: Overwatch
Зависи с кои герои играеш, но на общо основание:
Стой с отбора и не търси фрагове на всяка цена. Не се мотай на открито, ако имате Райн, бъди зад щита му*. Плюс че в момента балансът е такъв, че почти всичко е вайабъл, тъй че наистина можеш да играеш каквото си искаш, стига да се възползваш от предимствата на ролята си. Та затова и питам с кои предпочиташ да цъкаш, защото разлика в подхода колкото щеш.
* фланкърите като трейсър, рипър и генджи (че и фара донякъде, мацката може да е доста стелти, нищо че е като лайно в небето) се играят в зависимост какви кретени имаш в отбора и срещу какво сте изправени
Стой с отбора и не търси фрагове на всяка цена. Не се мотай на открито, ако имате Райн, бъди зад щита му*. Плюс че в момента балансът е такъв, че почти всичко е вайабъл, тъй че наистина можеш да играеш каквото си искаш, стига да се възползваш от предимствата на ролята си. Та затова и питам с кои предпочиташ да цъкаш, защото разлика в подхода колкото щеш.
* фланкърите като трейсър, рипър и генджи (че и фара донякъде, мацката може да е доста стелти, нищо че е като лайно в небето) се играят в зависимост какви кретени имаш в отбора и срещу какво сте изправени
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: Overwatch
Общо взето всяка игра превземаме точка А лесно, след което противниците се окопават с бастион, Рейнхард и Уиндоумейкър и няма влизане .
Re: Overwatch
Особено ако става дума за карти като Hanamura, Temple of Anubis и Volskaya Industries точка B e трудна за превземане при добра отбрана и от про отбори.
И не се атакува фронтално. Може да върши работа, но всяка една от тия карти има поне 2 фланга за атака на последната си точка. Герои като уинстън, трейсър и генджи могат да минат зад целия отбор. И да ги ударят в гръб. Особено на Волская, където се минава по външния парапет отдясно. Даже и войникът има възможност да се промуши, но трябва рокет джъмп. Дива също няма проблеми да фланква, но е по-добре да седи до Райн, ако имате в отбора или да тормози вдовицата.
Уидоу е лесна за преместване от дадено място, ако се спами в нейна посока. Дори Мърси може да я изрита оттам, не е нужно само Дива да ѝ лети в лицето. Но един войник или зенята правят доста бърза работа от нея, стига да не се подаваш отзад ъгъла през равни интервали, щото тогава човек е лесна мишена.
Генджи, трейсър, джънкрат, сомбра, всички тия се справят с бастиън. Генджи и трейсър трябва да са по-внимателни, докато сомбра е невидима, пръква зад него, хаква или робота или райн и останалите ги свалят. Джънкрат трябва да мета бомби в негова посока само и готово, може да се крие, където пожелае, докато спами. Фара също смила робота или го кара да се мести, само трябва да стои малко по-далеч. Басчъна има демидж дроп оф колкото по-далеч си от него и отвъд средни разстояния само те чеше. Но тя трябва да се пази, ако уодоумейкърата е все още жива.
А пък ако си с Лусио и ръшнеш целия отбор на точката, плюс покритие от фара, няма въобще да разберат какво им се е случило.
И колкото по-свикваш с играта ще видиш, че на финалните точки за превземане какъв ад може да е, ако присъства Мей и е играна правилно. По едно време ми беше нещо като мейн и е направо гнусно какво можеш да причиняваш на хората. Но Райн/Бастиън (+ Мърси) комбото работи само на много ранни етапи. Лично това не ми се е случвало от месеци да го видя. Освен в онзи един ден (преди 2-3 месеца), дето нагрухтяха бастиън и беше почти безсмъртен, нърфнаха го доста бързо.
И не се атакува фронтално. Може да върши работа, но всяка една от тия карти има поне 2 фланга за атака на последната си точка. Герои като уинстън, трейсър и генджи могат да минат зад целия отбор. И да ги ударят в гръб. Особено на Волская, където се минава по външния парапет отдясно. Даже и войникът има възможност да се промуши, но трябва рокет джъмп. Дива също няма проблеми да фланква, но е по-добре да седи до Райн, ако имате в отбора или да тормози вдовицата.
Уидоу е лесна за преместване от дадено място, ако се спами в нейна посока. Дори Мърси може да я изрита оттам, не е нужно само Дива да ѝ лети в лицето. Но един войник или зенята правят доста бърза работа от нея, стига да не се подаваш отзад ъгъла през равни интервали, щото тогава човек е лесна мишена.
Генджи, трейсър, джънкрат, сомбра, всички тия се справят с бастиън. Генджи и трейсър трябва да са по-внимателни, докато сомбра е невидима, пръква зад него, хаква или робота или райн и останалите ги свалят. Джънкрат трябва да мета бомби в негова посока само и готово, може да се крие, където пожелае, докато спами. Фара също смила робота или го кара да се мести, само трябва да стои малко по-далеч. Басчъна има демидж дроп оф колкото по-далеч си от него и отвъд средни разстояния само те чеше. Но тя трябва да се пази, ако уодоумейкърата е все още жива.
А пък ако си с Лусио и ръшнеш целия отбор на точката, плюс покритие от фара, няма въобще да разберат какво им се е случило.
И колкото по-свикваш с играта ще видиш, че на финалните точки за превземане какъв ад може да е, ако присъства Мей и е играна правилно. По едно време ми беше нещо като мейн и е направо гнусно какво можеш да причиняваш на хората. Но Райн/Бастиън (+ Мърси) комбото работи само на много ранни етапи. Лично това не ми се е случвало от месеци да го видя. Освен в онзи един ден (преди 2-3 месеца), дето нагрухтяха бастиън и беше почти безсмъртен, нърфнаха го доста бързо.
Re: Overwatch
И аз се зарибих покрай безплатния уикенд и вчера си купих играта. Голяма зарибявка е, нищо че съм доста зле във всякакви шутъри. Не печеля много медали, но и обикновено не съм в тежест на отбора и си правя кефа, така че съм доволен засега. Играя предимно Фара, Джънкрат, Лусио и други такива герои, които не изискват човек да има умения на снайперист каквито аз нямам и никога няма да имам. Вчера се зарибих и по Трейсър, голям купон е да нападаш изневиделица и да се отдръпваш после светкавично с нея. Всичко е такова шарено и готино и лафчетата на героите са в по-голямата си част забавни, за разлика от насиления хумор за седемгодишни на заглавия като Mass Effect Andromeda.
Засега ми се чини, че атаката е по-лесна от защитата - в смисъл, трябва само веднъж да успеете, а защитниците трябва да отблъскват всички атаки. Може би защото на по-ниските нива защитниците нямат много координация помежду си, та ако нападателите веднъж нападнат както трябва ги изнасят.
Засега ми се чини, че атаката е по-лесна от защитата - в смисъл, трябва само веднъж да успеете, а защитниците трябва да отблъскват всички атаки. Може би защото на по-ниските нива защитниците нямат много координация помежду си, та ако нападателите веднъж нападнат както трябва ги изнасят.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Re: Overwatch
Има го тоя момент със защитата, когато тръгнат да се нижат един по един и просто умирата нон-стоп, вместо да се организират за отборен тупаник. Освен това липсва и координация на ултиматумите и се праскат кой кога му скимне. И ако това не е толкова важно за герои като трейсър (въпреки че има ли Заря е добре да се комбинира с черната ѝ дупка ) макрий и джънкрат, то пропуските на други могат да доведат до загубени игри.
Бтв, в тази игра освен макрий, уидоу, ханзо и донякъде войника, реално ЧАК толкова добър мерник не ти трябва, колкото добро позициониране и внимателно следене кой какво прави.
пп. ко има навити за форумен цъкляж - свиркайте.
Бтв, в тази игра освен макрий, уидоу, ханзо и донякъде войника, реално ЧАК толкова добър мерник не ти трябва, колкото добро позициониране и внимателно следене кой какво прави.
пп. ко има навити за форумен цъкляж - свиркайте.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: Overwatch
Трябва ти за Ана , трябва ти за Генджи ако искаш изобщо да уцелиш нещо с шурикена. По тази причина не играя с тези герои .
Този момент на индийската нишка го има и в атаката даже е по-зле защото минаваш цялата карта докато стигнеш до втората точка или до каручката .
Пробвал съм да излизам в гръб ама сам убивам един , другите се обръщат и ме уаншотват след което си продължават дефенса а нашите напират като мобовете от Дота .
Този момент на индийската нишка го има и в атаката даже е по-зле защото минаваш цялата карта докато стигнеш до втората точка или до каручката .
Пробвал съм да излизам в гръб ама сам убивам един , другите се обръщат и ме уаншотват след което си продължават дефенса а нашите напират като мобовете от Дота .
Re: Overwatch
Левият клик на генгу е повече са поук демидж, като сте далеч и просто да не позволяваш на врага да се движи много-много. Иначе отблизо десният му клик е цар. Ана бтв е един от най-трудните и важни герои в играта, въпреки че я нърфнаха доста здраво. Та там освен точност е нужно и добра позиция, правилно разчитане на играта, накъде отива отборния бой и т.н. което е важно за всички, де, но взимайки предвид, че Ана е цел номер едно за всеки бабата определено си изисква своето от играча, че да бъде използвана правилно. Но и тя и генджи имат доста прощаващи хитбоксове на патрончетата. Особено като хийлваш с Ана.
Иначе фланк в гръб е нещо, дето се прави, като другите също са на позиция и просто разкъсвате отбора на няколко фронта. Ако така се иницира започване на кютек почти нямаш шанс за оцеляване.
Иначе фланк в гръб е нещо, дето се прави, като другите също са на позиция и просто разкъсвате отбора на няколко фронта. Ако така се иницира започване на кютек почти нямаш шанс за оцеляване.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: Overwatch
С макрий се оказа, че ги наказвам остро - наказателя на всякакви съпорти, летящи и снайпващи. Яко хедшоти е цаката
Re: Overwatch
E, евала, с един от най-трудните герои ги разцепваш
Много си го тача, а и сега войникът все пак го нърфнаха леко та комбоецът може да види повече игра.
Но сега играта е в толкова здравословно състояние, че наистина всичко е позволено. Пак има кретени, които плюят срещу симетра, джънкрат, вдовицата и т.н. но като цяло хората започват да осъзнават, че е важно личното умение с дадения герой
Много си го тача, а и сега войникът все пак го нърфнаха леко та комбоецът може да види повече игра.
Но сега играта е в толкова здравословно състояние, че наистина всичко е позволено. Пак има кретени, които плюят срещу симетра, джънкрат, вдовицата и т.н. но като цяло хората започват да осъзнават, че е важно личното умение с дадения герой
Re: Overwatch
Аз все още съм супер зарибен по игрицата. Вчера например завзехме бързичко първата база на Волская и си викам, че ще ще спечелим с лекота. На втората ни отблъснаха до продължението, противниковия Reaper си пусна ultimate-a, изби половината ни тим, някой уби и четвърти герой от нас.... но имахме Mercy, която съживи четирима и така най-накрая спечелихме. Голяма драма и радост.
Най-много часове съм навъртял с Фара и Трейсър, но и хийлър обичам да играя, и Дива, и Мей, и Солджъра. А колко псувни отнасят противниковите Генджи и Ханзо най-вече не е истина. Симетра също, но тя поне не се среща във всяка игра. И продължават да ме разбиват лафчетата на героите. На мен не ми се е случвало, но видях клипче, в което Трейсър имитира дрезгавия глас на Рийпър и казва "Death comes" и щях да падна от смях. Или Лусио като се хваща за главата зарида плебейските музикални вкусове на Райнхарт (Хаселхоф).
Най-много часове съм навъртял с Фара и Трейсър, но и хийлър обичам да играя, и Дива, и Мей, и Солджъра. А колко псувни отнасят противниковите Генджи и Ханзо най-вече не е истина. Симетра също, но тя поне не се среща във всяка игра. И продължават да ме разбиват лафчетата на героите. На мен не ми се е случвало, но видях клипче, в което Трейсър имитира дрезгавия глас на Рийпър и казва "Death comes" и щях да падна от смях. Или Лусио като се хваща за главата зарида плебейските музикални вкусове на Райнхарт (Хаселхоф).
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Re: Overwatch
Аз дори си я пускам на работа, почти година по-късно, не очаквам скоро да ми мине меракът. Но вече съм на етап, дето солта е в твърде високи количества. Ханзо снайп, ок, скатър ароу е за путки. Добрият генгу е страшно нещо обаче и... да се еба... почнах да ги уважавам и приемам съдбата, че просто ще ги насилвам с уинстън. Опасното е като попаднеш на генгавец, дето знае как да играе около маймуната, пак мре, ама някак по-рядко.
Аз сега съм основно на Сомбра, Трейсър и Мърциту, от време на време вдовица. Като се наложи да се спасява положението Уинстън и Макрий. След като нърфнаха демиджа на войника с 1 ни го пуглештам
Ти обаче трябва да си първият човек, дето толкова да им се радва на бантера. Сладък е, гоцък, ама вече ми е толкова бял шум, че дори новите линии, дето вкарват от време на време са ми някак мех.
Аз сега съм основно на Сомбра, Трейсър и Мърциту, от време на време вдовица. Като се наложи да се спасява положението Уинстън и Макрий. След като нърфнаха демиджа на войника с 1 ни го пуглештам
Ти обаче трябва да си първият човек, дето толкова да им се радва на бантера. Сладък е, гоцък, ама вече ми е толкова бял шум, че дори новите линии, дето вкарват от време на време са ми някак мех.
Re: Overwatch
Е, аз играя то съвсем скоро, сигурно като минат няколко месеца и на мен ще ми дотегнат повечето лафчета. Но ме радва, че не са се подлъгали по darker and edgier манията и са направили доста от положителните герои жизнерадостни индивиди без това да изглежда насилено.Ти обаче трябва да си първият човек, дето толкова да им се радва на бантера. Сладък е, гоцък, ама вече ми е толкова бял шум, че дори новите линии, дето вкарват от време на време са ми някак мех.
Взех да ги разцепвам със Сомбра когато трябва да играем в защита, тая жена подхване ли някой с пушкалото си почти няма отърване, поне при противниците, с които играя аз, които, сигурен съм, далеч не са от най-добрите. И телепортаторът е много удобен. И с Трейсър най-накрая ми тръгна, направих няколко готини kill streak-a. Но пък с Фара нещо не ми върви. Един взе да ми пише в чата да летя повече, защото ме свалиха няколко пъти, но страх лозе пази.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Re: Overwatch
На фара краката не трябва да докосват земята, да
Помпай, десния бутон (или шифт) вместо да го държиш и като дойде време буустваш и тъй, буквално можеш да изкараш цял рунд във въздуха. Също бласта е доста сгоден да се навреш в лицето на някого без да очаква и да има време да реагира.
Иначе да ги цепиш със Сомбра значи, че имаш доста добър тракинг. Същото важи и за Трейсър, и Войника.
Ако те кефи фарата и имаш време:
https://www.youtube.com/watch?v=CUAOZouBn-w
Помпай, десния бутон (или шифт) вместо да го държиш и като дойде време буустваш и тъй, буквално можеш да изкараш цял рунд във въздуха. Също бласта е доста сгоден да се навреш в лицето на някого без да очаква и да има време да реагира.
Иначе да ги цепиш със Сомбра значи, че имаш доста добър тракинг. Същото важи и за Трейсър, и Войника.
Ако те кефи фарата и имаш време:
https://www.youtube.com/watch?v=CUAOZouBn-w
Re: Overwatch
Е, аз знам как да летя с Фара, просто мерникът ми от въздух е още по-плачевен и от този от земя.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 71 guests