DOOM
Moderator: AlDim
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
DOOM
Total Biscuit го кефи на макс. https://www.youtube.com/watch?v=Ogy87-6D4jQ Изглежда класическо. Има денуво.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Re: DOOM
Тая вечер го засядам и се сцепвам. Надявам се. Бетата беше всичко друго, освен, както простолюдието сметна - cod/halo клонинг, проблемът й бе силата на меле ударите, тромавата скорост, която сравнена с доста други заглавия си е бясна, ама doom все пак, ако не се чувстваш сякаш си на ролкови кънки, ко правиш, но как да е. И не знам как стана, но без да ми дреме въобще за тая игра, взе че се оказа заглавие, което живо ме интересува, заедно с dark souls 3 може би единственото нещо, дето наистина чакам тази година.
И си е doom 4, шги еба с тая глупост. Да сложат поне едно reawakening, без значение колко идиотски звучи. Щото doom 2016 не е кой знае колко по-умно.
пп. Тва нещо е 55 гъби. шсе чека да тели, май трябваше да пробвам с пре-наливането, тая сутрин, ама въобще не обърнах внимание, дехпа
И си е doom 4, шги еба с тая глупост. Да сложат поне едно reawakening, без значение колко идиотски звучи. Щото doom 2016 не е кой знае колко по-умно.
пп. Тва нещо е 55 гъби. шсе чека да тели, май трябваше да пробвам с пре-наливането, тая сутрин, ама въобще не обърнах внимание, дехпа
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Re: DOOM
добре че имам 2 терабайта SSD. Друго няма да кажа ...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Re: DOOM
The KING is back. Fuck Yeah! - това е след първата арена с имповете.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Re: DOOM
Ако не сте довършили играта и ви пука за спойлери, не гледайте това. https://www.youtube.com/watch?v=m424XwGH1Uc Доста интересен сравнителен анализ от един пич между старите игри и новата, каналът му като цяло е главно анализи на френчайзи и на ретро игри. Аз нямам хардуера за да я подкарам и няма да го имам в скоро време, нито съм играл предните игри, та изгледах клипчето и определено ми се струва доста интересно от стилистична гледна точка това което правят със счупването на четвъртата стена.
П.П. Имам първата игра в ГОГ ама като се опитах да си настроя mouse look нещо не ми се получи, та ако някой може да каже как да си оправя резолюцията и мишката за да мога да я цъкам, ще съм благодарен
П.П. Имам първата игра в ГОГ ама като се опитах да си настроя mouse look нещо не ми се получи, та ако някой може да каже как да си оправя резолюцията и мишката за да мога да я цъкам, ще съм благодарен
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: DOOM
тя няма маус лук приятелю - само се въртиш наляво и нядясно , защото играта е 2д топ дауън шутър с изюзия за 3д.
Re: DOOM
Claymore47_Fen - вземи си някой от open source енджините, например ZDoom. Дава mouselook (не че ти трябва много), + визуални благинки на съвременни машини. Много силно препоръчвам, аз вече отдавна не цъкам Doom/Heretic/Hexen/Strife с оригиналните енджини.
Elves dig rocket launchers.
Re: DOOM
Минах го новия DOOM. Доста добра игра, но основният й проблем е че следните също толкова олд-скуул заглавия съществуват:
- Serious Sam, Serious Sam 3 - най-добрият олд-скуул шуутър, точка. Епиката е повече, мелетата са в пъти по разнообразни, забавните моменти са по-забавни. Croteam си могат и това е.
- Bulletstorm - далеч по-интересен аркаден екшън, комбиниращ меле със стрелба. Също както Croteam People Can Fly могат да направят по-добра ID игра от ID със затворени очи.
- Shadow Warrior - стрелбата не е на нивото на DOOM, но мелетата са по-добри и има повече разнообразие. Има повече характер и завършва далеч по-подобаващо.
- Wolfenstein: New Order - класически надъхващ геймплей, комбиниран с шокиращо як свят и история, както и гениални персонажи. Перфектен пейсинг от-до.
Новият DOOM на практика е просто поредица от много повтаряеми "арени", което само по себе си не е проблем, но тези арени просто нямат достатъяно разнообразие. Първите няколко часа са мудни и тегави, по средата геймплеят най-накрая разкрива пълния си потенциал, но до последната третина започва да писва и интензивното търчане започва да изморява, вместо да доставя максимален кеф. Историята е Dead Space за бедни и не знам защо въобще съществува. Краят е никакъв и кулминация няма както геймплейно, така и сюжетно. Иначе нивата са приятно старомодни, визията е чудесна, екшънът е доста добре изпипан и има много добра динамика, която изцело елиминира използването на прикритие. Митологията околко "Doom Slayer" е забавна също. В края на краищата обаче играта просто не се отличава достатъчно от другите подобни заглавия, за да я класифицирам като голямо "събитие" в жанра. Най-голямото постижение на DOOM е, че ID направиха първата си адекватна игра от 1999-та насам. За разлика от всяка от гореспоменатите игри обаче с нищо не ме мотивира да я преигравам веднага, след като съм я минал веднъж, защото дори 10-тината часа, които прекарах с нея, ми се видяха много.
- Serious Sam, Serious Sam 3 - най-добрият олд-скуул шуутър, точка. Епиката е повече, мелетата са в пъти по разнообразни, забавните моменти са по-забавни. Croteam си могат и това е.
- Bulletstorm - далеч по-интересен аркаден екшън, комбиниращ меле със стрелба. Също както Croteam People Can Fly могат да направят по-добра ID игра от ID със затворени очи.
- Shadow Warrior - стрелбата не е на нивото на DOOM, но мелетата са по-добри и има повече разнообразие. Има повече характер и завършва далеч по-подобаващо.
- Wolfenstein: New Order - класически надъхващ геймплей, комбиниран с шокиращо як свят и история, както и гениални персонажи. Перфектен пейсинг от-до.
Новият DOOM на практика е просто поредица от много повтаряеми "арени", което само по себе си не е проблем, но тези арени просто нямат достатъяно разнообразие. Първите няколко часа са мудни и тегави, по средата геймплеят най-накрая разкрива пълния си потенциал, но до последната третина започва да писва и интензивното търчане започва да изморява, вместо да доставя максимален кеф. Историята е Dead Space за бедни и не знам защо въобще съществува. Краят е никакъв и кулминация няма както геймплейно, така и сюжетно. Иначе нивата са приятно старомодни, визията е чудесна, екшънът е доста добре изпипан и има много добра динамика, която изцело елиминира използването на прикритие. Митологията околко "Doom Slayer" е забавна също. В края на краищата обаче играта просто не се отличава достатъчно от другите подобни заглавия, за да я класифицирам като голямо "събитие" в жанра. Най-голямото постижение на DOOM е, че ID направиха първата си адекватна игра от 1999-та насам. За разлика от всяка от гореспоменатите игри обаче с нищо не ме мотивира да я преигравам веднага, след като съм я минал веднъж, защото дори 10-тината часа, които прекарах с нея, ми се видяха много.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests