Топ 5 за 2016-та!
- Dr. Horrible
- Forsaken
- Posts: 2932
- Joined: Wed Jul 22, 2009 8:53 am
Топ 5 за 2016-та!
Имахме си такава тема миналата година, нека да сложим и за тази
Лично за мен годината беше доста слаба откъм филми... Има няколко неща, които харесах силно, но повечето пъти дори хубавите филми ми се сториха малко или много последствени. Реално имаше само три, които истински ме изкефиха.
1. Captain America: Civil War
2. The Light Between Oceans
3. Fantastic Beasts and Where to Find Them
4. X-men: Apocalypse
5. The Jungle Book
А имаше и страшни провали
Лично за мен годината беше доста слаба откъм филми... Има няколко неща, които харесах силно, но повечето пъти дори хубавите филми ми се сториха малко или много последствени. Реално имаше само три, които истински ме изкефиха.
1. Captain America: Civil War
2. The Light Between Oceans
3. Fantastic Beasts and Where to Find Them
4. X-men: Apocalypse
5. The Jungle Book
А имаше и страшни провали
But goddamn,
you got me in love again
you got me in love again
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6461
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
Re: Топ 5 за 2016-та!
За да вкараш упражнение по посредственост като "Апокалипсис" в топ 5, годината наистина ще да е зле...
Както и да е, на мен, всъщност, истински ми харесаха само пет филма, от които поне два вероятно нямаше да ги гледам, ако не ми ги бяха възложили за превод.
1. "Лов на диви хора":
http://www.imdb.com/title/tt4698684/
2. "Кубо и двете струни":
http://www.imdb.com/title/tt4302938/
3. "Зоотопия":
http://www.imdb.com/title/tt2948356/
4. "Манчестър до морето":
http://www.imdb.com/title/tt4034228/
5. "Швейцарско войниче":
http://www.imdb.com/title/tt4034354/
---
(Егати, работих по три от тия филми...)
В различно настроение бих подредил класацията по друг начин.
Не гледах марвелщините и "Роуг Уан" и не знам дали ще ги гледам. Има някои потенциално интересни филми, които все още не съм видял и които биха могли да си намерят място в топ пет.
Почетно споменаване заслужава "WarCraft", защото беше тъп като тенджера, обаче ме забавляваше толкова много...
Както и да е, на мен, всъщност, истински ми харесаха само пет филма, от които поне два вероятно нямаше да ги гледам, ако не ми ги бяха възложили за превод.
1. "Лов на диви хора":
http://www.imdb.com/title/tt4698684/
2. "Кубо и двете струни":
http://www.imdb.com/title/tt4302938/
3. "Зоотопия":
http://www.imdb.com/title/tt2948356/
4. "Манчестър до морето":
http://www.imdb.com/title/tt4034228/
5. "Швейцарско войниче":
http://www.imdb.com/title/tt4034354/
---
(Егати, работих по три от тия филми...)
В различно настроение бих подредил класацията по друг начин.
Не гледах марвелщините и "Роуг Уан" и не знам дали ще ги гледам. Има някои потенциално интересни филми, които все още не съм видял и които биха могли да си намерят място в топ пет.
Почетно споменаване заслужава "WarCraft", защото беше тъп като тенджера, обаче ме забавляваше толкова много...
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Re: Топ 5 за 2016-та!
1.Deadpool
- щото е правилната простотия
2.The Fundamentals of Caring
- щото може да е посредствен филм с "посредствени" актьори, ама пък единствен той ме стопли и усмихна.
3.Suicide Squad
- щото да дразня напук, харен си беше ПЪК
4.Fantastic Beasts and Where to Find Them
- щото най-накрая разбрах какво що-годе аджеба трябва да представлява 3д филм (след колко пъти вече ходене на прехваления Imax).
5. Dr.Strange
- щото трябвало да са 5 филма, пък друго "поне ок" не се сещам (да речем че и компанията, в която го гледах повлиява на добрия спомен за филма ).
- щото е правилната простотия
2.The Fundamentals of Caring
- щото може да е посредствен филм с "посредствени" актьори, ама пък единствен той ме стопли и усмихна.
3.Suicide Squad
- щото да дразня напук, харен си беше ПЪК
4.Fantastic Beasts and Where to Find Them
- щото най-накрая разбрах какво що-годе аджеба трябва да представлява 3д филм (след колко пъти вече ходене на прехваления Imax).
5. Dr.Strange
- щото трябвало да са 5 филма, пък друго "поне ок" не се сещам (да речем че и компанията, в която го гледах повлиява на добрия спомен за филма ).
If you want to touch Me-touch the sun,
if you want to catch Me-catch the wind,
if you want to smell Me-smell the blood,
if you want to kill Me-kill the death,
if you want to live-be Me.©
LightOne(2005-?)
Колелото на Времето - Какво липсва в превода?
if you want to catch Me-catch the wind,
if you want to smell Me-smell the blood,
if you want to kill Me-kill the death,
if you want to live-be Me.©
LightOne(2005-?)
Колелото на Времето - Какво липсва в превода?
Re: Топ 5 за 2016-та!
Аз не мога Топ 5, щото дори не си спомням дали съм изгледала 5 филма от тая година (обикновено на кино ходя само за малоумни зрелища, а по-церебралните неща ги гледам в къщи няколко години по-късно), но от тея дето гледах, харесах следните три:
1. Deadpool
2. Arrival
3. Captain America: Civil War
1. Deadpool
2. Arrival
3. Captain America: Civil War
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Топ 5 за 2016-та!
За жалост, за поредна година, филмите, които най-много исках да гледам, все още не съм гледал: Loving, Moonlight, Paterson, Manchester by the Sea, La La Land, Arrival, а и като цяло още един куп хубави заглавия пропуснах, така че Топ-а няма да е най-обективен, но това по никакъв начин не принизява следващите пет заглавия:
1) The Neon Demon
2) Captain Fantastic
3) Midnight Special
4) Green Room
5) Popstar: Never Stop Never Stopping
П.П. може да пуснете "темица" за най-големите брадви, там вече имам по-голям асортимент.
1) The Neon Demon
2) Captain Fantastic
3) Midnight Special
4) Green Room
5) Popstar: Never Stop Never Stopping
П.П. може да пуснете "темица" за най-големите брадви, там вече имам по-голям асортимент.
The hardest battles are fought in the mind.
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6461
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
Re: Топ 5 за 2016-та!
"Дедпул" тотално бях забравил, че е от 2016. Не че щеше да ми промени класацията много, но...
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Re: Топ 5 за 2016-та!
2. Hacksaw Ridge - най-добрият американски военен филм, еби го - англоезичен даже. Ако не съществуваха Come and See и Der Untergang щеше да е върховото постижение.
3. The Autopsy of Jane Doe - писах у темата
4. The Conjuring 2 - изглежда само Джеймс Ван и ко. знаят как се прави качествен ужас за масите. Патрик Уилсън и Вера Фармига са прекрасни същества.
5. Star Trek Beyond - ако не беше на Тарковски Солариса и Galaxy Quest не съществуваше щеше да ми е любимият космически филм.
Първо място го оставям празно, щото още чакам The Handmaiden
Топ 5: забавен шитец за едно и половина гледания:
1. Warcraft
2. Batman v Superman
3. Captain America
4. Deadpool
5. The Nice Guys (Kiss Kiss Bang Bang дето уж може да се гледа като генерална репетиция на този е в пъти по-як)
3. The Autopsy of Jane Doe - писах у темата
4. The Conjuring 2 - изглежда само Джеймс Ван и ко. знаят как се прави качествен ужас за масите. Патрик Уилсън и Вера Фармига са прекрасни същества.
5. Star Trek Beyond - ако не беше на Тарковски Солариса и Galaxy Quest не съществуваше щеше да ми е любимият космически филм.
Първо място го оставям празно, щото още чакам The Handmaiden
Топ 5: забавен шитец за едно и половина гледания:
1. Warcraft
2. Batman v Superman
3. Captain America
4. Deadpool
5. The Nice Guys (Kiss Kiss Bang Bang дето уж може да се гледа като генерална репетиция на този е в пъти по-як)
Re: Топ 5 за 2016-та!
Аз както обикновено живея 1 година в миналото и тази отново гледах доста неща от 2015 и пропуснах повечето лаптопски филми от 2016.
Ще наруша всички правила на добрия тон, и ще изсипя всичко тук, щото други теми я дойдат, я не дойдат:
ТОП ФИЛМИ:
1. 10 Cloverfield Lane - изненадата на годината. След посредствения Cloverfield дори нямаше да го гледам, ако не беше ревюто в SD, и добре че го направих, най-добрия хорър трилър от As Above So Below насам.
2. Doctor Strange - само на IMAX, не е чак перфектен, имаше предостатъчно cringy хумористични сценки, но ако се абстрахираме от това - квинтесенциалниа марвелски филм. Ако трябва да гледате само 2 техни филма, гледайте този и Guardians of the Galaxy и нищо повече не ви трябва.
3. Batman vs Superman - тук трябваше да сложа или този, или Civil War, и двата филма имат не една и две тъпотии пръснати из сценария, и двата фейлват могъщо на най-трудното - да преставят убедително зараждането на конфликтите си, но Батманът има по-грандиозен и по-добре режисиран екшън, затова печели мястото в престижната ми класация. Колкото и да са добри марвел, все още пренебрегват основите и филмите им просто изглеждат и двучат inferior сравнени с истински 200 милионен спектакъл на Зак "епичен момент във всеки кадър" Снайдер.
4. Deadpool - втората изненада на годината. Очаквах траш, получих най-точната екранизация на комикс герой ever. Кенефния хумор не е мой тип, но не мога да не им призная вложения труд.
5. Arrival - по-добрия Interstellar(и това дори не трябва да е аргумент, защото Interstellar е tier-и под Arrival). Не е най-интересния филм на годината, но е hard sci-fi с без сюжетни дупки и flawless режисура. Рок енд рол бейби.
НЕ СА ТОП, АМА СА ЗАБАВНИ ЗА ГЛЕДАНЕ, ХЕЙТЪРИТЕ ДА ЗАМЪЛЧАТ:
Gods of Egypt - самият факт, че този филм е режисиран от режисьора на Dark City е достатъчен да ме забавлява с часове, дори без да гледам филма. А филмът е топ на топовете, ако го приемем за b-movie анимационна пародия.
Warcraft - guilty pleasure е, признавам, но от години мечтая за един по простичък Warcraft, не замърсен от изцепения WoW story telling и world building на Близард изпълнен с светоразцепващи събития всяка година и роботи излезли от терминатор. Duncan Jones не се справи с непосилната задача да направи genuinely добър филм по видеоигра, но поне успя да го направи забавен и faithful на франчайза. + графиката е връх на CGI филмите, поне извън Final Fantasy.
Suicide Squad - доста силна първа третина, оригинален каст, и най-готиния злодей от Локи насам (говоря за енчантреската, другия злодей не беше толкова готин). Какво повече ви трябва (знам, знам). + най-добрата селекция от песни от Guardians of the Galaxy насам (всъщност дори по-добра)
Star Trek Beyond - този франчайз все повече се отдалечава от това, което прави стар трек различен и все повече заприличва на поредното MCU. Което не пречи на филмът да е първият добре балансиран стар трек след reboot-а на франчайза. История, екшън, режисура, актьорска игра, всичко е ок и нищо не дърпа филма надолу.
Alleluia The Devil's Carnival - за малко да го пропусна заради подобното име (продължение е на The Devil's Carnival). Поредния мюзикъл на Terrance Zdunich, който не е чак добър филм, но е толкова очарователен, че е невъзможно да не се влюбиш в него. Е Теранс го направи отново. филмът е дори по-добър от The Devil's Carnival, musically speaking. Дяволът е решил да завладее раят и да свали Бог от трона. Райт пък, наречен Heavenly Productions Incorporated, е зает да бъде Bioshock ripoff, а ако не сте го знаели до сега, имате нужда от повече Rapture естетика в живота си. Имаме убийствен трак от рапърът Tech N9ne (който играе библиотекарят на Рая), имаме страхотна роля на Дейвид Хаселхоф, който на тези години е nothing short of amazing, Тед Нийли прави размазващо кабаре изпълнение. Пол Сорвино играе Господ Бог, а самия Terrance Zdunich е за втори път вече, hands down най-добрият Луцифер в историята на киното.
ТРАШЪТ, НЕ ГЛЕДАЙТЕ
Allegiant - този франчайз заби в пълната посредственост, и след провала на Allegiant, студиото обяви че последния филм, ще е direct to DVD. Good Riddance.
Mei Ren Yu - Stephen Chow, какво се е случило с теб. А като си помисля, че си ми втория най-любим кино китаец след Джеки Чан. В русалката (този филм) имаме всички cringy моменти, с които са изпълнени и другите му филми, Shaolin Soccer и Kung Fu Hustle, но нищо от върховните бойни хореографии и Over the top ефекти, заради които го харесвам. Не знам колко са се намесили то китайската партия, но дано да е много, иначе излиза, че човекът просто се превръща в още един Alex Proyas.
Midnight Special - бавен трилър, лишен от всякакъв thrill и завършващ по-зле от Контакт. Пълен боклук, и единствения филм за цялата година, който откровено съжалявам, че гледах.
Ghostbusters - Не че съм zealous фен на старите филми, but it's just not funny в сравнение дори с тях. Слаби ефекти, история и квот друго се сетиш. Шеги и comedic timing, сякаш взети назаем от Epic Movie. Ако не бяха Кейт Маккинън и Крис Хемсуърт това щеше да е пълна загуба на време. Така поне не боли толкова. И е жалко, че във филм с 4 female lead-а, най-интересното нещо е злодеят мъж.
Ще наруша всички правила на добрия тон, и ще изсипя всичко тук, щото други теми я дойдат, я не дойдат:
ТОП ФИЛМИ:
1. 10 Cloverfield Lane - изненадата на годината. След посредствения Cloverfield дори нямаше да го гледам, ако не беше ревюто в SD, и добре че го направих, най-добрия хорър трилър от As Above So Below насам.
2. Doctor Strange - само на IMAX, не е чак перфектен, имаше предостатъчно cringy хумористични сценки, но ако се абстрахираме от това - квинтесенциалниа марвелски филм. Ако трябва да гледате само 2 техни филма, гледайте този и Guardians of the Galaxy и нищо повече не ви трябва.
3. Batman vs Superman - тук трябваше да сложа или този, или Civil War, и двата филма имат не една и две тъпотии пръснати из сценария, и двата фейлват могъщо на най-трудното - да преставят убедително зараждането на конфликтите си, но Батманът има по-грандиозен и по-добре режисиран екшън, затова печели мястото в престижната ми класация. Колкото и да са добри марвел, все още пренебрегват основите и филмите им просто изглеждат и двучат inferior сравнени с истински 200 милионен спектакъл на Зак "епичен момент във всеки кадър" Снайдер.
4. Deadpool - втората изненада на годината. Очаквах траш, получих най-точната екранизация на комикс герой ever. Кенефния хумор не е мой тип, но не мога да не им призная вложения труд.
5. Arrival - по-добрия Interstellar(и това дори не трябва да е аргумент, защото Interstellar е tier-и под Arrival). Не е най-интересния филм на годината, но е hard sci-fi с без сюжетни дупки и flawless режисура. Рок енд рол бейби.
НЕ СА ТОП, АМА СА ЗАБАВНИ ЗА ГЛЕДАНЕ, ХЕЙТЪРИТЕ ДА ЗАМЪЛЧАТ:
Gods of Egypt - самият факт, че този филм е режисиран от режисьора на Dark City е достатъчен да ме забавлява с часове, дори без да гледам филма. А филмът е топ на топовете, ако го приемем за b-movie анимационна пародия.
Warcraft - guilty pleasure е, признавам, но от години мечтая за един по простичък Warcraft, не замърсен от изцепения WoW story telling и world building на Близард изпълнен с светоразцепващи събития всяка година и роботи излезли от терминатор. Duncan Jones не се справи с непосилната задача да направи genuinely добър филм по видеоигра, но поне успя да го направи забавен и faithful на франчайза. + графиката е връх на CGI филмите, поне извън Final Fantasy.
Suicide Squad - доста силна първа третина, оригинален каст, и най-готиния злодей от Локи насам (говоря за енчантреската, другия злодей не беше толкова готин). Какво повече ви трябва (знам, знам). + най-добрата селекция от песни от Guardians of the Galaxy насам (всъщност дори по-добра)
Star Trek Beyond - този франчайз все повече се отдалечава от това, което прави стар трек различен и все повече заприличва на поредното MCU. Което не пречи на филмът да е първият добре балансиран стар трек след reboot-а на франчайза. История, екшън, режисура, актьорска игра, всичко е ок и нищо не дърпа филма надолу.
Alleluia The Devil's Carnival - за малко да го пропусна заради подобното име (продължение е на The Devil's Carnival). Поредния мюзикъл на Terrance Zdunich, който не е чак добър филм, но е толкова очарователен, че е невъзможно да не се влюбиш в него. Е Теранс го направи отново. филмът е дори по-добър от The Devil's Carnival, musically speaking. Дяволът е решил да завладее раят и да свали Бог от трона. Райт пък, наречен Heavenly Productions Incorporated, е зает да бъде Bioshock ripoff, а ако не сте го знаели до сега, имате нужда от повече Rapture естетика в живота си. Имаме убийствен трак от рапърът Tech N9ne (който играе библиотекарят на Рая), имаме страхотна роля на Дейвид Хаселхоф, който на тези години е nothing short of amazing, Тед Нийли прави размазващо кабаре изпълнение. Пол Сорвино играе Господ Бог, а самия Terrance Zdunich е за втори път вече, hands down най-добрият Луцифер в историята на киното.
ТРАШЪТ, НЕ ГЛЕДАЙТЕ
Allegiant - този франчайз заби в пълната посредственост, и след провала на Allegiant, студиото обяви че последния филм, ще е direct to DVD. Good Riddance.
Mei Ren Yu - Stephen Chow, какво се е случило с теб. А като си помисля, че си ми втория най-любим кино китаец след Джеки Чан. В русалката (този филм) имаме всички cringy моменти, с които са изпълнени и другите му филми, Shaolin Soccer и Kung Fu Hustle, но нищо от върховните бойни хореографии и Over the top ефекти, заради които го харесвам. Не знам колко са се намесили то китайската партия, но дано да е много, иначе излиза, че човекът просто се превръща в още един Alex Proyas.
Midnight Special - бавен трилър, лишен от всякакъв thrill и завършващ по-зле от Контакт. Пълен боклук, и единствения филм за цялата година, който откровено съжалявам, че гледах.
Ghostbusters - Не че съм zealous фен на старите филми, but it's just not funny в сравнение дори с тях. Слаби ефекти, история и квот друго се сетиш. Шеги и comedic timing, сякаш взети назаем от Epic Movie. Ако не бяха Кейт Маккинън и Крис Хемсуърт това щеше да е пълна загуба на време. Така поне не боли толкова. И е жалко, че във филм с 4 female lead-а, най-интересното нещо е злодеят мъж.
There are no rules! I'm gonna get you!
- Ordo Malleus
- Mistborn
- Posts: 1453
- Joined: Fri Apr 23, 2010 9:59 am
Re: Топ 5 за 2016-та!
Страшно слаба кино година, в която на практика нищо не ме впечатли истински. С уговорката, че има едни 4-5 заглавия, които не съм гледал още. Всичко надолу е стриктно 2016.
edit: Сега пак видях топ-а на penzata и ако броим Green Room за филм от 2016, той допълва петицата и дори би заел първо място в нея.
Окейни филми (реално това ми е топ...4, макар че в друга година щяха да бъдат бая назад в личния ми списък):
Първи контакт / Arrival
Американска идилия / American Pastoral
Възражение по съвест / Hacksaw Ridge
Любезните пичове / The Nice Guys
Някой ако се интересува какво мисля за останалите неща, дето гледах тая година:
edit: Сега пак видях топ-а на penzata и ако броим Green Room за филм от 2016, той допълва петицата и дори би заел първо място в нея.
Окейни филми (реално това ми е топ...4, макар че в друга година щяха да бъдат бая назад в личния ми списък):
Първи контакт / Arrival
Американска идилия / American Pastoral
Възражение по съвест / Hacksaw Ridge
Любезните пичове / The Nice Guys
Някой ако се интересува какво мисля за останалите неща, дето гледах тая година:
- Spoiler: show
What froze me was the fact that I had absolutely no reason to move in any direction. What had made me move through so many dead and pointless years was curiosity. Now even that had flickered out.
Re: Топ 5 за 2016-та!
Щом оплескаха и Warcraft,който има съвсем прилична история...Ordo Malleus wrote:Страшно слаба кино година, в която на практика нищо не ме впечатли истински. С уговорката, че има едни 4-5 заглавия, които не съм гледал още. Всичко надолу е стриктно 2016.
edit: Сега пак видях топ-а на penzata и ако броим Green Room за филм от 2016, той допълва петицата и дори би заел първо място в нея.
Окейни филми (реално това ми е топ...4, макар че в друга година щяха да бъдат бая назад в личния ми списък):
Първи контакт / Arrival
Американска идилия / American Pastoral
Възражение по съвест / Hacksaw Ridge
Любезните пичове / The Nice Guys
Някой ако се интересува какво мисля за останалите неща, дето гледах тая година:
- Spoiler: show
Re: Топ 5 за 2016-та!
Без някакъв определен ред:
Rogue One: A Star Wars Story
Florence Foster Jenkins
Captain America: Civil War
Deadpool
Contact
Rogue One: A Star Wars Story
Florence Foster Jenkins
Captain America: Civil War
Deadpool
Contact
And you can't dance with a devil on your back...
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 24 guests