Дисни
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Дисни
"Робин Худ" ми е страшен гилти плежър. Доколкото знам, май е черната овца на Дисни.
Ама носталгията си е голямо нещо: това ми беше първата закупена видео касетка, с български непрофесионален дублаж, направен върху немски такъв. Яко е да слушаш дисниевите дживотинки да плямпат малко на дойч.
Ама носталгията си е голямо нещо: това ми беше първата закупена видео касетка, с български непрофесионален дублаж, направен върху немски такъв. Яко е да слушаш дисниевите дживотинки да плямпат малко на дойч.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Дисни
@Litz
Чакай и аз да ти перна една картинка, като сме почнали
Относно принцесите, че си приличат, си е така, макар че все пак ти си избрала три, от които две са сестри, таковата Ако беше сложила Покахонтас, Мерида и Рапунцел щеше да е по-друго нали. А пък родителките често ги правят да са състарена версия на щерките, в което няма лошо де - просто следват принципа, че дъщери и майки си приличат (а баш при Рапунцел си бяха направо еднакви; но няма странно, че мащехата не прилича на Рапунцел, все пак нали, не й е кръвна роднина).
И, разбира се, в Мулан са следвали естествения процес на остаряване на азиатката (най-често се шегуват с японките) ->
@alshu
Херкулес
надявам се, че след тия ЦЪ-та и "доколкото помня" поне си пусна клипчетата, които ти линкнах на Херкулес. То ясно иначе за на вкус и на цвет и т.н., ама ако си го гледал преди сто лета и само веднъж на кино, може и да ти стане една идея по-положително мнението на второ гледане.
Аз бтв не си бях правила труда много много да се интересувам кои филми се водят "добри" и кои "слаби", но май Херкулес и от критиката не е някакъв твърде високо ценен... Странни хора
Фантазия
Да, аз вчера разцъках няколко от новите Фантазии (дам, за старата съм скептична като цяло, но и до нея ще стигнем) и йо-йо фламинготата са гениални Аз него съм го гледала някога някъде обаче, не ми беше за пръв път. Храбрият оловен войник е сладък, но не ме впечатли, а особено много ме издразни хепиендингът накрая. Трябваше да се разтопят в огнището и от балерината да остане само звездата, а от него - сърчицето. ПЪК. Хареса ми рапсодията в синьо много като идея, но не се влюбих в анимацията (макар много да ме израдва началото и как беше щрихиран градът).
Люпен
хммм, ако такива неща като "фоновете, осветлението и композицията на кадрите" са му най-силните страни на филма, нищо чудно, че не ми е влязъл. Шансът да ги забележа освен ако МНОГО не се набиват на очи, не е огромен, а сто процента не съм го гледала и високо качество >< А да, аз не гледах предните, щото чух, че този бил най-добрият и можело и самостоятелно да се гледа.
Maleficent и злодеите
Хаха, злодеите са яки, когато са злодеи... Тя никакъв злодей не беше!!! Моят личен злодейски фаворит е Изма, разбира се. Най-добрата. НАЙ. И Хадес ми е много любим. И всъщност още доста други...
@tigermaster @trubarud
Аз не си спомням да съм срещала човек, който да не обича супер много Императора :Д Това е сигурно сред познатите ми най-спряганият за "любим" филм на Дисни.
Атлантида на мен ми беше красив и даже помня, че си бях нарисувала много яка обложка за пиратския диск съвсем сама - е, като гледах отнякъде Кида и Майлото - но не съм голям фен. Беше ми малко постен и скучновато-вял, доколкото помня. Но не съм го гледала от много отдавна, разбира се.
Относно Златната ябълка
Сигурно вече всички сте изгледали филмчето, но за всеки случай...
https://www.youtube.com/watch?v=VgZya3xe2zk
Кажете ми моля, на кого ви прилича дебеличкият кукер като визия и поведение??? Много ми е познат отнякъде, мисля, че най-много ми прилича на дебеланкото от Мулан, но сякаш има нещо и от някъде другаде.
Чакай и аз да ти перна една картинка, като сме почнали
Относно принцесите, че си приличат, си е така, макар че все пак ти си избрала три, от които две са сестри, таковата Ако беше сложила Покахонтас, Мерида и Рапунцел щеше да е по-друго нали. А пък родителките често ги правят да са състарена версия на щерките, в което няма лошо де - просто следват принципа, че дъщери и майки си приличат (а баш при Рапунцел си бяха направо еднакви; но няма странно, че мащехата не прилича на Рапунцел, все пак нали, не й е кръвна роднина).
И, разбира се, в Мулан са следвали естествения процес на остаряване на азиатката (най-често се шегуват с японките) ->
- Spoiler: show
@alshu
Херкулес
надявам се, че след тия ЦЪ-та и "доколкото помня" поне си пусна клипчетата, които ти линкнах на Херкулес. То ясно иначе за на вкус и на цвет и т.н., ама ако си го гледал преди сто лета и само веднъж на кино, може и да ти стане една идея по-положително мнението на второ гледане.
Аз бтв не си бях правила труда много много да се интересувам кои филми се водят "добри" и кои "слаби", но май Херкулес и от критиката не е някакъв твърде високо ценен... Странни хора
Фантазия
Да, аз вчера разцъках няколко от новите Фантазии (дам, за старата съм скептична като цяло, но и до нея ще стигнем) и йо-йо фламинготата са гениални Аз него съм го гледала някога някъде обаче, не ми беше за пръв път. Храбрият оловен войник е сладък, но не ме впечатли, а особено много ме издразни хепиендингът накрая. Трябваше да се разтопят в огнището и от балерината да остане само звездата, а от него - сърчицето. ПЪК. Хареса ми рапсодията в синьо много като идея, но не се влюбих в анимацията (макар много да ме израдва началото и как беше щрихиран градът).
Люпен
хммм, ако такива неща като "фоновете, осветлението и композицията на кадрите" са му най-силните страни на филма, нищо чудно, че не ми е влязъл. Шансът да ги забележа освен ако МНОГО не се набиват на очи, не е огромен, а сто процента не съм го гледала и високо качество >< А да, аз не гледах предните, щото чух, че този бил най-добрият и можело и самостоятелно да се гледа.
Maleficent и злодеите
Хаха, злодеите са яки, когато са злодеи... Тя никакъв злодей не беше!!! Моят личен злодейски фаворит е Изма, разбира се. Най-добрата. НАЙ. И Хадес ми е много любим. И всъщност още доста други...
@tigermaster @trubarud
Аз не си спомням да съм срещала човек, който да не обича супер много Императора :Д Това е сигурно сред познатите ми най-спряганият за "любим" филм на Дисни.
Атлантида на мен ми беше красив и даже помня, че си бях нарисувала много яка обложка за пиратския диск съвсем сама - е, като гледах отнякъде Кида и Майлото - но не съм голям фен. Беше ми малко постен и скучновато-вял, доколкото помня. Но не съм го гледала от много отдавна, разбира се.
Относно Златната ябълка
Сигурно вече всички сте изгледали филмчето, но за всеки случай...
https://www.youtube.com/watch?v=VgZya3xe2zk
Кажете ми моля, на кого ви прилича дебеличкият кукер като визия и поведение??? Много ми е познат отнякъде, мисля, че най-много ми прилича на дебеланкото от Мулан, но сякаш има нещо и от някъде другаде.
- Spoiler: show
shadow dance nikoga ne luje
Re: Дисни
@Killua, Мерида не се брои щото е Пиксар. При тях Барби в Той Стори изглежда по-човешки от принцесите на Дисни. Даже като я правиха Дисни принцеса и бяха направили с цици, тънка талия, женствена рокля и по-меки черти, но населението писна и я върнаха в оригинален вариант.
Re: Дисни
Защо във всяка тема за дисни (у свето) се споменава как са рисувани принцесите? Това е същото като да се тюхкаш, че у всяко харем аниме мацките са едни и същи, само различна височина и цвят на косата... и има една, дето няма цици.
Не за друго, принцесите на дисни са доста далеч от най-често използвания им типаж. И до появата на малката русалка реално кифлите се различават. Да не говорим, че до тогава, за над 50 години (и близо 30 филма) имат точно 3 човешки принцески - Снежанка, Спящата красавица и Пепеляшка. И трите следват някаква обща представа за добър и дървещ фимейл дизайн и до там. Който може да се проследи до първата половина на 20в с рисунките на хора като Andrew Loomis, който може би е един от топ 5-те най-влиятелни драскачи за изминалото столетие и не е истина колко народ все още следва неговия начин на рисуване, което е страхотно, де, тъй като пичът е абсолютен майстор.
Снежанка е единствената неповлияна от него и цялото пин-ъп течение просто защото работата по нея започва преди точно този начин на рисуване да стане толкова популярен, не че не е съществувал, но като всяко нещо в изкуството му отнема време да се наложи. По-късно се вижда в дизайна на Спящата красавица и Снежанка.
С други думи - подминаването с лека ръка на буквално тонове превъзходни рисунки, отнели ебем ти количеството къртовски труд и умения, наложили се като абсолютния стандарт за висш пилотаж в анимацията, само щото няма дебели, чернокожи лесбийки наистина ме жегва пък мен и ме тригърва до небето
Не за друго, принцесите на дисни са доста далеч от най-често използвания им типаж. И до появата на малката русалка реално кифлите се различават. Да не говорим, че до тогава, за над 50 години (и близо 30 филма) имат точно 3 човешки принцески - Снежанка, Спящата красавица и Пепеляшка. И трите следват някаква обща представа за добър и дървещ фимейл дизайн и до там. Който може да се проследи до първата половина на 20в с рисунките на хора като Andrew Loomis, който може би е един от топ 5-те най-влиятелни драскачи за изминалото столетие и не е истина колко народ все още следва неговия начин на рисуване, което е страхотно, де, тъй като пичът е абсолютен майстор.
Снежанка е единствената неповлияна от него и цялото пин-ъп течение просто защото работата по нея започва преди точно този начин на рисуване да стане толкова популярен, не че не е съществувал, но като всяко нещо в изкуството му отнема време да се наложи. По-късно се вижда в дизайна на Спящата красавица и Снежанка.
С други думи - подминаването с лека ръка на буквално тонове превъзходни рисунки, отнели ебем ти количеството къртовски труд и умения, наложили се като абсолютния стандарт за висш пилотаж в анимацията, само щото няма дебели, чернокожи лесбийки наистина ме жегва пък мен и ме тригърва до небето
Re: Дисни
Killua
Това са подбрани клипчета.
Аз не го харесах по времето, когато имахме достъп само до нашата вестникарска критика, а тя хвалеше всичко, което излиза на кино (и може би го прави до ден днешен).
Още по-малко ме интересуват доходите. Примерно Рапунзел е пълен боксофис провал, което не ми пречи ни най-малко.
Фантазиите също са на загуба.
Естествено, че не.поне си пусна клипчетата, които ти линкнах на Херкулес
Това са подбрани клипчета.
Всъщност не съм се интересувал.не си бях правила труда много много да се интересувам кои филми се водят "добри" и кои "слаби", но май Херкулес и от критиката не е някакъв твърде високо ценен
Аз не го харесах по времето, когато имахме достъп само до нашата вестникарска критика, а тя хвалеше всичко, което излиза на кино (и може би го прави до ден днешен).
Още по-малко ме интересуват доходите. Примерно Рапунзел е пълен боксофис провал, което не ми пречи ни най-малко.
Фантазиите също са на загуба.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Re: Дисни
Оф ся, проблемът не е, че нямам черна саката лесбийка. Ако можеш да създадеш трима арни мъжероци, дето не си приличат, начи можеш да създадеш и три ебателни жени, които да не се клонинги една на друга.
Принципно на Фроузън най-добрата му част е оупънинга, много атмосферичен и музиката<3
Проблъмът с дизайна на Елза специално е, че той не си пасва с персонажа й, както и с гласа на Айдина Мензел. Другото е, че в концепт арта, Елза и Ана имат различен дизайн от Рапунцел и се различават едан от друга.
Принципно на Фроузън най-добрата му част е оупънинга, много атмосферичен и музиката<3
Проблъмът с дизайна на Елза специално е, че той не си пасва с персонажа й, както и с гласа на Айдина Мензел. Другото е, че в концепт арта, Елза и Ана имат различен дизайн от Рапунцел и се различават едан от друга.
Re: Дисни
Е, тя е Пиксар, ама си влиза в категорията Дисни принцеса със замах. Потърси само в интернет "дисни принцеси" Но ако махнем Мерида - мисълта ми беше да сложиш три други принцеси и ще видиш, че минимум в лицата си има достатъчно дайвърсити - примерно Покахонтас е доста висока и атлетична, със съвсем различни коси и очи и с най-яката уста на дисни принцеса ЕВЪР; Ариел е дребна, с огромни характерни очи и специфичен перчем; Ясмин е с тъмна кожа, много бадемовидни очи; Джейн е дръглива, ситна и остроноса. Тук говоря главно за лицата де, оставям настрана факта, че като фигура действително са много подобни.Litz wrote:Мерида не се брои щото е Пиксар. При тях Барби в Той Стори изглежда по-човешки от принцесите на Дисни. Даже като я правиха Дисни принцеса и бяха направили с цици, тънка талия, женствена рокля и по-меки черти, но населението писна и я върнаха в оригинален вариант.
Мисълта ми е, че Дисни могат и са го правили.Ако можеш да създадеш трима арни мъжероци, дето не си приличат, начи можеш да създадеш и три ебателни жени, които да не се клонинги една на друг
Относно "ебателността" и съв връзка с коментара на трубадур - забелязали ли сте, че като цяло принцесите никога не са едрогърди?? Колко да целят Дисни "ебателност"
Алшу, не е КУУЛ така човек, аз ти линквам неща, ти да игнорваш Подбрани подбрани, колко да са подбрани,просто написах Херкулес моменти и пейстнах. А песните са си песни нали. Ето затова казвам, че говориш наизуст ;р
Рапунцел е флопнала ли??? Това никак не го знаех. Този филм е толкова разкошен, това много ме изненадва.
shadow dance nikoga ne luje
Re: Дисни
Пензата: Робин Худ на Дисни завинаги закотви за мен образите на Ричард Лъвското сърце и Принц Джон (за когото помня много ясно как си смучеше палчето)
А, със сигурност не е най-голямата черна овца според мен...
Бтв той ли беше първият филм, в който Уолт Дисни е нямал никакво участие?
А, със сигурност не е най-голямата черна овца според мен...
Бтв той ли беше първият филм, в който Уолт Дисни е нямал никакво участие?
Last edited by Killua on Thu Dec 08, 2016 12:52 pm, edited 1 time in total.
shadow dance nikoga ne luje
Re: Дисни
Лиц, дадох ти три примера с красиви девойки, дето не си приличат. Освен това дисни не целят ебателност, а разпознаваемост. Там можем да търсим и причината за липсата на цици.
Затва и чак след появата на малката русалка става юрушът на принцесите. Ариел е доста апийлинг за народ от всяка възраст и баш с нея нацелват най-малкото общо кратно. Дотогава са им по-вървежни животните. След Малката русалка всичко се променя. И не случайно цар лъв е даден на бета тийм. Щото се прави във времето на Ариел, Аладаин и Красавицата и Звярът. A в пайплайнът са продукциите на гърбушкото и покахонтас. Последвани от Херкулес, Мулан и Тарзан. Животните са на заден план.
А у фрозен (шитнята на всички времена) все пак става дума за сестри. Т.е. ще си приличат. И другият важен компонент - анимацията е скъпа. 2д, 3д, все тая. По-лесно е да пипнеш готов модел и да добавиш това-онова, отколкото да градиш от нулата. Освен това пъ Рапунцел въобще не прилича на тия двете, въпреки сходните черти от големи очи и овални лица. Ана и оная другата са с доста по-миши физиономии, с по-високи бузки и вирнати нослета и като цяло плачат за ботуш в мутрата. Докато Рапунцел си е пиче та дрънка.
pp. Рапунци не е флоп, но не е и милиард долара пропърти като зоополиса и фрозен, какъвто трябваше да бъде реално.
още пп-ъта, три принцеси пост ариел, между другото единствената мацка, плашещо доближаваща се до нея е пачата от красавицата и звярът, a двете гъски от фрозен мязат много повече на оня лисугер от тарзан:
финално ПП:
Дисни са шибана корпорация, но анимационните им отдели и арт-директорите им са извънземни. Тъй че - кредит където си е дю. Нямат един филм дето да е едно към едно с друг, всеки път се опитват сами да си пречупят собствената формула, вкл. във визуално отношение, но и да си запазят разпознаваемия почерк. И начина, по който анимират и въобще арт посоките за отделните им филми са възможно най-близко до перфектни и се осланят на историята и сетинга, които използват. Стандартът, дето налагат още със Снежанка е някакъв безапелационен и до ден днешен не са се спрели в опитите си да наложат нов такъв. И като цяло успяват, след като Пиксар не са същия хегемон, освен че са и под шапката на дисни, плюс че и дриймуъркс веднъж на 10 филма вадят шедьовър - Шрек, Кунг фу панда и драконът не са случайни филми.
Затва и чак след появата на малката русалка става юрушът на принцесите. Ариел е доста апийлинг за народ от всяка възраст и баш с нея нацелват най-малкото общо кратно. Дотогава са им по-вървежни животните. След Малката русалка всичко се променя. И не случайно цар лъв е даден на бета тийм. Щото се прави във времето на Ариел, Аладаин и Красавицата и Звярът. A в пайплайнът са продукциите на гърбушкото и покахонтас. Последвани от Херкулес, Мулан и Тарзан. Животните са на заден план.
А у фрозен (шитнята на всички времена) все пак става дума за сестри. Т.е. ще си приличат. И другият важен компонент - анимацията е скъпа. 2д, 3д, все тая. По-лесно е да пипнеш готов модел и да добавиш това-онова, отколкото да градиш от нулата. Освен това пъ Рапунцел въобще не прилича на тия двете, въпреки сходните черти от големи очи и овални лица. Ана и оная другата са с доста по-миши физиономии, с по-високи бузки и вирнати нослета и като цяло плачат за ботуш в мутрата. Докато Рапунцел си е пиче та дрънка.
pp. Рапунци не е флоп, но не е и милиард долара пропърти като зоополиса и фрозен, какъвто трябваше да бъде реално.
още пп-ъта, три принцеси пост ариел, между другото единствената мацка, плашещо доближаваща се до нея е пачата от красавицата и звярът, a двете гъски от фрозен мязат много повече на оня лисугер от тарзан:
финално ПП:
Дисни са шибана корпорация, но анимационните им отдели и арт-директорите им са извънземни. Тъй че - кредит където си е дю. Нямат един филм дето да е едно към едно с друг, всеки път се опитват сами да си пречупят собствената формула, вкл. във визуално отношение, но и да си запазят разпознаваемия почерк. И начина, по който анимират и въобще арт посоките за отделните им филми са възможно най-близко до перфектни и се осланят на историята и сетинга, които използват. Стандартът, дето налагат още със Снежанка е някакъв безапелационен и до ден днешен не са се спрели в опитите си да наложат нов такъв. И като цяло успяват, след като Пиксар не са същия хегемон, освен че са и под шапката на дисни, плюс че и дриймуъркс веднъж на 10 филма вадят шедьовър - Шрек, Кунг фу панда и драконът не са случайни филми.
Re: Дисни
трубадуре, в началото не са ползвали калъпа от Рапунцел, а са били тотално различни, както от нея така и една от друга.
Иначе те в Дисни са имали проблем с Гастон като са го анимирали, щото са искали отханиматорите да е мега красив, но те протестирали, щото не може красив злодей нали.
Иначе те в Дисни са имали проблем с Гастон като са го анимирали, щото са искали отханиматорите да е мега красив, но те протестирали, щото не може красив злодей нали.
Re: Дисни
Видях какво си написала, но ти говориш за концепция. Анимирането е друга бира. Като теглиш накрая чертата и видиш кое колко струва си правиш други изводи. Да не говорим, че филмът идва след Рапунцел, който е безумно скъп, но не вади нужните приходи за инвестиция от подобен характер. Освен това става дума за Снежната кралица, приказка, която самият Дисни е искал да направи, тъй че обсъждаме проект, дето тлее в мазето на компанията от бая време. Реално какво е ставало зад вратите няма как да знаем, но аз си държа на твърдението, че сестрите не приличат чааааааак толкова на рапунцел, че да им викаш даже клонинги.
А това за Гастон пак си чела отгоре-отгоре. Човекът няма проблем, че Гастон ще е красив, а какво означава това за героя. И идва въпросът реално колко филмчета на дисни си гледала. Пичовете от време уно са наясно, че злодеят прави филма. Събери това със стандарта на компанията - следва, че най-детайлната и качествена анимация ще е запазена за него. Красивите персонажи са дървени и праволинейни. Достатъчно лайкабъл, за да ти дреме за тях, но злодеят е там, където аниматорите ще блеснат. А в анимация от този калибър това означава много раздвижени действия и паметни лицеви изражения, които да са експресив ес фак и е нещо, което не се постига с типичен красив персонаж. Даже пичът казва, че е било голям кеф и предизвикателство да изгради подобен герой, с помощта на още поне 2-ма феноменални аниматора. Хем красив, хем злодей.
А това за Гастон пак си чела отгоре-отгоре. Човекът няма проблем, че Гастон ще е красив, а какво означава това за героя. И идва въпросът реално колко филмчета на дисни си гледала. Пичовете от време уно са наясно, че злодеят прави филма. Събери това със стандарта на компанията - следва, че най-детайлната и качествена анимация ще е запазена за него. Красивите персонажи са дървени и праволинейни. Достатъчно лайкабъл, за да ти дреме за тях, но злодеят е там, където аниматорите ще блеснат. А в анимация от този калибър това означава много раздвижени действия и паметни лицеви изражения, които да са експресив ес фак и е нещо, което не се постига с типичен красив персонаж. Даже пичът казва, че е било голям кеф и предизвикателство да изгради подобен герой, с помощта на още поне 2-ма феноменални аниматора. Хем красив, хем злодей.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Дисни
Не знам дали "Робин Худ" е бил първият филм без участието на Дисни, обаче той е бил първият, който Уолт е искал да заснеме с антропоморфни животни. Още навремето е искал да направи филм за "Райнарт Лисицата" (легенда от нидерландската средновековна литература), но сам е осъзнавал, че това е много "нетипичен" герой и се е отказал (най-вече и, заради това, че сами могат да си "бият шута", ако направят филма с животни). През годините са променяли няколко пъти концепцията му, докато накрая не са омешали легендата за Райнарт с тази за Робин Худ. Но като цяло продукцията на целия филм се проточва страшно дълго и голяма част от иновативните неща, които са искали да вкарат в него ги няма (например, искали са да "експериментират" с животните, а не да следват клишираната концепция: Вълк = Лош).Killua wrote: Бтв той ли беше първият филм, в който Уолт Дисни е нямал никакво участие?
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Дисни
Хууу приемам. И съм гледала почти всяка анимация на Дисни. Ама при това със злодеите имаме бая изключения, оня монголеца? от Мулан, Джафар, Клейтън в Тарзан, Ратклиф в Покахонтас дето е върха на безличието. Кузко и Изма пък са еднакво култови
Re: Дисни
Killua
И толкова често сте предубедени...
Ще се опитам да го кажа по друг начин - тези моменти теоретично може да са от малкото с добър за мен хумор, затова ако искам да си променя мнението за филма трябва да го изгледам целия наново.
Няма да ви клекна и да си посипя главата с пепел преди да извърша това.
И в крайна сметка просто споделях впечатления, не съм целял да ви доказвам, как на вас не трябва да ви харесва. Моите спомени са такива - нямаше нищо интересно за мен (затова се чудех, защо не ми харесва). С типовете хумор принципно нямам проблеми, този конкретен не ме е впечатлил.
Помня само репликата "Бе, тази ножица нещо не реже."
трубадур
Всеизвестната формула за покриване на разходите е x 2 заради необявените рекламни и разпространителски разходи.
Обаче в случая приходите в Щатите са по-малката част, а както знаете приходите от чужбина стигат само частично до компанията, затова феновете ползват грубата формулата x 2.5.
По данните на Box Office Mojo: разходи 260 x 2.5 = 650 > 592 доходи
Второ.
Четох една статия (май в denofgeek), че обявените разходи за Tangled са силно занижени изпускайки тези по развитието на софтуерните инструменти и реорганизацията, та всъщност трябвало да се сложат минимум още +100 милиона.
Винаги го употребявате този израз неправилно.Ето затова казвам, че говориш наизуст ;р
И толкова често сте предубедени...
Ще се опитам да го кажа по друг начин - тези моменти теоретично може да са от малкото с добър за мен хумор, затова ако искам да си променя мнението за филма трябва да го изгледам целия наново.
Няма да ви клекна и да си посипя главата с пепел преди да извърша това.
И в крайна сметка просто споделях впечатления, не съм целял да ви доказвам, как на вас не трябва да ви харесва. Моите спомени са такива - нямаше нищо интересно за мен (затова се чудех, защо не ми харесва). С типовете хумор принципно нямам проблеми, този конкретен не ме е впечатлил.
Помня само репликата "Бе, тази ножица нещо не реже."
трубадур
Първо.Рапунци не е флоп, но не е и...
Всеизвестната формула за покриване на разходите е x 2 заради необявените рекламни и разпространителски разходи.
Обаче в случая приходите в Щатите са по-малката част, а както знаете приходите от чужбина стигат само частично до компанията, затова феновете ползват грубата формулата x 2.5.
По данните на Box Office Mojo: разходи 260 x 2.5 = 650 > 592 доходи
Второ.
Четох една статия (май в denofgeek), че обявените разходи за Tangled са силно занижени изпускайки тези по развитието на софтуерните инструменти и реорганизацията, та всъщност трябвало да се сложат минимум още +100 милиона.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Re: Дисни
Лиц
Всички тия са експресив бря... и до един са след Красавицата (освен Джафар... кво му е като анимация - идеална си е, дори след връхлитането на Робин Уилямс и на всички да е станало ясно, че трябва да се трудят най-много върху джина - пак опираме до нуждите на филма и героя, какъвто е и случаят с Гастон, Джафар за протокола е доста пипнат)
Какво вършат аниматорите по-късно (Мулан, Тарзан, Покахонтас от примерите ти) не е важно, макар според мен да вършат чудеса. А Кузко е привлекателен (спрямо арта си), който е достатъчно див, че да позволява окарикатуваща анимация за всички герои. Вкл. и бременната мацка има няколко прайслес физиономии. Въпреки че при нея най-малко са се старали и като нищо половината ѝ изражения са заети от херкулес никаквицата. Което е разбираемо, взимайки предвид колко ѝ е малка ролята.
Но както казах анимацията и дизайнът на героите се изграждат спрямо характерите им. А не щото аниматорът страда от болни sjw глупости и не е искал, видиш ли, да рисува красив злодей. Човекът просто се е притеснявал, че така Гастон ще е блед до безумие и ще е баси скуката. И знам, че си вече наясно с това, ама аз да си повторя
пп. алшлу, и е добре известно, че не е правилно да се смята така бюджет и приходи на даден филм. Щото филмите освен театралния си пробег имат двд/блурей/стрийминг/права за телевизии и пр, освен това при дисни нещата опират до това колко мърчендайз могат да продадат. Не случайно след касов и критически успех какъвто беше UP на пиксар им спаднаха акциите, а около Колите 2 скочиха. Рапунцел първоначално се представя доста под надеждите на Дисни. Тъй като макар да притежаваха Пиксар, едва ли не им бяха конкурент. И това трябваше да ги върне обратно на картата. Анимационното студио на Дисни си е още един разпознаваем бранд. И заедно с марвел, пиксар, стар варс в общи линии искат да държат целия фемили бизнес с еднакво висока възвращаемост. До този момент именно там им беше слабото звено и трябваше Фрозен да промени това, след като не успяха с Рапунцел. Не знам дали чисто от кино билетите обаче са получили някаква печалба. Но бюджетът на филма, плюс маркетинга, плюс софтуер иновациите отдавна са се избили. Далеч не е флоп като Джон Картър или The Lone Ranger
Всички тия са експресив бря... и до един са след Красавицата (освен Джафар... кво му е като анимация - идеална си е, дори след връхлитането на Робин Уилямс и на всички да е станало ясно, че трябва да се трудят най-много върху джина - пак опираме до нуждите на филма и героя, какъвто е и случаят с Гастон, Джафар за протокола е доста пипнат)
Какво вършат аниматорите по-късно (Мулан, Тарзан, Покахонтас от примерите ти) не е важно, макар според мен да вършат чудеса. А Кузко е привлекателен (спрямо арта си), който е достатъчно див, че да позволява окарикатуваща анимация за всички герои. Вкл. и бременната мацка има няколко прайслес физиономии. Въпреки че при нея най-малко са се старали и като нищо половината ѝ изражения са заети от херкулес никаквицата. Което е разбираемо, взимайки предвид колко ѝ е малка ролята.
Но както казах анимацията и дизайнът на героите се изграждат спрямо характерите им. А не щото аниматорът страда от болни sjw глупости и не е искал, видиш ли, да рисува красив злодей. Човекът просто се е притеснявал, че така Гастон ще е блед до безумие и ще е баси скуката. И знам, че си вече наясно с това, ама аз да си повторя
пп. алшлу, и е добре известно, че не е правилно да се смята така бюджет и приходи на даден филм. Щото филмите освен театралния си пробег имат двд/блурей/стрийминг/права за телевизии и пр, освен това при дисни нещата опират до това колко мърчендайз могат да продадат. Не случайно след касов и критически успех какъвто беше UP на пиксар им спаднаха акциите, а около Колите 2 скочиха. Рапунцел първоначално се представя доста под надеждите на Дисни. Тъй като макар да притежаваха Пиксар, едва ли не им бяха конкурент. И това трябваше да ги върне обратно на картата. Анимационното студио на Дисни си е още един разпознаваем бранд. И заедно с марвел, пиксар, стар варс в общи линии искат да държат целия фемили бизнес с еднакво висока възвращаемост. До този момент именно там им беше слабото звено и трябваше Фрозен да промени това, след като не успяха с Рапунцел. Не знам дали чисто от кино билетите обаче са получили някаква печалба. Но бюджетът на филма, плюс маркетинга, плюс софтуер иновациите отдавна са се избили. Далеч не е флоп като Джон Картър или The Lone Ranger
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 115 guests