Гледано напоследък, част V
Moderator: Moridin
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6439
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
Re: Гледано напоследък, Part V
Току-що с майка ми и баща ми гледахме новия Бонд.
Ще има малко спойлери. Нищо съществено, обаче трябва да си изплача мъката.
Макар и приятен филм, просто не беше това, което трябваше да бъде. (А то трябваше да го няма, но това е отделна история.) Песента на Сам Смит ми хареса много, чак се учудвам. Началните надписи също бяха готини, макар и не достатъчно стилни. Екшънът беше на ниво, актьорската игра - също, като се изключи Кристоф Валц. Човекът е убийствен актьор и ако не знаех на какво е способен, когато си даде малко зор, може би героят му тук щеше да ми хареса повече. Така... Не че беше зле, обаче Батиста - КЕЧИСТЪТ Батиста - беше по-впечатляващ в горе-долу всяко отношение, при все че нямаше никаква възможност да покаже актьорски умения. Да не говорим пък за Мадс Микелсен от първия филм - а на места със сигурност е търсена прилика между двата образа. (Визирам сцените с мъченията.) Може би проблемът е в сценария, разбира се, обаче химията между Микелсен и Крейг не се дължеше на сценарий.
Сценарият на "Спектър" обаче наистина не е на ниво. Едно, че абсолютно всичките читави идеи ги имаше и в предишния филм, друго, че никой от злодеите не получи възможност да се разгърне истински, трето, че отношенията на Бонд с жените бяха ужасно неубедителни. Започва с мацка, чието име така и не беше споменато, два дни по-късно е с Моника Белучи, а още два дни по-късно се обяснява в любов на Леа Сайдо и е готов да напусне работа заради нея, за да могат двамата да заживеят щастливо до края на дните си. Неконсистентно, доколкото нямаше нито една сцена, някаква истинска химия между Крейг и Сайдо, и неприятно, в смисъл, че Белучи и безименната мацка бяха захвърлени като сополиви носни кърпички, дори без целувка за сбогом. И да, знам, че да се отнася с жените като с предмети е нормално за Бонд - само че за предишния Бонд, в чиито филми жените носеха имена като Пуси Галор, Пленти О`Тул или Ксения Онатоп. Хайде сега да не е така вече.
С други думи, това беше сценарий като на Бондовете с Роджър Мур, само дето ни беше поднесен с претенциите на "Скайфол". И, всъщност, ми хареса - само дето трябваше да е по-хубав.
Ще има малко спойлери. Нищо съществено, обаче трябва да си изплача мъката.
Макар и приятен филм, просто не беше това, което трябваше да бъде. (А то трябваше да го няма, но това е отделна история.) Песента на Сам Смит ми хареса много, чак се учудвам. Началните надписи също бяха готини, макар и не достатъчно стилни. Екшънът беше на ниво, актьорската игра - също, като се изключи Кристоф Валц. Човекът е убийствен актьор и ако не знаех на какво е способен, когато си даде малко зор, може би героят му тук щеше да ми хареса повече. Така... Не че беше зле, обаче Батиста - КЕЧИСТЪТ Батиста - беше по-впечатляващ в горе-долу всяко отношение, при все че нямаше никаква възможност да покаже актьорски умения. Да не говорим пък за Мадс Микелсен от първия филм - а на места със сигурност е търсена прилика между двата образа. (Визирам сцените с мъченията.) Може би проблемът е в сценария, разбира се, обаче химията между Микелсен и Крейг не се дължеше на сценарий.
Сценарият на "Спектър" обаче наистина не е на ниво. Едно, че абсолютно всичките читави идеи ги имаше и в предишния филм, друго, че никой от злодеите не получи възможност да се разгърне истински, трето, че отношенията на Бонд с жените бяха ужасно неубедителни. Започва с мацка, чието име така и не беше споменато, два дни по-късно е с Моника Белучи, а още два дни по-късно се обяснява в любов на Леа Сайдо и е готов да напусне работа заради нея, за да могат двамата да заживеят щастливо до края на дните си. Неконсистентно, доколкото нямаше нито една сцена, някаква истинска химия между Крейг и Сайдо, и неприятно, в смисъл, че Белучи и безименната мацка бяха захвърлени като сополиви носни кърпички, дори без целувка за сбогом. И да, знам, че да се отнася с жените като с предмети е нормално за Бонд - само че за предишния Бонд, в чиито филми жените носеха имена като Пуси Галор, Пленти О`Тул или Ксения Онатоп. Хайде сега да не е така вече.
С други думи, това беше сценарий като на Бондовете с Роджър Мур, само дето ни беше поднесен с претенциите на "Скайфол". И, всъщност, ми хареса - само дето трябваше да е по-хубав.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Re: Гледано напоследък, Part V
Tais-toi (2003)
(Млъкни!)
Режисьор и сценарист Франсис Вебер (Високият рус мъж с черната обувка, La Cage aux folles, по който американците направиха римейка The Birdcage и някои от екшъните на Жан-Пол Белмондо). В главните роли Жерар Депардьо и Жан Рено.
Страшно свежа и непринудена комедия, залагаща на забавно-абсурдни ситуации, качествени реплики и кадърното им поднасяне от актьорите. На места тропах с крака по пода от смях.
(Млъкни!)
Режисьор и сценарист Франсис Вебер (Високият рус мъж с черната обувка, La Cage aux folles, по който американците направиха римейка The Birdcage и някои от екшъните на Жан-Пол Белмондо). В главните роли Жерар Депардьо и Жан Рено.
Страшно свежа и непринудена комедия, залагаща на забавно-абсурдни ситуации, качествени реплики и кадърното им поднасяне от актьорите. На места тропах с крака по пода от смях.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Re: Гледано напоследък, Part V
Малко следновогодишен ъпдейт на stuff I watched.
American Graffiti - Ами, какво да ви кажа. Този филм е много преобладаващ. Работи като history piece и навява толкова много носталгия, че чак заразява мен, дето не съм бил роден тогава. И това го казвам съвсем сериозно - това е първия филм, започващ с American, в който тази дума е наистина подходяща и не ме дразни. Като цяло не е загубено време да му се хвърли едно око, като изучаване на историята на г-н Лукас. Определено по-гледаем от THX-някаквичисла.
7/10
Pixels - заради супер ниските очаквания ще да е, но всъщност, не ме отврати, както очаквах. It's just so forgetable and not funny.
5.5/10
Fantastic Four - и още един филм, за който бях хайпнат под нулата, но на практика се оказа по-добър от трейлърите си. Тва не го спасява де, просто казвам, че хората в интернет имат навика да overreact-ват и то много.
5.5/10
Tommorowlland - пффф, имам една теория, според нея ако от този филм махнем изцяло tomorrowland-а, монетката и роботите, прекръстим го на Irrevercity, преместим оная машинария в Лос Анджелис и прекръстим villain-а на доктор Хер Вилейн - ще се получи абсолютно същия филм.
Сериозно тоя филм не сниман, а все едно се развива пред зелен екран. Никакъв impact и чувство за setting. Слабо, слабо, слабо.
6.5/10
Ted 2 - some funny jokes, some puke-y jokes, като първия. Бих му писал по-ниска оценка, ако мечето не беше толкова развит персонаж, повече от хората във филма бих казал.
7/10
Mission Impossible Rogue Nation - як екшън и тъп сценарии, станал запазена марка на поредицата. Дяволски никаква мотивация за никой от присъстващите обаче, слаб злодей до степен комичност - пича притежаваше еndgame plan подобен на лошковец от скуби ду, целта във филма му беше да докопа пари, ffs, и то за да ги ползва да твори злини с тях. Фейс-фъкин-палм, и тва е филм от 2015.
7/10
Self/Less - следя с интерес кариерата на режисьора Тарсем. За жалост обаче, филма не е на нивото на предишните му. Сценарият е достатъчно интелигентен, но продукцията е прекалено американизирана. Буквално ако бяха лишили лошковеца от 50-тината му хенчмени, които бяха по рамбовски изпозастреляни по време на филма, и го бяха направили един нормален психопат с проблеми, а не шибан кинг пин, филма щеше да е даже як. Сега е просто ок.
Все пак поздрави за montage сцената с аромат на Индия, която режисьора все пак беше успял да набута в средата на филма, за малко да я пропусна.
7/10
The Transporter Refueled - френски до мозъка на костите си, но от сериозните им екшъни, а не комедиите (which is sad, защото френските екшън комедии са бая добри обикновено). Единствената причина да го гледате са няколко креативни hand combat сцени, едната включва шкафчета и е като извадена от филм на Джеки Чан.
Отбелязвам и почти пълната липса на гонки и каскади с коли...
Филмът е много малко Транспортер и няма да се изненадам, ако е бил праниран като самостоятелна продукция, но са му сменили името for money.
6/10
Absolutely Anything - пропилян потенциал. Не повече от 2 смешки, които са смешни, досажда. Абе гледайте Брус almighty вместо това. Саймън Пег не е виновен, просто бюджета и сценария са зле.
5.5/10
Pan - Няколко интересни сцени, една култова (мда, онази сцена с Онази песен). По-добър космически екшън от SW7 (сериозно, пиратски кораб срещу изтребители от втората световна, това е по-добро от епизод на доктор Who). Като цяло fun time. Жалко, че е флопнал.
7/10
Inside Out - Оооооо, защо го гледам чак сега. Sooo good. Оооо, това ми беше нужната доза, с която ще изкарам до излизането на Psychonauts 2 през 2025. Actually добре направен Osmosis Jones. Не че OJ не е супер(ако прескачате игралните части кхъм), но Inside Out е 3 лиги по-добър.
9/10
Nymphomaniac I и II - I е пълна загуба на време, II има няколко силни сцени и интересни разсъждения за секса и самоограниченията, налагани от обществото, но като цяло проектът е прекалено дълъг, за да си заслужава гледането. I guess не съм достатъчно интелигентен, за да го схвана и затова ми се доспа, или просто режисьора е искал да снима пишки и да му плащат за това.
5/10
X+Y - най-накратко - Красив Ум за тийнове - става въпрос за млад гении аутист, който влиза в назионалния отбор по математика и отива на олимпиада в Тайван, там се запознава с красива китайка и те така. Влиза под кожата определено. Всички деца играят та се късат, Аса Бътърфилд (Хюго/Ендър) е стабилка, макар че останалите от отбора ми харесаха повече с експресивността си, Аса е малко дървен в повечето време. Сали Хокинс направо се сцепва от игра, като майка на детето, и си проси оскар дето няма да го види, щото тоя филм мина под радара. Като изключим завлачването в началото и малко прибързания край филма е добре и като темпо, което е рядкост в жанра.
8/10
American Graffiti - Ами, какво да ви кажа. Този филм е много преобладаващ. Работи като history piece и навява толкова много носталгия, че чак заразява мен, дето не съм бил роден тогава. И това го казвам съвсем сериозно - това е първия филм, започващ с American, в който тази дума е наистина подходяща и не ме дразни. Като цяло не е загубено време да му се хвърли едно око, като изучаване на историята на г-н Лукас. Определено по-гледаем от THX-някаквичисла.
7/10
Pixels - заради супер ниските очаквания ще да е, но всъщност, не ме отврати, както очаквах. It's just so forgetable and not funny.
5.5/10
Fantastic Four - и още един филм, за който бях хайпнат под нулата, но на практика се оказа по-добър от трейлърите си. Тва не го спасява де, просто казвам, че хората в интернет имат навика да overreact-ват и то много.
5.5/10
Tommorowlland - пффф, имам една теория, според нея ако от този филм махнем изцяло tomorrowland-а, монетката и роботите, прекръстим го на Irrevercity, преместим оная машинария в Лос Анджелис и прекръстим villain-а на доктор Хер Вилейн - ще се получи абсолютно същия филм.
Сериозно тоя филм не сниман, а все едно се развива пред зелен екран. Никакъв impact и чувство за setting. Слабо, слабо, слабо.
6.5/10
Ted 2 - some funny jokes, some puke-y jokes, като първия. Бих му писал по-ниска оценка, ако мечето не беше толкова развит персонаж, повече от хората във филма бих казал.
7/10
Mission Impossible Rogue Nation - як екшън и тъп сценарии, станал запазена марка на поредицата. Дяволски никаква мотивация за никой от присъстващите обаче, слаб злодей до степен комичност - пича притежаваше еndgame plan подобен на лошковец от скуби ду, целта във филма му беше да докопа пари, ffs, и то за да ги ползва да твори злини с тях. Фейс-фъкин-палм, и тва е филм от 2015.
7/10
Self/Less - следя с интерес кариерата на режисьора Тарсем. За жалост обаче, филма не е на нивото на предишните му. Сценарият е достатъчно интелигентен, но продукцията е прекалено американизирана. Буквално ако бяха лишили лошковеца от 50-тината му хенчмени, които бяха по рамбовски изпозастреляни по време на филма, и го бяха направили един нормален психопат с проблеми, а не шибан кинг пин, филма щеше да е даже як. Сега е просто ок.
Все пак поздрави за montage сцената с аромат на Индия, която режисьора все пак беше успял да набута в средата на филма, за малко да я пропусна.
7/10
The Transporter Refueled - френски до мозъка на костите си, но от сериозните им екшъни, а не комедиите (which is sad, защото френските екшън комедии са бая добри обикновено). Единствената причина да го гледате са няколко креативни hand combat сцени, едната включва шкафчета и е като извадена от филм на Джеки Чан.
Отбелязвам и почти пълната липса на гонки и каскади с коли...
Филмът е много малко Транспортер и няма да се изненадам, ако е бил праниран като самостоятелна продукция, но са му сменили името for money.
6/10
Absolutely Anything - пропилян потенциал. Не повече от 2 смешки, които са смешни, досажда. Абе гледайте Брус almighty вместо това. Саймън Пег не е виновен, просто бюджета и сценария са зле.
5.5/10
Pan - Няколко интересни сцени, една култова (мда, онази сцена с Онази песен). По-добър космически екшън от SW7 (сериозно, пиратски кораб срещу изтребители от втората световна, това е по-добро от епизод на доктор Who). Като цяло fun time. Жалко, че е флопнал.
7/10
Inside Out - Оооооо, защо го гледам чак сега. Sooo good. Оооо, това ми беше нужната доза, с която ще изкарам до излизането на Psychonauts 2 през 2025. Actually добре направен Osmosis Jones. Не че OJ не е супер(ако прескачате игралните части кхъм), но Inside Out е 3 лиги по-добър.
9/10
Nymphomaniac I и II - I е пълна загуба на време, II има няколко силни сцени и интересни разсъждения за секса и самоограниченията, налагани от обществото, но като цяло проектът е прекалено дълъг, за да си заслужава гледането. I guess не съм достатъчно интелигентен, за да го схвана и затова ми се доспа, или просто режисьора е искал да снима пишки и да му плащат за това.
5/10
X+Y - най-накратко - Красив Ум за тийнове - става въпрос за млад гении аутист, който влиза в назионалния отбор по математика и отива на олимпиада в Тайван, там се запознава с красива китайка и те така. Влиза под кожата определено. Всички деца играят та се късат, Аса Бътърфилд (Хюго/Ендър) е стабилка, макар че останалите от отбора ми харесаха повече с експресивността си, Аса е малко дървен в повечето време. Сали Хокинс направо се сцепва от игра, като майка на детето, и си проси оскар дето няма да го види, щото тоя филм мина под радара. Като изключим завлачването в началото и малко прибързания край филма е добре и като темпо, което е рядкост в жанра.
8/10
There are no rules! I'm gonna get you!
- Dr. Horrible
- Forsaken
- Posts: 2932
- Joined: Wed Jul 22, 2009 8:53 am
Re: Гледано напоследък, Part V
Аз си изгледах Joy и ме изкефи на макс.
Като сценарий не е нещо оригинално, дори се движи по доста предвидими, утъпкани пътеки. Но цялото нещо е сглобено по доста свеж начин, приятно е, забавно е, надъхващо е. От филмите за предприемачи/гении/изобретатели, които съм гледал в последните години, този най-много ми хареса. Дженифър Лоурънс за пореден път ме отвя - толкова е брутална в абсолютно всяка сцена и абсолютно всеки кадър и придава толкова много енергия на всеки свой персонаж. Всички награди! ^^
Като сценарий не е нещо оригинално, дори се движи по доста предвидими, утъпкани пътеки. Но цялото нещо е сглобено по доста свеж начин, приятно е, забавно е, надъхващо е. От филмите за предприемачи/гении/изобретатели, които съм гледал в последните години, този най-много ми хареса. Дженифър Лоурънс за пореден път ме отвя - толкова е брутална в абсолютно всяка сцена и абсолютно всеки кадър и придава толкова много енергия на всеки свой персонаж. Всички награди! ^^
But goddamn,
you got me in love again
you got me in love again
Re: Гледано напоследък, Part V
Опитах се да гледам Birdman. Първият път ми се видя скучен, персонажите предвидими, никаква интрига. След време, под натиска на горе-долу всичките ми познати, реших да му дам втори шанс. Изкарах до около 30-тата минута, когато ме заболя страшно много главата от всичките викове. Изглежда добрата актьорска игра строго корелира с високите децибели. Браво.
The Revenant беше значително по-добре, изгледах го до край с интерес. Страхотна атмосфера, пейзажите бяха много красиви. Това, което ме подразни, беше пълната липса на диалог и прекалено бруталните сцени на моменти. Което си е значително подразване, като се замислих в края на филма.
Днес гледах Омразната осморка. Филмът представлява една голяма игра на мафия . 9/10. Само мога да съжалявам, че скоро няма да гледам нещо подобно.
The Revenant беше значително по-добре, изгледах го до край с интерес. Страхотна атмосфера, пейзажите бяха много красиви. Това, което ме подразни, беше пълната липса на диалог и прекалено бруталните сцени на моменти. Което си е значително подразване, като се замислих в края на филма.
Днес гледах Омразната осморка. Филмът представлява една голяма игра на мафия . 9/10. Само мога да съжалявам, че скоро няма да гледам нещо подобно.
Look at the darkness...
...around me.
...around me.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Гледано напоследък, Part V
1. noun: a drug taken illegally for recreational purposes
2. noun: a stupid person
3. slang: excellent. Used as a generalized term of approval
dope
Dope е dope. Word.
2. noun: a stupid person
3. slang: excellent. Used as a generalized term of approval
dope
Dope е dope. Word.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Гледано напоследък, Part V
Гледах 11а снощи, като за български филм беше доста добър, Яна Маринова прави много добра роля и добре направен кастинг при "лапетиите", повечето от които сигурно са на 25+ години, но как да е. Като сценарий реално не е нищо впечатляващо, познатата история за учителка в елитно училище, която се сблъсква челно с непокорни ученици. Имаше някои наистина смешни сцени
- Spoiler: show
Re: Гледано напоследък, Part V
Гледах току що Hail, Cesar и съм доволно разочарован. Не знам, толкова ли пък чак много изпуснах, или просто това е наистина ужасно безличен филм с няколко яки музикални номера...
And you can't dance with a devil on your back...
- TheGrimReaper
- Sorcerer
- Posts: 408
- Joined: Fri Apr 13, 2018 1:15 am
Re: Гледано напоследък, Part V
Малко впечатления от изминалите седмици на филмовия фронт:
Deadpool - болен, кретенски, брутален, ебаващ се с повечето клишета филм, който не спестява нищо (с изключение на лявата гърда на Джина Карано) и на второ гледане пак беше як до мозъка на костите. Раян Рейнолдс направо залепва като ръкавица в ролята на дърдорещия, режещ глави и пръскащ тикви Дедпул на фона на диско парчета от близкото минало и надъхан рап
На забележката за "Базил Фолти" само аз се изхилих здраво в иначе притихналата зала, дреме ми - филма сцепи теракота, извози фаянса и натроши саркофага на Чернобил. Отдавна не бях гледал такова нещо, което хем да е мега брутално, хем да има ташаци на килограм, хем да покаже и една нестандартна любовна история. Чакам си продължението
Базил Фолти/10
Survivor - Кака Мила като преследвана от убиец, който се изпълнява от бившия Бонд - Пиърс Броснан, в конспиративна история за умишлено допускане на терористи в САЩ. Не беше лош, въпреки клишетата, но не ме издразни, догледах го без някакви по-негативни емоции, малко по-различно амплоа за Мила, че ми писна да я гледам в едни и същи истории от света на Resident Evil.
5/10
Bridge of Spies - Том Ханкс + Стивън Айсберг = на добре разказан история от Студената война, с подбрани средства и похвати, които ми харесаха, не беше шедьовър и не се доближава до по-добрите филми на Голдбърг, но беше един солидно поднесен разказ за шпиони и последствията за един обикновен човек, който решава да покаже справедливост, дори и за враговете на Щатите през онези години, когато всеки американец е обсебен от комунистите и тяхната Червена Заплаха идваща от Изток.
7/10
Catch me, if you can - един пропуск от филмографиите на Ханкс, СПилбърг и Лео - не беше лошо филмчето и беше доста приятно заснета и изиграна от главните лица в това преследване из целия свят, по препоръка на един колега (фен на Лео) го гледах и не останах разочарован - сега ще изчакам с по-добро качество Възвращенецът, за да видим последното екранно превъплъщение на ди Каприо
7/10
Akira - след доста години си го припомних пак (този път с подобрена визия и звук) и това е едно много болно аниме с куп идеи, с изключителна анимация (рисувана на ръка), показващо упадъка на обществото и намесата на телекинеза и мита за Акира.
Главните герои Канеда и Тетсуо преминават през цяла палитра от емоции, като докато единия губи контрол над себе си и своите сили, другия се опитва да спаси света от тоталното унищожение... ФИлм на крайности и крайни решения, на полу-богове и психо оръжия, на приятелство, на надежда за един по-добър свят и на разрухата от погрешните решения...
10/10
Sherlock: The Abominable Bride - връзка между новия и стария сезон превърната в пълнометражен филм, където настояще и минало се преплитат в една не особено сложна история за мъст и мистерия, с характерните черти за дедуктивните способности на Шерлок и уравновесяващите умения на Д-р Уотсън, докато двамата се опитват да разнищят случая с възкръснала булка, убиваща навред сред Лондон.
Но както може да се очаква, разрешението е в ръцете на Шерлок и той го прави по безапелационен начин, само за да види стар враг, който го посещава от отвъдното - звучи доста объркващо, но като се види на екрана се разбира кой за какво се бори и колко дълго ще продължи това
За мен не беше на нивото на останалите епизоди на сериала и ми се струваше малко прибързано направен, като по едно време се обърках от туистовете, но какво да се прави, няма угодия на този свят
6/10
Deadpool - болен, кретенски, брутален, ебаващ се с повечето клишета филм, който не спестява нищо (с изключение на лявата гърда на Джина Карано) и на второ гледане пак беше як до мозъка на костите. Раян Рейнолдс направо залепва като ръкавица в ролята на дърдорещия, режещ глави и пръскащ тикви Дедпул на фона на диско парчета от близкото минало и надъхан рап
На забележката за "Базил Фолти" само аз се изхилих здраво в иначе притихналата зала, дреме ми - филма сцепи теракота, извози фаянса и натроши саркофага на Чернобил. Отдавна не бях гледал такова нещо, което хем да е мега брутално, хем да има ташаци на килограм, хем да покаже и една нестандартна любовна история. Чакам си продължението
Базил Фолти/10
Survivor - Кака Мила като преследвана от убиец, който се изпълнява от бившия Бонд - Пиърс Броснан, в конспиративна история за умишлено допускане на терористи в САЩ. Не беше лош, въпреки клишетата, но не ме издразни, догледах го без някакви по-негативни емоции, малко по-различно амплоа за Мила, че ми писна да я гледам в едни и същи истории от света на Resident Evil.
5/10
Bridge of Spies - Том Ханкс + Стивън Айсберг = на добре разказан история от Студената война, с подбрани средства и похвати, които ми харесаха, не беше шедьовър и не се доближава до по-добрите филми на Голдбърг, но беше един солидно поднесен разказ за шпиони и последствията за един обикновен човек, който решава да покаже справедливост, дори и за враговете на Щатите през онези години, когато всеки американец е обсебен от комунистите и тяхната Червена Заплаха идваща от Изток.
7/10
Catch me, if you can - един пропуск от филмографиите на Ханкс, СПилбърг и Лео - не беше лошо филмчето и беше доста приятно заснета и изиграна от главните лица в това преследване из целия свят, по препоръка на един колега (фен на Лео) го гледах и не останах разочарован - сега ще изчакам с по-добро качество Възвращенецът, за да видим последното екранно превъплъщение на ди Каприо
7/10
Akira - след доста години си го припомних пак (този път с подобрена визия и звук) и това е едно много болно аниме с куп идеи, с изключителна анимация (рисувана на ръка), показващо упадъка на обществото и намесата на телекинеза и мита за Акира.
Главните герои Канеда и Тетсуо преминават през цяла палитра от емоции, като докато единия губи контрол над себе си и своите сили, другия се опитва да спаси света от тоталното унищожение... ФИлм на крайности и крайни решения, на полу-богове и психо оръжия, на приятелство, на надежда за един по-добър свят и на разрухата от погрешните решения...
10/10
Sherlock: The Abominable Bride - връзка между новия и стария сезон превърната в пълнометражен филм, където настояще и минало се преплитат в една не особено сложна история за мъст и мистерия, с характерните черти за дедуктивните способности на Шерлок и уравновесяващите умения на Д-р Уотсън, докато двамата се опитват да разнищят случая с възкръснала булка, убиваща навред сред Лондон.
Но както може да се очаква, разрешението е в ръцете на Шерлок и той го прави по безапелационен начин, само за да види стар враг, който го посещава от отвъдното - звучи доста объркващо, но като се види на екрана се разбира кой за какво се бори и колко дълго ще продължи това
За мен не беше на нивото на останалите епизоди на сериала и ми се струваше малко прибързано направен, като по едно време се обърках от туистовете, но какво да се прави, няма угодия на този свят
6/10
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19287
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Re: Гледано напоследък, Part V
Нищо толкова интересно не съм гледал, което да не е коментирано вече, но да ви кажа, on behalf of my entitled white penis, че напоследък сцената се представя повече от идеално откъм актриси
Дейзи Ридли беше way beyond свръхсладка, Алисия Викандер е Бог в женски образ, а Морина Бакарин петнадесет години по-късно не е дори процент по-малко епик
Дейзи Ридли беше way beyond свръхсладка, Алисия Викандер е Бог в женски образ, а Морина Бакарин петнадесет години по-късно не е дори процент по-малко епик
This is it. Ground zero.
Re: Гледано напоследък, Part V
Тъкмо изгледах 10 Cloverfield Lane и съм ей така
And you can't dance with a devil on your back...
Re: Гледано напоследък, Part V
Zootopia докарва диабет. Дисни никога не са правили по-сладко нещо. Няма животинка в това филмче, което да не искаш да пухчиш, докато не каже "гняк". Става въпрос за свят, дека бозайниците, минус нас, са еволюирали до човешки интелект, включително и мишоците. И в него заек и лисок нищят престъпление.
Имах 2 притеснения:
Че ще е по-елементарна и изгъзена версия на гусин Фокс (Fantastic Mr. Fox) - за щастие не е. Бтф, фсеки трябва да гледа гусин Фокс, ебаси филмът е.
И че ще е пошла, беззъба SJW клес. Но е достатъчно умно, за да избегне и този капан. Почва като такава, развива се като такава, само за да направи 180 и покаже как всеки може да е предубеден и да вярва в глупости, осланяйки се само на своя опит и това, което смята за вярно.
Бтв, няма лошковец, поне не и централен, но имаме сигурно най-добрата екранна двойка, тип приятел-полицай от сигурно "Рим" насам. А в игрален филм, сигурно то Лоши момчета.
И наистина не може да се пренебрегне фактът колко пухени и сладки и дебелички са всички гадинки. Този филм ме накара да искам да гмеча бивол. Бтв, дублажът става, а Шакира, както може да се очаква, е дъното.
Имах 2 притеснения:
Че ще е по-елементарна и изгъзена версия на гусин Фокс (Fantastic Mr. Fox) - за щастие не е. Бтф, фсеки трябва да гледа гусин Фокс, ебаси филмът е.
И че ще е пошла, беззъба SJW клес. Но е достатъчно умно, за да избегне и този капан. Почва като такава, развива се като такава, само за да направи 180 и покаже как всеки може да е предубеден и да вярва в глупости, осланяйки се само на своя опит и това, което смята за вярно.
Бтв, няма лошковец, поне не и централен, но имаме сигурно най-добрата екранна двойка, тип приятел-полицай от сигурно "Рим" насам. А в игрален филм, сигурно то Лоши момчета.
И наистина не може да се пренебрегне фактът колко пухени и сладки и дебелички са всички гадинки. Този филм ме накара да искам да гмеча бивол. Бтв, дублажът става, а Шакира, както може да се очаква, е дъното.
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19287
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Re: Гледано напоследък, Part V
Шакира е убер, разбира се, но филмът наистина е огромно попадение който не го е гледал, да го гледа.
Инак аз се отчетох (НАЙ-СЕТНЕ) с Gods of Egypt.
Който ме познава, е наясно, че бая ми е харесал
Комбинацията от отрицателни очаквания, брилянтна анимация, невзимане насериозно, умерен респект към митологията и УЖАСНО КРАСИВИ ХОРА сработи супер добре. Трябваше да избирам между това и Батмана и не съжалявам и за секунда. Джерард Бътлър освен това е бог.
Инак аз се отчетох (НАЙ-СЕТНЕ) с Gods of Egypt.
Който ме познава, е наясно, че бая ми е харесал
Комбинацията от отрицателни очаквания, брилянтна анимация, невзимане насериозно, умерен респект към митологията и УЖАСНО КРАСИВИ ХОРА сработи супер добре. Трябваше да избирам между това и Батмана и не съжалявам и за секунда. Джерард Бътлър освен това е бог.
This is it. Ground zero.
Re: Гледано напоследък, Part V
Ох Жоро...
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 10 guests