Re: The Science Topic

Post by Amelia » Sat Sep 19, 2015 9:10 am

My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

Amelia

Post by Amelia » Sat Dec 05, 2015 7:42 am

Цитат от една статия, която чета тука:
Bovine retinas were obtained from fresh eyeballs kept in a light-tight container; eyeballs were purchased from a local abattoir.

Не я е писал Снейп. Проверих.

Иначе фентъзито продължава с пълна сила. Преди малко открих, че:
Техниката Southern Blotting е измислена от Edwin Southern.
Техниката Western Blotting е измислена от W. Burnette (където W не се знае какво значи и мисля, че всички източници държат името на тоя изписано само с W. за да ни тролят).

И любимото ми:
Техниката Northern Blotting е измислена от George Stark.

К. :lol:

Oui. Je suis garbage.

alshu
Elder God

Post by alshu » Wed Dec 23, 2015 10:29 am

Най-зловещият коледен gif на всички времена:

The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

“Just try that mixture once, Captain Duncan.”

He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:

“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”

The Dragon
Elder God

Post by The Dragon » Wed Jan 20, 2016 7:56 pm

Понякога живота е готин

http://www.caltech.edu/news/caltech-res ... anet-49523
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

Morwen
Shadowdancer

Post by Morwen » Thu Jan 21, 2016 9:43 am

Не, Плутон ще се почувства изоставен...
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

moonlight
Warmage

Post by moonlight » Mon Jan 25, 2016 9:27 pm

Доколкото знам, според настоящите дефиниции колкото и "гигантско" да е нещото, което са "открили", то ще има статута на тяло от Пояса на Кайпер - първо заради самата му локация, после заради силно елитичната орбита.
Освен това, дори и математически да са изчислили наличието на планетата, това трябва и да се докаже и с наличие на планетата - такова голямо нещо задължително би деформирало светлинните потоци по посока към Земята, и не ми се вярва някак си да са го пропуснали ей така. Освен ако не е въобще гигантско, де :)

Amelia

Post by Amelia » Mon Jan 25, 2016 10:23 pm

И според мен е твърде хипотетична работата, че да се хванем да й се радваме. Да видим дали ще получат експериментално потвърждение.

Oui. Je suis garbage.

moonlight
Warmage

Post by moonlight » Thu Feb 11, 2016 7:14 pm

За пръв път учени успяха да потвърдят, че накъдрянията във времепространството, които наричаме с термина гравитационни вълни, наистина съществуват! Това е едно от най-големите открития на съвременната физика! Макар че за тяхното съществуване се предполага още през 1915 година, когато Алберт Айнщайн предсказва за тях в своята Обща теория на относителността, до този момент нямаше наблюдение, което да ги потвърди.
Гравитационните вълни са били открити на 14 септември 2015 година чрез детекторите на Лазерната интерферометрична гравитационно-вълнова обсерватория (ЛИГО), които се намират в Ливингстън, Луизиана и Ханфорд, Уошингтън, САЩ. ЛИГО се финансира от Националната научна фондация на САЩ, а инструментите са построени и се координират от Калифорнийския технологичен институт и Масачузетския технологичен институт. Откритието е публикувано в научното списание Physical Review Letters.
Source: http://www.cosmos.1.bg/portal/2014-10-2 ... s-detected

Amelia

Post by Amelia » Thu Apr 21, 2016 2:49 am

Вероятно сте чували за тази статия, щото тя нашумя преди време:

On the reception and detection of pseudo-profound bullshit
http://journal.sjdm.org/15/15923a/jdm15923a.pdf

Ма днес нещо ме присетиха за нея и реших да си я потърся в оригинал. Чета я и се хиля като идиот - ебаси якото е да прочетеш peer-reviewed статия с тоя език:
The Oxford English Dictionary defines bullshit as, simply, “rubbish” and “nonsense”, which unfortunately does not get to the core of bullshit.
Тоя дето я е писал бая се е забавлявал. :lol:

Oui. Je suis garbage.

alshu
Elder God

Post by alshu » Wed Jun 22, 2016 5:10 pm

5 Man-Made Substances That Are Way Too Much Like Witchcraft - http://www.cracked.com/article_24032_ma ... ysics.html
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

“Just try that mixture once, Captain Duncan.”

He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:

“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”

Amelia

Post by Amelia » Sat Aug 27, 2016 5:44 am

Некви ей такива неща връщат вярата ми в човечеството:
http://www.iflscience.com/health-and-me ... -life/all/

Окей. Излъгах. Вярата в тази част от човечеството никога не съм я губила, та няма какво да се връща. За съжаление въпросната част е пренебрежимо малка на фона на останалите лумпени, които съсипват всичко.

Oui. Je suis garbage.

Amelia

Post by Amelia » Tue Sep 13, 2016 3:39 am

Времева линия на глобалното затопляне:
Spoiler: show

Oui. Je suis garbage.

Вашта леля
Scholar

Post by Вашта леля » Wed Sep 14, 2016 9:45 pm

Ново изследване на гените, свързани с интелигентността:
http://secondnexus.com/potpourri/intell ... he-mother/

И сега какво излиза? Ако си умен - дължиш го на майка си. Ако си тъп - също. :lol: