Споделете пак
Moderator: Moridin
Ох добре че тук, хората когато са болни си стоят вкъщи, а не като в училище или на работа всички да ходят болни аз да духам супата
Иначе все още ме изумява способността на германците да виждат дискриминация, там където я няма и да обясняват как нацитата съкват, а в същото време редовно си дискриминират пасивно в ежедневието.
Иначе все още ме изумява способността на германците да виждат дискриминация, там където я няма и да обясняват как нацитата съкват, а в същото време редовно си дискриминират пасивно в ежедневието.
Звучи ми като изкривяване на носната преграда, но повечето хора го имат от малки... Но тъй като често е резултат от на практика от счупване на носа, което човек не е усетил като толкова сериозно, би могъл да си го получил и наскоро или да си го имал и да се е влошило по някаква друга причина.Amikae wrote:Ужас... А то мен освен това, дето ме е хванало сега, от около половин година ме тормози някаква хронична хрема, от която през 10 минути изпитвам нуждата да си духам сополите и месеци наред се адаптирам да спя със запушен нос, защото нямам навика да дишам през устата.
Тъпото е, че никой не може да ми го диагностицира това. Не е синузит и нямам полипи. И ся съм пак на нови лекарства, отделни от тея за грипа. То хроничната хрема едвам се търпи, а сега и с този грип, направо съм станал на парцал. Абе аз си знам, че ще се умирга, просто ще е по-милостиво някой да ме застреля в главата, отколкото да умирам от задух всеки ден.
Last edited by Morwen on Wed Jan 21, 2015 10:53 am, edited 1 time in total.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
-
- Farmer
- Posts: 67
- Joined: Mon Oct 11, 2010 5:10 pm
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- Devoted of Slaanesh
- Paragon
- Posts: 740
- Joined: Fri Jul 04, 2008 2:53 pm
- Location: Austria
Омг, Амели, няма ли някакъв начин да си вземете от тези паспорти?
http://www.boredpanda.com/new-canadian- ... ht-images/
http://www.boredpanda.com/new-canadian- ... ht-images/
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
Ся туй може би е по-скоро за абсурдите, but anyway. Понеже последно време работя на компа повечко, не ми стига един 22 инча дисплей, който имам и реших да си взема още един дисплей. Та на 9 Януари си поръчах едно 23 инча LG IPS, евтино 300 кинта от Ozone.bg. Идва дисплея, но подсветката му е толкова зле, че дори на десктопа седнал фронтално ти засветява нещата. Дисплея дойде в Събота, връщам го обратно в Понеделник, като от Озон ми казват, че някой ще ми се обади "утре". Аз реших, че предпочитам да го заменя за друг модел, не IPS, щото тея евтини IPS матрици нещо не ми вдъхнаха много доверие. Избирам си един Samsung, който има добри отзиви в нета. Минават Сряда, Четвъртък, няма обаждане. И им се обаждам в 6 вечерта Четвъртък. "Току що" го били получили новия монитор и щели да ми го пратят за Събота.
Събота идва, отварям, пускам и гледам дефект 2 пръста в горната част на дисплея. Айде пак звъня, опаковам и засилвам обратно. Междувременно на мейла си получавам някакъв тикет от тях, в който им чета неграмотните вътрешно фирмени комуникации, кой щял да се произнесе за тоз монитор и т.н.
В Понеделник сутринта им го пращам и от Озон ми се обажда някакъв мъж, на който му обяснявам как стоят нещата и какви са ми оплакванията. Поведението му е арогантно, не приемал критиките ми за тяхната реакция, нямало смисъл да ми звънят, като не били получили новия монитор и т.н. Окей викам, разбираме се, че следващия монитор те ще го отворят и ще го пуснат, за да видят дали има някакъв проблем.
Минава още една пълна седмица и мисля Петък ми се обажда девойката от Озон, да ми каже, че ще си получа монитора в Събота. В Събота в 8:30 сутринта ме събужда непознат куриер по телефона, бил пред нас. Няма го пред нас, ама бил. Оказва се, че го пратили в Айтос. От Озон ми звънят инстант, щял съм да го получа в Понеделник, демек днес. Аз всичките тея неща ги приемам абсолютно спокойно, не им повишавам тон и т.н.
Днес идва дисплея, отварям пускам и моментално виждам два пръста на същото място, подобно на предишната бройка. Това е дисплея, който те са тествали, очевидно беше отварян и са го тествали. Звъня и ми дават да говоря със същия тип, дето ми се цупеше миналата седмица по телефона. Те го били тествали, нямало такова нещо, на мен ми се привиждали неща. Бил съм си вземал и без т'ва някаква евтина TN матрица, туй той ми го обяснява. Да съм бил отишал в София да им го покажа.
През цялото време съм пълен зен, нищо че вече сме 26 Януари, а аз съм без читав дисплей. Обясних му, че му го връщам и не съм за 300 кинта, да е жив и здрав, няма смисъл да ми го праща обратно. И наистина е така, но започвам да се замислям, дали тоз пич не заслужава да им направя проблем.
Събота идва, отварям, пускам и гледам дефект 2 пръста в горната част на дисплея. Айде пак звъня, опаковам и засилвам обратно. Междувременно на мейла си получавам някакъв тикет от тях, в който им чета неграмотните вътрешно фирмени комуникации, кой щял да се произнесе за тоз монитор и т.н.
В Понеделник сутринта им го пращам и от Озон ми се обажда някакъв мъж, на който му обяснявам как стоят нещата и какви са ми оплакванията. Поведението му е арогантно, не приемал критиките ми за тяхната реакция, нямало смисъл да ми звънят, като не били получили новия монитор и т.н. Окей викам, разбираме се, че следващия монитор те ще го отворят и ще го пуснат, за да видят дали има някакъв проблем.
Минава още една пълна седмица и мисля Петък ми се обажда девойката от Озон, да ми каже, че ще си получа монитора в Събота. В Събота в 8:30 сутринта ме събужда непознат куриер по телефона, бил пред нас. Няма го пред нас, ама бил. Оказва се, че го пратили в Айтос. От Озон ми звънят инстант, щял съм да го получа в Понеделник, демек днес. Аз всичките тея неща ги приемам абсолютно спокойно, не им повишавам тон и т.н.
Днес идва дисплея, отварям пускам и моментално виждам два пръста на същото място, подобно на предишната бройка. Това е дисплея, който те са тествали, очевидно беше отварян и са го тествали. Звъня и ми дават да говоря със същия тип, дето ми се цупеше миналата седмица по телефона. Те го били тествали, нямало такова нещо, на мен ми се привиждали неща. Бил съм си вземал и без т'ва някаква евтина TN матрица, туй той ми го обяснява. Да съм бил отишал в София да им го покажа.
През цялото време съм пълен зен, нищо че вече сме 26 Януари, а аз съм без читав дисплей. Обясних му, че му го връщам и не съм за 300 кинта, да е жив и здрав, няма смисъл да ми го праща обратно. И наистина е така, но започвам да се замислям, дали тоз пич не заслужава да им направя проблем.
Я ги върнат, я не. На мен не ми звучеше много, като човек, който възнамерява да ми връща, каквото и да е. Най-глупавото в цялата сутиация е, че аз винаги съм им симпатизирал на Озон и съм техен клиент. И имах планове да си купувам монитор за гейминг, за 700-800 лева от тях, и по принцип да си вземам повечето хардуер от там, защото ми харесваха. What a shame...
Мерси за инфото, Морве, наистина не го помня това, личи си кой е внимавал в училище.
Мерси за инфото, Морве, наистина не го помня това, личи си кой е внимавал в училище.
Е, според мен не бива да им оставяш така тези пари. Не само защото можеш да ги похарчиш по-добре, а и защото така те на практика биват възнаградени за наглостта си. После някой друг карък ще получи същия монитор и ще им плати още 300 лв. Имаш две опции - от една страна при сделка сключена от разстояние, имаш право да върнеш стоката в едноседмичен срок, без никакви обяснения и те са длъжни да ти върнат парите. Ако не искат, съвсем спокойно можеш да споменеш за жалба до комисията за защита на потребителите, може дори да свърши работа. Другата опция е да изпратиш монитора за гаранционна поправка. В този случай до един месец трябва да ти го поправят или сменят, мисля, че имаше и опция да ти върнат парите.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 67 guests