Споделете пак
Moderator: Moridin
То всяка партия се бори срещу расизъм, дискриминация и тн, ма тия простотии също са там и ми става смешно. Иначе има някои партии с добри идеи, но обикновено ти се представят само партиите към института, а с другите няма как да се запознаеш обстойно.
Иначе в Берлин уча. Хората ще се сцепят да обясняват как институциите дискриминират, но собствената си пасивна дискриминация я игнорират яко.
Иначе в Берлин уча. Хората ще се сцепят да обясняват как институциите дискриминират, но собствената си пасивна дискриминация я игнорират яко.
Интернет съпорта на Виваком ми генерира нерви, които са адски нетипични за мен. Не знам дали шефчетата им са ги инструктирали да са такива кретени или просто са некомпетентни. Просто не знам, реве ми се.
20 минути му обяснявам, че имам висок пинг и загуби, а той 20 минути ми обяснява, че тяхната връзка била добра и проблема бил от моя компютър. Просто не е реално... Техният софтуер засичал всякакви шумове и проблеми После направо ми затвори, докато му казвах, че не ми пука за техния софтуер...
20 минути му обяснявам, че имам висок пинг и загуби, а той 20 минути ми обяснява, че тяхната връзка била добра и проблема бил от моя компютър. Просто не е реално... Техният софтуер засичал всякакви шумове и проблеми После направо ми затвори, докато му казвах, че не ми пука за техния софтуер...
От опит в общия случай е дебилен инструктаж това, който повечето съпортъри намираме за супер нелогичен и неадекватен, възмущаваме се иииии нищо.
Най-якото е, че ако си мега мил и любезен с клиента и му кажеш всичките шитни, които са по процедура и той се оплаче от теб, обикновено отиваш на куолити/разговор с шефа и ти обясняват колко си зле и защо си му казал ТОВА.
Друг е въпросът, че има и некви тотални ретарди сред съпорта, но в общия случай ти казват това, което са им казали. Кофтито е, че колкото и пъти агентът да посочи неадекватността, му казват да си затваря устата, нищо че той/тя са е единственият човек, който има пряк досег с клиента.
Иначе затварянето на телефона изведнъж е напълно недопустимо
Най-якото е, че ако си мега мил и любезен с клиента и му кажеш всичките шитни, които са по процедура и той се оплаче от теб, обикновено отиваш на куолити/разговор с шефа и ти обясняват колко си зле и защо си му казал ТОВА.
Друг е въпросът, че има и некви тотални ретарди сред съпорта, но в общия случай ти казват това, което са им казали. Кофтито е, че колкото и пъти агентът да посочи неадекватността, му казват да си затваря устата, нищо че той/тя са е единственият човек, който има пряк досег с клиента.
Иначе затварянето на телефона изведнъж е напълно недопустимо
Ми може да му е писнало, знам ли. Ние от 20 минутен разговор, 15 минути се тварим. Аз съм на ръба да го нахраня, а той си повтаря неговата.
Все пак, каквато и да е процедурата, за мен е изключителен тъпизъм клиента ти да ти казва, че има проблем, а ти да му казваш в общи линии да се оправя сам. И ако наистина така са инструктирани, то просто не разбирам защо я има тая телефонна линия. Начи, ако нямаш някакъв брутален проблем(често разпадане на връзката), изобщо нямаш проблем за тях.
Както и да е, аз направих второ обаждане и както винаги, когато ми вдигне жена, се разбираме много по-лесно. Мъжете просто имат твърде голямо его за да работят такава работа, издуханяци. Та на втория опит жената ми обясни, че мога да пиша на мейл адреса на съпорта и да им изпратя скрийнове с ping/trace на проблема, и съответно те са щели да се свържат с мен. За 2 минути се разбрахме.
Аз им пратих, но сега съжалявам, щото ми писна и утре направо отивам да си платя за оптиката на СКАТ. God help me...
Все пак, каквато и да е процедурата, за мен е изключителен тъпизъм клиента ти да ти казва, че има проблем, а ти да му казваш в общи линии да се оправя сам. И ако наистина така са инструктирани, то просто не разбирам защо я има тая телефонна линия. Начи, ако нямаш някакъв брутален проблем(често разпадане на връзката), изобщо нямаш проблем за тях.
Както и да е, аз направих второ обаждане и както винаги, когато ми вдигне жена, се разбираме много по-лесно. Мъжете просто имат твърде голямо его за да работят такава работа, издуханяци. Та на втория опит жената ми обясни, че мога да пиша на мейл адреса на съпорта и да им изпратя скрийнове с ping/trace на проблема, и съответно те са щели да се свържат с мен. За 2 минути се разбрахме.
Аз им пратих, но сега съжалявам, щото ми писна и утре направо отивам да си платя за оптиката на СКАТ. God help me...
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Аз директно звънях на регионалните техници и им казвах къде е насмукана с вода муфата Лошото на DSL-ла e , че няма как да се вържеш директно на кабела без модем и да докажеш, че проблемите са на входа. Единствения начин е да имаш резервен доказан модем или специален уред.
На съпортери да обясняваш що е пинг е крайно безмислено - аз още не мога да обясня на нашия фронт офис, че през wireless винаги има загуби и няма нужда да ми ги подават за повреда а какво остава за виваком при които едва ли има компетентен техник който да им пили на главата с информация.
Друг е въпроса, че има много умишлени лъжи когато се омаже нещо и трябва да остане покрито докато се закърпи.
При нас ако очевидно няма проблем по линията а абоната упорства и прилага някакви измислени доказателства отиваме на място, пускаме служебния лаптоп директно на кабел - показваме му спийд теста 100 мегабита и му вземаме 10 лева за посещение Уви , случвало се е дори с хора които продават и ремонтират компютъри.
Бай да уей ти влезе ли в модема да видиш колко децибела затихва и дали ошумява - има такива тестове в софтуера на модема? На телефонните техници по-добре с децибели да им говориш отколкото за пинг.
На съпортери да обясняваш що е пинг е крайно безмислено - аз още не мога да обясня на нашия фронт офис, че през wireless винаги има загуби и няма нужда да ми ги подават за повреда а какво остава за виваком при които едва ли има компетентен техник който да им пили на главата с информация.
Друг е въпроса, че има много умишлени лъжи когато се омаже нещо и трябва да остане покрито докато се закърпи.
При нас ако очевидно няма проблем по линията а абоната упорства и прилага някакви измислени доказателства отиваме на място, пускаме служебния лаптоп директно на кабел - показваме му спийд теста 100 мегабита и му вземаме 10 лева за посещение Уви , случвало се е дори с хора които продават и ремонтират компютъри.
Бай да уей ти влезе ли в модема да видиш колко децибела затихва и дали ошумява - има такива тестове в софтуера на модема? На телефонните техници по-добре с децибели да им говориш отколкото за пинг.
Не мога да вляза в модема, защото всеки път си сменя паролата. Некви нови боклуци са. Веднъж се конфигурират на start up и след това бай бай. То ако можеше вероятно нямаше да се налага да им звъня. Даже и да имам съмнения, че някой по някакъв начин ми е декриптирал паролата и точи, няма как да вляза да проверя какви устройства са вързани.
Иначе и аз съм звънял директно на техници, като имах повечко проблеми преди, ама нали съм принципен и все не им записвам номерата, да не ги тормозя.
Иначе и аз съм звънял директно на техници, като имах повечко проблеми преди, ама нали съм принципен и все не им записвам номерата, да не ги тормозя.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
няма как да ти точи ти си рецепиента на DSL линията, за да ти точи трябва да се върже към телефонния ти чифт който е пуснат само за теб в репартитора. Няма как да стане физически
Иначе дай ми модела на модема и ще ти кажа как да влезеш в него - няма такива филми с модем или рутър в който да нямаш служебен достъп.
Иначе няма да се учудя ако те ошумява някой - и то в дадени часове особено ако чифта ти не е добре екраниран и минава не където трябва. Нас ни се е случвало китайски бебефон да пребива цяла кооперация. Някой път и от енергото са виновни било с някакви пикове било с ошумяване на кабела. Най-често връщат ехо през модема или рутъра заради скапан адаптер и почват едни странни загуби. Имахме един случай - човека смени 3 рутъра докато хванем, че проблема му е от контакта в който си включва рутъра.
Иначе дай ми модела на модема и ще ти кажа как да влезеш в него - няма такива филми с модем или рутър в който да нямаш служебен достъп.
Иначе няма да се учудя ако те ошумява някой - и то в дадени часове особено ако чифта ти не е добре екраниран и минава не където трябва. Нас ни се е случвало китайски бебефон да пребива цяла кооперация. Някой път и от енергото са виновни било с някакви пикове било с ошумяване на кабела. Най-често връщат ехо през модема или рутъра заради скапан адаптер и почват едни странни загуби. Имахме един случай - човека смени 3 рутъра докато хванем, че проблема му е от контакта в който си включва рутъра.
Писна ми от тия болести. Някой заразява майка ми на работа > всички се разболяваме. Отивам в аптеката, аптекарката болна, отивам да платя нета, жената болна, всичко що мърда по улиците подсмърча и кашля. What the fuck maaaan?
Не го разбирам просто. Почти нямам контакт с външния свят, стоя само на топло, не ходя бос, не пия студени напитки, с майка ми почти не се засичам и пак по някакъв начин успявам да се разболея...
Бтв, Радо, 100% съм сигурен, че нещо ошумява. Ма съм го иебал, тея дни трябва да ми пускат 50Mbit нет от телевизия СКОТ.
Mindcrime, няма идея ко е туй инструментче.
Не го разбирам просто. Почти нямам контакт с външния свят, стоя само на топло, не ходя бос, не пия студени напитки, с майка ми почти не се засичам и пак по някакъв начин успявам да се разболея...
Бтв, Радо, 100% съм сигурен, че нещо ошумява. Ма съм го иебал, тея дни трябва да ми пускат 50Mbit нет от телевизия СКОТ.
Mindcrime, няма идея ко е туй инструментче.
http://winmtr.net/Amikae wrote:
Mindcrime, няма идея ко е туй инструментче.
Програма за диагностика на мрежата.
Теглиш и я пускаш. В прозорчето пишеш който и да е уеб адрес и го стартираш. От долу в колонки ще започнат да излизат всички места през които преминава връзката ти докато стигне до определения адрес. В твоя случай веротно първо ще видиш рутера си, а след него ще са наредени доставчика, оператора и т.н. докато се стигне до конкретния сайт който ще е последен. Ако имаш съмнения и не си сигурен дали проблема е в конкретен сайт, рутера ти или доставчика го пускаш и веднага ще разбереш къде е причината. Идеята е че ако има накъсване някъде ще видиш къде и при кой точно се губят пакетите.
- Devoted of Slaanesh
- Paragon
- Posts: 740
- Joined: Fri Jul 04, 2008 2:53 pm
- Location: Austria
Ужас... А то мен освен това, дето ме е хванало сега, от около половин година ме тормози някаква хронична хрема, от която през 10 минути изпитвам нуждата да си духам сополите и месеци наред се адаптирам да спя със запушен нос, защото нямам навика да дишам през устата.
Тъпото е, че никой не може да ми го диагностицира това. Не е синузит и нямам полипи. И ся съм пак на нови лекарства, отделни от тея за грипа. То хроничната хрема едвам се търпи, а сега и с този грип, направо съм станал на парцал. Абе аз си знам, че ще се умирга, просто ще е по-милостиво някой да ме застреля в главата, отколкото да умирам от задух всеки ден.
Тъпото е, че никой не може да ми го диагностицира това. Не е синузит и нямам полипи. И ся съм пак на нови лекарства, отделни от тея за грипа. То хроничната хрема едвам се търпи, а сега и с този грип, направо съм станал на парцал. Абе аз си знам, че ще се умирга, просто ще е по-милостиво някой да ме застреля в главата, отколкото да умирам от задух всеки ден.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 16 guests