Споделете пак

Мне, не е това, което си мислите... за архиви иде реч

Moderator: Moridin

User avatar
Litz
Ascendent
Posts: 4064
Joined: Mon Aug 16, 2010 12:46 am

Post by Litz » Wed Jan 14, 2015 11:59 am

То всяка партия се бори срещу расизъм, дискриминация и тн, ма тия простотии също са там и ми става смешно. Иначе има някои партии с добри идеи, но обикновено ти се представят само партиите към института, а с другите няма как да се запознаеш обстойно. :D
Иначе в Берлин уча. Хората ще се сцепят да обясняват как институциите дискриминират, но собствената си пасивна дискриминация я игнорират яко.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Jan 14, 2015 9:50 pm

Интернет съпорта на Виваком ми генерира нерви, които са адски нетипични за мен. Не знам дали шефчетата им са ги инструктирали да са такива кретени или просто са некомпетентни. Просто не знам, реве ми се. :(

20 минути му обяснявам, че имам висок пинг и загуби, а той 20 минути ми обяснява, че тяхната връзка била добра и проблема бил от моя компютър. Просто не е реално... :neutral: Техният софтуер засичал всякакви шумове и проблеми :!: После направо ми затвори, докато му казвах, че не ми пука за техния софтуер... :lol:

User avatar
Litz
Ascendent
Posts: 4064
Joined: Mon Aug 16, 2010 12:46 am

Post by Litz » Wed Jan 14, 2015 10:48 pm

От опит в общия случай е дебилен инструктаж това, който повечето съпортъри намираме за супер нелогичен и неадекватен, възмущаваме се иииии нищо.
Най-якото е, че ако си мега мил и любезен с клиента и му кажеш всичките шитни, които са по процедура и той се оплаче от теб, обикновено отиваш на куолити/разговор с шефа и ти обясняват колко си зле и защо си му казал ТОВА.
Друг е въпросът, че има и некви тотални ретарди сред съпорта, но в общия случай ти казват това, което са им казали. Кофтито е, че колкото и пъти агентът да посочи неадекватността, му казват да си затваря устата, нищо че той/тя са е единственият човек, който има пряк досег с клиента.

Иначе затварянето на телефона изведнъж е напълно недопустимо :shock:

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Jan 14, 2015 11:28 pm

Ми може да му е писнало, знам ли. Ние от 20 минутен разговор, 15 минути се тварим. Аз съм на ръба да го нахраня, а той си повтаря неговата.

Все пак, каквато и да е процедурата, за мен е изключителен тъпизъм клиента ти да ти казва, че има проблем, а ти да му казваш в общи линии да се оправя сам. И ако наистина така са инструктирани, то просто не разбирам защо я има тая телефонна линия. Начи, ако нямаш някакъв брутален проблем(често разпадане на връзката), изобщо нямаш проблем за тях.

Както и да е, аз направих второ обаждане и както винаги, когато ми вдигне жена, се разбираме много по-лесно. Мъжете просто имат твърде голямо его за да работят такава работа, издуханяци. Та на втория опит жената ми обясни, че мога да пиша на мейл адреса на съпорта и да им изпратя скрийнове с ping/trace на проблема, и съответно те са щели да се свържат с мен. За 2 минути се разбрахме. :lol:

Аз им пратих, но сега съжалявам, щото ми писна и утре направо отивам да си платя за оптиката на СКАТ. God help me...

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jan 15, 2015 12:08 am

Аз директно звънях на регионалните техници и им казвах къде е насмукана с вода муфата :) Лошото на DSL-ла e , че няма как да се вържеш директно на кабела без модем и да докажеш, че проблемите са на входа. Единствения начин е да имаш резервен доказан модем или специален уред.

На съпортери да обясняваш що е пинг е крайно безмислено - аз още не мога да обясня на нашия фронт офис, че през wireless винаги има загуби и няма нужда да ми ги подават за повреда а какво остава за виваком при които едва ли има компетентен техник който да им пили на главата с информация.

Друг е въпроса, че има много умишлени лъжи когато се омаже нещо и трябва да остане покрито докато се закърпи.

При нас ако очевидно няма проблем по линията а абоната упорства и прилага някакви измислени доказателства отиваме на място, пускаме служебния лаптоп директно на кабел - показваме му спийд теста 100 мегабита и му вземаме 10 лева за посещение Уви , случвало се е дори с хора които продават и ремонтират компютъри. :lol:

Бай да уей ти влезе ли в модема да видиш колко децибела затихва и дали ошумява - има такива тестове в софтуера на модема? На телефонните техници по-добре с децибели да им говориш отколкото за пинг.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Thu Jan 15, 2015 12:36 am

Не мога да вляза в модема, защото всеки път си сменя паролата. Некви нови боклуци са. Веднъж се конфигурират на start up и след това бай бай. То ако можеше вероятно нямаше да се налага да им звъня. Даже и да имам съмнения, че някой по някакъв начин ми е декриптирал паролата и точи, няма как да вляза да проверя какви устройства са вързани.

Иначе и аз съм звънял директно на техници, като имах повечко проблеми преди, ама нали съм принципен и все не им записвам номерата, да не ги тормозя.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jan 15, 2015 1:19 am

няма как да ти точи :) ти си рецепиента на DSL линията, за да ти точи трябва да се върже към телефонния ти чифт който е пуснат само за теб в репартитора. Няма как да стане физически :)

Иначе дай ми модела на модема и ще ти кажа как да влезеш в него - няма такива филми с модем или рутър в който да нямаш служебен достъп.

Иначе няма да се учудя ако те ошумява някой - и то в дадени часове особено ако чифта ти не е добре екраниран и минава не където трябва. Нас ни се е случвало китайски бебефон да пребива цяла кооперация. Някой път и от енергото са виновни било с някакви пикове било с ошумяване на кабела. Най-често връщат ехо през модема или рутъра заради скапан адаптер и почват едни странни загуби. Имахме един случай - човека смени 3 рутъра докато хванем, че проблема му е от контакта в който си включва рутъра.

User avatar
Mindcrime
Arcanist
Posts: 827
Joined: Sat Mar 29, 2008 5:31 pm
Location: Shadow Earth

Post by Mindcrime » Thu Jan 15, 2015 9:20 am

Пусни един winMTR и виж къде точно почва да се збозва работата.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Jan 20, 2015 2:05 pm

Писна ми от тия болести. Някой заразява майка ми на работа > всички се разболяваме. Отивам в аптеката, аптекарката болна, отивам да платя нета, жената болна, всичко що мърда по улиците подсмърча и кашля. What the fuck maaaan? :(

Не го разбирам просто. Почти нямам контакт с външния свят, стоя само на топло, не ходя бос, не пия студени напитки, с майка ми почти не се засичам и пак по някакъв начин успявам да се разболея... :dash:


Бтв, Радо, 100% съм сигурен, че нещо ошумява. Ма съм го иебал, тея дни трябва да ми пускат 50Mbit нет от телевизия СКОТ. 8-)

Mindcrime, няма идея ко е туй инструментче.

User avatar
Mindcrime
Arcanist
Posts: 827
Joined: Sat Mar 29, 2008 5:31 pm
Location: Shadow Earth

Post by Mindcrime » Tue Jan 20, 2015 5:37 pm

Amikae wrote:
Mindcrime, няма идея ко е туй инструментче.
http://winmtr.net/

Програма за диагностика на мрежата.

Теглиш и я пускаш. В прозорчето пишеш който и да е уеб адрес и го стартираш. От долу в колонки ще започнат да излизат всички места през които преминава връзката ти докато стигне до определения адрес. В твоя случай веротно първо ще видиш рутера си, а след него ще са наредени доставчика, оператора и т.н. докато се стигне до конкретния сайт който ще е последен. Ако имаш съмнения и не си сигурен дали проблема е в конкретен сайт, рутера ти или доставчика го пускаш и веднага ще разбереш къде е причината. Идеята е че ако има накъсване някъде ще видиш къде и при кой точно се губят пакетите.

User avatar
Devoted of Slaanesh
Paragon
Posts: 740
Joined: Fri Jul 04, 2008 2:53 pm
Location: Austria

Post by Devoted of Slaanesh » Tue Jan 20, 2015 6:55 pm

Амикае, вземи прочети малко как става заразяването с вируси и ще ти стане ясно. Иначе и аз си бях в България за празниците за първи път от 3 години и ме събори нечовешка инфекция вирусна. Имах чувството, че ще умра.

User avatar
Amelia
Moderator
Posts: 12921
Joined: Mon Aug 30, 2004 9:49 am

Post by Amelia » Tue Jan 20, 2015 7:09 pm

Тая година са много зли гадовете. Аз и антибиотик пих и още кашлям от онова, дето ме сполетя в края на миналата година.
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4955
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Post by Claymore » Tue Jan 20, 2015 7:38 pm

Аз влача една от два месеца, ма туй щото имам и един неизлекуван жълт стафилокок, който ми се е настанил в носа от година и нещо. :?
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Jan 20, 2015 7:53 pm

Ужас... А то мен освен това, дето ме е хванало сега, от около половин година ме тормози някаква хронична хрема, от която през 10 минути изпитвам нуждата да си духам сополите и месеци наред се адаптирам да спя със запушен нос, защото нямам навика да дишам през устата.

Тъпото е, че никой не може да ми го диагностицира това. Не е синузит и нямам полипи. И ся съм пак на нови лекарства, отделни от тея за грипа. То хроничната хрема едвам се търпи, а сега и с този грип, направо съм станал на парцал. Абе аз си знам, че ще се умирга, просто ще е по-милостиво някой да ме застреля в главата, отколкото да умирам от задух всеки ден. :free:

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Jan 20, 2015 10:13 pm

И аз съм с грип но разчитам на имунна система и днес си раздвижих схванатото с опъване на тежък кабел между няколко стълба - помогна.

Who is online

Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 16 guests