HearthStone
Moderator: AlDim
HearthStone
Най-сетне получих покана за бетата и съм шокиран от това колко е добра играта. За първи път от години насам(World of Tanks) съм толкова зарибен и за първи път от още повече години се събирам с приятел и двамата джиткаме и умуваме заедно върху игра.
Ако не я играете, не губете време, гарантирам, че ще ви забърка тотално. Особено, ОСОБЕНО, ако сте бивши или настоящи играчи на Magic the Gathering!
So don't dick around and sign up for the beta!
Ако не я играете, не губете време, гарантирам, че ще ви забърка тотално. Особено, ОСОБЕНО, ако сте бивши или настоящи играчи на Magic the Gathering!
So don't dick around and sign up for the beta!
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Щото цакат и за тях пари вече ако мине, ко друго .
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Че картите от ванилата да не са безплатни - последно като гледах 10 карти са 2.7 еврака а не са и сигурни докато тези от експанжъна са и идват по два броя. Дефакто само от първото крило взех 12 карти. Без да отчитаме евентуалния "фън" да биеш някакви босове и чалинджи.
Цената е не за друго а за това, че вземаш карти и трябва да си правиш сметката дали ще спястяваш за бустъри, за арена или за новите карти.
Цената е не за друго а за това, че вземаш карти и трябва да си правиш сметката дали ще спястяваш за бустъри, за арена или за новите карти.
- ProxyFantasy
- Paragon
- Posts: 615
- Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
- Contact:
Мнение за НаксРамас? На мен ми хареса, беше малко кратко, но аз не съм минал хероика на първото крило, така че мога да сметна, че има хора, които още се потят там. Новите карти са доста интересни и имат идея да провалят Мирикъл роуговете и Айс Мейджовете, но ще видим как ще станат нещата.
Сега трябва да събирам за следващото крило, защото моите 800 голд отидоха за буустъри, но пък си взех Лирой, което мисля, че си струва.
В момента като цяло играя един контрол паладин, като с него гледам да контролирам борда и лека по-лека да взимам предимство, къде с миниъни, къде с трейдове. Стигнах до 14 тоя сезон (което за мен е добре).
Сега трябва да събирам за следващото крило, защото моите 800 голд отидоха за буустъри, но пък си взех Лирой, което мисля, че си струва.
В момента като цяло играя един контрол паладин, като с него гледам да контролирам борда и лека по-лека да взимам предимство, къде с миниъни, къде с трейдове. Стигнах до 14 тоя сезон (което за мен е добре).
Сам по себе си не е лош. Интересни карти, не чак токова висока цена. Геймплейната част с босовете е абсолютна шега, но никой не е очаквал single player experience в card game, надявам се. (random fact - dungeon-ите и raid-овете в Hex всъщност изглеждат много добре, и определено на светлинни години напред от Heartstone)
Моето мнение е, че Близард вървят по тънък лед с този бизнес модел и има голяма опасност в един хубав ден след няколко месеца да ми омръзне да им чакам content ъпдейтите, които като гледам няма да идват по-често от 1-2 пъти на година. Играта в момента е бедна на всичко, и ако се съди по интервюта с главния дизайнер, които съм чел, те точно така искат да си остане.
Напълно нарочно поддържат темпо на растеж, близко до това на сталактит, защото едновременно искат да се задържат години, но все пак без да внасят прекалено разнообразие в deckbuilding-а, за да не изгубят фокус и да не overwhelm-ват новите играчи както го прави Magic.
Бих предпочел много карти и механики, така или иначе дори в момента баланса е най-малкото под въпрос, в такъв жанр невъзможно да се постигне competitive баланс, по-добър от "има най-добър дек, но 2-3 други имат шанс срещу него при добър draw", така че защо просто не започнат да бълват карти, рипнати от Magic? без това играя, само за да си правя gimmick и тематични декове.
Моето мнение е, че Близард вървят по тънък лед с този бизнес модел и има голяма опасност в един хубав ден след няколко месеца да ми омръзне да им чакам content ъпдейтите, които като гледам няма да идват по-често от 1-2 пъти на година. Играта в момента е бедна на всичко, и ако се съди по интервюта с главния дизайнер, които съм чел, те точно така искат да си остане.
Напълно нарочно поддържат темпо на растеж, близко до това на сталактит, защото едновременно искат да се задържат години, но все пак без да внасят прекалено разнообразие в deckbuilding-а, за да не изгубят фокус и да не overwhelm-ват новите играчи както го прави Magic.
Бих предпочел много карти и механики, така или иначе дори в момента баланса е най-малкото под въпрос, в такъв жанр невъзможно да се постигне competitive баланс, по-добър от "има най-добър дек, но 2-3 други имат шанс срещу него при добър draw", така че защо просто не започнат да бълват карти, рипнати от Magic? без това играя, само за да си правя gimmick и тематични декове.
There are no rules! I'm gonna get you!
Баланса и избора на опоненти с що годе еднакво силни декове в play е само добро пожелание, за мене е прекалено голям фактора "късмет" в тая игра. Веселко е за кратко време и дава маунт за вовеца иначе не ме изкушава с нищо да дам пари за неща в геймката.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Около късмета може да се обикаля със статистиката. Има достатъчно инструменти за борба с късмета - от замяната на карти в началното теглене до това че не може да се играят силни карти в началните ходове.
Мнение за новите карти на този етап не може да има докато не излезнат всичките и не се изтестват в реални условия. Другото няма никакво значение.
Мнение за новите карти на този етап не може да има докато не излезнат всичките и не се изтестват в реални условия. Другото няма никакво значение.
- ProxyFantasy
- Paragon
- Posts: 615
- Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
- Contact:
Аз като цяло си мисля, че идеята на Hearthstone е по-скоро да подкрепи Warcraft вселената и по един странен начин да вдигне пак интереса към WoW и тъй като те не очакват някакви грандиозни приходи, въпреки че не бих се очудил с този Casual формат да намират доста (Все пак играта е най-доброто нещо, което може да играете на Apple платформа), та горе долу съм доволен от развитието. Най-малкото, защото времето, което вкарвам в джитката е максимум 4 часа на седмица, смятам, че поне тези часове са приятно прекарани.
За компетитив, новите карти спомагат за поправяне на най-големите проблеми в играта, а по точно Miracle бърстовете от по 22+ дмг, които напълно чупеха играта. Не знам сега как ще се измени метата, но множеството турнири са добър знак за ХС сцената. Тук бих възхвалил Blizzard за поредната им добра Ladder система, защото наистина те нахъсва всеки сезон да се стремиш по-нагоре.
За компетитив, новите карти спомагат за поправяне на най-големите проблеми в играта, а по точно Miracle бърстовете от по 22+ дмг, които напълно чупеха играта. Не знам сега как ще се измени метата, но множеството турнири са добър знак за ХС сцената. Тук бих възхвалил Blizzard за поредната им добра Ladder система, защото наистина те нахъсва всеки сезон да се стремиш по-нагоре.
- ProxyFantasy
- Paragon
- Posts: 615
- Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
- Contact:
Re: HearthStone
Не знам дали някой е очаквал такъв фурор на HearthStone като цяло, но ето, че след година от миналите ни писаници много неща са променени, а играта достойно мери сили с League of Legends, Dota 2 и Counter Strike по гледаемост в twitch.
Какво добавиха в играта:
GvG експанжън - Донесе освен огромно количество нови карти (135) и нови механики, като заложи на случайностите и определено направи играта много по-интересна за гледане. Също така добави и "Mech" типовете карти, което даде съвсем ново поле за развитие на тестетата.
Black Rock Mountains adventure - той пък от своя страна донесе солидна доза агресия и игрите рядко стигаха до 8-9 ход. За по-тежките битки и страшните комбота пък добавиха Emperor Thaurisann (-1 мана на всяка карта в ръката в края на хора), Chrommagus (+копие на всяка карта, която изтеглиш) и Nefarian (+2 магии от противниковия клас). Доста по-силен adventure от Накс, поне според мен.
Brawl - нов casual мод (като арената и ладера), който добавя по нещо шантаво на всяка битка (всяка седмица е различен) и първата победа носи Starter pack (за наваксване)
Сега стоя пред The Grand Tournament, новият експанжън (135 карти) и се чудя дали голямата достъпност на играта беше основната движеща сила, за да може HS да се превърне в една от най-играните игри в момента?
Минусите, поне според мен са, че новите играчи почти не могат да наваксат лавините от нови карти, които заляха играта през последната година и предстои да залеят идните месеци.
Какво добавиха в играта:
GvG експанжън - Донесе освен огромно количество нови карти (135) и нови механики, като заложи на случайностите и определено направи играта много по-интересна за гледане. Също така добави и "Mech" типовете карти, което даде съвсем ново поле за развитие на тестетата.
Black Rock Mountains adventure - той пък от своя страна донесе солидна доза агресия и игрите рядко стигаха до 8-9 ход. За по-тежките битки и страшните комбота пък добавиха Emperor Thaurisann (-1 мана на всяка карта в ръката в края на хора), Chrommagus (+копие на всяка карта, която изтеглиш) и Nefarian (+2 магии от противниковия клас). Доста по-силен adventure от Накс, поне според мен.
Brawl - нов casual мод (като арената и ладера), който добавя по нещо шантаво на всяка битка (всяка седмица е различен) и първата победа носи Starter pack (за наваксване)
Сега стоя пред The Grand Tournament, новият експанжън (135 карти) и се чудя дали голямата достъпност на играта беше основната движеща сила, за да може HS да се превърне в една от най-играните игри в момента?
Минусите, поне според мен са, че новите играчи почти не могат да наваксат лавините от нови карти, които заляха играта през последната година и предстои да залеят идните месеци.
Re: HearthStone
Някой някога съмнявал ли се е във фурора, който HS беше ясно, че ще предизвика.
Само да те поправя. Новите карти от GvG не се казват Mech, а Meh. Това е защото са скучни, бавни, липсва им каквато и да е интересна механика различна от "flood-ни полето с value" и чисто тематично не ми харесват заради бурното ми минало с Warcraft 3 и последвалия игнор на Wow(поради което не мога да възприема една Warcraft вселена, изградена от роботи).
Blackrock mountain беше може би по-добрия adventure за single player. Meta wise обаче, е пълен провал, почти никакви карти от него не влязоха в масовите декове. Единствения що годе уникален дек който се пръкна след това е Patron Warrior, а той разчита на точно 1 карта от BRM. Прехваления дракон паладин в момента идва идва се държи на 3 tier и губи от почти всеки подобен дек.
За Tournament експанжъна имам повече надежда, Близард ясно показват, че искат играта да се забави. Което е страхотно за deck builder-и като мен, които искат да си играят с уникален дек и да не губат от всичко което се среща от 19 ранк надолу.
Остава въпросът дали ще им стиска да нърфнат повечко агрото, не задължително с нърф, но поне с някакви по-корави early дропове които да удържат първоначалния натиск на face hunter-а и zoo-то.
Само да те поправя. Новите карти от GvG не се казват Mech, а Meh. Това е защото са скучни, бавни, липсва им каквато и да е интересна механика различна от "flood-ни полето с value" и чисто тематично не ми харесват заради бурното ми минало с Warcraft 3 и последвалия игнор на Wow(поради което не мога да възприема една Warcraft вселена, изградена от роботи).
Blackrock mountain беше може би по-добрия adventure за single player. Meta wise обаче, е пълен провал, почти никакви карти от него не влязоха в масовите декове. Единствения що годе уникален дек който се пръкна след това е Patron Warrior, а той разчита на точно 1 карта от BRM. Прехваления дракон паладин в момента идва идва се държи на 3 tier и губи от почти всеки подобен дек.
За Tournament експанжъна имам повече надежда, Близард ясно показват, че искат играта да се забави. Което е страхотно за deck builder-и като мен, които искат да си играят с уникален дек и да не губат от всичко което се среща от 19 ранк надолу.
Остава въпросът дали ще им стиска да нърфнат повечко агрото, не задължително с нърф, но поне с някакви по-корави early дропове които да удържат първоначалния натиск на face hunter-а и zoo-то.
There are no rules! I'm gonna get you!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests