Django: Unchained
Django: Unchained
Изгледахме новото отроче на Тарантино и както обикновено филмът беше много голям. Не толкова голям, колкото Inglourious Basterds или Kill Bill, но все пак много голям. Валц, Фокс, ДиКаприо и Джаксън бяха невероятни в ролите си (като последните двама играеха доста нетипични за кариерата си зли персонажи), хуморът беше меко казано гениален на моменти (сцената с маските на ККК идиотите беше особено култова), а погледът към гадостите на робството определено не беше смекчен по какъвто и да е начин, което също се оказа голям плюс за филма.
Но все пак филмът нямаше чак толкова силно въздействие колкото Basterd-ите и края не беше кой знае какво на фона на обичайните за Тарантино отвяващи финали, та ще му дам осмичка.
Тарантино не може да направи лош филм. Точка.
Обаче колкото и да беше як, Джанго не можа да ми достави Тарантиновия кик от Копилетата. Може би просто очаквах твърде много? А може пък проблемът да е точно в ПРИЛИКИТЕ с Копилетата (като примерно декламативните гъзарски диалози и маниерченето на героя на Валц), направени по начин, който не може да надмине Копилетата. Не знам...
Историята... бе Тарантино обикновено вкарва някви врътки в нея, а тая тук беше супер праволинейна и доста предвидима, ама все пак ми остави едно такова хубаво чувство накрая. Изкефи ме как имаме няква обратна ситуация на тая в Копилетата - тоя път вместо лоши немци и добри американци гледаме лоши американци и добър немец. Понеже харесвам европейците чувствително повече от американците, обикновено се кефя, когато осъзнал се американец се опита да покаже колко скандализиращи са понякога американците в очите на европейците. Тарантино го направи в Копилетата, прави го и сега. Филмът не рисува реалистична картина на робството, така че не съм много съгласна със сашовото "нищо не ни е спестено" (по-скоро нищо не ни е ПОКАЗАНО, щото не е това идеята). Но пък ми достави гениалният монолог на Ди Каприо с робския череп - някво почти шекспирово такова. А въпросът: "Why don't they kill us" съм си го задавала за най-различни политически режими като се почне от средновековния феодализъм, та се стигне до разните по-модерни тоталитаризми.
Между другото, Лео ди Каприо и Сам Джаксън бяха абсолютно отвяващи, до степен че отвяха и Валц. А Валц ми беше твърде подобен на Ланда и някак не ми пасваше на тоя целия уестърн. Рап музиката, дето звучеше на моменти и тя не ми пасваше. Визуално филмът е много приятно преживяване и много Тарантиновски. Определено ще го гледам пак, като си го купя някога на БД, но нещо все пак не ми достигна.
Обаче колкото и да беше як, Джанго не можа да ми достави Тарантиновия кик от Копилетата. Може би просто очаквах твърде много? А може пък проблемът да е точно в ПРИЛИКИТЕ с Копилетата (като примерно декламативните гъзарски диалози и маниерченето на героя на Валц), направени по начин, който не може да надмине Копилетата. Не знам...
Историята... бе Тарантино обикновено вкарва някви врътки в нея, а тая тук беше супер праволинейна и доста предвидима, ама все пак ми остави едно такова хубаво чувство накрая. Изкефи ме как имаме няква обратна ситуация на тая в Копилетата - тоя път вместо лоши немци и добри американци гледаме лоши американци и добър немец. Понеже харесвам европейците чувствително повече от американците, обикновено се кефя, когато осъзнал се американец се опита да покаже колко скандализиращи са понякога американците в очите на европейците. Тарантино го направи в Копилетата, прави го и сега. Филмът не рисува реалистична картина на робството, така че не съм много съгласна със сашовото "нищо не ни е спестено" (по-скоро нищо не ни е ПОКАЗАНО, щото не е това идеята). Но пък ми достави гениалният монолог на Ди Каприо с робския череп - някво почти шекспирово такова. А въпросът: "Why don't they kill us" съм си го задавала за най-различни политически режими като се почне от средновековния феодализъм, та се стигне до разните по-модерни тоталитаризми.
Между другото, Лео ди Каприо и Сам Джаксън бяха абсолютно отвяващи, до степен че отвяха и Валц. А Валц ми беше твърде подобен на Ланда и някак не ми пасваше на тоя целия уестърн. Рап музиката, дето звучеше на моменти и тя не ми пасваше. Визуално филмът е много приятно преживяване и много Тарантиновски. Определено ще го гледам пак, като си го купя някога на БД, но нещо все пак не ми достигна.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Тарантино=Абъркромби=Ричи. Правят едно и също като герои и атмосфера (понякога и сетинг), но пак е яко. Верно че спира да впечатлява след време, но все пак кефи, та най - малкото ти е гарантирано удоволствието.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Както си тръгнал да добавим и едно =ManOwaR=Disney=LucasClaymore47_Fen wrote:Тарантино=Абъркромби=Ричи. Правят едно и също като герои и атмосфера (понякога и сетинг), но пак е яко. Верно че спира да впечатлява след време, но все пак кефи, та най - малкото ти е гарантирано удоволствието.
I believe there's another world waiting for us Sixsmith. A better world. And I'll be waiting for you there
Ще ми кажеш че Ричи и Тарантино не правят едно и също във всеки от филмите ли си? Съответно истории за гангстери загубеняци, които винаги биват преебани, с остроумен диалог и оранжеви филтъри (изключение Снач и Шерлока), като престъпниците загубеняци са сменени с други герои в Шерлок Холмс. Тарантино - съвременен пълп филми във определен сетинг със саундтраци американски шлагери, остроумни диалози, нелинеен сюжет, препратки към неизвестни и известни филмови класики и поклони към жанровото кино от 80- те и 70-те. А да, и при двата има брутално насилие. Абъркромби не си чел, соу...
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Е аз сравнението му коментирах, иначе то и Бъртън си има фенове на полуфабрикатите. Ако не им се купуваха едни и същите работи, нямаше да ги произвеждат.
Ма на мен ми е писнало. Тарантино разчита на лафчета и shock value, обаче след 20+ години второто просто го няма вече. Тва да ебеш майката на наративния поток като си пречукаш всички герои, работи веднъж, два пъти, ама дотам.
Ма на мен ми е писнало. Тарантино разчита на лафчета и shock value, обаче след 20+ години второто просто го няма вече. Тва да ебеш майката на наративния поток като си пречукаш всички герои, работи веднъж, два пъти, ама дотам.
And you can't dance with a devil on your back...
Иронията беше по повод, че сравни Абъркромби (писател) с кино режисьори. За това наплясках рандъм имена, които нямат общо помежду си, но са популярни с това, че циклят на едно място от години.Claymore47_Fen wrote:Ще ми кажеш че Ричи и Тарантино не правят едно и също във всеки от филмите ли си? Съответно истории за гангстери загубеняци, които винаги биват преебани, с остроумен диалог и оранжеви филтъри (изключение Снач и Шерлока), като престъпниците загубеняци са сменени с други герои в Шерлок Холмс. Тарантино - съвременен пълп филми във определен сетинг със саундтраци американски шлагери, остроумни диалози, нелинеен сюжет, препратки към неизвестни и известни филмови класики и поклони към жанровото кино от 80- те и 70-те. А да, и при двата има брутално насилие. Абъркромби не си чел, соу...
@RRS обикновено една пиеса се поставя в различни театри, от различни режисьори от всякакви школи и течения, с различен актьори и декори. Това му е великото на Театъра. Можеш да гледаш Секс Наркотици и Рокенрол във Военния Театър под една режисьорска интерпретация с тотално различен декор от този във 199 където поставяше покойният Баташов. А що се отнася до Шекспир вече какви ли не варианти не са направили на неговите пиеси. Гледал съм "Както ви Харесва" с мизансцен Боксов Ринг и музикален акомпанимент на Рамщайн
Честита 2013 между другото
I believe there's another world waiting for us Sixsmith. A better world. And I'll be waiting for you there
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests