Claymore47_Fen wrote:Ще ми кажеш че Ричи и Тарантино не правят едно и също във всеки от филмите ли си? Съответно истории за гангстери загубеняци, които винаги биват преебани, с остроумен диалог и оранжеви филтъри (изключение Снач и Шерлока), като престъпниците загубеняци са сменени с други герои в Шерлок Холмс. Тарантино - съвременен пълп филми във определен сетинг със саундтраци американски шлагери, остроумни диалози, нелинеен сюжет, препратки към неизвестни и известни филмови класики и поклони към жанровото кино от 80- те и 70-те. А да, и при двата има брутално насилие. Абъркромби не си чел, соу...
Иронията беше по повод, че сравни Абъркромби (писател) с кино режисьори. За това наплясках рандъм имена, които нямат общо помежду си, но са популярни с това, че циклят на едно място от години.
@RRS обикновено една пиеса се поставя в различни театри, от различни режисьори от всякакви школи и течения, с различен актьори и декори. Това му е великото на Театъра. Можеш да гледаш Секс Наркотици и Рокенрол във Военния Театър под една режисьорска интерпретация с тотално различен декор от този във 199 където поставяше покойният Баташов. А що се отнася до Шекспир вече какви ли не варианти не са направили на неговите пиеси. Гледал съм "Както ви Харесва" с мизансцен Боксов Ринг и музикален акомпанимент на Рамщайн
Честита 2013 между другото

I believe there's another world waiting for us Sixsmith. A better world. And I'll be waiting for you there