God Of War

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Thu Mar 15, 2012 2:51 pm

Не съм ти го оспойлил. Вярвай ми.

А за контролите - сори ама на GoW 1 и особено 2 ми беше в пъти по лесно да обясня на крейтъс как точно да убие нещо. А пък малоумието иконите на QTE да се слагат отстрани а не в центъра няма да го коментирам.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Thu Mar 15, 2012 3:01 pm

Да, наистина в центъра, за да не се вижда основното от кътсцената, заради която аджеба ги натискаш тези бутони, беше многократно по-удобно, наистина ме е яд за това глупаво нововъведение, което ме потопи още повече в касапницата...(понякога просто не понасям, че ШД няма фейспалм смайли...)
А за контролите - сори ама на GoW 1 и особено 2 ми беше в пъти по лесно да обясня на крейтъс как точно да убие нещо
Проблемът си е само в теб, носталгичен спомен, ниска трудност на играта или най-вероятно всички заедно. ГоУ 3 може да фейлва на много нива, ама точно откъм екшън - Niggah, please... :roll:

За края - няма как да знам дали не си го оспойлил, но знам края на ГоУ3.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Thu Mar 15, 2012 3:12 pm

Тогава поне да бяха поне толкова големи колкото иконата за въртене. А това са едни малки пощенски марки в самия край на монитора. Сори ама е UI design fail. Което при тези натискания които са по бързи трудността е да видиш в кой край на екрана ти е светнало нещо.

Трудността е приятна - даже второто падане в шахтата почти ми натовари рефлексите.

А за да не кажеш нещо за носталгия - изиграх и 3те игри back to back, с ремастърд версиите им.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Thu Mar 15, 2012 3:14 pm

Имах предвид "ниска трудност", която ти си задал.

Иначе не е UI design fail, както написах по-горе - за мен е само подобрение, не случайно, го вкараха и в Ghost of Sparta, толкова е добро.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Mar 15, 2012 4:42 pm

Аз със контролите нямах никакви проблеми , новите оръжия (имам предвид лъка, главата и разните цестуси общо всичко)също бяха супер - постоянно ги използвах всичките вместо да пестя.
Ако има едно нещо по-добро от предходните игри - това е - управление и бойна система.



Това което ме издразни беше постоянния бектракинг - 5 пъти летиш по шибаната верига, и левъл дизайна който след първия половинч час беше заложил на малки стайчета и пещери - конкретно безумния лабиринт. Края също беше с липса на логика.
Другото което ме издразни - в цялата игра нямаше нито един капан дееба, God of War игра без капани. Че то най-много капаните и разните резачки помнят всички от единицата че и от двойката имаше много такива места. Нямаше и загадки - само при Хера градината имаше истинска, достойна загадка.

И не на последно място - пачнал съм всичко и въпреки това това беше първата игра която се сбъгяся в първата една минута геймплей - първия път пускам играта, убивам всички начални и Гея вместо да ми отвори пътя си стоеше и гледаше. За щастие в цялата останала игра не ми се появи бъг чак до Зевс когато заби на последната сцена когато екрана става червен - спрях да натискам когато ми казаха ама
екрана така си стоя червен 5 минути докато рестартирах и следващия път ми върза.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests