Споделете пак

Мне, не е това, което си мислите... за архиви иде реч

Moderator: Moridin

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Jan 11, 2012 6:35 pm

Много ясно че няма да ти вдигнат - нали трябва да се изпълни таргета за печалба на деня.

User avatar
Litz
Ascendent
Posts: 4068
Joined: Mon Aug 16, 2010 12:46 am

Post by Litz » Fri Jan 13, 2012 12:22 am

Вчера в автобуса две дечица на възраст около 10-11 седят зад мен. Качва се контрола и децата имат карти, но на едното му била леко изкривена и ги свалиха!?
Просто нямам думи.
Миналата година, когато имах бележка, че съм си платила картата, а самата карта я бях забравила, те ме глобиха, а на циганина пред мен не му казаха нищо.

User avatar
Morwen
Shadowdancer
Posts: 13468
Joined: Sat Dec 20, 2003 1:20 am

Post by Morwen » Fri Jan 13, 2012 1:01 am

В такъв случай им казваш да викнат полиция (ако наистина с бележката си можела да удостовериш, че имаш валидна карта за тази линия). А според ме някой от възрастните е трябвало да се застъпи за децата.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sun Jan 15, 2012 12:55 pm

Взехме си нови телефони от една от новите мобилни компании тук. Досега ни съдираха кожицата със 100 долара на месец за тоя дето духа - 100 споделени минути за двата телефона и някакъв мизерен 500mb нет за моето Blackberry Curve.

Сега плащаме 40 долара за 100 минути на единия телефон + неограничени на другия, който също разполага с неограничен нет и sms, като установих, че спокойно вдига към 500KB/s с 3G-то. Единствената уловка уж е, че мрежата на новата компания е само в големите градове, но 1 ние другаде не ходим и 2. роуминга в останалите райони е по-евтин отколкото при останалите компании и без това.

Хубаво нещо е конкуренцията срещу дебелата мобилна мафия в Канада.

Ето и двата (Андроидски) телефона, с които се сдобихме:

LG Optimus 2X:
http://shop.windmobile.ca/ProductCatalo ... Optimus+2X

Туй чудо е доста впечатляващо. Има страхотна производителност за всичко от видео, през игри, та до уеб браузинг с много Java и Flash благодарение на двуядреният процесор. Екранът е на нивото на всеки друг телефон от този клас - т.е. изключителен. Даже са му сложили готини изгъзици като HDMI и 1080p видео камера. Единственото ми възражение е, че LG са абсолютни дървета в програмирането на софтуер за sync-ване с PC. Той просто не работи.

Alcatel One Touch 908:
http://shop.windmobile.ca/ProductCatalo ... l+OneTouch

А това пък е сравнително обикновено (уви, с офертата, която ни предложиха можехме да вземем само един гъзарски smartphone), но си има предимства. Има здрава конструкция, учудващо добър звук и всичките стандартни екстри. Може екранът му да не става много-много, но определено е добра джаджа. Определено е голям ъпгрейд за жената, при положение че досега ползваше един доста скапан и грозно окастрен от мобилния оператор Samsung.

User avatar
Amelia
Moderator
Posts: 12921
Joined: Mon Aug 30, 2004 9:49 am

Post by Amelia » Sun Jan 15, 2012 8:23 pm

Alcatel-чето определено мяза на дръвце в сравнение с LGtо на Сашко, ма аз така или иначе телефоните си ги ползвам само като телефони и няквите гъзарии ще са само похабени по мен. Видях Андроид за първи път и много добре се разбрахме!!! Супер интуитивна система - за 5 минути бях схванала логиката на телефона и си го нагласих както исках. Старото Блекбери на Сашко така и не успях да го разбера, ма аз и не съм се занимавала много с него.
Само тъч клавиатурата му на това си е ебала капаците - трябва да си взема няква пръчка да пиша с нея, щото тия тънки копченца да ги напипваш с пръсти е неквия ужас...
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

User avatar
mitkohr
E'lir
Posts: 195
Joined: Tue Jan 20, 2004 1:36 pm

Post by mitkohr » Mon Jan 16, 2012 3:33 pm

AlDim wrote: LG Optimus 2X:
http://shop.windmobile.ca/ProductCatalo ... Optimus+2X

Туй чудо е доста впечатляващо. Има страхотна производителност за всичко от видео, през игри, та до уеб браузинг с много Java и Flash благодарение на двуядреният процесор. Екранът е на нивото на всеки друг телефон от този клас - т.е. изключителен. Даже са му сложили готини изгъзици като HDMI и 1080p видео камера. Единственото ми възражение е, че LG са абсолютни дървета в програмирането на софтуер за sync-ване с PC. Той просто не работи.
Честито със здраве да си го ползваш. Оттук насетне твоя форум е http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=999 :). Съвет от мен - ако ти идва със стоков Андроид 2.2, моя съвет е да си внимателен с ъпдейта към 2.3, защото определено батерията на 2.3 се харчи по-бързо. Другите предимства на 2.2 са супер лесния руут(не трябва да сменяш рекавъри мениджъра, иначе ако трябва да ходи на сервиз не трябва да забравиш да върнеш оригиналния защото в БГ поне не искат да признават гаранцията) и субективното чувство че движи по-мазно:). Иначе LG са обещали и ICS 4.0 за него ама чак Q2. Все пак ти си изтествай и виж кое ти е по-удобно на теб.
Относно видеото - всичките DivX/Xvid рипове се плейват без проблеми, но с 720p mkv почват проблемите - много неща не се плейват гладко, а 1080p mkv си е направо некомфортно. Ако имаш въпроси казвай :)

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Tue Jan 17, 2012 1:08 am

Благодаря за съветите. Между другото това го пиша от телефона, много добър е апа за кирилица.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue Jan 17, 2012 9:22 am

AlDim wrote:Благодаря за съветите. Между другото това го пиша от телефона, много добър е апа за кирилица.
Кой ползваш?
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Tue Jan 17, 2012 7:33 pm

Bulgarian Keyboard 2.

Бтв в момента е -30 навън...

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Jan 18, 2012 6:29 pm

Ох, днес за първи път в живота ми, ми се прииска да убия човек. Така никога не съм излизал извън релси. Колкото повече се старая да бъда учтив и разбран, толкова повече ми се качват на главата.

Звъня на съпорта на БТК, защото след третото посещение на техници в рамките на 1 седмица, модема продължава да се разкача рандъмли и да увисва. Вдига ми поредния УРОД. Опитах се да му помогна, да му обясня добре какво е положението, какво вече е направено по въпроса и т.н. Голяма грешка! Та започна тоя изверг да ми обяснява, че понеже кабела, който отива в модема ми не минава през сплитер, значи аз съм имал някаква уговорка с някой си да ми го направи така и затова не било техен ангажимент да ми асистират. Съвсем човешки му обясних, че си преместих стаята от третия на втория етаж и техен техник е направил кабела да стига до там, за да мога да имам интернета, за който плащам. Обаче не, мой проблем било и трябвало сам да си го оправя. Айде отново съвсем спокойно и културно му обясних, че окабеляването е много сложно и не искам да се наемам да го правя, работа е за техници. Господине, не мога да ви изпратя техници, трябва сам да си оправите нещата. :shock: Продължавам да запазвам равновесие и му задавам следния въпрос - Каква точно е работата на вашите техници, ако не да инсталират услугата ви и да помагат с технически проблеми? Трети игнор - не мога да ви помогна, господине. Черна пелена ми падна пред очите... Сигурен съм, че чак комшиите са ме чули как викам. И гадината затвори.

Да кажа, че искам въпросният индивид да умре е твърде меко. Бих искал да страда. Честно казано, ако имаше някаква публична информация на тия служители, бих платил някой и друг стотак на едни момчета да му счупят и двете ръце.

След 5 минути вдигнах телефона и се обадих пак, вдигна друг. Този път се държах, като абсолютно теле. "Ъъъъъ ми ей тая лампичка гасне, ааааа оная лампичка мига.". 1 минута по-късно вече имах заявка за техници.

What the fuck is up with this SHIT ?!

User avatar
JaimeLannister
Forsaken
Posts: 3103
Joined: Mon Apr 05, 2004 7:31 pm
Location: Лясковец - София

Post by JaimeLannister » Wed Jan 18, 2012 8:25 pm

Чуй това и се учи....
http://vbox7.com/play:883cda1f

Ех роден край...
"Основната и крайна цел на живота е смъртта и той винаги я постига." Зигмунд Фройд

"PRESENT IS THE TIME INCLUDING ALL TIMES
EACH SECOND IS ETERNITY AS ETERNITY IS NOW
AND NOW IS FOREVER..."

Курвите идват и си отиват, Star craft остава!

Image

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Jan 18, 2012 8:59 pm

Трябва да ти кажа, че му съчувствам на човека, макар, че не беше прав да вика така на пича от съпорта, защото веднага му влезна в положение, за разлика от моя случай.

Сериозно, в ебати издуханяческата държава живеем. За да ни е добре всичко трябва да сме хардуерни специалисти, мрежови специалисти, ел. техници, автомонтьори, програмисти, аве каквото се обърка, трябва да можеш сам да си го оправиш. Нищо че плащаш чинно всеки месец и трябва друг да я върши тая работа. За всичко е така. Няма нещо в ежедневието, което да се прецака и да кажеш - "ей тука тия хора ще го оправят", няма брат. Или сам си го правиш, или си вдигаш нервите с някакви баламурници. Щото всеки е някакъв нереализиран шеф, дори пичовете по телефонните линии, дето работата им е основно да ти лижат задника.

Трябва да се забрани на твари от мъжки пол на територията на Република България, да работят, като телефонен съпорт. До сега, колкото пъти ми е вдигала жена, толкова пъти съм получавал адекватно и любезно обслужване. Жените винаги се стараят да ти асистират и си вършат съвестно работата, докато на Ганьо усещам как му досаждам с незначителните ми проблеми. :evil:

User avatar
Roamer
Ascendent
Posts: 4895
Joined: Wed Jan 03, 2007 5:25 pm
Location: Hier ist hier und jetzt ist jetzt doch jetzt ist jetzt schon nicht mehr da...
Contact:

Post by Roamer » Wed Jan 18, 2012 9:16 pm

И нека да не навлизаме в детайли и примери, ама наистина много обичам вселенски обобщения, основани само на личен опит :)
Eric: I use my sword to detect good on it.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Jan 18, 2012 9:32 pm

Кои точно обобщения са основани само на личен опит? И ако не смяташ, че съм прав, какъв е твоя контрааргумент? The bad ass line doesn't cut it. ;)

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Jan 18, 2012 9:34 pm

Всъщност е точно обратното - колкото по-глупав се покажеш пред различни съпорти толкова е по-голям шанса да ти окажат помощ веднага защото има страх да не спариш нещо от техниката на компанията и после служителя да го отнесе.
Най-голямата грешка е да кажеш че си специалист и да почнеш да даваш съвети - чудесен повод да те отсвирят с оправданието "ми той тоя се правил на майстор - да се спасява".
Last edited by RRSunknown on Wed Jan 18, 2012 9:35 pm, edited 1 time in total.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests