Bulletstorm

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Fri Feb 25, 2011 10:05 am

Тъпо е че можеш да носиш само три оръжия. А най малоумното в цялата игра не можеш и да се освободиш от него. И понеже снайпера и шогъна са задължителни ...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Feb 25, 2011 11:01 am

Абсолютно не съм съгласен. Ако си играл само със снайпер и шотгън, много голяма загуба за тебе. Честно казано аз снайперът го ползвах предимно в нивата, които го изискваха, а шотгъна - не повече от 1/3 от играта. Оръжията могат да се сменят през две-три минути и нито за секунда не съм си казвал "ех, защо ли не съм грухнат със всичко като през 97-ма".
Колкото до "най-малоумното" - играта повече от явно е балансирана така, че то винаги да ти е бекъп оръжието. Това има двукратен ефект - хем те стимулира да оползотворяваш максимално останалите пушкала със скилшотове, защото там имаш доста по-малко изстрели, хем не те оставя без муниции, за да не се накъсва бързото темпо на игра.

Айде стига мрънкане вече. Сам казваш, че те кефи много играта, а само се чудиш за какво да я оплюеш.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Fri Feb 25, 2011 11:20 am

Кво мрънкане - сори ама на мен това ми разваля кефа от играта. Ако поне можех да го ремапна и да махна шибания райфъл - щеше да е по поносимо. Драска по малко от котенце ебати и като ми свършат мунициите на истинските оръжия много по лесно е да убивам манафите с ритници и каишката. А снайпера ти дава гарантирани 150 точки на хит - как да не го обичаш.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Feb 25, 2011 11:32 am

Еми твой проблеми :) Аз ползвах туй "драскащото" много и с кеф. Стига да го насочваш предимно към ташаците, гръцмулите и главите на враговете, наред с околните експлозиви и подобни, няма никакъв проблем с щетите му и е далеч по-практично от ония "истинските" в много ситуации. А 150-те точки на снайпера са мижава работа и насочването на куршумите отнема сто години. Ако на това разчиташ, не килваш със скил :P

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1583
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Fri Feb 25, 2011 11:35 am

Дава ти 150 точки само при хедшот, което поне при мен не винаги се случва, а и не ми е цел чак толкова. Иначе снощи минах частта с динозавъра и ми идеше да :rofl: Не е истина колко е яка тая игра :D

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Feb 25, 2011 8:54 pm

Тази игра е вредна за здравето - снощи пак не спах достатъчно заради нея, защото се хванах да я минавам втори път на Very Hard и после като си легнах в 2:30 сутринта, поне половин час виждах енергийни камшици и ритнати мутанти. И на второ четене е максимално зарибяваща, просто рън & гъна трябва да е малко по-умерен на максимална трудност. Май ще стане втората игра, която ще мина два пъти подред след Байонета... А и индивидуалните челинджи за точки също има още доста да ги ровя.

Въобще след това и Ванкуиш (които всъщност имат някои доста общи черти) шуутърите станаха съвсем ново и далеч по-яко животно. Сега само трябва и Дюк да заколи прасетата подобаващо и ще си имаме най-великия хет трик в жанра от години насам.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Fri Feb 25, 2011 9:04 pm

Не забравяй и сериозния сам 3 ...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1951
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Fri Feb 25, 2011 9:25 pm

Подхванах я и аз и за момента почти оправдава мега високите ми очаквания. Лудница в добрия смисъл на думата. Оръжията са прекалено обикновени(от досега отключените само Flail Gun е готино), но камшика и някои скилшотове компенсират, че и отгоре. От някои пейзажи направо ми пада ченето, и то на low графика.
Забележки почти нямам, засега с изключение на абсолютната тунелност на нивата. Графиката го замазва много добре, но все пак физиката на придвижване е по зле от тази на Gears of War. За бога, в Dragon Age има повече свобода на действие с тази липса на скок и идиотското заклещване в де що има безобидна мебел или камък. Като изключим това играта е като Gears of War, ако махнем сивата гама и сложим скилшотовете.

Edit: Щях да забравя. Само на мен ли ми прави впечатление, чо голяма част от специалните убийства са свързани с изтрели в задника или топките. Да, разбирам, че е много мъжествено да им пълниш задниците с олово, но Cheap хумора ми се вижда повече cheap отколкото хумор.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sat Feb 26, 2011 12:04 am

Топките, задника, гърлото, главата, горната половина, долната половина - anything goes :lol:
Разгледай скилшотовете, адски разнообразни са. Иначе и обикновените оръжия стават далеч по-интересни, като им отключиш чардж шотовете.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1951
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Mon Feb 28, 2011 7:29 pm

Превъртях я и вече имам материал за малко по-дълъг пост.
Мнението ми за играта е, че това е един от малкото шутъри, който не вони. Дали успява да изпълни обещанията - не мисля, но е близо.
Историята на играта не впечатлява с нищо, предвидима е до клишираност, но и бед това не е основно звено в точно тази игра. Прощавам.
Левел дизайна вече го коментирах - страхотни гледки(всъщност не се сещам за игра с по-хубави пейзажи) - thumbs up - никаква свобода на действие - thumbs down. Според мен левел дизйнерите са сгафили много сериозно, защото това, че нивата са линейни не е фатално. Те обаче не са просто линейни - през почти цялата игра се движиш в широк 2 метра коридор, през останалата част на играта - 1 метър широк и трябва да си наведен. На всичкото отгоре има невидими стени. За бога коя година сме :shock:
Графиката
Арт - перфектна. не само гледките - всичкия терен в играта е страшно красив. Контраста между тропическата растителност и градовете стои супер. Има цветове(към теб гледам GoW). Враговете обаче не са толкова интересни. Доста си приличат и като цяло не ми правят кеф да ги трепя.
Tech - няма да коментирам качеството, щото играх на ниски настройки. А като стана дума може да се поработе върху оптимизацията. Покривам не само минималните, но и препоръчителните и все пак играта ми вървеше с 10-20 fps докато не сложих всичко на мин и не намалих резолюцията. Тогава ми тръгна като пушка, но да играеш на мин с G105M 512 видео е доста... разочароващо.
Между другото, както знаеш Боб, в доста отборни шутъри има сериозни проблеми с Ai то на съотборниците ти. Пречкат се или се заклещват и не могат да те последват. People Can Fly имат генерално решение на проблема(не за пречкането, това и Господ не може да го фиксне). За да не би Иши да остане някъде забит в някоя мебел и да ни лиши от очарователното си присъствие, PCF са си вързали гащите с най-scary перформанса в цялата игра. NPC тата се телепортират до теб(доста често и пред теб). Ако имаш по-слаби нерви може доста да се постреснеш когато както зад теб няма никой и изведнъж Терминаторът се материализира и те фиксира с PMC-то си. За да няма изцепки от рода на появяващи се и изчезващи пред камерата NPCта People Can Fly са направили това да става, когато от играча се иска някакво действие(E, R, Space или Q), което пак е по-добре, но все пак това мен лично ме дразни.
Оръжията - еми не стават. Бях останал с добри впечатления от People Can Fly в Painkiller. Там имаше доста оригинални оръжия. Само ще спомена Painkiller-а и Stake Gun. Само тези двете стигаха да ми оправят деня. В Bulletstorm обаче не им се е получило.
Решението да имаш само три оръжия(едното от които не можеш да махнеш wtf why?????) е не само тъпо, ами е и необосновано. При условие, че играта сама се определя като несериозна и е от класа на Duke Nukem и Serious Sam защо им е да слагат реализъм(и то точно и само в този елемент). Това решение не мога да го разбера. Да, има разпръснати Weapon Vendor-и навсякъде, но все пак дразни. Ъпгрейдите са еднакви за всички оръжия - clip capacity, unlock charge, charge capacity. Е толкова ли е трудно да се измислят някакви разнообразнотии за отключване. Сега малко за оръжията поотделно.
Minigun a.k.a батерията ми е Made in China. Пада от убити минибосове. Маже де що има по екрана. Прегрява много готино, чак да ти прави кеф да я гледаш как бавно почервенява докато стреляш. Това оръжие щеше да бъде перфектно, ако не беше едно тъпо дизайнерско решение. Решиш ли да си носиш минигъна с теб няма проблеми. Това не е една от онези игри, в които след като ти пуснат такова чудовище веднага слагат скок, който не можеш да направиш в допълнителното тегло и се налага да я оставиш. Оо не. В тази игра нямаме скок, затова няма да ограничаваме изкуствено геймъра. Само ще направим така, че картечницата вместо с ролки патрони се зарежда с батерии. Които се изтощават щом се отдалечиш от мастото, където си я взел. Може да ни си стрелнал и веднъж. Сори дюд. А още по-тъпото е, че на някои места батерията се изтощава докато още си в битката(нямам предвид от стреляне, а от само себе си. Пробвах го анд ит съкс). Оценка rocks'n'rullz
Kick a.k.a най-краткия път между обувката ми и онзи шип ей там. Не го очаквах, но ритника всъщност е много готина функция в играта. Освен, че при наличие на Environmental Hazard ти е сигурен, бърз и лесен kill(а то е трудно да намериш място без hazard), а и е ефестивен за отърваване, когато си обграден от гадове и не можеш да слайднеш. Оценка - effective(ще използвам момента да драсна няколко думи за слайда в тези скоби. Кефи. Докато се пързалящ си виждаш краката и ръцете. Абе изобщо пипната работа. А Грей бидейки хлъзгава риба може да слайдва не само на равен терен. Той може да слайдва и по нанагорнище. Fuck physics hell yeaah)
Energy Leash a.k.a познайте какво ще си има Харисън Форд в Cowboys and Aliens. Запазената марка на играта. Виждали сме подобни неща вече в наколко игри, но тук оръжието е добре изпълнено. Има си роля в геймплея(акхъм, той целият геймплей и левел дизайн е построен около ласото) и като цяло кефи. Ефективно и стилно. Charge - Thumper. Страхотно допълнение. Силно ефективен и кефещ. Споменах ли, че кефи.
PMC a.k.a защо всички ми пускат амуниции само за този боклук- съвсем стандартно за всеки шутър. Доста висока точност и почти никакъв откат дори при автоматична стрелба(разбирай - да не пускаш LMB). Charge Shot-а е готин като ефект, но все пак скелети сме виждали - вече не са толкова интересни.(идейка - след като Charge-а е описан като концентриран заряд от 100 снадартни куршума, с които оръжието така или иначи си стреля, можеха да направят Charge-а да не се купува отделно, а при изстрел да изразходва по 100 патрона(ще ти вкарам - сори не се сдържах). Такиве детайли много ме кефят, а в тази игра не се срещат). Решението да те вържат с този боклук е.... спорно. Това е най-слабото оръжие. Дори най слабите противници(наричат се така, защото са противни) изяждат поне 4-5 секунди стрелба, докато паднат, а срещу по-силните е чиста загуба на време да ги избиваш с карабината. Оценка - досадно и слабо.
Screamer a.k.a Desert Eagle на стероиди- любимото ми оръжие. Бързо, ефективно, точно(най-точното след снайпера, като може да се поспори дали не е по-точно и от него). Charge-а е също много стабилен. Оценка - weapon of choice :lol:
Flail Gun a.k.a пак ми се лепна пред носа или на идиота Иши - от всички оръжия на това най му се е получило да е хем оригинално, хем ефективно. През по-голямата част на играта това носих заедно с пищова. Висока щета, спъва враговете, става и за залагане на мини. Charge-а е особено брутален в мелетата, макар и не много различен от стандартната стрелба. Оценка - висока
Boneduster a.k.a 4 barrells of nothingness - Стандартен шотгън. Малък range. Ефективна само на изключително близко разстояние(разбирай - лошковеца да ти подкастря космите в носа с брадвата си.). Но пък в тази игра понятието голамо разстояние почти не се среща, така че това не е минус. Charge-а е най-готино изглеждащия в играта. Изстрелваш нагорещена пара, която разтапя всички врагове пред теб, но бидейки ангел на доброто не закача крехките растения и т.н. Странното е, че пушката уж стреля с въздух, а трябва да купуваш амуниции.
Spoiler: show
Сигурно Грейсън и компания дишат само сярна киселина(което би обяснило как без никаква вреда за здравето плуваха в супер мега отровни токсични отпадъци, излъчващи радиация, от която нормалните badass масови убийци мутират)
Позачудих се и откъде тая пара за Charge Shot-а, но айде да не задълбавам. Оценка - средна
Head Hunter a.k.a помощ, откраднаха ме от Singularity.
Но докато в Singularity оръжието беше мега готино и забавно за игра, тук то не си е на мястото. Играта почти през цялото време ти спаунва противниците близо до теб, или поне в обхвата на ласото. Нужда от снайпер чисто и просто няма. Аз лично го използвах точно два пъти в играта(тъй като точно два пъти в играта има противникови снайперисти). И ми направи впечатление, че е доста трудно за игра. Противниците абсолютно винаги отскачат настрани, когато ги обстрелваш(без значение колко време за реакция имат и дали изобщо гледат към теб, в момента на стрелбата.). За игра, в която времето тече с различна скорост за теб и за враговете ми се струва нечестно те да са тези със свръхбързите реакции. Също така куршумът пътува доста бавно и това прави играта със снайпера мудна и досадна. Толкова бавно се стреля с него, че чак са сложили бутон за skip(евала, за което). Charge - същата работа ама със сплаш. Много малко играх с него, но от видяното ми се вижда нелош.
А това, че ако се отдалечиш от прихванатата цел куршумът се изпарява и те оставя с въпроса - къде се дяна и с надпис Target Lost си е Shot in the Leg за оръжието. А можеше да нанизваме по няколко пича като в Wanted. Сега имаме 1 скилшот - да убием цел, различна от зададената, което става само ако втората цел е много близо до първата. А можеше да е много по интересно оръжие. Оценка - пропилян потенциал
Bouncer a.k.a в Serious Sam празня, тука дразня. Това оръжие също смятам за ненужно. Прекалено много прилича на Flail, което е много по-интересно. Най-трудното за прицелване пушкало. В описанието предупреждават, че отскача, но не са написали, че отскача винаги извън картата. Аз го използвах като гранатомет, понеже само така улучвах нещо. А някой ако е успял да вземе скилшота, който изисква да убиеш враг с това чудо без да е отскачало 100 метра го признавам. Играх с бонсера(колко яко изглежда написано на кирилица) сума ти време за да направя този скилшот и така и не можах. Charge - :lol: всеки път, когато гюлето започне да си подскача и да гърми на едно място и ме напушва на смях(образно казано). Това е пет пъти по-трудно за използване от стандартната атака, а не е много по-ефективно, тъй като времето прекарано в безплодни опити да го насочиш с ритници към враговете можеше д бъде по-добре прекарано с например ритане на враговете.
Оценка - ненужно и изкуствено усложнено
Penetrator a.k.a искаш да ме завреш КЪДЕ. Ултимативното оръжие. Личи си как много са искали това да е нестандартно оръжие. Интересно, лудо. На практика получаваме миньорска екипировка. В игра не е и наполовина толкова интересно, колкото му се иска да е. Забива враговете в стените и ги върти, докато им изпопадат крайниците. Това добре, но дотук. Няма splash, но маже да повали двама, ако са един зад друг. Доста е неточно - ако не уцелиш тялото на врага не може да разчиташ на експлозия, която да компенсира слабата ти стрелба. Charge-а е още от същото. Според мен най-слабия и неефективен charge в играта. Оценка - става за пробиване на дупки. Но по скоро това трябваше да е първото оръжие, не последното
Skillshots - искам още. До голяма степен се повтарят, като само се сменя оръжието, с което трябва да ги изпълниш. Има яки, има и тъпи. Има лесни, има и трудни. За всекиго по нещо. Като цяло съм доволен от тях, но можеше и още по-добре. (например: успей да накараш Иши да убие нещо +500 :lol: )
Финални думи - Силно съм доволен от играта. Особено като се има предвид, че е правена от сравнително малко студио(макар и с помощта на Epic). Геймплеят е страхотен. Има си кусури, но аз на всяка игра мога да намеря. Липсва само едно нещо - контент. Доста е еднообразна, въпреки скилшотовете и краткостта в случая е плюс. Не виждам и много replay value с тези коридорести нива. Все пак браво на People Can FLy и чакам продължението
Spoiler: show
В което ще видим Сорано в ролята на Darth Vader и Иши в ролята:
"Target Found - Gray Hunter" *loads his imba battle laser gun thingy*
- Ishi, stop, I am you friend. Please, you must remember.
- Hey, I remember. Hi pal *points gun toward gen. Sorano Vader*
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Feb 28, 2011 7:56 pm

Покривам не само минималните, но и препоръчителните и все пак играта ми вървеше с 10-20 fps докато не сложих всичко на мин и не намалих резолюцията. Тогава ми тръгна като пушка, но да играеш на мин с G105M 512 видео е доста... разочароващо.
Otlichno e optimizirana vsushtnost. A G105M e nai-slaboto dedicated video na nVidia za laptopi, koeto mojesh da namerish na pazara, taka che me uchudva, che vuobshte si dokopal do 20-tina kadura v sekunda i che e vurvqlo dobre na min. Ili da ti go kaja s drugi dumi - mnogo pod minimalnite iziskvaniq si, tiq 512MB pamet po nikakuv nachin ne mogat da te ogreqt, ako samata karta e druvce s polovin shader unit.

User avatar
herairness
Jaghut Tyrant
Posts: 1983
Joined: Tue Oct 04, 2005 10:43 am
Location: varna

Post by herairness » Sat Apr 16, 2011 12:35 pm

И аз я врътнах съвсем скоро и бях тотали зарибена, като се има предвид, че не обичам и по принцип не играя шутъри :lol: Енергийният камшичец кефи ужасно, а пък изобилието от оръжия просто кърти 8-) Най ми хареса системата за точкуване, където трябваше да убиваш креативно :twisted: И ще има сикуъл, обвиъсли - кеф на макс :mrgreen:
Image

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests