Dragon Age 2
Moderator: AlDim
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Не. Спътниците са Изабела, Авелин, Варик, Андерс, Фенрис и Мерил.
- Spoiler: show
Last edited by armageddon on Thu Mar 10, 2011 6:48 pm, edited 1 time in total.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Минах играта. Доста е приятна, основно заради битките, но имаше и няколко неща които много дразнят.
Основното е това, че има точно по 1 карта за всяка територия и ако изпълняваш всички sidequests както се опитвах да правя аз ... ами леко ти нарушава immersion-a. Къщите някак по не се забелязва че са еднакви, или поне на мен не ми пречеше. Обаче пещерите ... ако бяха просто еднакви пещери - голяма работа. Но не, те са еднакви пещери, с една и съща пътечка от дъски, едно и също дървено мостче, едни и същи дървени къщички вътре .... влизам да гоня незнам какъв демон в забравена от времето пещера и знам предварително какво ще намеря - пътечката, мостчето, къщичката. И на демоните явно им трябва дървена барачка. Много неприятно като цяло.
Битките обаче са доста добри (по-добри от Origins със сигурност), и на Hard на което играх, приятно трудни където трябва (босове, по-ключови битки) и забавно лесни без да отегчават през останалото време (все пак нямам желание да дялкам по 10 минути прости бандити на улицата след като съм пречукал High Dragon преди малко).
Историята е на ниво, имаше места където искрено се изненадах (основно на финала, имаше доста WTF моменти). Не съм съгласен че диалозите са зле. Някои герои малко прекаляват с мелодрамата на моменти (Anders), но като цяло са добри.
През цялото време обаче имаш чувството че играта не е довършена. Не мога да го обясня, трябва да я играете за да разберете. Сега играта е доста добра, ако бяха я довършвали още 3 месеца щеше да е шедьовър.
armageddon какъв беше финала при теб?
При мен беше:
MAJOR SPOILERS
Основното е това, че има точно по 1 карта за всяка територия и ако изпълняваш всички sidequests както се опитвах да правя аз ... ами леко ти нарушава immersion-a. Къщите някак по не се забелязва че са еднакви, или поне на мен не ми пречеше. Обаче пещерите ... ако бяха просто еднакви пещери - голяма работа. Но не, те са еднакви пещери, с една и съща пътечка от дъски, едно и също дървено мостче, едни и същи дървени къщички вътре .... влизам да гоня незнам какъв демон в забравена от времето пещера и знам предварително какво ще намеря - пътечката, мостчето, къщичката. И на демоните явно им трябва дървена барачка. Много неприятно като цяло.
Битките обаче са доста добри (по-добри от Origins със сигурност), и на Hard на което играх, приятно трудни където трябва (босове, по-ключови битки) и забавно лесни без да отегчават през останалото време (все пак нямам желание да дялкам по 10 минути прости бандити на улицата след като съм пречукал High Dragon преди малко).
Историята е на ниво, имаше места където искрено се изненадах (основно на финала, имаше доста WTF моменти). Не съм съгласен че диалозите са зле. Някои герои малко прекаляват с мелодрамата на моменти (Anders), но като цяло са добри.
През цялото време обаче имаш чувството че играта не е довършена. Не мога да го обясня, трябва да я играете за да разберете. Сега играта е доста добра, ако бяха я довършвали още 3 месеца щеше да е шедьовър.
armageddon какъв беше финала при теб?
При мен беше:
MAJOR SPOILERS
- Spoiler: show
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.
Аз имам същите забележки. Иначе щеше да е чиста 10-ка. Просто играта се усеща евтина и ръшната. Личи си, че са имали визията да я направят, но са били притиснати от времето. Имат проблеми с кода, имплементацията на звука, повтарящи се локации, дребни дразнещи бъгчета и т.н. Ако ги нямаше тези проблеми, ако не се притеснявах всеки път, когато съм извън Kirkwall, че всеки момент ще ми крашне, ако всяка зона беше различна и бяха имали време да пипнат още малко интерфейса, играта щеше да е поне равна на МЕ2.
Просто не виждам аспект, в който да не е подобрение пред 1-цата(изключваме техническите). Крафтинг системата е направена много умно. Крафтя си руни, колби, отрови, бомби и всякакви други благинки. Крафтинг системата в 1-цата почти не я бях пипвал. Скил дърветата много трудно могат да се критикуват. Не са линейни, имат много интересни умения и примерно само един 2 Hander Warrior има поне няколко варианта за развитие. Това, че битките били Hack'n'Slash е пълна глупост, която само някой антиDA2 може да каже. На Hard/Nightmare ти трябва едно 10 пъти повече тактика за да прокопсаш в сравнение с 1-цата.
Тоя башинг, който получава играта е явно неоправдан. Да се башва за техническите проблеми разбирам, да се башва, щото не е още от 1-цата, е смешно.
Просто не виждам аспект, в който да не е подобрение пред 1-цата(изключваме техническите). Крафтинг системата е направена много умно. Крафтя си руни, колби, отрови, бомби и всякакви други благинки. Крафтинг системата в 1-цата почти не я бях пипвал. Скил дърветата много трудно могат да се критикуват. Не са линейни, имат много интересни умения и примерно само един 2 Hander Warrior има поне няколко варианта за развитие. Това, че битките били Hack'n'Slash е пълна глупост, която само някой антиDA2 може да каже. На Hard/Nightmare ти трябва едно 10 пъти повече тактика за да прокопсаш в сравнение с 1-цата.
Тоя башинг, който получава играта е явно неоправдан. Да се башва за техническите проблеми разбирам, да се башва, щото не е още от 1-цата, е смешно.
А да забравих да кажа че крафт системата е значително по-добра от преди.
Иначе да се похваля - нито един бъг не нацелих цялата игра, нито ми е крашвало дори веднъж. Предполагам е късмет де, на форумите си пише за разни бъгове, за щастие не съм ги намерил.
Играта на PC е доста по-добре отколкото на конзола. Aко имате възможност да избирате изберете PC Само мога да си представям ако трябваше да помпя бутон за всяко замахване ...
Иначе да се похваля - нито един бъг не нацелих цялата игра, нито ми е крашвало дори веднъж. Предполагам е късмет де, на форумите си пише за разни бъгове, за щастие не съм ги намерил.
Играта на PC е доста по-добре отколкото на конзола. Aко имате възможност да избирате изберете PC Само мога да си представям ако трябваше да помпя бутон за всяко замахване ...
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- Spoiler: show
- Spoiler: show
Откъм техническата част, имах проблем с циклена на звука, особено в по интензивните битки, като при ефектите на Rage Demon-ите, но ги отдавам на това че машината ми е доста старичка вече и не издържа на натоварването от подобни екстри. Иначе имах и някои дребни бъгове при някои куести в 3ти чаптър - един сайд-куест просто липсваше (някаква дъщеря май беше отвлечена в coast-a) примерно, но така и не я намерих.
При липсата на какъвто и да е поглед отгоре, за мен играта не е предвидена да се играе тактически. Знам че тактиката не се определя от това дали мога да хвърля един файърбол като хората без да пратя мага посредата на мелето, но тези неща спъват опитите за такъв тип геймплей. Не помага и безкрайното количество слаби противници, които играта хвърля пред партията. Просто или са орди, или един "бос".
- Spoiler: show
На този етап без добавяне на сериозно количество кънтент към настоящата игра не мисля да преигравам, а имам подозрението че Байо ще осерат работата в това отношение по подобие на DLC-тата към предната част.
Играта в момента е просто добра, но просто показва че AAA RPG гонещо претенциитe на Байовци за просто не се прави в такива кратки срокове. Не може в първите 3 часа игра да видя всички възмножни карти и после да ме разкарват по тях още поне 20. Няма да коментирам и че има всичко на всичко около 3 нови монстъра, това просто е продължение на предната точка. Простно не се прави така и DA2 си заслужава цялото хранене, което получава. Относно дали е правилно да се търси сметка на играта че не е продължение на Origins, смятам че недоволството е напълно оправдано. Колкото и проблеми да има предната част и колко точно гранциозно се проваля в своите претенции мисля че сме говорили достатъчно. Но играта се хареса от явно достатъчен брой хора (може и да бъркам, но нямаше ли инфо от някъде че Origins е с по-голям брой продажби от Mass Effect 2) и съответно хората търсят още от същото в обявеното и продъжение, но намират нещо коренно различно. Все едно Близ да пуснат следващия SC2 и тя да се окаже походова в най-добрите традиции на Heroes примерно. Тук фейла трябва да го отнесе маркетинг отдела на EA, принципно, но целия outrage и хранилка си е напълно заслужен.
Стаята с голема наистина е (като изключим някои босове) най-трудната битка в играта (не мисля че има нужда от spoiler таг това). Но е по-скоро недооценяване от страна на Bioware, съмнявам се че е търсен ефект.
Не съм съгласен че на Hard е по-трудно отколкото Origins hard обаче.
Много ми е интересно защо са я ръшнали толкова играта. Имате ли някаква идея? Аз мислих мислих и само за Witcher 2 се сетих да излиза сравнително скоро, но едва ли това е причината толкова да бързат. Че е ръшната и то сериозно мисля че няма нужда да обяснявам, ясно е на всички.
Не съм съгласен че на Hard е по-трудно отколкото Origins hard обаче.
Много ми е интересно защо са я ръшнали толкова играта. Имате ли някаква идея? Аз мислих мислих и само за Witcher 2 се сетих да излиза сравнително скоро, но едва ли това е причината толкова да бързат. Че е ръшната и то сериозно мисля че няма нужда да обяснявам, ясно е на всички.
Last edited by Goshko on Mon Mar 14, 2011 2:35 pm, edited 2 times in total.
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 21 guests