не иде реч за широки обективи, а за големи формати - 65мм и 35мм във виставижън режим (хоризонтално, демек). туй си е сериозна рядкост в наши дни, 65мм се ползва почти само за архивиране.Silver wrote:Мне, Скърдж, да имаш Дийкинс и Кроненует номинирани и да го дадеш на Уоли Пфистер (па ако ще и с фиш-ай да е снимал) е малко перверзно. Готини бяха преходите между нивата (особено светването като почна хотелското), но да се мери с ония изроди - айде не...
Как да е, Дийкинс прави поне по 2 филма на година, дето заслужават най-малкото номинации, така че все ще си получи заслуженото рано или късно, ама Финчър... много грозна работа.
да не ставам адвокат на дявола, щото ясно е, че предпочитам поетичния натурализъм на дийкинс пред грубия натурализъм на уоли пф., но в инсепшън, както казах, има много черна работа свършена: като се почне с екстремния слоу-мо при трудни условия, дето за капак иска тонове светлина, която не е лесно да се осигури (в трудните условия); мине се през впечатляващите ски шотове; риговете, които не е трудно (или пък е) да си представи човек за някои от по-безумните сцени; монтирането и съчетаването на 4-5 вида различен като медия изходен материал; отживелицата химически грейдинг, която сама по себе си носи неква романтика, и седи приятно офф и веждоповдигащо, когато става дума за блокбъстър. такива ми ти работи.