Castlevania : Lords of Shadow
Moderator: AlDim
Сега пробвах демото. Атмосферата и narration-а ме кефят много, обаче уот дъ фък се случва с екшън игрите в момента - туй чудо едвам-едвам успява да чукне над 25 кадъра в секунда, което вкарва ебати гадния лаг на контрола! Това прави Castlevania-та второто поредно заглавие в жанра след Enslaved, което е яко сбозено в това отношение, даже още повече. Разбирам, че искат да надупят визията спрямо това, което сме виждали предишни години, но това в никакъв случай не трябва да е за сметка на геймплея, деба. За всеки случай като взема тоз GoW за бедни, ще бъде на PS3, там е малко по-малко зле.
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... off?page=1
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... off?page=1
Малко прекаляваш с прехласването по фреймрейта. Как аз за над 20 часа игра не забелязах лаг при движенията (което ми е адски абсурдно) пък ти си го забелязал за едно кирливо демо?
Иначе след финала на играта съм с доста смесени чувства. Хареса ми като цяло но има прекалено много трески за дялане, за да е в наистина големите за тази година. Като имам време ще драсна ревю задължително, защото поне има какво да се каже.
Иначе след финала на играта съм с доста смесени чувства. Хареса ми като цяло но има прекалено много трески за дялане, за да е в наистина големите за тази година. Като имам време ще драсна ревю задължително, защото поне има какво да се каже.
Контролът, не движенията. Има причина всички екшън игри, които изискват точни рефлекси да се стремят към 60 кадъра в секунда, камо ли да се борят да ударят 30. Абсолютният допустим минимум е стабилни 30 кадъра, всичко под това е в категория "неиграемо".
А ако не знаеш какво е control lag, google it.
А ако не знаеш какво е control lag, google it.
Изключително досадни са псевдо-техническите си разбирания, добити от нърд-форуми и уикипедия, които се опитваш да вкараш като аргументация защо играта А или Б просто не ти харесва и толкова.
Аз такъв лаг нямам и не съм имал за около 22 часа игра. И да ми говориш за игра, която аз съм играл цялата, а ти просто си цъкнал набързо демото, за да можеш да се разсмърдиш "конструктивно", че е "неиграема" просто не е сериозно.
Като имаш да кажеш нещо по самата игра, което не са извадени от въздуха технологични безмислици - давай смело, ще си поговоря с тебс радост.
Аз такъв лаг нямам и не съм имал за около 22 часа игра. И да ми говориш за игра, която аз съм играл цялата, а ти просто си цъкнал набързо демото, за да можеш да се разсмърдиш "конструктивно", че е "неиграема" просто не е сериозно.
Като имаш да кажеш нещо по самата игра, което не са извадени от въздуха технологични безмислици - давай смело, ще си поговоря с тебс радост.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Aко трябва да бъда честен, в демото забелязах забавяния определено. До дни ще кажа как е и в самата игра.
Четох някъде, че при сложните сцени това хитро го отиграват със slow motion. Но за мен беше видимо примерно при сцената от демото с уаргите- при затварянето на кръговете. Там паднах без да имам вина.
Четох някъде, че при сложните сцени това хитро го отиграват със slow motion. Но за мен беше видимо примерно при сцената от демото с уаргите- при затварянето на кръговете. Там паднах без да имам вина.
Не, изключително досаден, че и скучен, е навикът ти да обръщаш всичко в детински лични нападки.Muad_Dib wrote:Изключително досадни са псевдо-техническите си разбирания, добити от нърд-форуми и уикипедия, които се опитваш да вкараш като аргументация защо играта А или Б просто не ти харесва и толкова.
По въпроса за "лаговете", малко образователен материал - кадрите в секунда не са само, за да ви е "мазно". Те определят и есенциални неща като колко бързо играта реагира на твоите действия, както и колко бързо можеш да реагираш ти. При 60 кадъра в секунда, примерно, можеш да блокираш удар или да фрагнеш някого далеч по-ефикасно. Даже на протата в шуутърите и 60 са им малко, въпреки че на вас и на мен 30 стигат, за да се изкефим. Ако Street Fighter, Dead or Alive или Virtua Fighter вървяха с 20 кадъра, щяха да са комедия. Дори с 30 щяха да са комедия.
Но да речем Castlevania-та е сингъл игра, та на кого му пука за лаг в контролите? Еми половината демо беше quick time events, а другата половина изискваше поне полу-адекватни реакции за instant блокиране, претълкулване и т.н. Ако QTE-тата нямаха толкова сосен margin of error, щяха да са като да играеш Guitar Hero с тежък артрит. При блокирането пък, както са нещата сега, просто не става както трябва. Реално дори само заради framerate-а имаме поне 200ms controller lag, което е недопустимо за екшън игра от този жанр (за справка заглавие с 60fps има 66ms, което прави управлението далеч по-приятно и точно).
Техническите подробности с controller lag-а ще ви ги спестя, но за страхуващите се от google ще дам линк:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... or-article
Най-якото Unskippable от доста време насам:
http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... -of-Shadow
И Yahtzee разбира се:
http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... -of-Shadow
http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... -of-Shadow
И Yahtzee разбира се:
http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... -of-Shadow
Подхванах цялата игра. Ултра тъпа е откъм история, персонажи и диалози, но екшънът е поносим и визията - чудесна, ако изключим отвратителния фреймрейт (такъв е и на PS3 версията, която играя, въпреки че тя е осезаемо по-добре от 360). Някъде като шестичка или седмичка ми изглежда.
Бтв рипофът е много здрав - то не са крали от GoW и Shadow of the Colossus, то не е чудо...
Бтв рипофът е много здрав - то не са крали от GoW и Shadow of the Colossus, то не е чудо...
Who is online
Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 14 guests