Любими гейм истории

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Stoly
Adept
Posts: 236
Joined: Sat Dec 08, 2007 9:32 pm

Post by Stoly » Mon Aug 30, 2010 4:53 am

Не забравайте и Sanitarium, нубчета.
Image

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Mon Aug 30, 2010 4:25 pm

Рандъмче, имай късмет, че нямам достатъчно време.

User avatar
Ashlie
Smallfolk
Posts: 24
Joined: Fri Nov 27, 2009 8:18 pm
Contact:

Post by Ashlie » Tue Aug 31, 2010 11:03 am

Starcraft
Diablo
King Quest
Monkey Island
Still Life
Fallout
Arcanum of Steamworks and Magick Obscura

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue Aug 31, 2010 8:26 pm

Teris
Minesweeper
Audiosurf
Rez
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 19287
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Post by Moridin » Tue Aug 31, 2010 8:27 pm

Блип и Блоп?
This is it. Ground zero.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Sep 01, 2010 1:06 am

Аз открих че започвам да се радвам на историята на хейло което е притеснително. Но пък винаги съм имал фетиш на тема военна фантастика тъй че е разбираемо донякъде.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Wed Sep 01, 2010 9:05 am

Emi istoriqta v Halo hich ne e zle, makar che ne e na nivoto na kraino podobniq otkum svqt Starcraft (ili po-skoro Halo mqza na SC, ma da ne navlizame v podrobnosti).

User avatar
Ashlie
Smallfolk
Posts: 24
Joined: Fri Nov 27, 2009 8:18 pm
Contact:

Post by Ashlie » Wed Sep 01, 2010 10:27 am

За мен постановката на света си е част от историята :wink:
Аз открих че започвам да се радвам на историята на хейло което е притеснително.
Какво му е притеснителното да се кефиш на нещо? :)

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Sep 01, 2010 10:40 am

AlDim wrote:Emi istoriqta v Halo hich ne e zle, makar che ne e na nivoto na kraino podobniq otkum svqt Starcraft (ili po-skoro Halo mqza na SC, ma da ne navlizame v podrobnosti).
Точно затова и подхванах Хейлото - защото ми заприлича на Старкрафт от първо лице :).

User avatar
Gunslinger
Warmage
Posts: 1201
Joined: Sat Nov 06, 2004 6:24 pm
Location: Midworld in the Middle

Post by Gunslinger » Wed Sep 01, 2010 8:30 pm

Knights of the Old Republic
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy
Fallout 1, 2, 3
Star Craft
War Craft 3
Marvel Ultimate Alliance

Това се сещам за момента.
http://blogofidiots.wordpress.com/
http://tvseriesbg.com/
There they stood, ranged along the hillsides, metTo view the last of me, a living frame For one more picture! In a sheet of flame
I saw them and I knew them all. And yet Dauntless the slug-horn to my lips I set, And blew. 'Childe Roland to the Dark Tower came.'
X-Men Deadly Genesis е Decimation Tie In

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Wed Sep 01, 2010 9:42 pm

Fallout е много добра игра, но в никакъв случай не може да се похвали със страхотна история. 2рата част още по малко. Страхотен свят, сетинг, атмосферта, странични истории, да, история - цъ. История и уърлд билдинг далеч не са едно и също.

Кратък списък и от мен :
StarCraft
Soul Reaver 1,2
Planescape Torment
NWN2:Mask of the Betrayer
Fire Emblem
Gothic
Disciples Dark Prophecy

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Wed Sep 01, 2010 10:27 pm

Armageddon, моят аргумент в никакъв случай не е, че "world building" = "история", а че "страничните" истории са също толкова централни, колкото цялата работа с чипа, FEV и Мастъра. Fallout разказва историята на Vault Dweller-а, а не просто историята на Vault Dweller-а, който е намерил чипа, победил Мастъра (един от най-яките главни лошковци въобще между другото) и междувременно през 90% от играта е вършил някакви незначителни странични неща. Реално структурата адски подобна на сериал - имаме епизоди в различни места из пустошта (много от които свързани с централната сюжетна линия) и накрая си спретваме въздействащ финал на сезона. И в разбиващия с въздействието си епилог виждаме, че след всичките му приключения нашият Vault Dweller е променен прекалено, за да се върне към корените си.

Нека дам един класически пример за подобна структура - Одисеята. Одисей минава през какви ли не приключения, за да постигне крайната си цел - да се върне в Итака. Тази цел насочва историята като цяло, но приключенията му са чудесно издъражани и сами за себе си. Също както във Fallout може да ги наречем "странични истории", но реално точно те са неговата "Одисея", а пристигането му в Итака и извоюването й от мъжорята, натълпили се около Пенелопка, е просто финалът на грандиозното му епизодично пътешествие.

Та така. В края на краищата всичко е въпрос на гледна точка и семантика.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Sep 01, 2010 11:04 pm

Така вече съм съгласен. Пъзела от куести се нарежда в голямата картина.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Wed Sep 01, 2010 11:30 pm

Определено, от тази гледна точка не бях се замислял над нещата. Дори съм съгласен с нея.

User avatar
RossTheBoss
Adept
Posts: 218
Joined: Sat Apr 10, 2004 11:55 pm
Location: На гарата у будката...

Post by RossTheBoss » Thu Sep 02, 2010 1:52 am

Аз да адна 'I have no mouth and i must scream.'
И като се замисля, около 80% от деветдесетарските куестове.
1st rule - I RULE.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests