Heavy Rain
Moderator: AlDim
Heavy Rain
Първо искам да подчертая силно, че това нещо не съм го чакал грам на фона на предстоящата (и донякъде вече започнала) дивашка лудница в игрално отношение тази година. За какво иде реч с две думи - интерактивен филм-игра от пичовете зад Fahrenheit/Indigo Prophecy, в който чрез quick-time event-и следиш една доста заплетена мистерия през гледните точки на 4 различни персонажа. За играта се пошумя доста напоследък, къде с похвали,къде с критики (но само по отношение на графика и озвучение сякаш). Аз въобще не бях надъхан, но току-що изгледах няколко видео-ревюта и в момента се опитвам да измисля как да отделя 116 лева за преордър:))
Особено ме размаза липсата на гейм оувър, ако например не спреш убиеца в бакалията - играта просто продължава, но по друг начин...Това е велико баси....И не седи така изкуствено като в например Драгън Ейдж.
Страницата на Heavy Rain на gamerankings.com:
http://www.gamerankings.com/ps3/933123- ... index.html
Може би с това трябваше да почна - 91.61% от 18 ревюта, от които има доста сериозни гейм-медии лепнали 9/10 и 5 от 5...
Ревюто на Котаку (ревютата им рутят - НЯМА ОЦЕНКИ:))):
http://kotaku.com/5468585/heavy-rain-re ... e=true&s=i
Въобще след слабия старт за Сони тази година с MAG и White Knight Chronicles май ще си имаме един много читав ексклузив за 2010.
Разбира се преди да се завърне един гръцки бог, that is:).
Хубаво, ама поне се аргументирай. И да не е нещо от сорта на "лицевите анимации не ми допадат" или "сенките на полузапалена лампа не са достатъчно детайлни", защото на мен такива не ми минават. Играта определено изглежда с прекрасен сюжет и ще е глътка свеж въздух от правенето на комбота с меле-оръжия и заставането зад прикритие....
Много сгодно изглежда. Ще е от първите неща, които ше пробвам, като се сдобия с машинка.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
ммммм БРУТАЛНО???Heavy Rain has designed itself to be one of the most playable games in recent memory. There isn't any way to really lose in Heavy Rain. Death is permanent, but that doesn't mean "Game Over." It means the rest of the story carries on without the character that died. Depending on the paths you take and decisions you make, there is a way to have all four characters dead by the end of the game and leave the entire mystery unresolved, but it's also possible to save everyone with the best possible outcome too.
Аз обикновено не съм фен на тоя тип подходи. В смисъл, колкото повече реални избори има в една история, толкова по-слаба ще е в художествено отношение въпросната история. Просто писането на сюжет не работи на тоя принцип.
От друга страна играта изглежда наистина обещаващо, ама предвид недоимъка в момента, вероятно ще я изчакам да поевтинее МНОГО и чак тогава ще си я купя, ако има положителни ревюта.
От друга страна играта изглежда наистина обещаващо, ама предвид недоимъка в момента, вероятно ще я изчакам да поевтинее МНОГО и чак тогава ще си я купя, ако има положителни ревюта.
And you can't dance with a devil on your back...
Пробвах демото и както очаквах контролите са отвратителни на n-та степен само за едното оригиналничене с quick-time event-ове. Също така е фрашкано с някакви супер смешни бъгове, които се надявам да са оправили в пълната игра. Дори заби сочно по време на втората сценка. Дали има нещо след това не знам, но посмъртно няма да почна пак отначало.
Иначе атмосферата кефи на макс, само да беше употребена за нещо по-смислено откъм управление. В този си вид играта е шибана кътсцена, в която всеки 5 секунди трябва да натискаш някаква рандъм комбинация от бутони. Ако толкова искаха да се правят на интересни с имитация на движения, да бяха почакали Natal или PS3 дилдото.
В края на краищата продъненото демо просто ме отказа и да го поглеждам туй чудо, колкото и хайп да се върти около него.
Иначе атмосферата кефи на макс, само да беше употребена за нещо по-смислено откъм управление. В този си вид играта е шибана кътсцена, в която всеки 5 секунди трябва да натискаш някаква рандъм комбинация от бутони. Ако толкова искаха да се правят на интересни с имитация на движения, да бяха почакали Natal или PS3 дилдото.
В края на краищата продъненото демо просто ме отказа и да го поглеждам туй чудо, колкото и хайп да се върти около него.
Не бих казал. Heavy Rain бачка на същия принцип като книга-игра. Но ра речем, че е филм-игра.Аз обикновено не съм фен на тоя тип подходи. В смисъл, колкото повече реални избори има в една история, толкова по-слаба ще е в художествено отношение въпросната история. Просто писането на сюжет не работи на тоя принцип.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 44 guests