97 - Boat Trip (2003) Това не беше ЧАК толкова лоша комедия. Сещам се за дузина много по-тъпи такива, включващи лицето Джак Блек
90 - Dragonfly (2002) Макар и леко скучен, имаше някаква идея, пак се сещам за сума и други с подобна тематика, дето биха могли да са на негово място - Воден свят примерно...
68 - Yu-Gi-Oh: The Movie (2004) Тука няма да споря с коментара, все пак аз съм му фен на малкото идиотче
65 - Swept Away (2002) Това признавам си го гледах от чисто любопитство и освен тотално нелогичния край, друго не ме впечатли. И тук са прави
62 - Serving Sara (2002) И това смятам, че изобщо не е за тук. Някой по-горе беше казал, че Лиз Хърли е добро ай кенди, освен това сторито не куца чак пък толкоз, даже някои от шегичките му бяха забавни
61 - Good Luck Chuck (2007) Тази може и да е тъпа, ама пък беше забавна комедия с всичките куцузлийски изпълнения на мацката:mrgreen:
59 - 88 Minutes (2008) Наистина един от по-слабите филми на Пачино, но аз като фен му ги гледам всичките...
48 - BloodRayne (2006) И това го гледах от любопитство, не знам защо
44 - Street Fighter: The Legend of Chun-Li (2009) Това го изгледах като фен на франчайза и не беше чак пък толкова лошо. В сравнение с абоминацията по Драгънбол, това направо си беше цвете
38 - Happily N'Ever After (2007) Добре де, рип-оф било, не знам си какво, мен пък ми хареса идеята и злата мащеха беше доста добре докарана. Имаше и други симпатяги като вълците разбойници примерно. Пак не мисля, че е за тук...
36 - The Whole Ten Yards (2004) Ок, признавам, далеч не достига първата част, но в сравнение с останалите други комедии, натикани в тая класация, си е много добра. Категорично не смятам, че е за тук
31 - The Covenant (2006) Това систъра ме накара да го гледам, честно. Коментарът този път е доста точен.
28 - Rollerball (2002) Този филм го гледах на кино, когато още имах много свободно време за убиване между лекциите. Пак добър коментар и тотално изхабен талант на Жан Рено.
27 - Battlefield Earth (2000) Важи гореказаното
25 - Мeet the Spartans (2008) Очаквах да е смешен, а той се оказа откровено тъп. И тук коментарът съвпада.
22 - Disaster Movie (2008)/ 21 - Epic Movie (2007) Същото като със Спартанците. Кога ли ще ми писне да се опитвам да гледам тоя тип пародии
15 - Alone in the Dark (2005) Това беше филмът, дето ме отказа от Уве Бол. Коментарът е направо в десятката
1 - Ballistic: Ecks vs. Sever (2002) Ха, май само аз съм гледала първото място (а, и Ян). Окей, филмът съкс ама има далеч по-заслужаващи тая позиция
Като цяло мнението ми съвпада с това на Ян. Странен сайт са тези домати