F.E.A.R. 2 Project Origin
Moderator: AlDim
F.E.A.R. 2 Project Origin
Демото излезе май за всички три платформи,а играта излиза официално на 13 февруари,тъй че мисля е време за една темичка,посветена на игрицата.
Разцъках някъде около 45 мнинути,та да си споделя първоначалните впечетления,като започнем от негативите
- film grain-а силно дразни(по дифолт,много кух ефект),а не намерих от къде се изключва
- HUD-a (ала republic commando) е малко гадничък и объркващ с тия линии отстрани,ще трябва да се свиква май с него
- Движенията и динамиката са пострадали от факта,че играта тоя път е разработвана едновременно и за конзоли Движението с AWSD го чуствам мудно и тежко,докато с мишката се оглеждаш прекалено бързо.Трябваше да сваля чуствителността на мишката почти до нулата,за да се постигне по-естествено усещане на контролите.
+ Нивата кефят,за тия 30 минути имаше повече разнообразие,от колкото в цялата първа игра игра
+Психарията пак е налице и тоя път е още по-брутална Като влезете в училището ще разберете за какво става въпрос
+Добре оптимизирана и добре изглеждаща.На резолюция 1240х1024 всичко на макс играта върви със стабилни 35+ кадъра,като само два пъти ми дропна кадрите на около 20.Това с 8800гт,е5200 и 2 гиги рам.
+Мелето и вразите са на ниво
три шота от играта
1
2
3
Разцъках някъде около 45 мнинути,та да си споделя първоначалните впечетления,като започнем от негативите
- film grain-а силно дразни(по дифолт,много кух ефект),а не намерих от къде се изключва
- HUD-a (ала republic commando) е малко гадничък и объркващ с тия линии отстрани,ще трябва да се свиква май с него
- Движенията и динамиката са пострадали от факта,че играта тоя път е разработвана едновременно и за конзоли Движението с AWSD го чуствам мудно и тежко,докато с мишката се оглеждаш прекалено бързо.Трябваше да сваля чуствителността на мишката почти до нулата,за да се постигне по-естествено усещане на контролите.
+ Нивата кефят,за тия 30 минути имаше повече разнообразие,от колкото в цялата първа игра игра
+Психарията пак е налице и тоя път е още по-брутална Като влезете в училището ще разберете за какво става въпрос
+Добре оптимизирана и добре изглеждаща.На резолюция 1240х1024 всичко на макс играта върви със стабилни 35+ кадъра,като само два пъти ми дропна кадрите на около 20.Това с 8800гт,е5200 и 2 гиги рам.
+Мелето и вразите са на ниво
три шота от играта
1
2
3
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
минах го демото,доста кратичко се оказа,но пък нямаш опция да сейвиш и трябваше да го изиграя от начало.
определено ще се играе като излезе,доста усилия са хвърлени в играта и надали остатъка ще е някаква предъвкана бозица.
бтв най-кофтито на демото е,че резолюцията е локната за уайдскриин и явно за това съм се чуствал леко неориентиран,а не заради hud-a
определено ще се играе като излезе,доста усилия са хвърлени в играта и надали остатъка ще е някаква предъвкана бозица.
бтв най-кофтито на демото е,че резолюцията е локната за уайдскриин и явно за това съм се чуствал леко неориентиран,а не заради hud-a
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.
Re: F.E.A.R. 2 Project Origin
Всъщност 360 версията също има проблеми с контролите. Стрейфа е малко наебан и прицелването не е баш на нивото на повечето шуутъри. Управлява се все едно играя шуутър с контроли моднати от клавиатура за пад по доста долнопробен начин.neEd'Le wrote:- Движенията и динамиката са пострадали от факта,че играта тоя път е разработвана едновременно и за конзоли Движението с AWSD го чуствам мудно и тежко,докато с мишката се оглеждаш прекалено бързо.Трябваше да сваля чуствителността на мишката почти до нулата,за да се постигне по-естествено усещане на контролите.
Иначе демото кефи на макс. Буквално издухва технически и до голяма степен геймплейно неадекватната Condemned 2, да не говорим за експанжъните на FEAR.
А и усещам много крайно вдъхновяващо присъствие на Blood и Shogo елементи. Деба, трябва да направят продължения и на тези игри!
Как да е, изненадващо играта ме зариби да си я взема веднагически. Сега отивам да си я преордърна. Килзоуна да го духа.
Почнах да я играя и е много добре направена. Има сцени, в които чуваш пулса си и дишането си и почват да ти се случват гадни неща и разни духове да ти идват отвсякъде. Това ми е любимата част . Престрелките също са на ниво като има интересни пушки.
На места ми прилича на Dead Space, когато се трепеш с разни изроди, които ходят по стените.
Но най-яката част си остават виденията и Алма.
Браво за играта отличен.
На места ми прилича на Dead Space, когато се трепеш с разни изроди, които ходят по стените.
Но най-яката част си остават виденията и Алма.
Браво за играта отличен.
Изиграх я играта и бих казал, че доста ми хареса. Графиката е меко казано невероятна, а изискванията не са никак високи. Всъщност така, като се замисля графиката е добра почти колкото на Crysis, а играта върви невероятно гладко. Ето така се прави engine, не като недоразумението Crysis.
Мисиите са доста интересни и сюжета става горе долу, но определено има какво да се желае в тази насока. Това, което не ми харесва на Сингъл е всъщност, че играта не е никак трудна дори на Хард. На стария Феар на Ултра Хард си беше абсолютна лудница и ако не си агресивен гадовете направо те отнасяха: гранати, флашки, заобикаляне и дебнене. Всичко това адски много ме кефеше, изобщо много голям кеф ми беше да играя на Ultra Hard. Тук очаквах още по-голямо предизвикателство, но изглежда са сметнали, че Ultra hard на старата игра е било прекалено трудно и са го направили доста лесно или поне лесно за мен. Не срещнах затруднение. Slow motiona е уникално overpowered. Стои адски дълго време и зарежда адски бързо. Изобщо не виждам как мога да бъда убит. Единствения начин да си направя играта по-трудна е да не ползвам slow motion.
Оръжията в играта са нищо кой знае колко уникално, но лично мен ме кефят. Особено много ме радва снайпера. Много чувствително оръжие, точно по вкуса ми. Точно такъв трябваше да бъде снайпера в CS: Source. Има доста добри шотгънове, които определено ще са доста популярни на Мулти. Добре са балансирани оръжията всъщност. Няма така изявено оръжие, което да е задължително. Всичко си опира до вкуса. Един автомат примерно е малко по-мощен, но другия пък има доста по-голям пълнител. Има го отново и оръжието, дето кове хора по стените, но лично мен ми се струва доста неточно за скоростта с която стреля. Може на мулти при близко/средно разстояние ще върши чудеса, но няма как да знам за сега. Rocket launcher... мда тук няма какво да коментираме. Абе като цяло ми харесва това, че можеш да играеш с това, което ти е по вкус, няма някакъв FotM. Това е голям плюс за Мулти.
Като цяло мисля да заключа, че играта ще е абсолютно мазало на Мулти и си заслужава парите. За нещастие в момента имам 2 преордъра и не мога да дам пари за още една игра. Но ако в бъдеще имам възможност, то задължително ще си купя Fear 2. Комбинацията от невероятно красив и лек engine, прекрасно балансирани оръжия, бърз и интуитивен геймплей правят тази игра A must за всеки фен на FPS жанра. Определено попада в желания ми списък за годината.
Мисиите са доста интересни и сюжета става горе долу, но определено има какво да се желае в тази насока. Това, което не ми харесва на Сингъл е всъщност, че играта не е никак трудна дори на Хард. На стария Феар на Ултра Хард си беше абсолютна лудница и ако не си агресивен гадовете направо те отнасяха: гранати, флашки, заобикаляне и дебнене. Всичко това адски много ме кефеше, изобщо много голям кеф ми беше да играя на Ultra Hard. Тук очаквах още по-голямо предизвикателство, но изглежда са сметнали, че Ultra hard на старата игра е било прекалено трудно и са го направили доста лесно или поне лесно за мен. Не срещнах затруднение. Slow motiona е уникално overpowered. Стои адски дълго време и зарежда адски бързо. Изобщо не виждам как мога да бъда убит. Единствения начин да си направя играта по-трудна е да не ползвам slow motion.
Оръжията в играта са нищо кой знае колко уникално, но лично мен ме кефят. Особено много ме радва снайпера. Много чувствително оръжие, точно по вкуса ми. Точно такъв трябваше да бъде снайпера в CS: Source. Има доста добри шотгънове, които определено ще са доста популярни на Мулти. Добре са балансирани оръжията всъщност. Няма така изявено оръжие, което да е задължително. Всичко си опира до вкуса. Един автомат примерно е малко по-мощен, но другия пък има доста по-голям пълнител. Има го отново и оръжието, дето кове хора по стените, но лично мен ми се струва доста неточно за скоростта с която стреля. Може на мулти при близко/средно разстояние ще върши чудеса, но няма как да знам за сега. Rocket launcher... мда тук няма какво да коментираме. Абе като цяло ми харесва това, че можеш да играеш с това, което ти е по вкус, няма някакъв FotM. Това е голям плюс за Мулти.
Като цяло мисля да заключа, че играта ще е абсолютно мазало на Мулти и си заслужава парите. За нещастие в момента имам 2 преордъра и не мога да дам пари за още една игра. Но ако в бъдеще имам възможност, то задължително ще си купя Fear 2. Комбинацията от невероятно красив и лек engine, прекрасно балансирани оръжия, бърз и интуитивен геймплей правят тази игра A must за всеки фен на FPS жанра. Определено попада в желания ми списък за годината.
Аз изказвам мнение. Коридорна или не, графиката ми харесва много и е много лека. За разлика от некоридорния Crysis, който има само графика и ужасно зле реализиран геймплей. Графика която за да ти върви на най-високи резолюции ти е нужно Sli от сравнително скъпички видео карти. Графика която хич не е на светлинни години от другите игри, ако питаш мен. Много overrated и доста бъгава.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Въпрос- ти откъде знаеш че не е на светлинни годиниот другите игри. Тествал си я с максимални детайли в резолюция 1980х1680 със скъпи SLI включени карти и си тествал от първа ръка.Amikae wrote:Аз изказвам мнение. Коридорна или не, графиката ми харесва много и е много лека. За разлика от некоридорния Crysis, който има само графика и ужасно зле реализиран геймплей. Графика която за да ти върви на най-високи резолюции ти е нужно Sli от сравнително скъпички видео карти. Графика която хич не е на светлинни години от другите игри, ако питаш мен. Много overrated и доста бъгава.
не се заяждам просто наистина ми е интересно дали има човек подкарвал тази игра действително с качествената и графика.
Тествал съм я на 52 инча LCD телевизор, на 22 инча монитор, на 17 инча монитор, на 19 инча монитор. Това със всички филтрации и абсолютно всички настройки на максимум на DX10. Графиката е добра, вярно е красиво, но не е чак толкова по-красиво специално от коридорната графика на Fear 2. В интерес на истината са дори сравняеми в затворени помещения. Освен това оценката за това дали графиката струва ми е базирана на комбинация от това, което е нужно за да се подкара на максимум на високи резолюции и това дали е изпипана и бъгс фрии. Лично аз съм имал огромни проблеми със texturite в Crysis, докато в Fear 2 засега не съм видял една бъгната текстура. В интерес на истината играта е полирана до съвършенство и като качество бих я сравнил с миналогодишния Dead space. И той имаше красив, лек и бъг фрии engine, и като цяло си беше идеално полирана във всеки аспект игра. Crysis от друга страна стана по известна с борбата на хората с енжина и отколкото с красотата му.
Fear 2 е един перфектен продукт от където и да го погледнеш. Ето така трябва да се правят игри!
Fear 2 е един перфектен продукт от където и да го погледнеш. Ето така трябва да се правят игри!
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests