Сериалите на нашето време
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19287
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Сериалите на нашето време
Да, знам че има тема за сериали, но тя е твърде дълга за браузене и е основно рип-оф на "гледано напоследък".
А в тази тема ми се иска да събера препоръки (с по едно-две изречения описание) за сериалите, които считате за най-добрите сред гледаното от вас. Опитвам се да наваксам малко обща култура, не че ще успея да ги изгледам енитайм суун, но поне да ги дръпна
Двата, които искам да гледам, са Карнивале и БСГалактика, но да чуем и други
А в тази тема ми се иска да събера препоръки (с по едно-две изречения описание) за сериалите, които считате за най-добрите сред гледаното от вас. Опитвам се да наваксам малко обща култура, не че ще успея да ги изгледам енитайм суун, но поне да ги дръпна
Двата, които искам да гледам, са Карнивале и БСГалактика, но да чуем и други
This is it. Ground zero.
За Карнавал и Батълстар Галактика си се насочил много правилно
По принцип всичко на ХБО е много добро и стилно. Six Feet Under на мен ми е най-любимият сериал, там са най-пълнокръвните образи, които съм гледал на екран, а визията, хуморът и драмата са на супер високо ниво. Rome, aко си го пропуснал, също е много добър и върви много леко. Deadwood ми е друг много любим - най-общо взето става дума за известното селище на златотърсачи, където се шири беззаконие и всеки дърпа чергата към себе си. Отново много пълнокръвен, с много силни герои и едни от най-маниашките диалози изобщо. От Sopranos съм гледал съвсем малко, но съм сигурен, че също е доста добър. Друг на ХБО, който си струва доста е Band of Brothers. Самият факт, че е филм за втората световна, който не ми доскуча нито за момент в продължение на 10 серии, поне за мен говори достатъчно
По принцип всичко на ХБО е много добро и стилно. Six Feet Under на мен ми е най-любимият сериал, там са най-пълнокръвните образи, които съм гледал на екран, а визията, хуморът и драмата са на супер високо ниво. Rome, aко си го пропуснал, също е много добър и върви много леко. Deadwood ми е друг много любим - най-общо взето става дума за известното селище на златотърсачи, където се шири беззаконие и всеки дърпа чергата към себе си. Отново много пълнокръвен, с много силни герои и едни от най-маниашките диалози изобщо. От Sopranos съм гледал съвсем малко, но съм сигурен, че също е доста добър. Друг на ХБО, който си струва доста е Band of Brothers. Самият факт, че е филм за втората световна, който не ми доскуча нито за момент в продължение на 10 серии, поне за мен говори достатъчно
- Gunslinger
- Warmage
- Posts: 1201
- Joined: Sat Nov 06, 2004 6:24 pm
- Location: Midworld in the Middle
LOST
Babylon 5
Farscape
Stargate SG-1
Stargate Atlantis
Doctor Who
Supernatural
Другите яки ги казаха!
Babylon 5
Farscape
Stargate SG-1
Stargate Atlantis
Doctor Who
Supernatural
Другите яки ги казаха!
http://blogofidiots.wordpress.com/
http://tvseriesbg.com/
There they stood, ranged along the hillsides, metTo view the last of me, a living frame For one more picture! In a sheet of flame
I saw them and I knew them all. And yet Dauntless the slug-horn to my lips I set, And blew. 'Childe Roland to the Dark Tower came.'
X-Men Deadly Genesis е Decimation Tie In
http://tvseriesbg.com/
There they stood, ranged along the hillsides, metTo view the last of me, a living frame For one more picture! In a sheet of flame
I saw them and I knew them all. And yet Dauntless the slug-horn to my lips I set, And blew. 'Childe Roland to the Dark Tower came.'
X-Men Deadly Genesis е Decimation Tie In
Аз лично ти препоръчвам Weeds - комедиен доста гениален и за 4 сезона не заслабва ама ич, даже края на последния сезон беше много в джаза. House M.D. - щото рути генерално и е единственото на дофторска тематика дето си струва. Enotourage - защото за мен е най-хубавия американски сериал. Става дума за един пич, който е кино звезда и неговите приятели от деството, които общо зето се мотат с него. В началото е просто ентъртейнинг, нататък е зверщина. How I met your mother - много як ситком ако си фен на дейтинг тематика и злободневна човешка простотия
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
Съвсем накратко, че съм доста притиснат от времето, моите препоръки като човек изгледал има-няма 20тина пълни сериала с всичките им сезони:
1.
2. The Sopranos - вторият ми любим сериал. Дългичък - 6 сезона от по 13 серии, последните е 22 обаче, но страшно велик. Страхотен реалистичен поглед към гангстверския сюжет.
3. Лост - въпреки тромавостта на сюжета и факта, че ще свърши чак догодина го препоръчвам на 100%. В никакъв случай не е съвършен, но има едно 20-30 серии, на които съм цвилил от кеф.
4. How I Met Your Mother - най-добрият американски ситком от новата школа по мое мнение. Симпатични герои, голяма доза олигофренизъм и много приятни режисьорски похвати (особено последните сезони).
5. Weeds - няма да повтарям Йоан, той си го е казал идеално.
6. Carnivale - абсолютно правилно си се насочил, ХБО за пореден път прирутват.
7. Prison Break - само и единствено първи сезон и евентуално половината на втори. От там нататък започва нечовешка плява, но първият сезон все още е единственото нещо, което не е игра и ме е държало повече от 20 часа пред компа без да ставам.
8. 24 - сезони 1 до 5 са страхотни с минимални пропуски, съспенсът ще те държи прикован на стола епизод след епизод. Уви при 6 и 7 качеството пада рязко.
9. Бригада - ако имаш някакви предразсъдъци се освободи веднага от тях, защото това е едно от най-яките неща, които ще гледаш. Ако разбира се не се размазваш на гангстерски сюжети просто ще гледаш нещо много добро и това е.
1.
- Spoiler: show
2. The Sopranos - вторият ми любим сериал. Дългичък - 6 сезона от по 13 серии, последните е 22 обаче, но страшно велик. Страхотен реалистичен поглед към гангстверския сюжет.
3. Лост - въпреки тромавостта на сюжета и факта, че ще свърши чак догодина го препоръчвам на 100%. В никакъв случай не е съвършен, но има едно 20-30 серии, на които съм цвилил от кеф.
4. How I Met Your Mother - най-добрият американски ситком от новата школа по мое мнение. Симпатични герои, голяма доза олигофренизъм и много приятни режисьорски похвати (особено последните сезони).
5. Weeds - няма да повтарям Йоан, той си го е казал идеално.
6. Carnivale - абсолютно правилно си се насочил, ХБО за пореден път прирутват.
7. Prison Break - само и единствено първи сезон и евентуално половината на втори. От там нататък започва нечовешка плява, но първият сезон все още е единственото нещо, което не е игра и ме е държало повече от 20 часа пред компа без да ставам.
8. 24 - сезони 1 до 5 са страхотни с минимални пропуски, съспенсът ще те държи прикован на стола епизод след епизод. Уви при 6 и 7 качеството пада рязко.
9. Бригада - ако имаш някакви предразсъдъци се освободи веднага от тях, защото това е едно от най-яките неща, които ще гледаш. Ако разбира се не се размазваш на гангстерски сюжети просто ще гледаш нещо много добро и това е.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- Vespertine
- Smallfolk
- Posts: 4
- Joined: Sun Feb 01, 2009 2:01 pm
Хмм... House, Veronica Mars, Prison Break и Lost нямат нужда от преставяне мисля... За Slings & Arrows бях пуснала даже тема в момент на въодушевление - става дума за една театрална трупа, начело с ненормалния режисьор и е гениален, imho. Nip/Tuck, особено сезоните преди сегашния( ), но не е точно за всеки. Един от любимите ми сериали и досега си остава Due South - "Дойдох в Чикаго по следите на убийците на баща си и по причини, които нямат нужда..." Гледала съм го и след ранните си тийнейджърски години и си остава все така откачено страхотен, особено последните два сезона. ReGenesis e един от най-зарибяващите сериали на медицинска/научна тематика, наред с Хаус. Става дума за една високо специализирана вирусологична лаборатория, която е нещо като отряд за бързо реагиране на заплахи от вируси по цял свят. Главният герой споделя и доста от чертите на Хаус, макар че не са еднакви. Мда, харесвам канадски сериали
To the unfortunate person who threw a shoe on the stage. We collect shoes, so you're not getting it back. You're gonna have to hop home, on one leg. And while you're hopping home, dear shoeless person, you could whistle this tune to yourself. *starts playing Nancy Boy*
Почти няма какво да добавя.
Като издърпаш всичко гореизброено , добави Fringe, Dark Angel, Charmed (сравняват го с елементи от Бъфи, Ейнджъл и Отчаяни съпруги, ама не съм гледал нито един от трите) и The 4400.
Иначе аз събирам/следя:
Firefly/Serenity - знаеш го. Само един сезон заради анулиране от чукундурите във Фокс тв.
Battlestar Galactica - най-добрата фантастика, която върви в момента. Четири сезона, приключва скоро.
The Big Bang Theory - чудесна ситкомка, знаеш я. Завършва вторият сезон.
Dark Angel - фантастика по идея на Джеймс Камерън. Дистопия с генетично подобрени от зародиши войници, които биват преследвани след бягство от таен и леко незаконен военен обект. Главна е Джесика Алба - първа голяма роля (мисля), когато още беше с тъмна къдрава коса. Само два сезона, защото е анулиран от познай коя телевизия.
Charmed - три сестри установяват, че са вещици. Готини персонажи и същества, чудесно развити свръхспособности - всяка със своя. Осем сезона, завършен. Той винаги ме зарежда с благо настроение и вяра в доброто у човека. Имай го предвид.
The 4400 - хора са отвлечени в различни години и са върнати накуп със свръхспособности - всеки със своя, голямо разнообразие. Четири сезона, анулиран, но приключил задоволително.
Heroes - добрият сериален вариант на Х-Мен (за разлика от Mutant X). Върви втората половина на трети сезон.
House M.D. - главният актьор е Хю Лори от "Джийвс и Устър" и изнася сериала почти сам. Медицинската част е претекст за чудесно развити човешки отношения. Върви пети сезон, Алексис каза, че Лори е подписал до седми.
Fringe - фантастика/паранормално, съчетание между X-Files (без извънземни засега ) и CSI с елементи от теория на конспирацията. Новият на Джей Джей Ейбрамс. 14 епизода до момента.
Гледал съм отчасти, колебая се дали да си купя на ДВД:
Nikita - сериал по едноименния филм на Люк Бесон. Пет сезона, завършен.
24 - динамичен и зарибяващ с минимум по две паралелни сюжетни линии. Върви седми сезон.
Alias - разузнавачески плюс семейни драми с двойни агенти. Чувам от някои фенове, че завършвал отвратително слабо в петия сезон, но други фенове оспорват това. Иначе поне докъм четвърти е доста добър.
Criminal Minds - екип профайлъри на ФБР преследва серийни убийци. Добре развити персонажи и интересни истории. Върви четвърти сезон.
Следя и може би ще си купя на ДВД:
Dollhouse - новият на Джос Уидън, започва обещаващо, зависи как ще се развие, но си струва да се следи засега. Един епизод до момента. Тревожното е, че върви по Оная Телевизия.
Следя, но едва ли ще купя на ДВД:
Lost - струва си да се види поне веднъж, обаче се губи ефектът на изненадата при евентуални следващи гледания. Върви пети сезон, обещаха да приключи в шести.
И ЧЕТИ ВСЕ ПАК И ОБЩАТА ТЕМА ЗА СЕРИАЛИТЕ И ОТДЕЛНИТЕ ТЕМИ ЗА ТЯХ - ТАМ СЕ ОПИСВАТ ДОСТА ПО-ПОДРОБНО.
Като издърпаш всичко гореизброено , добави Fringe, Dark Angel, Charmed (сравняват го с елементи от Бъфи, Ейнджъл и Отчаяни съпруги, ама не съм гледал нито един от трите) и The 4400.
Иначе аз събирам/следя:
Firefly/Serenity - знаеш го. Само един сезон заради анулиране от чукундурите във Фокс тв.
Battlestar Galactica - най-добрата фантастика, която върви в момента. Четири сезона, приключва скоро.
The Big Bang Theory - чудесна ситкомка, знаеш я. Завършва вторият сезон.
Dark Angel - фантастика по идея на Джеймс Камерън. Дистопия с генетично подобрени от зародиши войници, които биват преследвани след бягство от таен и леко незаконен военен обект. Главна е Джесика Алба - първа голяма роля (мисля), когато още беше с тъмна къдрава коса. Само два сезона, защото е анулиран от познай коя телевизия.
Charmed - три сестри установяват, че са вещици. Готини персонажи и същества, чудесно развити свръхспособности - всяка със своя. Осем сезона, завършен. Той винаги ме зарежда с благо настроение и вяра в доброто у човека. Имай го предвид.
The 4400 - хора са отвлечени в различни години и са върнати накуп със свръхспособности - всеки със своя, голямо разнообразие. Четири сезона, анулиран, но приключил задоволително.
Heroes - добрият сериален вариант на Х-Мен (за разлика от Mutant X). Върви втората половина на трети сезон.
House M.D. - главният актьор е Хю Лори от "Джийвс и Устър" и изнася сериала почти сам. Медицинската част е претекст за чудесно развити човешки отношения. Върви пети сезон, Алексис каза, че Лори е подписал до седми.
Fringe - фантастика/паранормално, съчетание между X-Files (без извънземни засега ) и CSI с елементи от теория на конспирацията. Новият на Джей Джей Ейбрамс. 14 епизода до момента.
Гледал съм отчасти, колебая се дали да си купя на ДВД:
Nikita - сериал по едноименния филм на Люк Бесон. Пет сезона, завършен.
24 - динамичен и зарибяващ с минимум по две паралелни сюжетни линии. Върви седми сезон.
Alias - разузнавачески плюс семейни драми с двойни агенти. Чувам от някои фенове, че завършвал отвратително слабо в петия сезон, но други фенове оспорват това. Иначе поне докъм четвърти е доста добър.
Criminal Minds - екип профайлъри на ФБР преследва серийни убийци. Добре развити персонажи и интересни истории. Върви четвърти сезон.
Следя и може би ще си купя на ДВД:
Dollhouse - новият на Джос Уидън, започва обещаващо, зависи как ще се развие, но си струва да се следи засега. Един епизод до момента. Тревожното е, че върви по Оная Телевизия.
Следя, но едва ли ще купя на ДВД:
Lost - струва си да се види поне веднъж, обаче се губи ефектът на изненадата при евентуални следващи гледания. Върви пети сезон, обещаха да приключи в шести.
И ЧЕТИ ВСЕ ПАК И ОБЩАТА ТЕМА ЗА СЕРИАЛИТЕ И ОТДЕЛНИТЕ ТЕМИ ЗА ТЯХ - ТАМ СЕ ОПИСВАТ ДОСТА ПО-ПОДРОБНО.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 19 guests