Най-доброто
Нинам, аз гледах ОР до 15 епизод примерно и никак не ме грабна, какво да направя.. НхН си е моята отколешна любов
Бтв сега ви гледам кой какво най-много харесва и си избирам от пропуснатите неща какво да папна нататък (тъй де, тъкмо завърших Кромарти-то )
Със списъка на Амели съм крайно съгласна (естествено, без да говорим за някои от негледаните неща), като бих включила още някое и друго аниме, но и така си е супер
Бтв сега ви гледам кой какво най-много харесва и си избирам от пропуснатите неща какво да папна нататък (тъй де, тъкмо завърших Кромарти-то )
Със списъка на Амели съм крайно съгласна (естествено, без да говорим за някои от негледаните неща), като бих включила още някое и друго аниме, но и така си е супер
shadow dance nikoga ne luje
Вчера довърших Cowboy Bebop. Слагам си го на първо място във всяка една категория (без може би битките и донякъде историята, тъй като просто основната линия е в пет епизода). Може би съм още малко афектиран, тъй като съм го свършил твърде скоро, но смятам че е най-ценното и изпипано аниме, което съм гледал досега.Corwin wrote:Стил - Hellsing
Битки - Samurai Champoo (тук и развитие/разкриване на героите)
Атмосфера - Berserk
Фън - Може би Наруто, ако нямаше проточването на битките в по 20 епизода, които намаляват точно фъна.
Графика - Може би Samurai7, но той пък има доста други кусури според мен.
История - Monster с условието, че съм гледал само част от епизодите, но са ми разказвали много за него. Full Metal Alchemist също имаше брутална история.
Не съм ги подредил случайно, а по важност на параметъра за мен - т.е. например за мен Атмосферата е по-важна от Фъна и съответно Берсерк е по-добър от Наруто.
Да отбележа и Noir, които има потенциал в Стил, Битки и История, но просто съм гледал само първите 3-4 епизода.
I like rusty spoons....
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
http://fedho.com/visual/gray.jsp?img=35759 Това ми е най-доброто и с него си измервам всичко останало (от рисyнките де)
- herairness
- Jaghut Tyrant
- Posts: 1983
- Joined: Tue Oct 04, 2005 10:43 am
- Location: varna
- NoUserFound
- Smallfolk
- Posts: 24
- Joined: Wed Nov 19, 2008 4:37 pm
- Location: на майната си...буквално
- Contact:
Мога да сложа всичко на Миязаки на 1-во място ><
Иначе може би Manie Manie
Princess Mononoke-за мен си остава най-доброто,каквото и да гледам
Akira- анимето,което издига японската анимация над всички други
Blue submarine 6 -невероятна история и анимация
JinRoh - не мога да го коментирам даже ;/
Paranoia Agent- невероятен арт
Texhnolyze - също невероятна история
Всъщност какво ли се мъча,ако продължа ще трябва да изпиша още една страница
Mononoke hime си остава номер едно за мен
Иначе може би Manie Manie
Princess Mononoke-за мен си остава най-доброто,каквото и да гледам
Akira- анимето,което издига японската анимация над всички други
Blue submarine 6 -невероятна история и анимация
JinRoh - не мога да го коментирам даже ;/
Paranoia Agent- невероятен арт
Texhnolyze - също невероятна история
Всъщност какво ли се мъча,ако продължа ще трябва да изпиша още една страница
Mononoke hime си остава номер едно за мен
F_CK
All I need is U!
All I need is U!
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 17 guests