Мерси за детайлното описаниеAlDim wrote:Уау. Просто уау. Blacksite беше МАКСИМУМ пет часа. Покрай туй чудо направо почвам да се замислям дали да не си занижа стандартите и да дам 6-чка на Stranglehold-a
Пет оръжия на кръст, от които единствено Assaut Rifle-а е задължителен. Млоумна и изключително зле разказана конспирация, която все едно е излязла от главата на рандъм емо тийн-бунтар. Мнозинството ачийвмънти варират от безидейни до дебилни. Бъгава визия, която на моменти е доста добре технически, но същевременно е постна от-до. Честно казано от край време не съм виждал толкова небрежно нахвърляни и пусти нива. А и по-бъгава игра за конзола не съм играл.
Накратко: не си губете времето с този шит и избягвайте всичко което Мистър "Аз-съм-работил-по-Deus-EX-System-Shock-и-Thief" се хване да прави за в бъдеще.
5/10
п.п. Бтв прочетох в менюъла, че всъщност между мисията в Ирак и тази в Невада е имало ДВЕ ГОДИНИ. Хау дид ай мис дет?
п.п.п. Из инфото за главния дизайнер на играта: "Smith has lectured in various places around the world on topics such as level design, emergent gameplay, leadership, game unit differentiation, future trends and interactive narrative. At the Game Developers Conference in 2006, Smith won the Game Designer's Challenge: Nobel Peace Prize, for his design featuring a portable video game that facilitates political social action."
Told ya he's a an emo dumbass
Поздравявам го с туй нещо на George Carlin:
http://spikedhumor.com/articles/130122/ ... rming.html

Трябва да измислят специална дума за кефа който те обхваща като изтриеш по 11 ГБ от харда и от торентите.